Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

Qu1ckZ

کاربر سایت
Feb 13, 2012
217
نام
Arash
کی در مورد توانایی سوال پرسید؟خودم اینو بلدم.
من از لحاظ آرمور و اسلحه گفتم کدوم متنوع ترن.
خب این سوال که واضح تره . اصلا آرمور یا اسلحه خاصی نیست که مخصوص یه کلاس خاص باشه که . هر چیزی که دوست داشتی رو استفاده کن .
 
  • Like
Reactions: BitsandBytes

Anti karizma

کاربر سایت
Oct 25, 2013
635
نام
بهرام
آپدیت بازیم اومده و یه سری مشکلاتو حل کرده
حجم: زیر 50 مگابایت
راستی رفقا یه سوال
من سامون میکنم مشکلیم نیست اما چجوری میشه دوستای خودمون رو سامون کنیم؟
امکانش هست؟
تو تنظیمات بازی امکان پسورد گذاشتن برای سامونمون هست اما چیزی راجب این قضیه ندیدم
 

The Sorrow

in Search of Peace and Sanity
کاربر سایت
Nov 1, 2014
581
نام
Hamidreza
آپدیت بازیم اومده و یه سری مشکلاتو حل کرده
حجم: زیر 50 مگابایت
راستی رفقا یه سوال
من سامون میکنم مشکلیم نیست اما چجوری میشه دوستای خودمون رو سامون کنیم؟
امکانش هست؟
تو تنظیمات بازی امکان پسورد گذاشتن برای سامونمون هست اما چیزی راجب این قضیه ندیدم

فکر کنم باید توی لوکیشن مورد نظر دوستتون Summon Sign بذاره و روش پسورد قرار بده و شما با وارد کردن پسورد اونو به دنیای خودتون بیارید.

در ضمن آنلاین بازی هنوز برای من مشکل داره، با پینگ زیر 140 با اروپا و آمریکا Summon Sign که میذارم همیشه Failed میده و جوین نمیشه.
 

The Sorrow

in Search of Peace and Sanity
کاربر سایت
Nov 1, 2014
581
نام
Hamidreza
دوستان این نیملس کینگ و چطور باید کشت؟

روش خاصی نداره، اول به سر پرندش ضربه بزنید تا وقتی که مرد و بعدش خودش میاد پایین که باید با جا خالی دادن به موقع از ضربه هاش بینشون یکی دو ضربه بهش بزنید. در ضمن سعی کنید یه آرمور یا Shield که مقاوت بالایی در برابر Lightning داره با خودتون ببرید.
 

|| ARMSTYLE ||

کاربر سایت
May 4, 2014
954
نام
سامی
دوستان اگر کسی فکر میکنه پلیر هاردکوری هست و دنبال یه چلنج خوب هست پیشنهاد میدم DANCER OF BRURAL VALEY رو قبل از باس 6-7 بازی و با لول زیر 50 بزنه . اینطوری دمیج باس روتون زیاده و دمیج شما کم . کوچکترین اشتباه باعث مردنتون میشه . من به شخصه با این روش 10-15 بار مردم تا باس رو زدم ولی واقعا حس عجیب خوبی بود . یه چلنج فوق العاده . این باس رو میتونید بعد از باس اول بازی هم ازاد کنید و باهاش مبارزه کنید با اینکه لولش بالاست و از باس های اخر بازی هست
 
  • Like
Reactions: T@ntaL 73

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
من فک کنم کسایی که اینقدر دارک 1 رو سخت تر میدونن، کل بازی رو با Broken Sword تموم کردن ... 2 2 تا 4 تاست ساده بودن دارک1، صفحه قبلم نوشتم همشون تریکای بسیار ساده ای داشتن ... با اسم ... یعنی یکی که بار اولشه بازی میکنه هم اگه بهش تریکا رو بگی میتونه راحت همه رو بزنه ... لطفا یه نفرم درباره دارک 3 بیاد اینجوری بنویسه، شاید ما با Broken Sword دارک3 رو رفتیم و خبر نداریم ...
یه چیز دیگه هم اینکه لطفا موقع نظر دادن درباره سختی بگید چند تا باس رو تکی زدین، چند تا رو با کمک بقیه (چه NPC، چه بازیکن) ...
ماشالا، ببینم می تونید جو اینجا رو هم کنید مثل فروم استیم که همه دارن سر حرفه ای بودن با هم جر و بحث می کنن یا نه.
 

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
این بحثای بازی خیلی آسون شده و این حرفا از همون زمان demon's souls وجود داشت. کافیه یه نفر بگه یه چیزی سخته تا هزار نفر بیان بگن نه خیلیم آسونه و فلان...

سختیه باس ها به نظرم تو همون حدود بقیه بازیهای سری هست. باس سخت داره باس نسبتا آسون هم داره. تا اینجا که من رسیدم (pontiff sulyvahn) همین sulyvahn از همه سخت تر بوده بعدشم old demon king خیلی سخت بود. البته old demon king به نظرم برا کسی که ranged باشه خیلی ساده تر میشه.
ولی دشمن های معمولی از همه بازی های مجموعه سخت تر هستن. بعضیاشون واقعا میرن رو اعصاب آدم :D مثلا اون دوتا موجودا که یه چیزی بین سگ و تمساح هستن. یا کلا pontiff knight ها و اون دشمنا که شبیه یه دست هستن و یه جا سه تاشون با هم تو یه سالن هستن. یا اون یارو knight hunter و خیلی های دیگه. تو کل مجموعه souls/bloodborne تنها دشمن غیر باس که بیشتر از اینا رو اعصاب من رفته اون red eye knight اول demon's souls هست.


در کل من که خیلی با بازی حال کردم. هرچند تا اینجا هرچی کوئست بوده به دلالیل مختلف fail کردم ولی بازم تا اینجا چیزایی که از lore فهمیدم به نظرم جالب بوده و کاراکترهای خوبی داشته به خصوص anri خیلی جالب بود حیف که احتمال زیاد کوئستش fail شد :D:D (داشتم از رو عادت همه مجسمه ها و کوزه موزه هارو میشکوندم که یهو یه اتفاق ناگوار افتاد و وقتی برگشتم فایرلینک شراین yuria کلا قهر کرد رفت :-s)
طراحی باس ها عالیه! همشون خیلی با هم فرق دارن و خاص هستن (بر خلاف دارک سولز2 ) اینکه بعضی مناطق بر اساس بازیهای قبلی هستن هم به من خیلی حال داد.
به نظرم تنها چیز این بازی که از دارک سولز 1 ضعیف تر هست layout کلی بازیه. اون حالت در هم تنیدگیه مراحل مختلف که تو دارک سولز 1 بود متاسفانه دیگه تکرار نشد.

اینم یه اسکرین شات از یکی از غم انگیز ترین صحنه هایی که تو بازی دیدم :((

یادش به خیر چقدر من از این یارو great arrow خریدم. روحش شاد...
aad3_dark_souls™_iii_20160418190221.jpg
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,558
نام
کورش
تا اینجا که من رسیدم (pontiff sulyvahn) همین sulyvahn از همه سخت تر بوده بعدشم old demon king خیلی سخت بود. البته old demon king به نظرم برا کسی که ranged باشه خیلی ساده تر میشه.

pontiff رو قبول دارم که سخته هرچند خیلی از باسهای اینده از این هم خیلی سخت تر هستند ولی old demon king برای من اسون ترین باس بازی بود و بار اول براحتی کشتمش.
دفعه بعد که به این باس رسیدین خیلی راحت روش قفل کنید و سعی کنید بین پاهاش و یا پشت سرش قرار بگیرید. هر دفعه حداکثر 3 ضربه بزنید و حرکت کنید. عملا بی دفاع میشه. فقط کافیه که از ظاهرش نترسین و مستقیم برید تو شکمش و در مواقعی که لازمه جا خالی بدید فقط روبروش یا دور ازش قرار نگیرید .
در مجموع یه قانون کلی برای اسون و سخت بودن باسها وجود داره هر باسی که کند باشه هرقدر هم قوی باشه اسونه و هر باسی که سریع باشه سخته. حداقل برای من که اینطور بود.
 

Sherytto

کاربر سایت
Jul 26, 2011
1,906
نام
شروین
بابا Gamestop گرون فروشه، من به جز موقعی که off میزنه نمی خرم ازش، یاد توپخونه می ندازه منو اینقدر دزد و گرون فروشن :-q
کلا باید مغازه دیگه باشه قیمت آدمی زادی بده. پول به اون حروم زاده ها نده :))
این دومین باره به خاطره گشادی از این بیناموسا بازی میخرم جالب اینجاست بازی رو ببری بگی میخوام بفروشم ازت 14 تا میخرن:))
 
  • Like
Reactions: aiat_gamer

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
pontiff رو قبول دارم که سخته هرچند خیلی از باسهای اینده از این هم خیلی سخت تر هستند ولی old demon king برای من اسون ترین باس بازی بود و بار اول براحتی کشتمش.
دفعه بعد که به این باس رسیدین خیلی راحت روش قفل کنید و سعی کنید بین پاهاش و یا پشت سرش قرار بگیرید. هر دفعه حداکثر 3 ضربه بزنید و حرکت کنید. عملا بی دفاع میشه. فقط کافیه که از ظاهرش نترسین و مستقیم برید تو شکمش و در مواقعی که لازمه جا خالی بدید فقط روبروش یا دور ازش قرار نگیرید .
در مجموع یه قانون کلی برای اسون و سخت بودن باسها وجود داره هر باسی که کند باشه هرقدر هم قوی باشه اسونه و هر باسی که سریع باشه سخته. حداقل برای من که اینطور بود.
نمیدونم والله برای من که خیلی سخت بود. مخصوصا اون حرکتش که دورش یه حلقه آتیش بزرگ میشه و بعد دوباره کوچیک میشه. رول زدن از روی اون حلقه خیلی زمانبندی دقیقی لازم داشت.
و یه حرکت دیگه هم داره که یهو بر میگرده به سمتت و آتیش فوت میکنه.
از اونجایی که خونش هم خیلی زیاد هست اینقدر طول میکشه تا بالاخره آدم یه جا اشتباه میکنه.

من آخر سر روشی که برا کشتنش استفاده کردم این بود که میرفتم عقب اون میرفت تو حالتی که پتکشو رو هوا میچرخونه و از آسمون گلوله آتیش میباره. تا این حرکتو شروع میکرد میدوییدم جلو 6-7 تا ضربه میزدم دوباره میرفتم عقب تا همون تکنیکو اجرا کنه.
 
  • Like
Reactions: Kourosh

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,558
نام
کورش
. مخصوصا اون حرکتش که دورش یه حلقه آتیش بزرگ میشه و بعد دوباره کوچیک میشه. رول زدن از روی اون حلقه خیلی زمانبندی دقیقی لازم داشت.
و یه حرکت دیگه هم داره که یهو بر میگرده به سمتت و آتیش فوت میکنه.
برای همین نوشتم حداکثر 3 ضربه و دائما در حال حرکت. من همون بار اول که دیدمش بخودم گفتم خب با این ابهتی که داره من مردم . حداقل برم ببینم حرکاتش چیه. بنابر این رفتم تو شکمش و زیر پاهاش و یکی دو ضربه میزدم و حرکت میکردم مثلا دوضربه و بعدش غلت خوردن به جلو یا چرخیدن به پشتش. با همین روش همون بار اول براحتی مرد. مشخص بود که اگه 2-3 ضربه اش به من میگرفت بدون شک میمردم ولی کلا دست پا چلفتی بود و کند و بسادگی میشد رفت کنار. اون فوت اتیشش تاجایی که یادمه وقتی خیلی نزدیک باشیم بهمون نمیخوره و از بالای سر بخطا میره.
یک نکته مهم اینکه دو ضربه و یه غلت خوردن به جلو نتنها اینجا بلکه در خیلی از باسهای دیگه پیش رو به درد میخوره و الان دقیقا یکی دیگه رو یادمه همینطوری زدمش.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر