BioWare: داستان خوب در بازی ها ضروری است !

koorosh

کاربر سایت
Jun 22, 2007
3,167
نام
El Duderino
سلام

dragonage1.jpg


طراح اصلی بازی Dragon Age: Origins اقای Mike Laidlaw فکر میکنند که داستان خوب در یک بازی ویدئویی الزامی است !

"من جدا فکر میکنم یک داستان خوب چیز حیاطیه، به خاطر این که ما داریم میبینیم خط منحنی نشان دهنده ی سرعت تکنولوژی داره به سمت پایین میاد و ما اون بازخورد و دور نمای دوساله رو که از نظر رشد سریع تکنولوژی داشتیم از دست دادیم، و ما در حال حاضر بیشتر با ساختار کار و به طور عاقلانه و صحیح پیشرفت دادن بازی ها -دره ای از زیرکی- دسته پنجه نرم میکنیم تا تعداد پیکسل ها، و یک داستان خوب چیزیه که باعث میشه یک بازی قابل تامل تر بشه"

"و شاید فقط یک راه برای رسیدن به اون پیشرفت صحیح و ساختاری وجود داره.. و این موضوع چیزیه که من درش موفقیت بازیی چون Splinter Cell رو میبینم. Sam Fisher جذابیت بسیار بالایی داره، یک شخصیت قوی، و عین حال فردیه که مجبور شده کار هایی رو انجام بده که هیچ کس دیگه قادر به انجامشون نیست، و به عنوان بازیکن مقداری از اون جذابیت و قدرت کرکتر به من القا میشه و کاری که من دارم میکنم انجام ماموریت هایه که به دوش اونه !"

"و وقتی من در خورد گیمپلی بازی غوطه ور شدم حتی ساختار خود داستان میتونه خطی باشه"

منبع
موفق باشید
 

hossein 2

کاربر سایت
Sep 14, 2008
529
نام
حسین
بهش بگین فکر نکنه عمل کنه:-"
چون داستان یکی از مهمترین پارامترهای بازی رو شامل میشه
مثلا همینdead spaceیاbioshock
آدم با این جو داستان حال میکنه....
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
این یه موضوع کاملا نسبی ـه. مثلا بازی میتونه عملا و رسما داستان نداشته باشه مثل Mario و یا Sonic، ولی گیم پلیش هرگز تکراری نشه. بر عکس ممکنه بازی بهترین داستان رو داشته باشه مثل GTA IV ولی دو چند ساعت اول تکراری بشه و اتیشش برای بازیباز کم بشه.
"و این موضوع چیزیه که من درش موفقیت بازیی چون Splinter Cell رو میبینم. Sam Fisher جذابیت بسیار بالایی داره، یک شخصیت قوی، و عین حال فردیه که مجبور شده کار هایی رو انجام بده که هیچ کس دیگه قادر به انجامشون نیست، و به عنوان بازیکن مقداری از اون جذابیت و قدرت کرکتر به من القا میشه و کاری که من دارم میکنم انجام ماموریت هایه که به دوش اونه !"
:love:.... :coolgun:.
 

marine-33

کاربر سایت
May 6, 2009
86
نام
دانیال
bioware استاده ساخته بازی های rpg ه مثلاmass effect یه شاهکار بود حالا هم که dragon age و mass effect2 .تو پر محتوا بودن داستاناشم که شکی نیست.
 

Transylvania

کاربر سایت
May 1, 2009
756
نام
شهریار
این یه موضوع کاملا نسبی ـه. مثلا بازی میتونه عملا و رسما داستان نداشته باشه مثل Mario و یا Sonic، ولی گیم پلیش هرگز تکراری نشه. بر عکس ممکنه بازی بهترین داستان رو داشته باشه مثل GTA IV ولی دو چند ساعت اول تکراری بشه و اتیشش برای بازیباز کم بشه.

:love:.... :coolgun:.
با حرفت موافقم اما با مثالت نه !
آخه خداییش کجای gta تکراری میشه ؟

........................
من خودم همیشه داستانو به گیم پلی ترجیح میدم ....
این طوری که بوش میاد سازنده های بازی dragon age خیلی روی داستان بازی زخمت کشیدن ... از همون روز اول فقط داشتن رو داستان تاکید میکردن ....
 

marine-33

کاربر سایت
May 6, 2009
86
نام
دانیال
به نظر منم اگه gta رو چندساعت پشت سره هم بازی کنی تکراری میشه اما اگه هر روز 1 ساعت بری جلو خیلی حال میده.هنوز هم سره حرفم در مورد شاهکار mass effect هستم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر