Ken Levine پدر مجموعه بایوشاک از cutscenes متنفر است چون به نظر او cutscenes داستان بازی را خراب می کنند و نمی گذارند
بازیباز در تعامل با بازی باشد . او این ها رو در گفتگو با Guillermo Del Toroگفت
من به طور کلی از بازی هایی که بازیباز را مجبور به نشستن و و دیدن صحنه های سینمایی می کند بدم می اید چون من می خواهم بازی کنم و من می خواهم با داستان در تعامل باشم نه با cutscenes
او بهترین نمونه داستان روایی را در بازی ها بازی bastion خطاب کرد و گفت :یکی از دلایلی که من علاقه ی شدیدی به این بازی دارم
این است که بازیباز را متوقف نمی کند و بازیباز در جریان بازی است ولی داستان را نیز روایت می کند
بازیباز در تعامل با بازی باشد . او این ها رو در گفتگو با Guillermo Del Toroگفت
من به طور کلی از بازی هایی که بازیباز را مجبور به نشستن و و دیدن صحنه های سینمایی می کند بدم می اید چون من می خواهم بازی کنم و من می خواهم با داستان در تعامل باشم نه با cutscenes
او بهترین نمونه داستان روایی را در بازی ها بازی bastion خطاب کرد و گفت :یکی از دلایلی که من علاقه ی شدیدی به این بازی دارم
این است که بازیباز را متوقف نمی کند و بازیباز در جریان بازی است ولی داستان را نیز روایت می کند