Multi Platform Battlefield V

سازنده
Dice
تاریخ انتشار
September 2018
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
https___forum.bazicenter.com_attachments_1613156725250-png.194973_.jpg

سازنده: EA DICE
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: Frostbite
پلتفرم ها: PlayStation 4، Xbox One و رایانه های شخصی
تاریخ انتشار: 20 نوامبر 2018 (29 آبان 1397)
سبک: شوتر اول شخص
مودهای بازی: Grand Operations, Combined Arms, Conquest, Battle Royal و ...
همچنین چند بخش داستانی با داستان های کوتاه

پس از انتشار یک تیزر تریلر، در مراسم رسمی در نظر گرفته شده نسخه پنجم از سری بازی های Battlefield به طور رسمی معرفی شد. در مراسم Gamescom 2018 نیز تریلری از گیم پلی بازی به نمایش در آمد:



اطلاعات بازی:
1-این نسخه در جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت و به جای تمرکز داستان روی وقایع مشهور این جنگ بزرگ، DICE سعی می کند بر روی داستان های گوشه و کنار این مبارزه تمرکز کند تا این وقایع کمتر گفته شده را بهتر به نمایش بگذارد.
یکی از داستان های نمایش داده شده درباره زنی بود که سعی داشت خانواده خود را در جریان حوادث نجات دهد. (در بازی سربازان زن حضور خواهند داشت) .
2- این نسخه از بازی هیچ گونه Premium Pass نخواهد داشت و تمامی محتوای اضافه رایگان خواهند بود.
3- نسخه پنجم شامل یک مود کوآپ به نام Combined Arms می شود. در این مود شما در یک گروه 4 نفره قرار خواهید گرفت. بازی به شما ماموریت هایی می دهد که مجبور هستید برای انجام آن ها به طور مخفیفانه همراه با دوستان خود به خطوط دشمن حمله ور شوید. ماموریت های شما متنوع خواهند بود و بسته به میزان پاداشی که درخواست می کنید ماموریت های سخت تر و دشوار تری به شما و دوستانتان داده می شود.
4- مود بتل رویال برای طرفداران آن قرار داده شده اما مشخص نیست در هنگام عرضه در دسترس است یا به طور جداگانه منتشر می شود. یک مود دیگر به نام Grand Operations برای طرفداران در نظر گرفته شده است. این مود شامل نقشه های وسیع و سیستم "باقی ماندن تا نفر آخر" می شود. هر راند این مود 4 روز (زمان درون بازی) طول می کشد و شما منابع محدودی دارید و باید برای دریافت منابع تلاش کنید تا زنده بمانید!
این مود 64 بازیکن دارد. هر روز به شما ماموریت های جدیدی داده می شود.
5- بازی برای دارندگان نسخه Deluxe و مشترکان EA Access زودتر در دسترس قرار می گیرد.
6- بازیکنان با پیش خرید بازی می توانند به محتویات اضافه برای شخصی سازی شخصیت ها و دسترسی سریع به پنج اسلحه در هنگام عرضه دسترسی داشته باشند.
7- در زمان انتشار شما به آفریقا، فرانسه و هلند دسترسی خواهید داشت.
8- برای Healing نیاز است نزدیک بازیکن افتاده بروید و طی یک انیمیشن فرایند انجام می شود. بازیکن ضربه دیده و افتاده می تواند از شما درخواست کمک کند.
9- گان پلی بازی به طور کامل عوض شده است.
10- می توانید نارنجک های که پرتاب شده اند را برگردانید یا در هوا منفجر کنید.
11- برخلاف نسخه قبل، دیگر سربازان ویژه (مثل سربازی که با اسلحه خود آتش پرتاب میکرد و زره غیر قابل نفوذ داشت) در نسخه پنجم حضور نخواهند داشت.
12- بازی قابلیت ساخت و ساز دوباره ساختمان های تخریب شده را خواهد داشت. دیگر پس از چند دقیقه بازی با یک محیط خراب شده در طرف نخواهید بود و هر لحظه امکان بازسازی توسط دیگر بازیکنان وجود خواهد داشت.
13- شما در حین بازی حس حضور در یک جنگ واقعی را خواهید داشت. هر اتفاقی بر روی شما تاثیر گذار خواهد بود. انفجار ها باعث پرت شدن شما می شوند و موارد این چنینی در بازی مشاهده خواهد شد.
مثلا اگر یک نارجنک را به درون اتاقی پرتاب کنید ممکن است وسایل درون اتاق به همراه جنازه افراد به بیرون پرتاب شوند!
14- بر روی Squad ها تمرکز زیادی شده است. اگر بمیرید، می توانید عملکرد دیگر یارانتان را به صورت سوم شخص مشاهده کنید.
15- قابلیت شخصی سازی به طور وسیعی در این نسخه کار شده است. شما قادر خواهید بود شخصیت و وسایل خود را در جزئی ترین موارد هم شخصی سازی کنید.
16- در این نسخه همانند نسخه قبل 4 کلاس وجود دارد. هر کلاس حالت نقش محور دارد و در هر کلاس انتخاب نقش با شماست.
با تشکر از کاربر CriRo7 برای جمع آوری اطلاعات تکمیلی:
1- سلامتی شما به طور خودکار پر نمی شود و باید بانداژ ببندید. همچین نوار سلامتی به صورت طبقه طبقه قرار داده شده است و با هر بار بانداژ یک طبقه پر می شود.
2- مهمات را باید خودتان از روی زمین بردارید و خود به خود دریافت نمی شود.
3- ریوایو کردن یارانتان در هر اسکوادی امکان پذیر خواهد بود.
4- در هنگام پرش نیز می توان تیراندازی کرد.
5- از پشت دیوار می توان با توجه به قدرت اسلحه دشمنان را مورد هدف قرار داد.
6- می توان به صورت خوابیده یا پشت خیز تیراندازی کرد.
7- می توان وسایل تیراندازی به وسیله نقلیه اضافه کرد تا یار شما بتواند از آن استفاده کند.
8- محیط تاثیرپذیری فیزیکی دارد و به عنوان مثال علف ها له می شوند!
9- تخریب‌پذیری ساختمان ها بستگی به نوع و قدرت ضربه دارد و هر ضربه ای به یک شکل تخریب نمی کند!
10- برای اسکواد لیدر جایزه در نظر گرفته شده است. اگر آخرین نفر اسکواد باشید به شما اطلاع داده می شود.
11- برای ریوایو کردن باید محیط اطراف خود را هم در نظر بگیرید. در شلوغی نمی‌توان به راحتی ریوایو کرد و باید سعی کنید نارنجک دودزا پرتاب کنید تا راحت تر اینکار را انجام دهید یا اینکه دوست خود را بکشید و بعدا ریوایو کنید.
تصاویر:
3390406-bfv_revealscreenshot_01.jpg

3390396-bfv_revealscreenshot_02.jpg

3390398-bfv_revealscreenshot_05.jpg
3390399-bfv_revealscreenshot_06.jpg

3390400-bfv_revealscreenshot_07.jpg

3390401-bfv_revealscreenshot_08.jpg
3390402-bfv_revealscreenshot_09.jpg

3390403-bfv_revealscreenshot_10.jpg

3390404-bfv_revealscreenshot_11.jpg

3390405-bfv_revealscreenshot_12.jpg

3390397-bfv_revealscreenshot_04.jpg
 

fosil

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Oct 7, 2011
ارسال ها
2,040
نام
آرین
دوستان به نظر شما فقط روی اروپا و آفریقا تمرکز میکنن یا جبهه اقیانوس آرام هم اضافه میکنن؟امیدوارم ژاپنم اضافه کنن.راستی میگفتن که میشه جنازه هم تیمیت رو حرکت داد به یه جای امن تر تا راحت تر بشه ریوایو کرد پس چرا تو آلفا این جور چیزی نبود
 

EL-BARTO

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Nov 30, 2017
ارسال ها
668
دوستان به نظر شما فقط روی اروپا و آفریقا تمرکز میکنن یا جبهه اقیانوس آرام هم اضافه میکنن؟امیدوارم ژاپنم اضافه کنن.راستی میگفتن که میشه جنازه هم تیمیت رو حرکت داد به یه جای امن تر تا راحت تر بشه ریوایو کرد پس چرا تو آلفا این جور چیزی نبود
خیلی خوب میشه اگه پاسیفیک هم اضافه بشه. مپ هایی مثه گوادل کانال و آیوجیما.
 

Annunaki ™

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jan 14, 2014
ارسال ها
3,745
نام
رضا.آ

تریلر اختصاصی nvidia

به نظرم دوستانی که می گن گرافیک تفاوتی نداشته با بتل 1 این رو نگاه کنند

گرافیک که قطعا پیشرفت هایی داشته !
اینکه انویدیا یکی از رخدادهای طبیعی رو برداره و در قالب ی فیچر داخل کارت های سری جدیدش قرار بده و بگه اگر میخواید این رفلکشن آتش رو تو عمق چشم کرکتر تو بازی ببینید بیاید کارتهای منو بخرید:)) اونم چیزی که باید به طور معمول تو تمام بازیها اتفاق بیفته چون بخشی از افرینش و قوانین فیزیکیه نورِ که تابش و بازتابش و انعکاس RayTrace Reflection رو شامل میشه و بیاد اینو داخل تریلر بتلفیلد جدید بولد کنه به نظر من نمیتونه دلیل افزایش گرافیک ی بازی یا حتی ترغیب فن های اون بازی برای خرید اون سخت افزار و اون بازی باشه .

از این که بگذریم تنها نکته ای که میشه از نظر گرافیکی تا اینجا یعنی گذروندن دو تا نسخه الفا بهش اشاره کرد فیزیک برف و افکت زیباشه وگرنه تا اینجا ما چیز جدیدی نسبت به نسخه قبل ندیدیم .
نکته دیگه اینکه تا اینجا تمامی نسخه های بتلفیلد با همکاری AMD ساخته شده و این اولین نسخه از بازیه که انویدیا درش دخیلِ و قطعا با کارتهای انویدیا بهتر اجرا میشه و همینطور فیچر های زیادی از تکنیک های انویدیا رو در این بازی خواهیم دید .

همه اینها رو که کنار بزاریم گیم پلی مشکل اساسی این نسخس که تا به اینجا حتی از بتلفیلد 1 هم ضعیف تر کار شده .
به عنوان کسی که نسخه قبل رو زیاد پلی دادم میتونم دقیق بگم که گیم پلی BF V یک کپی / پیست از نسخه قبلِ .

tpf7_untitled.jpg
 

saphire

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Dec 9, 2007
ارسال ها
2,578
نام
امیرحسین
گرافیک که قطعا پیشرفت هایی داشته !
اینکه انویدیا یکی از رخدادهای طبیعی رو برداره و در قالب ی فیچر داخل کارت های سری جدیدش قرار بده و بگه اگر میخواید این رفلکشن آتش رو تو عمق چشم کرکتر تو بازی ببینید بیاید کارتهای منو بخرید:)) اونم چیزی که باید به طور معمول تو تمام بازیها اتفاق بیفته چون بخشی از افرینش و قوانین فیزیکیه نورِ که تابش و بازتابش و انعکاس RayTrace Reflection رو شامل میشه و بیاد اینو داخل تریلر بتلفیلد جدید بولد کنه به نظر من نمیتونه دلیل افزایش گرافیک ی بازی یا حتی ترغیب فن های اون بازی برای خرید اون سخت افزار و اون بازی باشه .
خوب آخه مسئله اینجاست بازی ها کلا کار زیادی با قوانین فیزیک ندارن تو رندرینگشون:D تا همین 3-4 سال پیش که بعضا قانون پایستگی انرژی رو هم به فنا می دادن(شدت انعکاس از شدت نوری که خورده بود به اون جسم ممکن بود بیشتر بشه:D) که خوب با اومدن Physical Based Shading حل شد این مسئله. منتها هنوزم شیوه رندر این نیست که بیان نور و تابش و ... رو انجام بدن. صرفا میان حدس می زنن که آقا، با توجه به نور های اطراف این تیکه باید این رنگی باشه. به هیچ عنوان نمیان اشعه های نور رو تک تک حساب کنن، حدس می زنن صرفا:D رندر کردن توی بازی ها خیلی فرق می کنه با رندر کردن 1 مدل توی 3DS Max یا نرم افزار های اینجوری(رندر غیل ریل-تایم در واقع). واسه همینه که اگه بخوای نتیجه رندرت در حد آنچارتد 4 بشه باید 1-2 روز یه سیستم گولاخ رو بذاری رندر کنه، ولی یه PS4 معمولی توی 30 میلی ثانیه تحویلت می ده رندر رو:D در واقع رندر بازی ها کلا همش Fakeـه و این کار انویدیا اینه که از فیک بودن درش بیارن. کار شدیدا خفنیه:D

رفلکشن ها رو معمولا 2 تا کار می کردن واسشون، یا بیک می کردن از قبل (Cube Map) که خیلی تغییر پذیر نیست، یا میومدن با توجه به چیزی که رندر شده، یه انعکاسی مینداختن که خوب خیلی خوب نمی شد. توی Quantum Break زیاد بود از اینا. این سیستم جدید انویدیا خودش حل می کنه همه چیو و لازم نیست سازنده کلاه بذاره سر پلیر، خیلی فیزیکی و قشنگ انجام می ده کارو:D فقط نمی دونم چطوری ریل تایم اجرا می شه:/
 

FARNOOD007

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Apr 16, 2012
ارسال ها
718
گرافیک که قطعا پیشرفت هایی داشته !
اینکه انویدیا یکی از رخدادهای طبیعی رو برداره و در قالب ی فیچر داخل کارت های سری جدیدش قرار بده و بگه اگر میخواید این رفلکشن آتش رو تو عمق چشم کرکتر تو بازی ببینید بیاید کارتهای منو بخرید:)) اونم چیزی که باید به طور معمول تو تمام بازیها اتفاق بیفته چون بخشی از افرینش و قوانین فیزیکیه نورِ که تابش و بازتابش و انعکاس RayTrace Reflection رو شامل میشه و بیاد اینو داخل تریلر بتلفیلد جدید بولد کنه به نظر من نمیتونه دلیل افزایش گرافیک ی بازی یا حتی ترغیب فن های اون بازی برای خرید اون سخت افزار و اون بازی باشه .

از این که بگذریم تنها نکته ای که میشه از نظر گرافیکی تا اینجا یعنی گذروندن دو تا نسخه الفا بهش اشاره کرد فیزیک برف و افکت زیباشه وگرنه تا اینجا ما چیز جدیدی نسبت به نسخه قبل ندیدیم .
نکته دیگه اینکه تا اینجا تمامی نسخه های بتلفیلد با همکاری AMD ساخته شده و این اولین نسخه از بازیه که انویدیا درش دخیلِ و قطعا با کارتهای انویدیا بهتر اجرا میشه و همینطور فیچر های زیادی از تکنیک های انویدیا رو در این بازی خواهیم دید .

همه اینها رو که کنار بزاریم گیم پلی مشکل اساسی این نسخس که تا به اینجا حتی از بتلفیلد 1 هم ضعیف تر کار شده .
به عنوان کسی که نسخه قبل رو زیاد پلی دادم میتونم دقیق بگم که گیم پلی BF V یک کپی / پیست از نسخه قبلِ .

tpf7_untitled.jpg
بتل 5 رو بازی کردید؟
آلفا رو ؟
یا فقط دیدید؟
 

porfesor

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jan 30, 2013
ارسال ها
2,489
نام
Farhad
بعضیا حرفا عجیبی میزنن مثلا شبیه بتل ۱ نمیدونم از این حرفا انتظار دارین چیکارش کنن مثلا با پا اسلحه بگیرن شلیک کنن با با دست راه برن؟:Dهرچند که این حرف و حدیثا از بتل ۳بوده تا الان و خواهد بود
 

FARNOOD007

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Apr 16, 2012
ارسال ها
718
بعضیا حرفا عجیبی میزنن مثلا شبیه بتل ۱ نمیدونم از این حرفا انتظار دارین چیکارش کنن مثلا با پا اسلحه بگیرن شلیک کنن با با دست راه برن؟:Dهرچند که این حرف و حدیثا از بتل ۳بوده تا الان و خواهد بود
از همه بدترش زمان بتل 4 بود اگر خاطرتان باشه .
 

CriRo7

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Sep 10, 2010
ارسال ها
10,629
نام
حسین
گرافیک که قطعا پیشرفت هایی داشته !
اینکه انویدیا یکی از رخدادهای طبیعی رو برداره و در قالب ی فیچر داخل کارت های سری جدیدش قرار بده و بگه اگر میخواید این رفلکشن آتش رو تو عمق چشم کرکتر تو بازی ببینید بیاید کارتهای منو بخرید:)) اونم چیزی که باید به طور معمول تو تمام بازیها اتفاق بیفته چون بخشی از افرینش و قوانین فیزیکیه نورِ که تابش و بازتابش و انعکاس RayTrace Reflection رو شامل میشه و بیاد اینو داخل تریلر بتلفیلد جدید بولد کنه به نظر من نمیتونه دلیل افزایش گرافیک ی بازی یا حتی ترغیب فن های اون بازی برای خرید اون سخت افزار و اون بازی باشه .

از این که بگذریم تنها نکته ای که میشه از نظر گرافیکی تا اینجا یعنی گذروندن دو تا نسخه الفا بهش اشاره کرد فیزیک برف و افکت زیباشه وگرنه تا اینجا ما چیز جدیدی نسبت به نسخه قبل ندیدیم .
نکته دیگه اینکه تا اینجا تمامی نسخه های بتلفیلد با همکاری AMD ساخته شده و این اولین نسخه از بازیه که انویدیا درش دخیلِ و قطعا با کارتهای انویدیا بهتر اجرا میشه و همینطور فیچر های زیادی از تکنیک های انویدیا رو در این بازی خواهیم دید .

همه اینها رو که کنار بزاریم گیم پلی مشکل اساسی این نسخس که تا به اینجا حتی از بتلفیلد 1 هم ضعیف تر کار شده .
به عنوان کسی که نسخه قبل رو زیاد پلی دادم میتونم دقیق بگم که گیم پلی BF V یک کپی / پیست از نسخه قبلِ .

tpf7_untitled.jpg
شما رو تو تاپیک pc دیدم بازی کردی ظاهرا:D
داداش خداوکیل رکویل پترن و سورپرشن کلا عوض شده چطور هیچ تغییری نکرده؟:D هدف گیری هم بنظرم دقیق تر شده و من راحت تر از bf1 هدف میگرفتم
واقعا بغیر از اینا نیازی به تغییر نیست گیم پلی بتلفید واقعا روونو و بی نظیره وقتی خوبه چرا تغییرش بدن؟

-------
راجع به گرافیک رفلکس نور و اینا چیه باوا تنظیماتو بزارید رو low یا مدیوم fov رو ببرید بالا draw distance بالا که بازدهتون خوب بشه گرافیک کیلو چنده:))
 
  • Like
Reactions: AM!R

Annunaki ™

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jan 14, 2014
ارسال ها
3,745
نام
رضا.آ
بتل 5 رو بازی کردید؟
آلفا رو ؟
یا فقط دیدید؟

نه دوست عزیز هر دو الفا رو بازی کردم ،
نسبت به هم هیچ تفاوتی نداشت ،

اینکه میگی recoil عوض شده خب بله عوض شده کم نشده که هیچ زیادم شده ، به نظر کلاس اسکات کلا nerf شده ، همه به کلاس assault رو اوردن ، البته خیلیا هنوز اسنایپ هستن ،

اینکه تونسته کمپر ها رو مجبور به تکون خوردن کنه و برای جمع کردن ammo وادارشون کنه از موقعیت شون خارج بشن خوبه ،

با خارج شدن از بتل ۳ و بعد ۴ و ورود به بتل ۱ گیم پلی کاملا عوض شد به خاطر نوع سلاح های غیر اتوماتیک ، اما اینجا تغییر چندانی نمیبینیم ،

بحث گرافیک نیست چون دایس همیشه از هرجای بازیش بزنه از این قسمت سر سری رد نمیشه و سنگ تموم میزاره ،

امیدوارم تو بیا برای هر کلاس حداقل ۲ تا اسلحه اضافه کنه ،
 

CriRo7

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Sep 10, 2010
ارسال ها
10,629
نام
حسین
نه دوست عزیز هر دو الفا رو بازی کردم ،
نسبت به هم هیچ تفاوتی نداشت ،

اینکه میگی recoil عوض شده خب بله عوض شده کم نشده که هیچ زیادم شده ، به نظر کلاس اسکات کلا nerf شده ، همه به کلاس assault رو اوردن ، البته خیلیا هنوز اسنایپ هستن ،

اینکه تونسته کمپر ها رو مجبور به تکون خوردن کنه و برای جمع کردن ammo وادارشون کنه از موقعیت شون خارج بشن خوبه ،

با خارج شدن از بتل ۳ و بعد ۴ و ورود به بتل ۱ گیم پلی کاملا عوض شد به خاطر نوع سلاح های غیر اتوماتیک ، اما اینجا تغییر چندانی نمیبینیم ،

بحث گرافیک نیست چون دایس همیشه از هرجای بازیش بزنه از این قسمت سر سری رد نمیشه و سنگ تموم میزاره ،

امیدوارم تو بیا برای هر کلاس حداقل ۲ تا اسلحه اضافه کنه ،
داداش بحث کم زیاد نیست احتمالا چون اسنایپ زدی متوجه نشدی ولی قبلا رندوم بود ریکویل بازی ولی الان پترن و الگو داره یعنی باید قلق تفنگو بگیرید و این قلق هیچوقت تغییر نمیکنه و ثابته درواقع استاد میشی با یه اسلحه
این خیلی خیلی تفاوت ایجاد میکنه
اسنایپم اره سخت شده بهتره همه نمیاین سمت اسنایپ باید ببینیم اسلحه های دیگه بازی چطورن ولی همین kar هم خیلی خوب بود
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر