Brian Horton: مایکرسافت و اسکوئر انیکس کاملا از جایگاه فعلی و عملکرد RoTTR راضی هستند

AbysswalkerA

کاربر سایت
May 31, 2014
109
نام
Mahdi
ke9dcxqd38apl8eboyan.jpg



بر طبق گفت و گویی که چندی پیش در انجمن رسمی عنوان «Rise of the Tomb Raider» شکل گرفت، آقای «Brian Horton» کارگردان این عنوان اظهار داشته‌است که شرکت‌های «مایکروسافت» و «اسکوئر انیکس»هر دو کاملا از عملکرد و جایگاه فعلی این عنوان تازه‌عرضه‌شده راضی و همچنان به ادامه موفقیت‌های آن نیز خوش‌بین هستند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

کارگردان عنوان موفق «Rise of the Tomb Raider» همچنین ضمن اشاره به رضایت شرکت‌های دو طرف این قرارداد از این عنوان، در دیدگاهی دیگر پیرامون آمار‌های غیر رسمی میزان فروش بازی که چندی پیش منتشر‌شد، اظهار داشته‌است که وی در جایگاهی نیست که بتواند در رابطه با عملکرد تجاری بازی و میزان رضایت‌بخش بودن یا نبودن آن اظهار نظر کند اما در عوض اشاره داشته‌است که وی بیش از هر چیزی به نقد‌ها و امتیازات مثبت به اشتراک گذاشته‌شده در رابطه با بازی علاقه‌مند است.


«تیم توسعه‌دهنده بازی به همراه استودیوی «Eidos Montreal» و همچنین شرکت‌های طرف قرارداد کاملا از عملکرد بازی راضی و خرسند هستند و بشخصه به‌دلیل اینکه خودم در جایگاهی نمی‌بینم که قادر باشم در رابطه با آمار فروش گزارش شده بازی اظهار‌نظر کنم، ترجیح می‌دهم در این زمینه {عملکرد تجاری بازی} در تاپیک فروش بازی حرفی به میان نیاورم.»

وی در پیامی دیگر اضافه‌کرد که:

«شرکت‌های «مایکروسافت» و «اسکوئر انیکس» از عملکرد تیم توسعه‌دهندگان بازی و چه‌بسا عملکرد خود محصول نهایی کاملا خشنود هستند. از نگرانی‌های شما ممنونیم. «Crystal Dynamics» و «Eidos Montreal» عنوانی را خلق کرده‌اند که ما به وجود آن افتخار می‌کنیم و در ادامه از همه ی بازخورد‌های مثبت طرفدارنمان و همچنین به انتشار رساندن نقد‌های مثبت پیرامون عنوانمان، تشکر می‌کنم.»

همچنین وی در ادامه اشاره داشته‌است که تیم توسعه‌دهنده بازی مشتاقانه منتظر برگزاری مراسم «The Game Awards» است; چراکه عنوان «Rise of the Tomb Raider» تواسنته است در دو رشته "بهترین عنوان اکشن/ماجراجویی" و "بهترین عملکرد در بخش بازیگری/صداپیشگی" در این مراسم نامزد شود.

«خوش‌بختانه این تنها ابتدای افتخارتی است که فرانچایز «Tomb Raider» و «Lara Croft» در بازه‌زمانی امسال کسب خواهند کرد. این خیلی خوبه که می‌توانیم برای دومین بار شاهد دوران اوج این سری جدید باشیم. ما همگی از طرفداران بازی هستیم، و به‌شخصه این فرصت که بتوانم در بخشی از این میراث فوق العاده جای داشته‌باشم، برایم افتخاری محسوب می‌شود. سال بعد، سالگرد بیست سالگی فرانچایز «Tomb Raider» است.»

هنوز هیچ اطلاعات یا آمار رسمی‌ از میزان فروش این عنوان و عملکرد آن در این زمینه به معرض انتشار نرسیده‌است، اما می‌توان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا زمان به اشتراک گذاشته‌شدن آمار گروه «NPD» و مشخص‌شدن ده عنوان پرفروش ماه نوامبر طی هفته‌های آتی منتظر ماند.

عنوان «Rise of the Tomb Raider» در حالی که توانسته بود نظر منتقدین را جلب کند و همچنین نقد‌های مثبتی نیز دریافت کند، در تاریخ ده نوامبر (19 آبان‌ماه) با هدف عرضه بر روی پلتفرم‌های Xbox One و Xbox 360 به انتشار رسید، اما این در حالی است که نسخه‌های PS4 و PC آن برای عرضه در سال بعد یعنی 2016 برنامه‌ریزی شده‌است.

دیدگاه خود در رابطه با عملکرد این عنوان و صد البته قرارداد‌های بین «مایکروسافت» و «اسکوئر انیکس» حول این فرانچایز را با ما در میان بگذارید.

منبع
 
Last edited by a moderator:

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
با این عملکردی که تو فروش افتضاح بازی داشت میشه پرونه انحصاری شدن و کلا ip انحصاری رو از طرف شرکت های tp بست:|
چقدر هزینه ساخت و تبلیغات کردن فعلا که هیچی به هیچی امیدوارم به مرور زمان فروشش بهتر بشه دسته کم
titanfall با فروش خوبش حدالقل توجیه اقتصادی داشت ولی tomb rider چی?
ماکروسافت باید ی فکر اساسی بعد از فروش همچین انحصاری های شاخی با متای عالی و فروش ضعیف بکنه
forza 6
trotr
تا فال اوت 4 که با اینکه باندل رو وان انحصاری بوده دوبرابر وان فروخته
 

PEDRAMGOLCHIN

کاربر سایت
Jun 11, 2007
4,853
نام
پدرام
مایکروسافت جدیدا به کم قناعت میکنه، چشم و دل سیره
با این وضعیت فروش هم راضیه
اسکوعر انیکس هم پشت دستش رو داغ میذاره ازین حرکتا نکنه

Sent from LG_G4
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر