Multi Platform Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

crash-nsane-trilogy-logo-600x337.jpg

Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy

پلتفرم: PlayStation 4، Xbox One، Switch و PC

تاریخ انتشار: 9 تیرماه

قیمت: 39$



Crash N.Sane Trilogy نسخه ریمستر شده یا دوباره سازی شده سه نسخه اول سری Crash Bandicoot، یعنی Crash Bandicoot و Crash Bandicoot 2:Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot:Warped است که توسط استدیو Vicarious Vision در دست ساخت بوده و سال آینده توسط Activison به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

N.Sane طبق وعده سونی یک ریمستر ساده نبوده و تنها به رزولوشن و فریم ریت بالاتر بسنده نمی‌کند و همانند یک Remake‌ واقعای همه چیز مجدد و از نو طراحی شده است. با این حال به گفته سازندگان N.Sane Trilogy یک دوباره سازی نیست و برای توصیف بازی خود از عبارت Remaster Plus استفاده می‌کنند. Dan Tanguay کارگردان بازی می‌گوید:

"اولین گام برای بازسازی Crash اینه که تشخیص بدیم چه چیزی این بازی رو اینقدر خاص کرده و باعث شده فن‌ها بعد از گذشت این همه سال هنوز اون رو دوست داشته باشن. و بهترین راه برای این کار بازی کردن مجدد Crash های قدیمیه! ما انقدر سه شماره اول رو بازی کردیم که دکمه‌های دسته‌هامون از دم خراب شدن!! علاوه‌بر این ما مجدد همه کانسپت آرت‌های کرش‌های اورجینال و تبلیغاتشون رو بررسی کردیم. حتی برای بهتر شدن کار منابع الهام Naughty Dog زمان ساخت بازی (Who Framed Roger Rabbit و Looney Tunes) رو نگاه کردیم تا ببینیم این ایده‌ها از کجا امدن."


V2 برای رسیدن به یک بازسازی بی‌نقص کار خود را بر پایه سه اصل بزرگ بنا نهاده است:


طراحی مجدد همه مراحل و مدل سازی دوباره آبجکت‌ها، بر اساس طراحی اصلی

31280965751_d6a2c965b2_o-670x377.jpg


طراحی مجدد همه شخصیت‌ها، بدون دخل و تصرف در ظاهر (تا مدل‌ها بجای شماره‌های اخیر به بازی‌های اصلی وفادار باشن)

30574389754_136c81aa5b_o-670x377.png


طراحی و ساخت مجدد همه صحنه‌های نمایشی مطابق با نسخه‌های اصلی

31280965251_d3a36f6de5_o-670x376.png


اما با این حال V2 برای مدرن شدن گیم‌پلی تغییراتی را نیز در همه نسخه‌ها اعمال کرده است:


اضافه شدن سیستم دخیره سازی اتوماتیک و دستی (خداحافظ مموری کارت!)

طراحی منو‌‌های جدید که کلیه اطلاعات را یکجا و کنار هم در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

31280965101_bc1824597f_o-670x376.png

اضافه شدن مراحل زمانی به هر سه شماره بازی

31280964961_6507238d5f_o-670x376.png

 
آخرین ویرایش:

Xenon360

کاربر سایت
Jul 17, 2011
1,813
نام
عرفان
photo_2017-11-30_13-49-12.jpg

جیگرم له شد تا تونستم کرش 1 رو پلات کنم ... بسیار لذت بردم ازش و یع دفترچه فحش نثار ناتی داگ کردم تا این همه بازی رو سخت نکنه برا 1002 درصد کردنش
من که از ریمستر نسخه ی اول بسیار راضی بودم ... و تفاوتی توی گیم پلی ندیدم با نسخه ی اصلی

شماره 2 رو برم ببینم اون چطوره
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,258
نام
امیر حسین
نه. واقعا فرق کرده. حرکات کرش را که نرم تر کردن سرعت و نحوه فرود اومدنش را تغییر دادن. برای همین انقدر سخت شده بازی .در کل ۳ و ۲ اصلا سخت نیستن. اما ۱ واقعا زجر آوره.
کلا این مورد تو شماره اول هست، منم اینجا اشاره کردم اون زمان! دلیل سختی شماره اول و مخصوصا مراحل پل همینه!
اما تو شماره دوم و سوم کلا مشکلی نیست!
شماره دوم و سوم خیلی استاندارد و راحتن و هیچ مشکلی توی کنترل و انیمیشن ها و زمان بندیش نیست اصلا!:D

---
ماکان بازی بلد نیستی، بازی رو فحش کش نکن:p :))
 
  • Like
Reactions: 235matin235

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
کلا این مورد تو شماره اول هست، منم اینجا اشاره کردم اون زمان! دلیل سختی شماره اول و مخصوصا مراحل پل همینه!
اما تو شماره دوم و سوم کلا مشکلی نیست!
شماره دوم و سوم خیلی استاندارد و راحتن و هیچ مشکلی توی کنترل و انیمیشن ها و زمان بندیش نیست اصلا!:D
به خاطر اینه که توی ۲ و ۳ خیلی ایراد های ۱ نیست. طاحی مرحله بهتره. جا گیری دوربین بهتره. موو ها بیشترن و دست گیمر باز تره و...
این موارد تو ۱ نیستن و نحوه پرش کرش هم مزید بر علت میشه و بازیو سخت می کنه.
 
  • Like
Reactions: 235matin235

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,258
نام
امیر حسین
به خاطر اینه که توی ۲ و ۳ خیلی ایراد های ۱ نیست. طاحی مرحله بهتره. جا گیری دوربین بهتره. موو ها بیشترن و دست گیمر باز تره و...
این موارد تو ۱ نیستن و نحوه پرش کرش هم مزید بر علت میشه و بازیو سخت می کنه.
نتیجه ی اخلاقیه این چیزایی که میگی این میشه که بازی دقیقا همون کاری رو که میخوای انجام میده!:D
اتفاقی نمیفته که بگی فلان فلانه سازنده که به بازی گند زده و باعث شد ببازم! اون بد و بیراهه رو به خودت میگی که تو زمان بندیت اشتباه کردی:D

کامل زدیم تو گوش بازی که چنین میگیم:D
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
نتیجه ی اخلاقیه این چیزایی که میگی این میشه که بازی دقیقا همون کاری رو که میخوای انجام میده!:D
اتفاقی نمیفته که بگی فلان فلانه سازنده که به بازی گند زده و باعث شد ببازم! اون بد و بیراهه رو به خودت میگی که تو زمان بندیت اشتباه کردی:D

کامل زدیم تو گوش بازی که چنین میگیم:D
اخه مشکل اینجاست که زمان بندی این یه چیزی تو مایه های زمان بندی برای پری کردن لایت های آراموشاست:D
 
  • Like
Reactions: 235matin235

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,258
نام
امیر حسین
اخه مشکل اینجاست که زمان بندی این یه چیزی تو مایه های زمان بندی برای پری کردن لایت های آراموشاست:D
نه اتفاقا، زمان بندی یک چیز کاملا مشخصیه! یعنی زمان حرکت دشمن، اجرا شدن تله ها و ... همش مشخصه! با چندبار گند زدن، قشنگ دستت میاد چی به چیه:D
اینجوری نیست که یکبار تو 3ثانیه اجرا بشن و یکبار توی 2ثانیه و ...!

اصلا یکی از مسخره ترین ایرادهایی که تو بعضی از نقدها گرفته بودن همین بود!:|
 

Xenon360

کاربر سایت
Jul 17, 2011
1,813
نام
عرفان
کلا این مورد تو شماره اول هست، منم اینجا اشاره کردم اون زمان! دلیل سختی شماره اول و مخصوصا مراحل پل همینه!
اما تو شماره دوم و سوم کلا مشکلی نیست!
شماره دوم و سوم خیلی استاندارد و راحتن و هیچ مشکلی توی کنترل و انیمیشن ها و زمان بندیش نیست اصلا!:D

---
ماکان بازی بلد نیستی، بازی رو فحش کش نکن:p :))

همون موقع هم کراش ۱ سخت بود ...من نمیفهمم این موج اعتراضا چیه ... همون موقع سخت ترین مراحلشون همین مراحل پل بودش ... الانم سخته
 
  • Like
Reactions: 235matin235

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا
دقیقا سره تایم تریل ها منم کلا فحش میدادم به تموم مراحل وقتی موفق میشدم به خودم بد و بیراه میگفتم که سوتیهای مزخرفی که میدادم

ذوستان کمی صبر و تحمل داشته باشین بد نیست
تا دوبار به فنا رفتین نگین فلان فلان فلان

والله بازیش ظاهرش شاده وگرنه اصلا بچه بازی نیست باید سریع و متمرکز بود تو کل مرحله
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,258
نام
امیر حسین
همون موقع هم کراش ۱ سخت بود ...من نمیفهمم این موج اعتراضا چیه ... همون موقع سخت ترین مراحلشون همین مراحل پل بودش ... الانم سخته
آره کلا شماره اول سخت تر از همش هست!
ولی اینجا واقعا سخت تر هم شده، جدای از این تایم ترایل هم اضافه شده که دیگه رسما مصیبته:))
البته مثلا bonus levelها رو تا بی نهایت میشه امتحان کرد ولی قبلا اگر مراحل دشمن ها رو میباختی، کل مرحله رو باید از اول میرفتی:)) فکر کنم چندتا از الماس رنگی ها هم تو همین مراحلن:|
 

Xenon360

کاربر سایت
Jul 17, 2011
1,813
نام
عرفان
آره کلا شماره اول سخت تر از همش هست!
ولی اینجا واقعا سخت تر هم شده، جدای از این تایم ترایل هم اضافه شده که دیگه رسما مصیبته:))
البته مثلا bonus levelها رو تا بی نهایت میشه امتحان کرد ولی قبلا اگر مراحل دشمن ها رو میباختی، کل مرحله رو باید از اول میرفتی:)) فکر کنم چندتا از الماس رنگی ها هم تو همین مراحلن:|
سخت ک هست ... تایم تریال ها ک من خون دل خوردم تا همه رو گلد گرفتم

توی کراش ۱ الماسا تو مراحل دشمن ها نیستن ... فقط جعبه ها اونجان ... ک باید همشو گرفت ... از اول مرحله هم نمیارتت اگه باختی ... همون دم پلتفورم ظاهر میشی
 
  • Like
Reactions: 235matin235

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,258
نام
امیر حسین
سخت ک هست ... تایم تریال ها ک من خون دل خوردم تا همه رو گلد گرفتم

توی کراش ۱ الماسا تو مراحل دشمن ها نیستن ... فقط جعبه ها اونجان ... ک باید همشو گرفت ... از اول مرحله هم نمیارتت اگه باختی ... همون دم پلتفورم ظاهر میشی
میگم که، قبلا اینجوری بود، رو PS1 ! الان اینجا رو رحم و مروت نمودن!:D
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
نه اتفاقا، زمان بندی یک چیز کاملا مشخصیه! یعنی زمان حرکت دشمن، اجرا شدن تله ها و ... همش مشخصه! با چندبار گند زدن، قشنگ دستت میاد چی به چیه:D
اینجوری نیست که یکبار تو 3ثانیه اجرا بشن و یکبار توی 2ثانیه و ...!

اصلا یکی از مسخره ترین ایرادهایی که تو بعضی از نقدها گرفته بودن همین بود!:|
نه امیر حسین.فقط سرعت و زمان اجرا نیست. این که تو میگی فقط برا یه سری مراحله که اونم بعضا گندش در اومده و مورد بوده انقدر تله پشت هم بوده که انالوگ سر پریدن از روی اخریش از زیر دستم خارج شده.
جدا از این من هم مقاله خودنم هم ویدیو دیدم و هم خودم اینو امتحان کردم. بازی یه سری تغییرات ریز و اعصاب خرد کن داره. مثلا موقع پریدن خیلی وقت ها کرش به چپ یا راست متمایل میشه یکم(به مقدار خیلی خیلی کم) یا موقع راه رفتن رو لبه ها هم همینطوره که همین مورد خودش باعث چیپ دث های متعدد میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر