Crysis 2 | PC [پست اول خوانده شود]

قبل از ارسال هر گونه پست، به پست زیر توجه داشته باشید.
از دوستان خواهشمندم دوباره بحث اینکه اینکه "بازی روی سیستم من چوری جوری اجرا میشه" و امثالهم رو توی تاپیک انجام ندن چون نه کسی علم غیب داره که نسخه نهایی چه جوری میشه، نه کسی جادوگر هست که بدونه قرار هست این بازی چه جوری روی سیستم شما اجرا بشه. در صورت مشاهده این مدل پست ها برخورد خواهد شد.
اگر مشکلی هم در اجرای بازی دارید توی تاپیک مربوط پیگری کنید.
مشکلات Crysis 2 (نصب و کرک و مشکلات گرافیکی ......)

x973ct411697x6bs8s6.png


سازنده: Crytek, Crytek UK​
ناشر: Electronic Arts
موتور: CryEngine 3
سری: Crysis
پلتفرم: Microsoft Windows, Xbox 360, PlayStation 3
تاریخ انتشار: TBA 2010
ژانر: First-person shooter
مود: Single player, Multiplayer
رسانه: Blu-ray Disc, DVD
درجه: ESRB:Rating Pending




کرایسیس 2 بازی جدیدی است که توسط کرایتک ساخته شده و توسط EA برای پلتفرمهای PC, X360 و PS3 منتشر خواهد شد. این بازی به گفته ی سازندگان ادامه ی کرایسیس است که در سال 2007 بر روی PC منتشر شد. این بازی دومین عنوان از یک سه گانه خواهد بود و اولین بازی خواهد بود که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. یک تریلر 1 دقیقه ای در همایش E3 2009 نشان داده شد و بعد از آن تریلر دیگری در GDC 2009 پخش شد که قابیلت های CryEngine 3 را نشان میداد. در یک کامیونیتی مرتبط با این بازی یکی از مسئولین بخش گفته است که کرایسیس 2 در سال 2009 عرضه نخواهد شد.​


اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان بازی در دسترس نیست، اما بروشوری منتشر شده که نشان میدهد وقایع بازی 4 سال بعد از اولین کرایسیس اتفاق می افتد و کرایتک نیز Nanosuit جدید را که فعلاً Nanosuit 2 نامگذاری شده، معرفی کرده است. فعلا 2 تریلر وجود دارد که در یکی از آنها نانوسوت را در حالت wire-frame و رندر نشده نشان میدهد و در دیگری لباس کامل و با تمام تجهیزات است. شایان ذکر است که نسخه ی PDF این بروشور منتشر شده است و قرار است لباس جدید قابلیت های جدیدی بسیاری نسبت به نگارش قبلی داشته باشد.​


کرایتک این بازی را برای PC,X360 و PS3 عرضه خواهد کرد. نه تنها این بازی اولین بازی کنسولی است که این شرکت میسازد، که اولین عنوان نیز میباشد که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. کرایتک به این بازی به عنوان " یه قدم بزرگ رو به جلو " یاد میکند. جزییات دیگری در دست نیست. کرایسی 1 در سال 2007 عرضه شد و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد و نماد بنچمارک و performance برای PC شد.​




y874x06s7f5m9qh6uokx.jpg


نسخه ی کنسولی کرایسیس 2 " یک پیشرفت بزرگ "


رییس کرایتک جوات یرلی توضیح میدهد که چرا بالاخره شرکت راضی به اعتراف شد که در حال ساخت بازی برای کنسولها است. و دلیل آن نیز این است که کرایسیس 2 یک عنوان بسیار کامل و بی نقص خواهد بود. یرلی به گیم اسپات میگوید: " 2 تا 3 زمان صرف تحقیقات تکنینیک در مورد کنسولها شد قبل از اینکه ساخت کرایسیس 2 شروع شود." ما باید یک پیشرفت عظیم تکنولوژیکی ایجاد میکردیم تا بعد اعلام میکردیم که در حال ساخت بازی هستیم.
بعد از اینکه کرایتک از کیفیت و عملکرد موتور مالتی-پلتفرم خود مطمئن شد، یرلی به سازندگان اجازه داد تا ساخت بازی را شروع کنند تا " بهترین بازی باشد که میتواند بر روی PC, X360 و Ps3 وجود داشته باشد." اگر میخواهیم موفق باشیم، باید بازی ما بهترین بازی بر روی Ps3 و X360 باشد... این سه نسخه با هم مبارزه نمیکنند بلکه آنها با پلتفرم خود در حال مبارزه هستند؛ یعنی ما سعی میکنیم از تمام توان PC و تمام توان X360 و تمام توان Ps3 استفاده کنیم. سیستم اچیومنت و تروفی و ... تماماً متفاوت هستند اما تمام سعی ما این است تا بیشترین سرویس را به گیمر بدهیم.
کرایسیس 2 در E3 2009 توسط EA معرفی شد. این اولین عنوان مالتی پلتفرم کمپانی کرایتک است که که هر 3 بازی قبلی شان - کرایسیس، فارکرای و کرایسیس وارهد - فقط برای PC عرضه شدند.


موتور قدرتمند CryEngine 3

CryTek مراحل ساخت CE3 را به اتمام رساند و یک تیزر تبلیغاتی جدید که قابلیت های Next Gen (نسل آینده ای)آن را به نمایش میگذارد را در کنار بازدهی که این موتور روی کنسول های X360 و PS3 را نشان میدهد منتشر کرد.چیزی که به وضوح قابل روئیت است توانمندی این موتور در نمایش تصاویر بزرگ و وسیع که احتمال نمایش این تصاویر بر روی یک PC با قدرت بالا را پررنگ میکنند.

برای مثال تصویر جنگل بسیار با جزئیات بالا نمایش داده و نورپردازی واقعاً شگفت انگیز بود،تصاویر بعدی رزولوشن بالای سایه ها را بسیار عالی نمایش دادند و پدیده ی Pop-Up (ظاهر شدن اشیاء به صورت ناگهانی)به هیچ وجه دیده نشد.
بعد از تمرکز بر روی بازدهی نسخه ی کنسولی این موتور،تصاویری که در ادامه نمایش داده شد به نظر میرسید مربوط به بخش مورد علاقه ی خود CryTek یعنی PC بود،بخشی که مشتاقانه منتظرند ببینند موتور جدید چه قابلیت هایی را در آینده همگام با سخت افزارها به نمایش خواهد گذاشت.
المان های دموهای X360 و PS3 با توجه به آنچه در نمایشگاه گذشته ی GDC از کرایتک دیده بودیم، بدیع و تازه هستند. فعلاً اسکرین شات های دقیق و شبیه به هم از مقایسه ی این عنوان روی 2 کنسول وجود ندارد اما واضح است که بین دو پلتفرم تفاوت هایی وجود دارد؛ به عنوان مثال نورپردازی مدل ها در 2 کنسول متفاوت است.
با توجه به عکس هایی که از یک محیط گرفته شده است، به نظر میرسد عملکرد به ویدیو اولیه GDC نزدیک است. به عنوان مثال هنگام نمایش سیستم تخریب پذیری و فیزیک روی کنسول X360 ، میبینیم که نرخ فریم حدوداً 20 است، دقیقاً شبیه به محصولات پیشین کرایتک. هر دو ورژن موتور گرافیکی در رزولوشن 720p کار میکنند و Anti-Aliasing نیز وجود نخواهد داشت.

cryengine3.jpg

عکسی از دموی تریلر CryEngine 3


فاکتوری که در 2 پلتفرم متفاوت است، ابزار V-Sync است. در دموی GDC به نظر میرسید که تصاویر نسخه ی PS3 با استفاده از V-Sync سه مرتبه بافر میشدند، در حالیکه در تصاویر نسخه ی X360 شکستگی تصاویر دیده میشد. در ویدیوی جدید با نام Rich Interiors واضح است که V-Sync مورد استفاده قرار نگرفته است. تمامی اینها مهم است و با توجه به مدیریت کرایتک میتوان گفت موتور تکمیل شده است. این تکنولوژی (موتور) قرار است در کرایسیس 2 که بر روی پلتفرم های PC و کنسولها در سال 2010 عرضه میشود مورد استفاده قرار گیرد.

موتور CryEngine 3 چیزهای زیادی دارد تا شما را، چه گیمر باشید چه بازیساز، هیجان زده کند. این موتور نسل فعلی بازی ها را کنترل میکند، خصوصاً در ژانرهای شوتینگ اول شخص یا سوم شخص. و این مساله ای تازه و قابل قبول است که امکان بوجود آوردن تصاویر با گرافیک بالاتر و قوی تر را ایجاد میکند.

برای بازیسازان قابلیت این موتور با نام Live Create یا "آنچه میبینید همان است که بازی میکنید"، ویرایشگری است که در تریلر نشان داده شد و عمل Cross-Platform (ساخت بازی برای چندین پلتفرم) را به آسانی محقق میسازد. نه تنها تغییرات به صورت real-time روی هر دونسخه کپی و اعمال خواهد شد بلکه ویژگی ها و المان هایی که موتور CryEngine 3 دارد به بازیسازان اجازه میدهد تا به آسانی عمل برنامه نویسی را برای بازیهای این نسل انجام دهند و در عین حال خود را برای کنسول های نسل بعد آماده کنند..
رئیس CryTek آقای Cevat Yerli گفت:با استفاده از CE3 ما بهترین راه حل برای تولید بازی نه فقط برای زمان حال بلکه برای آینده را هم ارائه میدهیم.

CE3 با استفاده از قابلیت افزایش گرافیک برای نسل آینده هم آماده است و با امکاناتی چون CE3 Live Create(خلق اشیاء به صورت زنده و آنی)بهترین انتخاب برای سازندگان بازی ها و شرکت هایی که قصد دارند بازی ها و نرم افزارهای جدی و پیچیده درست کنند است.CE3 تنها موتوری است که قادر به ساخت بازی به صورت Real Time(همزمان)است.
+

CryENGINE


چنانکه دیده شده در: Far Cry, Crysis, Crysis Warhead, Crysis 2, Aion: Tower of Eternity

برای سازنده آلمانی کرایتیک (Crytek) مدت زمان زیادی طول نکشید که نامش بر سر زبان ها بیفتد. Far Cry که در سال 2004 به عرضه عموم رسید و اولین بازی کرایتیک بود که به نمایش گذاشته شد،که چیزی کمتر از یک الهام نبود. درحالی که دنیا انتظار Half-life 2 و Doom 3 و S.T.A.L.K.E.R. را می کشید که برای بازی کامپیوتری اعلام شوند، کرایتیک با یک ضربه بیهوش کننده همه آن ها را شکست داد: صحنه تراپیکی (tropical) بازی FPS که به وسیله موتور درخشان کرای انجین (CryENGINE) خود قدرت گرفته بود.او سه سال دیگر آن را دوباره تکرار کرد و آن هنگامی بود که Crysis که رویCryENGINE 2 اجرا می شد، استاندارد جدیدی برای بازی های بصری بوجود آورد.
برای بیرون دادن بازی بعدی خود یعنی Crysis 2 کرایتیک کنسول ها را برای هماهنگی موتور CryENGINE 3 به میان می آورد.




بر طبق گفته Crytek "کرای انجین 3 اولین راه حل توسعه ای است که تمام بازی های Xbox 360, PlayStation 3, MMO, DX9 and DX10 را یک جا در بر می گیرد و نسل بعدی آماده با محاسبه مقیاس پذیر و فناوری گرافیک می باشد " برخلاف خیلی از رقبای خود، این موتور نیاز به حمایت اضافی از کنج کنسول های پارتی سوم ندارد و میتواند فیزیک ، صدا و انیمیشن های خود را انجام دهد. و به همان خوبی تصاویر بصری برجسته ای را تولید کند که بازی های کرایتیک برای آن ها معروف می باشند. اگر بازی های خود کرایتیک دلیل کافی برای این که CryENGINE را در این لیست وارد کنیم نمی بود ، آن گاه این حقیقت که توسعه گر همه آن چه را که می توانددارد انجام می دهد تا CryENGINE 3 را به عنوان راه حل کنسول برای دیگر سازندگان یا توسعه دهندگان جا بیاندازد ، خبر خوبی برای گیمرها بود و یک تهدید بزرگ برای Epic Games و Unreal Engine 3 است.

باید امیدوار باشیم که شایعات مربوط به TimeSplitters 4 بر روی موتور کرای انجین 3 تحقیق پذیرند.


تریلرها:


CryEngine 3

57637-cryengine3bsi.jpg

Beauty Speed Interaction Trailer

HD

SD

47046-t_cryengine3_gdc09_demo_hd_blank.jpg

GDC 09: Demonstration

HD

SD

47413-cryenginegdc09intpt1sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 1

HD

SD

47411-cryenginegdc09intpt2sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 2

HD

SD

Crysis 2 - Nanosuit 1 [vid 1]

um_327978_66_638.jpg


SD

Crysis 2 - Nanosuit 2 [vid 2]

um_327979_58_253.jpg


SD


تصاویر



 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: kamyy

hessam72

کاربر سایت
Nov 11, 2007
192
نام
حسام
نمیدونم دیگه واقعا چی بگم امیر حسین یک سری از دوستان طوری از بازی حرف میزنند که انگار جز طراحان و مدیران ارشد کرایتک هستند و جز به جز بازی را طراحی کرداند و از سیر تا پیاز کل طراحی بازی باخبر هستند

تا بدین لحظه این بازی با گرافیک ترین بازی در روی pcبود تو این چند سال اخیر از هر لحاظ که فکر کنید و لی باز دارن با کرایسیس 1 مقایسه می کنند بزارید پچ دایرکس 11 بازی بیاد باز ببینم همین می گید !!!!!!!!

اخه یکی نیست بگه مگه شرکت خرج و درامد نباید داشته باشه حالا از نظر همون ها چون بازی روی کنسول ساخته شده کنسولی به حساب میاد اخه چه ربطی دار برادر من یک کم فکر کن اگه بازی کنسولی بود روی pcکه الان باید روی همه کار های8600gt و 30 فریم می داد b-)
البته از نظر همین کاربران بازی که مولتی پلتفرم شده باشه و غیر از pc باز هم دیگه کنسولی به حسا ب میاد !!!!!!
بعضی ها که اینقدر سنگ کرایسیس 1 را به سینه می زنند می تونند بشینند کرایسیس1 را100 بار دیگه تموم کنند

حالا خوب هست که عکس های دایرکس 11 بازی هم منتشر شد ولی نمیدونم چرا باز هم نمی خواهند از قبول کنند همین های که الان دارن بازی را تخریب می کنند وقتی دایرکس 11 بازی هم منتشر شود باز میایند می گوییند که نه دایرکس11 نیست و همون 9 هست و دستکاریش کردند :))
دوست عزیز در اینکه crysis2 بازی کاملی هست شکی نیست
ولی اگر از جنبه مقایسه بخوایم با نسخه قبلیش در نظر بگیریم خیلی واضحه که مهمترین رکن این بازی که روش مانور میدن یعنی گرافیک نزول داشته
به نظر من جانب داری بی جهت راجع به این مقوله دل خوش کن کردن خود آدمه...
به شخصه واقعا فکر نمیکنم با توجه به نسخه قبلی این نسخه بالاترین گرافیک pc باشه
اگر پچ dx11 رو بدن که ظاهرا خبری هم نیس من فک نمیکنم تفاوت واقعا خیلی باشه و اتکا به عکس و... هم تا وقتی که خود dx11 رو شما بازی نکنی و تفاوتش در این بازی نبینی زیاد اتکای مطمنی نیست...
اتفاقا در نسخه اول هم معلوم شد که واقعا بازی بر مبنای dx10 نیست چون دوستان کارشناس و هکر تنظیمات very high رویه win xp فعال کردن و در مقام مقایسه تفاوتی در Vista , xp نبود
 
آخرین ویرایش:

Reza Razor

کاربر سایت
Jul 25, 2007
1,487
امروز بعد مدتها به بهانه ی Crysis 2 یه بازی رو سیستمم نصب کردم ...
یجورایی داشت گریم میگرفت از این بلایی که به سر بازی آوردن فکر کنم اولین بازی تاریخ PC هست که گرافیکش نسبت به نسخه ی قبل که 4 سال پیش میشه پایینتر اومده ...
گیم پلی هم وضع بهتری نداره ... تمام قابلیت های نانوسوییت یجورایی درمقایسه با شماره قبل میشه گفت نامحدود شده و بازی رو کاملا آسون کرده ... (که خدای نکرده به بروبچ جوی استیک بدست فشار وارد نشه !)
هوش مصنوعی تنها چیزی هست که خوشبختانه حداقل پسرفت نداشته و همونطور ضایع مونده ! :>

البته میشد این تقدیر رو برای Crysis 2 پیش بینی کرد وقتی بازی برای کنسولها هم تایید شد .
 

PayableOnDeath

کاربر سایت
May 20, 2008
311
نام
Hooman
دوستان واقعا بازی عالیه و میچسبه!!
یکی از خفن ترین سندباکس های عمرمه!
راستی تو تنظیمات من high very high extreme وجود داره و خبری از advance و... نیست!! نسخه ها تفاوت داره یا...
در واقع اسمش عوض شده فقط.... چون وقتی پچ رو نصب می کنی از Hardcore , Advanced میشه High و Very High و هیچ فرقی هم نیست.
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
دوستان عزيز جون عزيزانتون بحث مقايسه رو بذاريد كنار !!
كرايسز 1 شاهكار بود و به تاريخ پيوست. حالا حالاها هم نامش ميمونه توي تاريخ !!

كرايسز 2 رو با بازي هاي روز بازار مقايسه كنيد !!!!!!!!

باز بيا بگو كرايسز 1 فلان بود !!!
 

Hamidreza

ناظم انجمن
Jun 3, 2008
3,605
نام
حمیدرضا
دوستان عزيز جون عزيزانتون بحث مقايسه رو بذاريد كنار !!
كرايسز 1 شاهكار بود و به تاريخ پيوست. حالا حالاها هم نامش ميمونه توي تاريخ !!

كرايسز 2 رو با بازي هاي روز بازار مقايسه كنيد !!!!!!!!

باز بيا بگو كرايسز 1 فلان بود !!!

شما بگو الان از چی صحبت کنیم؟! مشکلات که جاش جای دیگست.سر نخ بده بریم جلو;) شاید شما و خیلیای دیگه خوششون نیاد از حالت مقایسه این دو عنوان و اونو غلط بدونن.اما دوستان دیگه که هنوز نظرشون رو نگفتن نباید نظر و عقیدشون رو بیان بگن و CS 1 ,2 رو باهم مقایسه کنن؟!!
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
شما بگو الان از چی صحبت کنیم؟! مشکلات که جاش جای دیگست.سر نخ بده بریم جلو;) شاید شما و خیلیای دیگه خوششون نیاد از حالت مقایسه این دو عنوان و اونو غلط بدونن.اما دوستان دیگه که هنوز نظرشون رو نگفتن نباید نظر و عقیدشون رو بیان بگن و CS 1 ,2 رو باهم مقایسه کنن؟!!

اخه اين يك چيز خيلي مشخصيه !!
بله كرايسز 2 ضعيفتره
چرا؟
چون مولتي پلتفورمه !
كرايسز 1 چرا قوي بود؟ چون انحصار پي سي بود و دست سازنده باز !!

اخه الان عشق و حال رفته توي كنسول بازا كه توي عمرشون همچين گرافيكي روي كنسول نديدن و توي تاپيكاشون ميري از بس تعريف ميشه كيف ميكني !!
بدبختي و بخش منفي داستان مونده برا پي سي كه يك فلان بود 2 بهمان شده !!!
دوستان سعي نميكنن با واقعيت كنار بيان !!
كرايسز دو همينيست كه هست، بهتر نيست بشينيم و بازي كنيم و از گرافيك و گيم پلي لذت ببريم تا اينكه بيايم بگيم كرايسز يك اونطوري بود اين چرا اينطوريه؟؟ ;)
همچنان با توجه به ضعيفتر بودن اين بازي (از نظر عده اي) از كرايسز يك به جرات ميتونم بگم بعد از كرايسز اول قوي ترين گرافيك رو تا حالا توي تمام عناوين پي سي داره اين شماره !!!!
بهتره ديدمون رو از كرايسز 1 برداريم معطوف شماره ي 2 بكنيم تا بتونيم محاسن اين شماره رو هم نسبت به شماره ي قبل جستجو كنيم و بررسي كنيم.:)
عده اي از ماها نزديك 50 تا عكس از پبشرفت هاي اين بازي نسبت به قبلي گذاشتيم و در موردش حرف زديم تا شايد ديد عوام نسبت به بازي عوض بشه !!
اما بعد از يك هفته تلاش ما همچنان شاهد اين هستيم كه ميان ميگن كرايسز اول گرافيكش بهتر از اين بود !بدون توجه به حرفاي ما و ساير عواملي كه باعث ميشن يك بازي فوق العاده بشه به جز عامل گرافيك !
 

Hamidreza

ناظم انجمن
Jun 3, 2008
3,605
نام
حمیدرضا
دوستان اون benchmark اصلا واقعی و نیست fake هست.توی اون جدول 4890 رو با 25 فریم نشون داده.در صورتیکه من با max جزییات و 1080p بین 37 تا 41 فریم میگیرم.

sfwjumdmoov69bb1jz8.jpg
 
آخرین ویرایش:

bazi khor

کاربر سایت
Oct 25, 2005
362
دوستان اون benchmark اصلا واقعی و نیست و fake هست.توی اون جدول 4890 رو با 25 فریم نشون داده.در صورتیکه من با max جزییات و 1080p بین 37 تا 41 فریم میگیرم.

sfwjumdmoov69bb1jz8.jpg

شما که سر لولرو دادی رو آسمون:d از یه فضای شلوغ بگیر ببینیم
 

Hamidreza

ناظم انجمن
Jun 3, 2008
3,605
نام
حمیدرضا
شما که سر لولرو دادی رو آسمون:d از یه فضای شلوغ بگیر ببینیم

گیر دادیا;) سرشم دادم پایین :) عزیزم دلیلی برای دروغ گفتن ندارم که.اگه کمتر بود میگفتم کمتره.بیا اینم برای محکم کاری سایزشم کم نکردم که فکر نکنی RES پایین دارم تست میکنم:

eye4307kayvssnrwkdh0.jpg
 
آخرین ویرایش:

Navid

?Can I Play Daddy
کاربر سایت
Feb 5, 2006
3,836
نام
نوید
دوستان میبینم که بوی دعوا میاد
خونسردی خودتون را کاملا حفظ کرده و از بردن تاپیک به جاده خاکی شدیدا خودداری کنید
 
  • Like
Reactions: Hamidreza

vahid_ba

کاربر سایت
May 25, 2008
3,141
گیر دادیا;) سرشم دادم پایین :) عزیزم دلیلی برای دروغ گفتن ندارم که.اگه کمتر بود میگفتم کمتره.بیا اینم برای محکم کاری سایزشم کم نکردم که فکر نکنی RES پایین دارم تست میکنم:


حمید جان اشتباه میکنی
اون تست واسه یکی از معتبرترین سایتهای سخت افزار هست و دروغ نیست
شما ممکنه جاهای خلوط فریمت به 50 برسه و موقع انفجار ها و جاهای شلوغ فریمت به زیر 30 هم میرسه
اون سایت هم میانگین رو گفته
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
دوستان میبینم که بوی دعوا میاد
خونسردی خودتون را کاملا حفظ کرده و از بردن تاپیک به جاده خاکی شدیدا خودداری کنید

كي؟ كو؟ :d
دوستان ميخواستم بدونم آخرين تنظيمات گرافيكي HARDCORE هست يا GAMER????

هاردكور بالاترينه، گيمر پايين ترين
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
بالاخره تموم شد، پایان بازی جالب نبود و هیچ مبارزه پایانی هم نداشت:( کلا مرحله آخر مثل بقیه مراحل بود:( یکسری باگها که رو اعصاب بود واقعا: 90% مواقع تو برداشتن خشاب بازی قاط میزنه و مقدار ذخیره مهمات رو کاهش میده، مثلا یه SCAR دستتونه، بعدش با یه SCAR دیگه عوضش میکنید و میبینید بازی بی هیچ دلیلی 10 گلوله از مهمات ذخیرتون کم کرده، بعدش دوباره با یه SCAR دیگه عوض میکنید و میبینید دوباره 10 گلوله دیگه هم از دستتون رفته و هر چی سعی میکنید همون مقدار استاندارد رو بگیرید نمیشه:( اگه چندبار اینکارو بکنید تقریبا مهماتی واستون باقی نمیمونه:((یه معضل دیگه اینکه تو Attachmentهای همه سلاح ها چراغ قوه حذف شده و مجبورید هر جا که کوچکترین نقطه تاریکی وجود داره بزنید رو Nano Vision لعنتی که واقعا رو اعصابه................مشکل بعدی اینکه موقعی که رو حالت Cloak هستید اگه لو برید(مثلا خیلی نزدیک شید به دشمن) دیگه نمیتونید نامرئی شید و وقتی هم که دوباره نامرئی بشید همه شما رو میبینن و بهتون شلیک میکنن:-o(در حالی که تو CRYSIS اصلا اینطور نبود، اگه لو میرفتید دوباره میتونستید مخفی شید و میدید که اونایی که شما رو دیدنه بی هدف به اطراف شلیک میکنن که بسیار واقعگرایانه بود>:d<)................یه جا هم بدجوری AI قاطی کرد، یکی از این Alienهای گنده مجهز به راکت لانچر همش از دستم فرار میکرد و منم همینجور پشت سرش میدویدم و بهش شلیک میکردم ولی عین خیالش نبود و همینجور پشتش کرده و به عقب نشینیش ادامه میداد، ظاهرا دچار مشکلات روحی روانی شده بود:d

با تمام ویژگی ها و نکات مثبت و منفی امتیاز 8.1 رو بهش میدم

قسمتی از داستان، هر کس بازی نکرده نخونه:

آخرش این الکاترز لال شد Prophet جدید؟ درست متوجه نشدم چی شد............بعدشم علت خودکشی پرافت اینجوری که من متوجه شدم بی فایده بودن جنگ در مقابل الین ها بود درسته؟ چون آخرش گفت تنها نیویورک نیست، اونا به همه جا حمله کردنه................اونا همه جا هستن...........همه جا..............
آخرش با DNA و چیزایی که از Prophet مونده بود ، میگه من Prophet جدید هستم

بعد نه ! Prophet به خاطر مشکلاتی که به وجود اومده بود و کشته شدن رفیقاش و مسائل دیگه خود کشی کرد ! منظورش این بود آخرش که New York فقط نیست ! همه جا هستن که باید شکستشون داد
 

Hamidreza

ناظم انجمن
Jun 3, 2008
3,605
نام
حمیدرضا
آخه وحید تو صحنه های شلوغ مثل انفجار و ترکوندن یا دشمن زیاد تو تصویر دیده میشه 30 میشه.من هرکاری کردم 25 نشد.معمولیم که بازی میکنم بیشترین عددی که تو تصویر نمایش میده بیشتر به چشمم میخوره که تقریبا ثابت هست 36 و 37 هست.10 فریم اختلاف چیز کمی نیستا.نمیدونم شاید چشمای من اشتبا میبینه:d:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر