Dark Souls II | Xbox 360

amirgolo

کاربر سایت
Jun 3, 2009
450
نام
امیرعلی
اگه بازی درباره ی یک شخص اجدها کش و دشمن اجدهایان باشه که پس باید بگیم دارک سولز 2 رسما به اسکایریم تبدیل شده و یا داره به طرز فجیعی از اسکایریم تقلید میکنه
چونکه اسکایریم هم درباره ی یک اجدها کش و اجدهایان بود
پس میشه گفت که Namco برای فروش بیشتر داره بصورت واضح از اسکایریم تقلید میکنه
که البته اگه دارک سولز 2 قرار باشه به تقلید از اسکایریم ساخته بشه پس یعنی احتمالا سختی اش هم به اندازه ی اسکایریم خواهد بود و دیگه حتی یک کودک 3 ساله هم میتونه دارک سولز 2 را تموم کنه احتمالا

:|:|:|
sleeping dogs openworld بود پس از روی gta تقلید شده...
medal action بود پس از روی cod تقلید شده...
تو بازی max payne ادم وجود داشت پس هر بازی که ادم داشته باشه از روی مکس پین تقلید شده...
خوبه ادم رو حرفاش یک ذره فک کنه...
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
به نظرتون انصافه که من توی همچین مباحثی نباشم؟ :D
من حس میکنم داستان بازی حول یک اژدها یا اژدهایان باشه. به کلاه‌خود شخصیت اصلی بازی دقت کنید. یک اژدها رو میبینیم که شوالیه‌ای شمشیرش رو گرفته طرفش. شاید شخصیت اصلی یدونه Dragon Slayer باشه. شاید هم این یک Covenant جدید هست.
تو مباحث RE6 بودی مانگینش رسید به 50. بیخیال این بازی شو. خیر ببینی.
:D.
 

NathanDraculla

کاربر سایت
Dec 15, 2012
55
نام
?????
:|:|:|
sleeping dogs openworld بود پس از روی gta تقلید شده...
medal action بود پس از روی cod تقلید شده...
تو بازی max payne ادم وجود داشت پس هر بازی که ادم داشته باشه از روی مکس پین تقلید شده...
خوبه ادم رو حرفاش یک ذره فک کنه...

اتفاقا بله همه میدونند که Medal of Honor از روی COD تقلید کرد و به همین دلیل به هیچ جا نرسید
Sleeping Dogs هم که تقلیدش از GTA واضح و اشکار بود
حرفت درباره ی مکس پین هم که بی منطق بود پس براش حرفی ندارم

اسکایریم با اون فروش نجومی که داشت باعث شد که خیلی از بازیسازها برای فروش بیشتر بازی هاشون به فکر تقلید از اسکایریم بی افتند
دقت کن که اسکایریم نقش افرینی بود و داستانش درباره ی یک شخص اجدها کش بود که میخواست با اجدهایان مقابله کنه و همه ی داستان هم حول این محور میچرخید
خب چرا ما نباید قبول کنیم که Namco هم میخواد برای فروش بیشتر از اسکایریم تقلید کنه؟
دارک سولز 2 هم به طور واضحی داره از اسکایریم تقلید میکنه و داستان دارک سولز 2 هم عین اسکایریم درباره ی یک شخص اجدها کش است و اجدهایان
اخه تقلید از این واضح تر؟
یعنی ما الان باید بگیم که شباهت های بین داستان این 2 بازی اتفاقی است؟
شما هم قبل از طرفداری بی دلیل یکمی فکر کن
 

sad but true

Beckon the sick winds of pestilence
کاربر سایت
Apr 29, 2007
696
نام
آرش
اتفاقا بله همه میدونند که Medal of Honor از روی COD تقلید کرد و به همین دلیل به هیچ جا نرسید
Sleeping Dogs هم که تقلیدش از GTA واضح و اشکار بود
حرفت درباره ی مکس پین هم که بی منطق بود پس براش حرفی ندارم

اسکایریم با اون فروش نجومی که داشت باعث شد که خیلی از بازیسازها برای فروش بیشتر بازی هاشون به فکر تقلید از اسکایریم بی افتند
دقت کن که اسکایریم نقش افرینی بود و داستانش درباره ی یک شخص اجدها کش بود که میخواست با اجدهایان مقابله کنه و همه ی داستان هم حول این محور میچرخید
خب چرا ما نباید قبول کنیم که Namco هم میخواد برای فروش بیشتر از اسکایریم تقلید کنه؟
دارک سولز 2 هم به طور واضحی داره از اسکایریم تقلید میکنه و داستان دارک سولز 2 هم عین اسکایریم درباره ی یک شخص اجدها کش است و اجدهایان
اخه تقلید از این واضح تر؟
یعنی ما الان باید بگیم که شباهت های بین داستان این 2 بازی اتفاقی است؟
شما هم قبل از طرفداری بی دلیل یکمی فکر کن
تا حالا از DS2 تنها یک تریلر 3 دقیقه‌ای و چند پاراگراف مصاحبه بیشتر منتشر نشده،‌ حالا با دیدن چند تا دراگون شما چه اصراری دارید که این بازی تقلید کورکورانه از Skyrim هست، من سر درنمیارم. جالبتر اینکه بر پایه‌ی همین فرضیه نادرست بقیه‌رو متهم به طرفداری بی دلیل میکنید و یک تنه بازی رو میکوبید. از نظر من بهتره تا مشخص شدن اطلاعات بیشتر از بازی یکم صبر کنید.
 

NathanDraculla

کاربر سایت
Dec 15, 2012
55
نام
?????
خب من هم امروز صبح تریلر دارک سولز 2 را دیدم و متوجه ی نکاتی بسیار جالب شدم:

1- اینطور که به نظر میاد در دارک سولز 2 شاهد داستانی بسیار جذاب و مهم و عمیق خواهیم بود برخلاف نسخه ی اول دارک سولز که به هیچ وجه داستان نداشت و برای فهمیدن داستانش باید میرفتی ویکیپدیا میخوندی....... که این اتفاق بسی جای خوشحالی دارد
2- در دارک سولز 2 به احتمال زیاد شاهد صحنه های سینماتیک بسیار بیشتری در طول بازی خواهیم بود که این را از تریلر بازی میشه متوجه شد برخلاف نسخه ی اول دارک سولز که از اول تا اخر فقط 3-4 صحنه ی سینماتیک داشت
3- احتمالا در دارک سولز 2 از ابتدا تا انتهای بازی فقط یک شخصیت اصلی و قابل بازی وجود خواهد داشت که کاملا شخصیت پردازی شده و باحال است و دیگه مثل نسخه ی اول دارک سولز نمیتونیم در ابتدای بازی خودمون شخصیت دلخواهمون را طراحی کنیم و بسازیم و مثلا براش چیزهایی مثل جنسیت و مو و هیکل بذاریم که به نظر من اگه واقعا اینطور بشه خیلی عالی میشه چونکه من شخصیت های شخصیت پردازی شده و از قبل طراحی شده را خیلی بیشتر دوست دارم
4- برخلاف نظر دوستان به نظر من احتمال داره که شخصیت اصلی بازی دشمن اجدهایان و یک اجدها کش نباشه بلکه به نظر من ممکن است که شخصیت اصلی بازی قصد داشته باشه تا نسل اجدهایان را احیا کنه و یا با اجدهایان متحد بشه و از کمک ان ها بر علیه خطری بزرگ تر استفاده کنه
5- به احتمال زیاد در دارک سولز 2 شاهد محیط ها و مناطقی بسیار بزرگتر از نسخه ی اول خواهیم بود که میتونیم در اون محیط های بزرگ به سبک نقش افرینی های Open World هرچقدر که میخواهیم گشت و گذار و جستجو کنیم
6- احتمال داره که در نسخه ی دوم دارک سولز شاهد کوئست و ماموریت به سبک دیگر نقش افرینی ها باشیم یعنی اینطوری که بتونیم از افراد مختلف کوئست بگیریم و انجام بدیم
7- برخلاف نظر دوستان اگه دقت کنید اصلا و به هیچ وجه شخصیت اصلی بازی در تریلر کشته نمیشه و تنها خسته و زخمی میشه و در اون صحنه ای هم که اجدها به طرفش اتش میفرسته هم اگه دقت کنید شخصیت اصلی بازی در اخرین لحظه به طرف دیگه ای پرش میکنه و جاخالی میده
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,558
نام
کورش
خب من هم امروز صبح تریلر دارک سولز 2 را دیدم و متوجه ی نکاتی بسیار جالب شدم:

1- اینطور که به نظر میاد در دارک سولز 2 شاهد داستانی بسیار جذاب و مهم و عمیق خواهیم بود برخلاف نسخه ی اول دارک سولز که به هیچ وجه داستان نداشت و برای فهمیدن داستانش باید میرفتی ویکیپدیا میخوندی....... که این اتفاق بسی جای خوشحالی دارد
2- در دارک سولز 2 به احتمال زیاد شاهد صحنه های سینماتیک بسیار بیشتری در طول بازی خواهیم بود که این را از تریلر بازی میشه متوجه شد برخلاف نسخه ی اول دارک سولز که از اول تا اخر فقط 3-4 صحنه ی سینماتیک داشت
3- احتمالا در دارک سولز 2 از ابتدا تا انتهای بازی فقط یک شخصیت اصلی و قابل بازی وجود خواهد داشت که کاملا شخصیت پردازی شده و باحال است و دیگه مثل نسخه ی اول دارک سولز نمیتونیم در ابتدای بازی خودمون شخصیت دلخواهمون را طراحی کنیم و بسازیم و مثلا براش چیزهایی مثل جنسیت و مو و هیکل بذاریم که به نظر من اگه واقعا اینطور بشه خیلی عالی میشه چونکه من شخصیت های شخصیت پردازی شده و از قبل طراحی شده را خیلی بیشتر دوست دارم
4- برخلاف نظر دوستان به نظر من احتمال داره که شخصیت اصلی بازی دشمن اجدهایان و یک اجدها کش نباشه بلکه به نظر من ممکن است که شخصیت اصلی بازی قصد داشته باشه تا نسل اجدهایان را احیا کنه و یا با اجدهایان متحد بشه و از کمک ان ها بر علیه خطری بزرگ تر استفاده کنه
5- به احتمال زیاد در دارک سولز 2 شاهد محیط ها و مناطقی بسیار بزرگتر از نسخه ی اول خواهیم بود که میتونیم در اون محیط های بزرگ به سبک نقش افرینی های Open World هرچقدر که میخواهیم گشت و گذار و جستجو کنیم
6- احتمال داره که در نسخه ی دوم دارک سولز شاهد کوئست و ماموریت به سبک دیگر نقش افرینی ها باشیم یعنی اینطوری که بتونیم از افراد مختلف کوئست بگیریم و انجام بدیم
7- برخلاف نظر دوستان اگه دقت کنید اصلا و به هیچ وجه شخصیت اصلی بازی در تریلر کشته نمیشه و تنها خسته و زخمی میشه و در اون صحنه ای هم که اجدها به طرفش اتش میفرسته هم اگه دقت کنید شخصیت اصلی بازی در اخرین لحظه به طرف دیگه ای پرش میکنه و جاخالی میده

1 امیدوارم اینطور نشه همین روایت مبهم داستان اثرش برای من بیشتر از یک داستان واضح و سرراسته.
2 امیدوارم اینطور نشه این دارک سولزه نه متالگیر و اصلا دوست ندارم بازی از اون حالتی که بازیکنی که با بازی ارتباط برقرار کرده از لحظه اول داخل خودش فرو میره و روانش به بازی گرفته میشه بیرون بیاد. کات سین و صحنه های سینماتیک برای جو و اتمسفر این بازی مثل سمه چون تا بازیکن بخواد حس بگیره مجبور میشه کات سین ببینه.
3 امیدوارم اینطور نشه ابتدایی ترین چیز برای RPG اینه که خود بازیکن شخصیت و کلاس رو انتخاب کنه.
5 گفته شده وسعت محیط بازی به اندازه شماره قبله.
6 در شماره قبلی هم افراد میشد از افراد مختلف مامورت جانبی گرفت فقط تعدادش کم بود. ضمنا مامورت جانبی اگه خوب طراحی نشه میتونه ارزش بازی رو بشدت پایین بیاره برای مثال Farcry 3 و مامورتهای جانبی بدردنخورش.
مورد 4و7 هم بستگی به برداشت هر کس از تریلر داره.
کلا با هر چیزی که بازی رو از این اتمسفر خاص خودش خارج کنه و اونرو تبدیل به GOW , MGS یا Heavy rain کنه بشدت مخالفم حالا میخواد روایت داستان باشه یا صحنه های سینمایی یا شخصیت پردازی. امیدوارم سازنده ها یادشون باشه که اسم بازی و معنی اسم بازی چیه.
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
من امیدوارم بازی دست‌خوش تغییراتی که باعث عامه پسند‌تر شدن بازی میشه، نشه.

جدی گفتم. تو یه نفر از این بازی بکشی بیرون هیچ مشکلی برای این IP پیش نمیاد.
---------
یه مصاحبه یا خبر جدیدم از این بازی اومده که باید زحمتش رو بکشید :D.
پیشنهاد میکنم دستور پختت رو بنویسی تا دور هم دلیل این خوشمزگیت رو بیشتر بدونیم :D چون چند ماهیه خیلی خوشمزگی میکنی و من احتمال میدم افزودنی جدیدی به خودت اضافه کردی :D مثلا شاید یه سس جدید کشف کردی ... به ما هم بگو ... ثواب داره :D
 

sad but true

Beckon the sick winds of pestilence
کاربر سایت
Apr 29, 2007
696
نام
آرش
فریدون در مطلبی که گذاشته بودی حرف خاصی زده نشده،‌ 2 قسمتش جالب بود که قرار میدم همین جا:
and added that Dark Souls 2 will be set in the same world as the first game, but in a different time period. It will not necessarily be tied to the events of the first game.
Miyazaki میگه وقایع بازی در همون دنیای DS اتفاق می‌افته، ولی در یک بازه‌ی زمانی متفاوت و الزاما مربوط به وقایع قسمت قبلی نیست.

On the DLC front, Miyazaki confirmed that paid weapon and item content would be unlikely, and that the game’s keyword is “time” – although he offered no elaboration on the context. Dark Souls 2 will also run on a new engine that will help From Software achieve the ‘near-realistic’ representation and character animation it’s aiming for, and finally, the studio is looking into new ways for players to interact directly in-game.
این تیکه هم توضیحاتی بسیار اندک (!) در مورد سیاستشون بر DLC ها داده که میگه: DLC ها صرفا شامل اسلحه‌های تازه و اینا نمیشه. بعد از اضافه کردن یک جمله مبهم درباره "زمان" (!) گفته که بازی توسط موتور جدید ساخته خواهد شد و این امکان رو به From Software میده که با دست باز رو انیمیشن‌ها و توسعه بازی کار کنند.

نظر خودم در مورد این مطلب اینکه، یه مشت اطلاعات سوخته :| قبل از این‌که اینارو بگه خودمون به اکثر این نتایج رسیده بودیم.
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
Miyazaki میگه وقایع بازی در همون دنیای DS اتفاق می‌افته، ولی در یک بازه‌ی زمانی متفاوت و الزاما مربوط به وقایع قسمت قبلی نیست.
آرش حدسم بر این هست که ممکنه ما 2 نوع شخصیت توی بازی داشته باشیم. داستان Dragon Age رو یادت بیار. توی شماره اول یه Gray Warden داشتیم توی شماره بعدی هم Champion ... بعدش مشخص شد که چانتری داره دنبال هر 2 تاشون میگرده :D فکر کنم با یک ادغام داستانی طرفیم.
 

sad but true

Beckon the sick winds of pestilence
کاربر سایت
Apr 29, 2007
696
نام
آرش
آرش حدسم بر این هست که ممکنه ما 2 نوع شخصیت توی بازی داشته باشیم. داستان Dragon Age رو یادت بیار. توی شماره اول یه Gray Warden داشتیم توی شماره بعدی هم Champion ... بعدش مشخص شد که چانتری داره دنبال هر 2 تاشون میگرده :D فکر کنم با یک ادغام داستانی طرفیم.
ادغام داستانی می‌تونه حرکت فرخنده‌ای باشه :d مخصوصا در مورد داستان DS که تا الان از یک بعد روایت شده. شدیدا از این فرضیه هم، استقبال و حمایت میکنم :d


خیلی سریع به خبر دیگه اومد اینبار با پولیگون مصاحبه کردن
باز هم Miyazaki می‌فرمایند:
"If we're going to announce this as a sequel to Dark Souls then I think there's certainly a core that we need to protect," Miyazaki said. "I'm talking about how we think about the difficulty level and how you achieve things in-game; about the concepts behind the mechanics and level design. Outside of that core, though, I think it's better to leave things to the discretion of the director. There's a lot around that core that we need to fix or adjust, besides, and individual touches always tend to come out in the world setting and artwork, so I'm not meddling in that very much."
خُب این پاراگراف کلا خبر خوشه، مثل این‌که مُلتفت شدن که نگرانی اصلی طرفدارها از مخدوش شدن هسته‌ی اصیل DS (همون اتمسفر و درجه‌ی سختی و این صحبت‌ها) می‌باشه. که اینجا تاکید کرده هسته اصلی DS2 همون هسته‌ی DS و فقط قصد دارن پوسته‌ی بازی رو کمی دچار تغییر کنند "بطوری که بهبود بیابد".

بعد از مقداری حرف تکراری در مورد سرورهای آنلاین DS2 هم کمی توضیح میده و اعلام میکنه که بازی دارای سرورهای اختصاصی خواهد بود. بعد با بیان این جمله:
we're imagining a framework where players are able to directly interact with each other."
میگه که با در اختیار داشتن سرورهای اختصاصی توانایی این رو داریم که روشی برای تعامل مسقیم بازیکنان با هم رو فراهم کنیم. حالا منظورش از این حرف زیاد واضح نیس، چون در DS هم میشد به بقیه Invade کرد که میشه برخورد مستقیم. منظورش از مستقیم احتمالا برخورد نزدیک از نوع سومه‌()" :d
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
دوستان میشه به این نقشه استناد کرد؟ یکی توی Deviant Art اینو گذاشته. امکان داره ما اینبار توی قاره جنوبی باشیم؟

33683307360610677425.jpg
 

sad but true

Beckon the sick winds of pestilence
کاربر سایت
Apr 29, 2007
696
نام
آرش
دوستان میشه به این نقشه استناد کرد؟ یکی توی Deviant Art اینو گذاشته. امکان داره ما اینبار توی قاره جنوبی باشیم؟

33683307360610677425.jpg
علی باز هم دست پر برگشتی :d

در همین راستا از Miyazaki منقول است:
"I can't completely answer this question, but the two settings are connected, yes," he said. "However, I wouldn't say there's a direct connection as far as story is concerned. The game is set in a different part of the same planet -- to put it another way, if the first game was set in the North Pole, this one would be in the South Pole; that sort of contrast.
شاید این که "اینبار بازی به جای قطب شمال، در قطب جنوب خواهد بود ولی مسلما داستان هر دو بازی در یک سیاره می باشند" یه اشاره غیر مستقیم به مکان وقوع داستانش باشه. ممکنه نواحی اطراف اون دلتا و یا قاره پایینیش باشه. اما احتمال این که در Far East باشه خیلی کمه، چون اونجا مثلا کویریه. اصلا با تریلری که دیدیم سنخیت نداره. البته همه این حدس و گمان ها موقعی باارزش هست که این نقشه، نقشه رسمی دنیای DS باشه. تا جایی که من میدونم Dev Art تشکیل یافته از آثار طرفدارهای بازیست تا عوامل اصلی دخیل در ساخت بازی.

پ.ن. راستی دفعه قبل که از صفخه اسکن شده مجله، مطلب استخراج کرده بودی عالی بود، میتونی این عملیاتُ روو باقی صفحاتشم هم اجرا کنی؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر