Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,986
نام
Mohammad
من بعد بلادبورن دارکسولز 2 رو 80 ساعت بازی کردم.دارکسولز 2 یه حس کاملا متفاوت با بلادبورن داشت.دارکسولز 3 برای من یه حس مشابه بلادبورن داشته تا به الان.
در سریعتر شدن بازی هم خود من که شکی ندارم.
حالا من خودم عاشق بلادبورن بودم حتی بیشتر از دارکسولز.ولی انتظار من از دارکسولز 3 این بود که منو یاد دارکسولز بندازه نه بلادبورن.
البته فعلا 10 ساعت بازی کردم باید به بازی وقت بیشتری بدم ولی چیزی که تا الان مشهود بوده تاثیرپذیری شدید بازی از بلادبورن بوده نه دارکسولزهای قبلی.
سو تفاهم نشه تو دو روزی که بازی رو خریدم 10 ساعت بازیش کردم،بازی هنوزم فوق العاده است.
 

F.3.R.Y.X

کاربر سایت
Jan 8, 2013
433
من بعد بلادبورن دارکسولز 2 رو 80 ساعت بازی کردم.دارکسولز 2 یه حس کاملا متفاوت با بلادبورن داشت.دارکسولز 3 برای من یه حس مشابه بلادبورن داشته تا به الان.
در سریعتر شدن بازی هم خود من که شکی ندارم.
حالا من خودم عاشق بلادبورن بودم حتی بیشتر از دارکسولز.ولی انتظار من از دارکسولز 3 این بود که منو یاد دارکسولز بندازه نه بلادبورن.
البته فعلا 10 ساعت بازی کردم باید به بازی وقت بیشتری بدم ولی چیزی که تا الان مشهود بوده تاثیرپذیری شدید بازی از بلادبورن بوده نه دارکسولزهای قبلی.
سو تفاهم نشه تو دو روزی که بازی رو خریدم 10 ساعت بازیش کردم،بازی هنوزم فوق العاده است.
آره برای منم همینطور بود ، DS2 واقعا یه حس ویژه ای داشت کاملا متفاوت بود ، DS3 خیلی شبیه شده به BB ، بخصوص باس ها و نوع حرکاتشون منو یاد BB می اندازه !!!! یه چیز دیگه هم هست DS3 خیلی کوتاهتر از DS2 هست !! من DS2 رو داشتم 3 هفته بازی میکردم اما DS3 رو توی کمتر از 1 هفته تموم کردم ، تنوع محیط ها و سازه های بازی هم خیلی تنوع کمتری نسبت به DS2 داره !!! بعلاوه بازی و باس ها هم خیلی آسون شدن فقط دو تا از باس های بازی سخت هستن که اون دوتا هم باس های اجباری نیستن میشه اصلا مبارزه نکرد باهاشون ، توی بازی هم اصلا Bonfire Ascetic وجود نداره از توی بازی حذفش کردن . . .
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,766
نام
مراد حلیمی
ds3 کلا دو تا ایراد داشت که به نظرم نذاشت در حد ds1 یا bb به یه افسانه تبدیل بشن :

1-باسها به شدت آسونتر شدن و تقرییبا 90 درصدشون از بس سریع و راحت میمیمرن که ادم یادش نموند که کی رو کشت اصلا
2-داستان از جای فوق العاده بدی بریده شده و به dlc منتقل شده که این مساله در ds1 یا bb اصلا در این حد نبود........هم مدت زمان بازی رو محسوس کم کرده این مساله و هم اینکه رسما بازی رو متصل به dlc کرده که تو ds1 و bb نبود و به نظرم جالب نیس .... .


.
 
  • Like
Reactions: NaViiDii

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Abyss Watchers رو کشتم. بی نظیر بود این باس فایت. همه چیزش عالی بود، از خودشون گرفته، تا محیطش و بیشتر از همه آهنگش:((
7-8 باری ازشون باختم ولی بازم با اشتیاق رفتم جلو. کشش وحشتناکی داشتم نسبت بهش و اصلا خسته و عصبانی نمیشدم از اینکه میباختم:x
آره برای منم همینطور بود ، DS2 واقعا یه حس ویژه ای داشت کاملا متفاوت بود ، DS3 خیلی شبیه شده به BB ، بخصوص باس ها و نوع حرکاتشون منو یاد BB می اندازه !!!! یه چیز دیگه هم هست DS3 خیلی کوتاهتر از DS2 هست !! من DS2 رو داشتم 3 هفته بازی میکردم اما DS3 رو توی کمتر از 1 هفته تموم کردم ، تنوع محیط ها و سازه های بازی هم خیلی تنوع کمتری نسبت به DS2 داره !!! بعلاوه بازی و باس ها هم خیلی آسون شدن فقط دو تا از باس های بازی سخت هستن که اون دوتا هم باس های اجباری نیستن میشه اصلا مبارزه نکرد باهاشون ، توی بازی هم اصلا Bonfire Ascetic وجود نداره از توی بازی حذفش کردن . . .
درسته که سلیقه ها متفاوته ولی محیط های DS2 به شدت خطی و بی هویت بودن. از A برو تا B. توی DS3 شاید در نگاه اول و به خصوص وقتی از بالای قلعه به کل بازی نگاه میندازی، فکر کنیم محیط بازی کوچکه ولی واقعا همونطور که خود میازاکی گفت، Complex خیلی گنده ای داره. من خودم به شخصه از وقتی وارد Road of Sacrifices شدم، دیگه گیج شدم :D یه طرف میخوره به Farron's Keep که توش واقعا آدم گم و گور میشه و یکیش هم میخوره Cathedral of Deep و دوباره همین وضعیته :D
نکته بعد همه میگن بازی آسونه ولی بدتر از اون اینه که میگن DS2 در مقابل این سخت تر بود! DS2 که رسما جک بود باس ها. یه rip off مسخره از باس های شماره اول برداشته بودن چپونده بودن توی بازی. شاید توی DLC ها بهتر میشد ولی باس های خود بازی رسما lol بودن. Demon of Song, Dragon Riders, Lost Sinner, Old Iron King, Rotten و Nashandra رو هم که کلا حرفی ازش نمیزنیم...
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,986
نام
Mohammad
برای کسی که بلادبورن رو بازی کرده مکانیسم مبارزه با باسهای دارکسولز 3 کپی باسهای بلادبورن هستش.
البته تا اینجایی که بازی کردم.بعدشو خدا داند.
به نظر من دارکسولز 2 از لحاظ دشمن های غیر باس حتی سخت تر از بلادبورن بود.
از لحاظ باسهای بازی هم تا به الان که مقایسه میکنم سختر بوده از دارکسولز 3.
دارکسولز 2 هویت دارکسولزی خودشو حفظ کرده بود ولی دارکسولز 3 بلادبورنیزه شده است.
و در آخر بله سلایق متفاوت است.من هرچی میگم سلیقه شخصیه و به نظر خودم تمام حرفام درسته.
 
  • Like
Reactions: F.3.R.Y.X

F.3.R.Y.X

کاربر سایت
Jan 8, 2013
433
Abyss Watchers رو کشتم. بی نظیر بود این باس فایت. همه چیزش عالی بود، از خودشون گرفته، تا محیطش و بیشتر از همه آهنگش:((
7-8 باری ازشون باختم ولی بازم با اشتیاق رفتم جلو. کشش وحشتناکی داشتم نسبت بهش و اصلا خسته و عصبانی نمیشدم از اینکه میباختم:x

درسته که سلیقه ها متفاوته ولی محیط های DS2 به شدت خطی و بی هویت بودن. از A برو تا B. توی DS3 شاید در نگاه اول و به خصوص وقتی از بالای قلعه به کل بازی نگاه میندازی، فکر کنیم محیط بازی کوچکه ولی واقعا همونطور که خود میازاکی گفت، Complex خیلی گنده ای داره. من خودم به شخصه از وقتی وارد Road of Sacrifices شدم، دیگه گیج شدم :D یه طرف میخوره به Farron's Keep که توش واقعا آدم گم و گور میشه و یکیش هم میخوره Cathedral of Deep و دوباره همین وضعیته :D
نکته بعد همه میگن بازی آسونه ولی بدتر از اون اینه که میگن DS2 در مقابل این سخت تر بود! DS2 که رسما جک بود باس ها. یه rip off مسخره از باس های شماره اول برداشته بودن چپونده بودن توی بازی. شاید توی DLC ها بهتر میشد ولی باس های خود بازی رسما lol بودن. Demon of Song, Dragon Riders, Lost Sinner, Old Iron King, Rotten و Nashandra رو هم که کلا حرفی ازش نمیزنیم...
complex خیلی گنده ای داره ؟ اصلا میدونی complex یعنی چی ؟
چون اسم میازاکی روی بازیه به معنی بی عیب بودنش نمیشه و چون اسم میازاکی روی DS2 نبود به معنی بد بودنش نیست !! واقعا lost sinner , pursuer , Executioner , glass knight , flexile sentry , darklurker و . . . کدوم یکی از اینا کپی باس های بازی اول بودن ؟ خدا وکیلی یه حرفی بگو که منطفی باشه ! بیشتر باس های DS3 حرکات و انیمیشن هایی عین BB داشتن ، خیلی هاشون حتی روی چهار دست و پا حرکت میکردن !!!! توی DS2 ما 32 تا باس داشتیم ، تصور بکن 32 تا (بجز باس های DLCها)!! خوب کاملا منطقیه که چند تاش رو از بازی قبلی الهام گرفته باشن !!!! توی DS3 فقط 19 تا باس داریم ، تصورش رو بکن وقتی تفاوت تعداد باس ها این باشه ، اندازه ی محیط بازی چقدر کوچیتر هست !
محیط های بازی توی DS2 فوق العاده متنوع تر از این شماره بود ، توی شماره سوم فقط 3-4 تا جو و محیط داره و بقیش تکراریه !!! تنوع محیطش حتی نزدیک هم نیست به DS1 و DS2 ، محیط ها و ساختمان ها رو فقط مثل BB چند لایه کردن (یا به قول میازاکی complex) ، این Dark souls ــــه نه Bloodborne ! محیط ها باید وسیع با جذبه باشن نه مخوف و چند لایه !!! توی undead settlement هم که تمام روستاییا عین beast های BB بودن هم حرکاتشون هم AIشون ! همون Abyss watcher ها هم که دقیقا Easter eggـــه BB بودن ، هم لباسشون ، هم محیطشون . . . Road of sacrifice و Farron's keep محیط های خیلی کوچیکی هستن ، الان چون تازه واردشون شدی فکر میکنی بزرگن ! کن Farron's keep رو که فکر میکنی خیلی بزرگه وقتی باهاش آشنا شدی توی 15 دقیقه میشه پاکسازیش کرد ! دیگه محیطی بزرگتر هم وجود نداره توی بازی ! محیط ها چند طبقه و تو در تو هستن اما بزرگ نیستن اصلا ! الان یک محیط رو تموم بکنی و تمام میانبر ها رو باز کنی میتونی از اولین bonefire از توی میانبر ها بری تا آخر نقشه بدون هیچ مشکلی ! کدوم یکی از DS های قبلی میابر های وحشتناکی مثل این داشتن ؟ خداوکیلی زمانی که اولین بار توی DS2 قبل از باس فایت رسمی Pursuer با عقابه پرید پایین مبارزه ی راحتی بود برات ؟! توی DS3 من 3 تا باس های اول بازی رو همون دفعه اول کشتم !! تا آخر بازی فقط 3 تا باس ها بودن که منو تونستن توی بار اول بکشن ! باس آخر رو که داشتم بهش میخندیدم موقع کشتنش !!!! برای خیلی از باس ها میتونی 2 تا NPC احضار کنی ، توی بازی های قبلی به زور یک NPC هم میزاشتن ! هر چهار تا سه تا Lord of cinder اولی رو که همون بفعه اول کشتم (نمیدونم چرا توی Abyss watcher هفت هشت بار موندی ؟) آخری رو هم بار دوم کشتم - باس های اختیاری و دشمن های معمولی از باس های اصلی سختتر بودن !!!! من یادمه برای کشتن Gwyn اشکم در اومد ، وقتی کشتمش از خوشحالی پریدم !!! DS2 البته باس آخرش خیلی آسون بود (تازه دوتا باس پشت سر هم بودن)


در کل DS3 اصلا در حد انتظارم برای این عنوان نبود ، هایپش همون طور که حدس میزدم فقط بخاطر اسم Dark souls و اسم میازاکی بود و بازی از خودش چیز زیادی نداشت ، داستانش که بینهایت ضعیف بود نسبت به بازی های قبلی ، پایانهاش اصلا آدم رو راضی نمیکنه (پایان های BB از بین تمام DS ها بهتر بود ، هرچند DS نبود) بعلاوه بازی خیلی کوتاه بود !!! اما در نهایت سلیقه هم مطرح هست ! یکی خوشش میاد و یکی خوشش نمیاد :-??
 

KingAmir

کاربر سایت
Apr 19, 2016
402
بازی خواه ناخواه از بلادبورن وام میگیره ولی دیگه دلیل نمیشه بیاید بگید این خود بلابورنه!
سولز 3 از نظر اتمسفر بیشترین شباهتو به نسخه اول داره... به نظر من بعد از نسخه 1، سولز سوم اتمسفریک ترین بازیه سریه... تنوع محیطا توی دارک سولز 3 عالیه
شما محیطای بازی رو با شماره دوم مقایسه کن. دارک سولز 2 بی جزییات بود محیطش. بشدت خطی بود. شماره سوم بازی قشنگ دست و بال گیمرو باز میذاره برای پیشروی. میان بر هم از اول تو سری سولز بوده... حالا اینکه منظورتون از میان برهای وحشتناک چیه رو من نمیدونم... ولی طراحی مراحل جوریه که میان برها بهترین جای ممکن قرار دارن و نه خیلی راحت میکنه بازی رو نه خیلی بدرد نخورن!
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,766
نام
مراد حلیمی
complex خیلی گنده ای داره ؟ اصلا میدونی complex یعنی چی ؟
چون اسم میازاکی روی بازیه به معنی بی عیب بودنش نمیشه و چون اسم میازاکی روی DS2 نبود به معنی بد بودنش نیست !! واقعا lost sinner , pursuer , Executioner , glass knight , flexile sentry , darklurker و . . . کدوم یکی از اینا کپی باس های بازی اول بودن ؟ خدا وکیلی یه حرفی بگو که منطفی باشه ! بیشتر باس های DS3 حرکات و انیمیشن هایی عین BB داشتن ، خیلی هاشون حتی روی چهار دست و پا حرکت میکردن !!!! توی DS2 ما 32 تا باس داشتیم ، تصور بکن 32 تا (بجز باس های DLCها)!! خوب کاملا منطقیه که چند تاش رو از بازی قبلی الهام گرفته باشن !!!! توی DS3 فقط 19 تا باس داریم ، تصورش رو بکن وقتی تفاوت تعداد باس ها این باشه ، اندازه ی محیط بازی چقدر کوچیتر هست !
محیط های بازی توی DS2 فوق العاده متنوع تر از این شماره بود ، توی شماره سوم فقط 3-4 تا جو و محیط داره و بقیش تکراریه !!! تنوع محیطش حتی نزدیک هم نیست به DS1 و DS2 ، محیط ها و ساختمان ها رو فقط مثل BB چند لایه کردن (یا به قول میازاکی complex) ، این Dark souls ــــه نه Bloodborne ! محیط ها باید وسیع با جذبه باشن نه مخوف و چند لایه !!! توی undead settlement هم که تمام روستاییا عین beast های BB بودن هم حرکاتشون هم AIشون ! همون Abyss watcher ها هم که دقیقا Easter eggـــه BB بودن ، هم لباسشون ، هم محیطشون . . . Road of sacrifice و Farron's keep محیط های خیلی کوچیکی هستن ، الان چون تازه واردشون شدی فکر میکنی بزرگن ! کن Farron's keep رو که فکر میکنی خیلی بزرگه وقتی باهاش آشنا شدی توی 15 دقیقه میشه پاکسازیش کرد ! دیگه محیطی بزرگتر هم وجود نداره توی بازی ! محیط ها چند طبقه و تو در تو هستن اما بزرگ نیستن اصلا ! الان یک محیط رو تموم بکنی و تمام میانبر ها رو باز کنی میتونی از اولین bonefire از توی میانبر ها بری تا آخر نقشه بدون هیچ مشکلی ! کدوم یکی از DS های قبلی میابر های وحشتناکی مثل این داشتن ؟ خداوکیلی زمانی که اولین بار توی DS2 قبل از باس فایت رسمی Pursuer با عقابه پرید پایین مبارزه ی راحتی بود برات ؟! توی DS3 من 3 تا باس های اول بازی رو همون دفعه اول کشتم !! تا آخر بازی فقط 3 تا باس ها بودن که منو تونستن توی بار اول بکشن ! باس آخر رو که داشتم بهش میخندیدم موقع کشتنش !!!! برای خیلی از باس ها میتونی 2 تا NPC احضار کنی ، توی بازی های قبلی به زور یک NPC هم میزاشتن ! هر چهار تا سه تا Lord of cinder اولی رو که همون بفعه اول کشتم (نمیدونم چرا توی Abyss watcher هفت هشت بار موندی ؟) آخری رو هم بار دوم کشتم - باس های اختیاری و دشمن های معمولی از باس های اصلی سختتر بودن !!!! من یادمه برای کشتن Gwyn اشکم در اومد ، وقتی کشتمش از خوشحالی پریدم !!! DS2 البته باس آخرش خیلی آسون بود (تازه دوتا باس پشت سر هم بودن)


در کل DS3 اصلا در حد انتظارم برای این عنوان نبود ، هایپش همون طور که حدس میزدم فقط بخاطر اسم Dark souls و اسم میازاکی بود و بازی از خودش چیز زیادی نداشت ، داستانش که بینهایت ضعیف بود نسبت به بازی های قبلی ، پایانهاش اصلا آدم رو راضی نمیکنه (پایان های BB از بین تمام DS ها بهتر بود ، هرچند DS نبود) بعلاوه بازی خیلی کوتاه بود !!! اما در نهایت سلیقه هم مطرح هست ! یکی خوشش میاد و یکی خوشش نمیاد :-??

من با یه بخشایی از حرفاتون موافق هستم به بخشایی نه ، در نتیجه یه توضیحی بدم به حرفاتون بعد یه نتیجه گیری کنیم مثه شما :D:

در مورد شباهت شدید به bb (موافقم):
خیلی بالاس و این فقط تو فضا و حرکت خلاصه نمیشه بلکه انیمیشن برخی دشمنا و حتی صداشون و تو یکی دو مورد دقیقا خودشون از bbکپی شدن به ds3 که به نظرم جالب نیس.....الهام گرفتن خوبه ولی اینجوری کپی گرفتن و وارد کردن تو بازی نشون میده که چطور عرضه سالانه میتونه رو کیفیت تاثیر بذاره

در مورد مپ بازی(مخالفم):
مپ بازی فوق العادس.....تو شماره 1 هم ما با محیطهای این سایزی رو برو بودیم و میانبرها هم وحشتناک بودن و این جا هم این رویه به نحو فوق العاده ای پیاده شده. فقط چون تو شماره 1 ما اینهمه بونفایر نداشتیم و بین همه بونفایرها هم نمی تونستیم فست ترول کنیم در این حد به چشم نمیومد.
در مورد شماره2 هم متاسفانه کلا از این لحاظ ضعیف بود و تو بسیاری از مناطق ضعف و سادگی طراحی به چشم میومد.


در مورد باسها و سختی بازی(موافقم):
باسها و سختی بازی به طرز شدیدی نسبت به قبل افت کردن که اینم محصول و نتیجه عامه پسند تر کردن بازی هست. باسها همچنان خوشگل و باحال هستن ولی خیلی هاشون نه استراتژی خفنی میخوان و نه سخت هستن.به جز چند موردشون بقیه اصلا در حد باسهای ds1 نیستن(حالا بماند سامن کردن فله ای دوستان و npc ها )
در مقام مقایسه با ds2 ولی به نظرم به نسبت اون باسها طراحی و عقبه و استراتژی متنوع تری دارن، ولی آسونیشون باعث میشه به چشم نیان و برا خود من هم خیلی ازباسهای 2 با وجود کیفیت پایینتر داستانی و طراحیشون بیشتر موندگار شدن.


در مورد داستان(مخالفم): داستان اتفاقا از شماره 2 خیلی بزرگتر و بهتر هست و اصلا روش بحثی نمیمونه......ولی مشکل همین ناقص گذاشتنش برای روایت در dlc هست که البته در بازیهای قبلی میازاکی هم کم و بیش اینطوری بوده.......

+

در کل به نظرم متاسفانه عرضه سالانه بازی و سعی در عامه پسندترکردن بازی تاثیر خودش رو روی ds3 به خوبی گذاشته....ولی کیفیت کلی اثر جلوی سقوطش رو گرفته ولی اگه میازاکی بخواد بازم به اینکارش ادامه بده(که به نظر احتمالا خواهد داد) اینده خوبی برا عناوینش نمیشه متصور بود.

.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
لول. نه نمیدونم چیه. شما بیا بهم یاد بده چیه. خوبه خودم گفتم میازاکی گفته. و خوبه خودت هم علی رغم این سوال بی ربطت باز اسمش رو آوردی تو پستت و عینا حرف منو تکرار کردی.

اولا من نگفتم همه باس ها rip off بودن ولی بذار فکر کنم...

Throne Watcher & Throne Defender = Ornstein & Smoug
Old Dragonslayer = Ornstein
Belfry Gargoyles = Bell Gargoyles
Scorpioness Najka = Chaos Witch Queelag
Giant Lord = Iron Golem
Roya Rat Authority = Great Gray Wolf Sif

توی DS2 ما 32 تا باس داشتیم
از این 32تا چندتاشون واقعا باس بودن؟ چندتاشون کیفیت باس های شماره اول رو داشتن؟ انتظار داری من به Ruin Sentinels, Flexile Sentry, Prowling Magus & Congregation, Royal Rat Vanguard, Covetous Demon, Demon of Song, Dragonriders, Skeleton Lords, Old DragonslayerThe Last Giant, Nashandra بگم باس؟ باس ها به قدری رقت انگیز و ضعیف بودن که صدای همه ملت در اومده بود سر شماره دوم. جالب نیست توی DLC ها به طرز عجیبی بازی رو سخت کرده بودن؟

محیط های بازی توی DS2 فوق العاده متنوع تر از این شماره بود
تنوع رو شما توی چی میبینی؟ به اینکه اینطرف جنگله اونطرف دریا؟ این تنوع به چه قیمت؟ به قیمت سطحی شدن محیط ها؟ جالبه میگی DS3 یه DS نبود BB بود. مگه DS2 رو کسی DS حساب میکنه؟ مگه بازی در حد شماره اول ظاهر شد اصن؟ اصن تونست تاثیری مثل اون بذاره؟ جالب اینجاست متای بازی از شماره اول بیشتره لول :))
همون شماره اول تنوع محیطش رو برای من میگی؟ غیر از اینه که یه قلعه پایین بود و یه قلعه که Anor Londo باشه، بالا؟ مگه شماره سوم همینطوری نیست؟ تازه محیط های جنگلی و برفی هم بهش اضافه شدن.
همون Abyss watcher ها هم که دقیقا Easter eggـــه BB بودن ، هم لباسشون ، هم محیطشون . . .
این امضای کارهای میازاکی هست که از بازی های قبلی و بعدیش Ester Egg میذاره. رجوع بشه به DLC شماره اول و NPCـیی که بیرون از Artorias وایساده و میگه من از آینده اومدم و لباس هایی هم که پوشیده تداعی گر Hunter های BB هستن. مورد دیگه اگه خواستی میتونی به Demon's Souls و Archstone ها رجوع کنی که در مورد Lordran که سرزمین شماره اول هست حرف میزنه.
حیط ها چند طبقه و تو در تو هستن اما بزرگ نیستن اصلا ! الان یک محیط رو تموم بکنی و تمام میانبر ها رو باز کنی میتونی از اولین bonefire از توی میانبر ها بری تا آخر نقشه بدون هیچ مشکلی ! کدوم یکی از DS های قبلی میابر های وحشتناکی مثل این داشتن ؟
مگه شماره اول نداشت؟ مگه از Undead Parish به Firelink Shrine میانبر نمیشد زد از توی کلیسا؟ مگه از زیر Firelink Shrine یه راست نمیشد رفت Blighttown؟ مگه از تونل فاضلاب کنار Firelink نمیشد میانبر زد به قسمت پایینی Undead Burg؟
برعکس این شماره دوم بود که با محیط های زیادتر و قابلیت Warp بین Bonfire ها گند زد به این سری و دیگه نشد جمعش کرد. با این کارشون عملا میانبرها رو هم از بین بردن.
خداوکیلی زمانی که اولین بار توی DS2 قبل از باس فایت رسمی Pursuer با عقابه پرید پایین مبارزه ی راحتی بود برات ؟!
بله اگر باگ ها و بالانس افتضاح بازی اوایل عرضه نبودن، باس فایت خیلی آسونی میبود برام. طرف از نیم متری شمشیر میزد و یه دفعه کرکترت عین آهنربا میرفت توی سینه شمشیر :))
برای خیلی از باس ها میتونی 2 تا NPC احضار کنی ، توی بازی های قبلی به زور یک NPC هم میزاشتن !
لولوت. این صفحه رو بخون: Bosses - DarkSouls II Wiki
تا 5تا هم میشه احضار کرد :))
(نمیدونم چرا توی Abyss watcher هفت هشت بار موندی ؟)
برای منم سواله تو چجوری سر Gwyn که لول ترین باس فایت شماره اول بود، اشک شوق ریختی. Gwyn رو من دفعه دوم کشتم. Parry هم میشد. با Great Sword ها هم کلا تعادلش رو از دست میداد.

من به این نتیجه رسیدم یا DS1 رو زمان خودش بازی نکردی، یا BB و DS2 رو زودتر از شماره اول بازی کردی یا اینکه بعد از تموم کردن اون 2تا یه راست رفتی سراغ شماره سوم. وگرنه از پستت مشخصه یه سری چیزا رو نمیدونستی.
 
  • Like
Reactions: KingAmir and Qu1ckZ

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,986
نام
Mohammad
به باس abyss watcher رسیدم.همون دفعه اول زدمش.باس خوشگلی بود ولی حرکاتش کاملا قابل پیش بینی بود.انتظار داشتم با تعریفی که دوستان ازش میکردن باس سختری باشه نسبت به باس های قبلی ولی نبود.
تا الان هم نه دوستی سامن کردم و نه npc.(البته این پرو بودن من رو نشون نمیده،حقیقتا بازی شدیدا راحتر شده هم نسبت به دارکسولز های قبلی و هم نسبت به بلادبورن.)
 
آخرین ویرایش:

scorpian031

کاربر سایت
May 17, 2015
333
نام
Seeker of fire
از لحاظ تکنیکی آدم بخواد حساب کنه تنوع ضربات باس های دارک 3 خیلی بیشتر از دارک 1 و 2 هست !
دمیج کمتر باس ها و کنترل راحت تر کارکتر و تجربه بازی های قبلی به نظرم باعث شده DS3 ساده تر از نسخه های قبلی به نظر بیاد ...
2 تا DLC ای که قراره بیاد هم مطمئنا حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت !
 

iiAmAqua

کاربر سایت
Dec 13, 2014
572
نام
Yashar
به باس abyss watcher رسیدم.همون دفعه اول زدمش.باس خوشگلی بود ولی حرکاتش کاملا قابل پیش بینی بود.انتظار داشتم با تعریفی که دوستان ازش میکردن باس سختری باشه نسبت به باس های قبلی ولی نبود.
تا الان هم نه دوستی سامن کردم و نه npc.(البته این پرو بودن من رو نشون نمیده،حقیقتا بازی شدیدا راحتر شده هم نسبت به دارکسولز های قبلی و هم نسبت به بلادبورن.)
به nameless king هم میرسی:D
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,986
نام
Mohammad
کم کم محیطا داره شکل دارکسولزی به خودش میگیره خوشم اومد.
کاش برای باس high lord wolnir نقطه ضعف نمیذاشتن چه باس خوبی میشد.:(
 
  • Like
Reactions: KingAmir

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Pontiff Sulyvahn رو هم کشتم بالاخره :D دفعه دوم کشتمش. میتونستم دفعه اول هم بکشمش ولی عجله کردم ضربه آخر مردم.
باس خیلی جالبی بود. از حرکاتش و فاز دومش و آهنگ و محیطش و در نهایت و در کمال تعجب، صدای عصبانیش! :D چون اصولا باس های آدمیزاد مانند دارک سولز صدایی از خودشون تولید نمیکنن چون هویتشونو از دست دادن ولی این یکی قشنگ معلوم بود از اینکه یه نفر وارد کلیسا شده عصبانیه و میخواد لهش کنه :D شدیدا Aggressive بود و خیلی دلم میخواست با همچین باسی بجنگم (بعد از دوران آرتوریاس کبیر به این سمت دیگه همچین چیزی ندیده بودم :D). تا قبل از روبرو شدن باهاش وقتی پست های بچه ها رو میخوندم، شدیدا هایپ شده بودم سرش چون گویا کرکتر خیلی مهمی هم هست توی داستان شماره سوم :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر