چند روز پیش وبسایتِ DSOGaming مصاحبهای با آقای Nicolas Schulz (مهندس Rendering Engineer شرکت Crytek) انجام داد که پیرامون شایعاتی درباره پشتیبانی Ryse: Sons of Rome از Mantle بود. در طی این مصاحبه ایشان علاوهبر توضیحاتی در این مورد درباره امور آینده Crytek توضیح دادند که در زیر میتوانید چکیدهای از این مصاحبه و صحبتهای ایشان را مشاهده کنید.
ایشان در طی صحبتهایشان اذعان داشتند Crytek همواره به دنبال دگرگونی در گرافیک بازیهاست و اهمیت ویژهای به این مهم خواهند داد! البته ایشان معتقد بودند امروزه به طور فزایندهای خوشحالی مردم طاقت فرسا شده است و دوره جدید نسبت به زمانی که Crysis را عرضه کردهاند تغییرات زیادی به خود دیده است، ولی همچنان یقین دارند عنوانِ Ryse: SoR توانسته گرافیکی عظیم بیافریند و استاندارد جدیدی در زمینه انیمیشن و جلوههای بصری برای خود تعریف نماید. با این حال آقای Nicolas Schulz با توجه به موارد مذکور گفتند که کرایتک به سطحی بزرگ در خلق گرافیک رسیده، اما همچنان تلاش خواهند کرد تا با گرافیک بازیهای خود استانداردهای جدید به وجود آورند.
ایشان ادامه دادند که Ryse: SoR از Mantle شرکتِ AMD پشتیبانی نخواهد کرد و بازی بر اساسِ DX11 است. همچنین برنامهای برای آپدیت بازی و اضافه کردن پشتیبانی بازی از این امر را ندارند و گفته شده نبود این عامل تاثیر منفیایبر تجربه بازی نمیگذارد.
Ryse: Son of Rome، ساختهی Crytek که چندی پیش به عنوان یک بازی لانچ برای Xbox One عرضه شد هفتهی بعد برای PC عرضه خواهد شد.
منبع