Crysis 2 | PC [پست اول خوانده شود]

قبل از ارسال هر گونه پست، به پست زیر توجه داشته باشید.
از دوستان خواهشمندم دوباره بحث اینکه اینکه "بازی روی سیستم من چوری جوری اجرا میشه" و امثالهم رو توی تاپیک انجام ندن چون نه کسی علم غیب داره که نسخه نهایی چه جوری میشه، نه کسی جادوگر هست که بدونه قرار هست این بازی چه جوری روی سیستم شما اجرا بشه. در صورت مشاهده این مدل پست ها برخورد خواهد شد.
اگر مشکلی هم در اجرای بازی دارید توی تاپیک مربوط پیگری کنید.
مشکلات Crysis 2 (نصب و کرک و مشکلات گرافیکی ......)

x973ct411697x6bs8s6.png


سازنده: Crytek, Crytek UK​
ناشر: Electronic Arts
موتور: CryEngine 3
سری: Crysis
پلتفرم: Microsoft Windows, Xbox 360, PlayStation 3
تاریخ انتشار: TBA 2010
ژانر: First-person shooter
مود: Single player, Multiplayer
رسانه: Blu-ray Disc, DVD
درجه: ESRB:Rating Pending




کرایسیس 2 بازی جدیدی است که توسط کرایتک ساخته شده و توسط EA برای پلتفرمهای PC, X360 و PS3 منتشر خواهد شد. این بازی به گفته ی سازندگان ادامه ی کرایسیس است که در سال 2007 بر روی PC منتشر شد. این بازی دومین عنوان از یک سه گانه خواهد بود و اولین بازی خواهد بود که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. یک تریلر 1 دقیقه ای در همایش E3 2009 نشان داده شد و بعد از آن تریلر دیگری در GDC 2009 پخش شد که قابیلت های CryEngine 3 را نشان میداد. در یک کامیونیتی مرتبط با این بازی یکی از مسئولین بخش گفته است که کرایسیس 2 در سال 2009 عرضه نخواهد شد.​


اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان بازی در دسترس نیست، اما بروشوری منتشر شده که نشان میدهد وقایع بازی 4 سال بعد از اولین کرایسیس اتفاق می افتد و کرایتک نیز Nanosuit جدید را که فعلاً Nanosuit 2 نامگذاری شده، معرفی کرده است. فعلا 2 تریلر وجود دارد که در یکی از آنها نانوسوت را در حالت wire-frame و رندر نشده نشان میدهد و در دیگری لباس کامل و با تمام تجهیزات است. شایان ذکر است که نسخه ی PDF این بروشور منتشر شده است و قرار است لباس جدید قابلیت های جدیدی بسیاری نسبت به نگارش قبلی داشته باشد.​


کرایتک این بازی را برای PC,X360 و PS3 عرضه خواهد کرد. نه تنها این بازی اولین بازی کنسولی است که این شرکت میسازد، که اولین عنوان نیز میباشد که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. کرایتک به این بازی به عنوان " یه قدم بزرگ رو به جلو " یاد میکند. جزییات دیگری در دست نیست. کرایسی 1 در سال 2007 عرضه شد و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد و نماد بنچمارک و performance برای PC شد.​




y874x06s7f5m9qh6uokx.jpg


نسخه ی کنسولی کرایسیس 2 " یک پیشرفت بزرگ "


رییس کرایتک جوات یرلی توضیح میدهد که چرا بالاخره شرکت راضی به اعتراف شد که در حال ساخت بازی برای کنسولها است. و دلیل آن نیز این است که کرایسیس 2 یک عنوان بسیار کامل و بی نقص خواهد بود. یرلی به گیم اسپات میگوید: " 2 تا 3 زمان صرف تحقیقات تکنینیک در مورد کنسولها شد قبل از اینکه ساخت کرایسیس 2 شروع شود." ما باید یک پیشرفت عظیم تکنولوژیکی ایجاد میکردیم تا بعد اعلام میکردیم که در حال ساخت بازی هستیم.
بعد از اینکه کرایتک از کیفیت و عملکرد موتور مالتی-پلتفرم خود مطمئن شد، یرلی به سازندگان اجازه داد تا ساخت بازی را شروع کنند تا " بهترین بازی باشد که میتواند بر روی PC, X360 و Ps3 وجود داشته باشد." اگر میخواهیم موفق باشیم، باید بازی ما بهترین بازی بر روی Ps3 و X360 باشد... این سه نسخه با هم مبارزه نمیکنند بلکه آنها با پلتفرم خود در حال مبارزه هستند؛ یعنی ما سعی میکنیم از تمام توان PC و تمام توان X360 و تمام توان Ps3 استفاده کنیم. سیستم اچیومنت و تروفی و ... تماماً متفاوت هستند اما تمام سعی ما این است تا بیشترین سرویس را به گیمر بدهیم.
کرایسیس 2 در E3 2009 توسط EA معرفی شد. این اولین عنوان مالتی پلتفرم کمپانی کرایتک است که که هر 3 بازی قبلی شان - کرایسیس، فارکرای و کرایسیس وارهد - فقط برای PC عرضه شدند.


موتور قدرتمند CryEngine 3

CryTek مراحل ساخت CE3 را به اتمام رساند و یک تیزر تبلیغاتی جدید که قابلیت های Next Gen (نسل آینده ای)آن را به نمایش میگذارد را در کنار بازدهی که این موتور روی کنسول های X360 و PS3 را نشان میدهد منتشر کرد.چیزی که به وضوح قابل روئیت است توانمندی این موتور در نمایش تصاویر بزرگ و وسیع که احتمال نمایش این تصاویر بر روی یک PC با قدرت بالا را پررنگ میکنند.

برای مثال تصویر جنگل بسیار با جزئیات بالا نمایش داده و نورپردازی واقعاً شگفت انگیز بود،تصاویر بعدی رزولوشن بالای سایه ها را بسیار عالی نمایش دادند و پدیده ی Pop-Up (ظاهر شدن اشیاء به صورت ناگهانی)به هیچ وجه دیده نشد.
بعد از تمرکز بر روی بازدهی نسخه ی کنسولی این موتور،تصاویری که در ادامه نمایش داده شد به نظر میرسید مربوط به بخش مورد علاقه ی خود CryTek یعنی PC بود،بخشی که مشتاقانه منتظرند ببینند موتور جدید چه قابلیت هایی را در آینده همگام با سخت افزارها به نمایش خواهد گذاشت.
المان های دموهای X360 و PS3 با توجه به آنچه در نمایشگاه گذشته ی GDC از کرایتک دیده بودیم، بدیع و تازه هستند. فعلاً اسکرین شات های دقیق و شبیه به هم از مقایسه ی این عنوان روی 2 کنسول وجود ندارد اما واضح است که بین دو پلتفرم تفاوت هایی وجود دارد؛ به عنوان مثال نورپردازی مدل ها در 2 کنسول متفاوت است.
با توجه به عکس هایی که از یک محیط گرفته شده است، به نظر میرسد عملکرد به ویدیو اولیه GDC نزدیک است. به عنوان مثال هنگام نمایش سیستم تخریب پذیری و فیزیک روی کنسول X360 ، میبینیم که نرخ فریم حدوداً 20 است، دقیقاً شبیه به محصولات پیشین کرایتک. هر دو ورژن موتور گرافیکی در رزولوشن 720p کار میکنند و Anti-Aliasing نیز وجود نخواهد داشت.

cryengine3.jpg

عکسی از دموی تریلر CryEngine 3


فاکتوری که در 2 پلتفرم متفاوت است، ابزار V-Sync است. در دموی GDC به نظر میرسید که تصاویر نسخه ی PS3 با استفاده از V-Sync سه مرتبه بافر میشدند، در حالیکه در تصاویر نسخه ی X360 شکستگی تصاویر دیده میشد. در ویدیوی جدید با نام Rich Interiors واضح است که V-Sync مورد استفاده قرار نگرفته است. تمامی اینها مهم است و با توجه به مدیریت کرایتک میتوان گفت موتور تکمیل شده است. این تکنولوژی (موتور) قرار است در کرایسیس 2 که بر روی پلتفرم های PC و کنسولها در سال 2010 عرضه میشود مورد استفاده قرار گیرد.

موتور CryEngine 3 چیزهای زیادی دارد تا شما را، چه گیمر باشید چه بازیساز، هیجان زده کند. این موتور نسل فعلی بازی ها را کنترل میکند، خصوصاً در ژانرهای شوتینگ اول شخص یا سوم شخص. و این مساله ای تازه و قابل قبول است که امکان بوجود آوردن تصاویر با گرافیک بالاتر و قوی تر را ایجاد میکند.

برای بازیسازان قابلیت این موتور با نام Live Create یا "آنچه میبینید همان است که بازی میکنید"، ویرایشگری است که در تریلر نشان داده شد و عمل Cross-Platform (ساخت بازی برای چندین پلتفرم) را به آسانی محقق میسازد. نه تنها تغییرات به صورت real-time روی هر دونسخه کپی و اعمال خواهد شد بلکه ویژگی ها و المان هایی که موتور CryEngine 3 دارد به بازیسازان اجازه میدهد تا به آسانی عمل برنامه نویسی را برای بازیهای این نسل انجام دهند و در عین حال خود را برای کنسول های نسل بعد آماده کنند..
رئیس CryTek آقای Cevat Yerli گفت:با استفاده از CE3 ما بهترین راه حل برای تولید بازی نه فقط برای زمان حال بلکه برای آینده را هم ارائه میدهیم.

CE3 با استفاده از قابلیت افزایش گرافیک برای نسل آینده هم آماده است و با امکاناتی چون CE3 Live Create(خلق اشیاء به صورت زنده و آنی)بهترین انتخاب برای سازندگان بازی ها و شرکت هایی که قصد دارند بازی ها و نرم افزارهای جدی و پیچیده درست کنند است.CE3 تنها موتوری است که قادر به ساخت بازی به صورت Real Time(همزمان)است.
+

CryENGINE


چنانکه دیده شده در: Far Cry, Crysis, Crysis Warhead, Crysis 2, Aion: Tower of Eternity

برای سازنده آلمانی کرایتیک (Crytek) مدت زمان زیادی طول نکشید که نامش بر سر زبان ها بیفتد. Far Cry که در سال 2004 به عرضه عموم رسید و اولین بازی کرایتیک بود که به نمایش گذاشته شد،که چیزی کمتر از یک الهام نبود. درحالی که دنیا انتظار Half-life 2 و Doom 3 و S.T.A.L.K.E.R. را می کشید که برای بازی کامپیوتری اعلام شوند، کرایتیک با یک ضربه بیهوش کننده همه آن ها را شکست داد: صحنه تراپیکی (tropical) بازی FPS که به وسیله موتور درخشان کرای انجین (CryENGINE) خود قدرت گرفته بود.او سه سال دیگر آن را دوباره تکرار کرد و آن هنگامی بود که Crysis که رویCryENGINE 2 اجرا می شد، استاندارد جدیدی برای بازی های بصری بوجود آورد.
برای بیرون دادن بازی بعدی خود یعنی Crysis 2 کرایتیک کنسول ها را برای هماهنگی موتور CryENGINE 3 به میان می آورد.




بر طبق گفته Crytek "کرای انجین 3 اولین راه حل توسعه ای است که تمام بازی های Xbox 360, PlayStation 3, MMO, DX9 and DX10 را یک جا در بر می گیرد و نسل بعدی آماده با محاسبه مقیاس پذیر و فناوری گرافیک می باشد " برخلاف خیلی از رقبای خود، این موتور نیاز به حمایت اضافی از کنج کنسول های پارتی سوم ندارد و میتواند فیزیک ، صدا و انیمیشن های خود را انجام دهد. و به همان خوبی تصاویر بصری برجسته ای را تولید کند که بازی های کرایتیک برای آن ها معروف می باشند. اگر بازی های خود کرایتیک دلیل کافی برای این که CryENGINE را در این لیست وارد کنیم نمی بود ، آن گاه این حقیقت که توسعه گر همه آن چه را که می توانددارد انجام می دهد تا CryENGINE 3 را به عنوان راه حل کنسول برای دیگر سازندگان یا توسعه دهندگان جا بیاندازد ، خبر خوبی برای گیمرها بود و یک تهدید بزرگ برای Epic Games و Unreal Engine 3 است.

باید امیدوار باشیم که شایعات مربوط به TimeSplitters 4 بر روی موتور کرای انجین 3 تحقیق پذیرند.


تریلرها:


CryEngine 3

57637-cryengine3bsi.jpg

Beauty Speed Interaction Trailer

HD

SD

47046-t_cryengine3_gdc09_demo_hd_blank.jpg

GDC 09: Demonstration

HD

SD

47413-cryenginegdc09intpt1sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 1

HD

SD

47411-cryenginegdc09intpt2sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 2

HD

SD

Crysis 2 - Nanosuit 1 [vid 1]

um_327978_66_638.jpg


SD

Crysis 2 - Nanosuit 2 [vid 2]

um_327979_58_253.jpg


SD


تصاویر



 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: kamyy

Molana

کاربر سایت
Nov 21, 2009
1,975
نام
آکام سیستم ویانا
تاریخ انتشارش برای xbox 360 کیه !؟
ظاهرا ً بخاطر این بازیم که شده باید برم و این کنسولو آپدیت کنم !
 

LOST

کاربر سایت
Jun 27, 2008
3,122
نام
مهراد
تاریخ انتشارش برای xbox 360 کیه !؟
ظاهرا ً بخاطر این بازیم که شده باید برم و این کنسولو آپدیت کنم !
ریلیز هر سه پلتفرم March 22, 2011 هست حدود 3 ماه دیگه.
 

LOST

کاربر سایت
Jun 27, 2008
3,122
نام
مهراد
بچه ها اثری از NOMAD در بازی نیست؟؟یا شخصیت های قسمت اول؟
به عنوان همکار یا فرمانده؟؟
فعلا مشخص نیست شخصیت قابل بازی این قسمت Alcatraz هست که البته حدس های زده میشه که ممکنه همون (Nomad (Jake Dunn باشه با اسم رمز جدید!
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
فعلا مشخص نیست شخصیت قابل بازی این قسمت Alcatraz هست که البته حدس های زده میشه که ممکنه همون (Nomad (Jake Dunn باشه با اسم رمز جدید!
شاید شخصیت پردازیه نومد خیلی خوب نبود ولی بدجوری به دلم نشست.
تا اونجایی که من شنیدم نومد شخصیت اصلیه این شماره هست.
 

LOST

کاربر سایت
Jun 27, 2008
3,122
نام
مهراد
شاید شخصیت پردازیه نومد خیلی خوب نبود ولی بدجوری به دلم نشست.
تا اونجایی که من شنیدم نومد شخصیت اصلیه این شماره هست.

اصلا شخصیتی به اسم Nomad تو بازی نیست! تو Crysis شخصیت اصلی بازی Jake Dunn که به اسم رمز صداش میکردن Nomad مثل چهار نفر دیگه گروه Psycho - Aztec - Prophet - Jester اینها فقط اسم رمز هستن که داخل ماموریت ازش استفاده میکنن الان هم تو Crysis 2 اسم رمز شخصیت بازی Alcatraz هست که میگن احتمال داره این Alcatraz همون Jake Dunn باشه!
 

DarkWish2006

کاربر سایت
Aug 13, 2010
224
توجه
لازم دیدم که چند تا نکته را اینجا مطرح کنم

1:تجربه نشان داده که هر بازی که روی کنسول بیاید اصولا بایک کامپیوتر معمولی یا خوب راحت اجرا میشه پس crysis 2هم جدا از این نخواهد بود

2:این بازی چون برا کنسول ها هم منتشر میشه پس به طور یقین خیلی راحت تر و روان از اون قولی به نام کرایسیس هست که تو زهن بعضی ها تجسم می کنند اجرا خواهد شد
3:در همان طور که همه می دانند شماره یک اون بازی دارای مشکلات در ضمینه روان اجرا کردن بازی بود که 100 درصد توی این شماره با گذشت زمان حل شده

4:خود تیم سازنده هم قبلا اعلام کرده که بازی خیلی روان تر و بهینه تر از شماره قبل شده
5:چیزیی که توی اخرین ترینر بازی کاملا مشخص شد این بود که توی این شماره گیم پلی بازی و فیزیک بازی به کلی متحول شده و نورپردازی هم جالب شد که البته توی نسخه یک هم همین طور بود
پس دیگه همه چیز مشخص هست :d

ایشون درست می گن .
تجربه سال های اخیر در مقایسه نحوه اجرای بازی های مشترک بین pc و کنسول نشون داده که بهترین و با گرافیک ترین بازی کنسول که خودش در اجراش مشکل داره و فریم کم میاره وقتی روی pc میاد هر چند گرافیک آن چنانی نداره اما خیلی بهتر و نرم تر از نسخه کنسولیش اجرا میشه و مطمئن باشید بازی مثل gears of war که روی کنسول دچار افت فریم بود بعد از اینکه pc شد دیدید که بدون هیچ مشکلی با ی کارت معمولی زمان خودش اجرا می شد.

حالا کرایسیس 2 و 3 و 10 هم که بیاد اگه از نظر یک بازی مشترک بخواین بهش نگاه کنید تفاوت چندانی نمی کنه و میشه با یک سیستم نه خیلی پایین اما معمولی حالا با پایین و بالا کردن گزینه های گرافیکی و رزولوشن اون رو روی pc بازی کنید .

مطمئنن طبق اظهار نظر سازنده ها موتور بازی برای pc بسیار optimize شده تر از نسخه های قبلی خواهد شد و تمام این نظریه پردازی هایی که همیشه قبل از آمدن یک بازی شاهدش بودیم و هستیم که این بازی فلان است و حتما باید 2 تا و 3 تا کارت گرافیک داشته باشید و این حرفا فقط داغ کردن بی خودیه موضوع هستش .همینطور در مورد اضافه شدن افکت های 3D MARK 11 هنوز هیچ حرف و سخنی نیست .مگر اینکه کلا بازی رو برای DX11 آماده کرده باشن که با این کار 80 درصد بازار رو از دست میدن چون خیلی ها حتی در اروپا و آمریکا هنوز کارت های DX10 خودشون رو دارن و با این عقیده که فرقی بین 10 و 11 نیست هرگز کارت جدید نمی خرند اون هم با وجود بحران اقتصادی .پس باید منتظر همون DX 10 خودمون با یک گرافیک نصفه و نیمه ی کنسولی باشیم.دمو تریلر منتشر شده جدید هم که ملاحضه فرمودید بسیار بی کیفیت و کنسولی بود .

مطمئن باشید که با یک کارت متوسط dx10 ساپورت میشه بازی کرد و احتیاجی به 2 تا gtx 570 SLI و چیزای دیگه نیست . خوب کرایسیس همیشه بازی سنگینی بوده اما این CRYENGINE 3 بیشتر از اینکه PC رو هدف قرار بده فعلا روی کنسول درب و داغون 6 سال پیش تمرکز کرده.

خریدن کنسول 6 سال پیش برای بازی کردن بازی 2010 با اون افتضاحی که روی کنسول ارائه میده اصلا پیشنهاد نمیشه .و پول تو جوب آب ریختنه .
 
آخرین ویرایش:

LOST

کاربر سایت
Jun 27, 2008
3,122
نام
مهراد
البته Prophet هست.تو یکی از تریلرها نشونش داد.
آره داخل تریلر GDC 2010 Technology Trailer بود.

prophet حضور داره ولی تو این تریلر نشون نمیداد که قابل بازیه یا نه !
اون تریلر فقط برای نمایش CryEngine 3 Technology بود. برای همین میگم هنوز مشخص نیست که از شخصیت های قبلی تو این شماره باشن:d
 

leonk13

کاربر سایت
Sep 8, 2009
2,151
نام
سجاد
اگه کسی که داشت توی تریلر حرف میزد شخصیت اصلی باشه پس Nomad هستش چون صداش نه مال سایکو بود نه پرافت ! :D

حالا نیست Nomad چه شخصیت پردازی خفنی داشته که نگران بودن یا نبودنش هستید :D

خُب کارایی که باهاش انجام دادیم خفن بود ! :D ولی بیشتر دلیل شناختن شخصیت اصلی اینه که بدونیم چه بلایی سر داستان شماره اول اومد! :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر