cutscenes :Levine داستان را خراب می کند

mamad2010

Google Search:Yanet Garcia
کاربر سایت
May 3, 2010
1,762
نام
ممد
Ken Levine پدر مجموعه بایوشاک از cutscenes متنفر است چون به نظر او cutscenes داستان بازی را خراب می کنند و نمی گذارند
بازیباز در تعامل با بازی باشد . او این ها رو در گفتگو با Guillermo Del Toroگفت

من به طور کلی از بازی هایی که بازیباز را مجبور به نشستن و و دیدن صحنه های سینمایی می کند بدم می اید چون من می خواهم بازی کنم و من می خواهم با داستان در تعامل باشم نه با cutscenes
او بهترین نمونه داستان روایی را در بازی ها بازی bastion خطاب کرد و گفت :یکی از دلایلی که من علاقه ی شدیدی به این بازی دارم
این است که بازیباز را متوقف نمی کند و بازیباز در جریان بازی است ولی داستان را نیز روایت می کند
 
  • Like
Reactions: Loghman

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
کات سین خوبه ولی نه اینکه پشت سر هم باشه.بازی های ژاپنی خیلی کات سین دارن و اعصاب ادم رو خرد میکنن ولی اگه متعادل باشه خیلی هم خوب هست
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
HL2 ـم کات سین نداشت!
از لحظه ی بازی شروع میشه تا زمانی که دیلم بدست میگیره و اینا همش CutScene. چیزی که کرکتر اصلی درش دیده نشه و دوربین اینور اونور نره بهش CS نمیگین شما؟ Biosock Infinite رو دیدی؟ 15 دقیقه ازش ویدئو منتشر کردن که حداقل 5-6 دقیقه ش CS هست که بازیباز درش فعال هست و میتونه طراف رو جوری ببینه که خودش میخواد. ببینید حتمان.
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
من که عاشق cuteScene نم یادمه RE4 رو با کلی شوق و ذوق بازی میکردم تا به اون نقاط قرمز مشخص شده تو نقشه که قرار بود همون دموها توش پخش شه برسم البته داستان نقش خیلی مهمی رو تو این بخش داره مثلابازیایی مثل HALO یا MG که داستان فوق العاده ای دارن مطمئنا دیدن دموشون خسته کننده نیست و اتفاقا جزو دلایل اصلی ادامه دادن بازی هستن. البته خوب بازی مثل BS هم که اتفاقا شاهکار همین فرد هستش وجود داره که بازیباز رو در عین روایت داستان از گیم پلی جدا نمیکنه مثالشم میتونه سکانس اولیه معرفی بیگ ددی ها تو BS باشه که به زیبایی هر چه تمام این بخش از داستان رو نشون داد بدون اینکه روند بازی قطع شه من که از هردو این روش ها لذت میبرم البته اگه بازی داستان درست و حسابی داشته باشه
 

game.fun

کاربر سایت
Dec 13, 2009
945
کات سین خوبه ولی نه اینکه پشت سر هم باشه.بازی های ژاپنی خیلی کات سین دارن و اعصاب ادم رو خرد میکنن ولی اگه متعادل باشه خیلی هم خوب هست
اگه واقعا اعصاب خرد کن بودن مطمئن باش تا حالا کم می شد تعداد و مدتش، وقتی کم نشده یعنی اینطور که شما میگی نیست
حالا چون شما دوست نداری دلیل نمیشه بگی اعصاب خُرد کنه
من خودم شخصا خیلی هم خوشم میاد از کات سین هاشون
 

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
اگه واقعا اعصاب خرد کن بودن مطمئن باش تا حالا کم می شد تعداد و مدتش، وقتی کم نشده یعنی اینطور که شما میگی نیست
حالا چون شما دوست نداری دلیل نمیشه بگی اعصاب خُرد کنه
من خودم شخصا خیلی هم خوشم میاد از کات سین هاشون
به خدا اشکم در اومد بابا.این نظر شخصی من هست یعنی کات سین زیاد اعصاب من رو خرد میکنه.ممکنه برای یک فرد دیگه خیلی هم جذاب باشه.حتما باید اخطار قبل پستم بزارم که این نظر شخصی هست؟
 

War Has Change

کاربر سایت
Dec 29, 2009
3,036
نام
شایان
دیگه بستگی به سلیقه-ی طرف داره یکی خوشش نمیاد یکی لذت میبره . من خودم از کات سینهایی مثل کات سینهای متال گیر لذت میبرم و مطمئنم اگه قرار بود توی گیم پلی داستان تعریف بشه اصلا جالب نمیشد .
کسایی هم که حوصلشون بخاطر کات سینهای بلند سر میره مشکل از بازی نیست . خیلیها با همون کات سینهای بلند حال میکنن
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
از لحظه ی بازی شروع میشه تا زمانی که دیلم بدست میگیره و اینا همش CutScene. چیزی که کرکتر اصلی درش دیده نشه و دوربین اینور اونور نره بهش CS نمیگین شما؟ Biosock Infinite رو دیدی؟ 15 دقیقه ازش ویدئو منتشر کردن که حداقل 5-6 دقیقه ش CS هست که بازیباز درش فعال هست و میتونه طراف رو جوری ببینه که خودش میخواد. ببینید حتمان.
فریدون CutScene ها تو HL2 نمیشه اسمش را CutScene گذاشت :D تو HL2 دیگه یه دفعه بازی قطع نمیشه برات فیلم نشون بده ! مثلا تو دنبال Alyx میری و Alyx در حین این که داری خودت با دست خودت میری دنبالش ! باهات حرف میزنه و تو هر زاویه هم باشی برمیگرده از همون زاویه باهات صحبت میکنه یا مثلا میری پیش دکتر هم باهات حرف میزنه ولی تو میتونی دنبال کار خودت باشی ! یا به قول تو اون لحظه که دیلم میگری دست بازم اختیاری میری به هرجاکه خواستی .
دیگه مثل گیرز و انچاترد اینا نیست برات فیلم نشون بده وهیچ کاری نتونی انجامبدی .
دیگه راه دور نریم به نقل از ویکی :D
The game does not have cutscenes, and no formal explanation of the story is given. Instead, the player is left to piece together the hints and clues in each chapter. Much of the overarching story that links with Half-Life can be understood through the interactive non-combat scenes with the game's major characters. The facial animation system allows these characters to have realistic expressive interactions with each other.
ولی با این حال به صورت فوق العاده ای داستان را خودت به خودت روایت میکنی یعنی اون حسی که تو بازی داری اینطوره .
 
آخرین ویرایش:

game.fun

کاربر سایت
Dec 13, 2009
945
به خدا اشکم در اومد بابا.این نظر شخصی من هست یعنی کات سین زیاد اعصاب من رو خرد میکنه.ممکنه برای یک فرد دیگه خیلی هم جذاب باشه.حتما باید اخطار قبل پستم بزارم که این نظر شخصی هست؟
کات سین خوبه ولی نه اینکه پشت سر هم باشه.بازی های ژاپنی خیلی کات سین دارن و اعصاب ادم رو خرد میکنن ولی اگه متعادل باشه خیلی هم خوب هست
اِهم اِهم
شما خیلی راحت جمله بندیت رو درست کن نیازی به اخطار نیست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر