Multi Platform Battlefield V

سازنده
Dice
تاریخ انتشار
September 2018
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
https___forum.bazicenter.com_attachments_1613156725250-png.194973_.jpg

سازنده: EA DICE
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: Frostbite
پلتفرم ها: PlayStation 4، Xbox One و رایانه های شخصی
تاریخ انتشار: 20 نوامبر 2018 (29 آبان 1397)
سبک: شوتر اول شخص
مودهای بازی: Grand Operations, Combined Arms, Conquest, Battle Royal و ...
همچنین چند بخش داستانی با داستان های کوتاه

پس از انتشار یک تیزر تریلر، در مراسم رسمی در نظر گرفته شده نسخه پنجم از سری بازی های Battlefield به طور رسمی معرفی شد. در مراسم Gamescom 2018 نیز تریلری از گیم پلی بازی به نمایش در آمد:



اطلاعات بازی:
1-این نسخه در جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت و به جای تمرکز داستان روی وقایع مشهور این جنگ بزرگ، DICE سعی می کند بر روی داستان های گوشه و کنار این مبارزه تمرکز کند تا این وقایع کمتر گفته شده را بهتر به نمایش بگذارد.
یکی از داستان های نمایش داده شده درباره زنی بود که سعی داشت خانواده خود را در جریان حوادث نجات دهد. (در بازی سربازان زن حضور خواهند داشت) .
2- این نسخه از بازی هیچ گونه Premium Pass نخواهد داشت و تمامی محتوای اضافه رایگان خواهند بود.
3- نسخه پنجم شامل یک مود کوآپ به نام Combined Arms می شود. در این مود شما در یک گروه 4 نفره قرار خواهید گرفت. بازی به شما ماموریت هایی می دهد که مجبور هستید برای انجام آن ها به طور مخفیفانه همراه با دوستان خود به خطوط دشمن حمله ور شوید. ماموریت های شما متنوع خواهند بود و بسته به میزان پاداشی که درخواست می کنید ماموریت های سخت تر و دشوار تری به شما و دوستانتان داده می شود.
4- مود بتل رویال برای طرفداران آن قرار داده شده اما مشخص نیست در هنگام عرضه در دسترس است یا به طور جداگانه منتشر می شود. یک مود دیگر به نام Grand Operations برای طرفداران در نظر گرفته شده است. این مود شامل نقشه های وسیع و سیستم "باقی ماندن تا نفر آخر" می شود. هر راند این مود 4 روز (زمان درون بازی) طول می کشد و شما منابع محدودی دارید و باید برای دریافت منابع تلاش کنید تا زنده بمانید!
این مود 64 بازیکن دارد. هر روز به شما ماموریت های جدیدی داده می شود.
5- بازی برای دارندگان نسخه Deluxe و مشترکان EA Access زودتر در دسترس قرار می گیرد.
6- بازیکنان با پیش خرید بازی می توانند به محتویات اضافه برای شخصی سازی شخصیت ها و دسترسی سریع به پنج اسلحه در هنگام عرضه دسترسی داشته باشند.
7- در زمان انتشار شما به آفریقا، فرانسه و هلند دسترسی خواهید داشت.
8- برای Healing نیاز است نزدیک بازیکن افتاده بروید و طی یک انیمیشن فرایند انجام می شود. بازیکن ضربه دیده و افتاده می تواند از شما درخواست کمک کند.
9- گان پلی بازی به طور کامل عوض شده است.
10- می توانید نارنجک های که پرتاب شده اند را برگردانید یا در هوا منفجر کنید.
11- برخلاف نسخه قبل، دیگر سربازان ویژه (مثل سربازی که با اسلحه خود آتش پرتاب میکرد و زره غیر قابل نفوذ داشت) در نسخه پنجم حضور نخواهند داشت.
12- بازی قابلیت ساخت و ساز دوباره ساختمان های تخریب شده را خواهد داشت. دیگر پس از چند دقیقه بازی با یک محیط خراب شده در طرف نخواهید بود و هر لحظه امکان بازسازی توسط دیگر بازیکنان وجود خواهد داشت.
13- شما در حین بازی حس حضور در یک جنگ واقعی را خواهید داشت. هر اتفاقی بر روی شما تاثیر گذار خواهد بود. انفجار ها باعث پرت شدن شما می شوند و موارد این چنینی در بازی مشاهده خواهد شد.
مثلا اگر یک نارجنک را به درون اتاقی پرتاب کنید ممکن است وسایل درون اتاق به همراه جنازه افراد به بیرون پرتاب شوند!
14- بر روی Squad ها تمرکز زیادی شده است. اگر بمیرید، می توانید عملکرد دیگر یارانتان را به صورت سوم شخص مشاهده کنید.
15- قابلیت شخصی سازی به طور وسیعی در این نسخه کار شده است. شما قادر خواهید بود شخصیت و وسایل خود را در جزئی ترین موارد هم شخصی سازی کنید.
16- در این نسخه همانند نسخه قبل 4 کلاس وجود دارد. هر کلاس حالت نقش محور دارد و در هر کلاس انتخاب نقش با شماست.
با تشکر از کاربر CriRo7 برای جمع آوری اطلاعات تکمیلی:
1- سلامتی شما به طور خودکار پر نمی شود و باید بانداژ ببندید. همچین نوار سلامتی به صورت طبقه طبقه قرار داده شده است و با هر بار بانداژ یک طبقه پر می شود.
2- مهمات را باید خودتان از روی زمین بردارید و خود به خود دریافت نمی شود.
3- ریوایو کردن یارانتان در هر اسکوادی امکان پذیر خواهد بود.
4- در هنگام پرش نیز می توان تیراندازی کرد.
5- از پشت دیوار می توان با توجه به قدرت اسلحه دشمنان را مورد هدف قرار داد.
6- می توان به صورت خوابیده یا پشت خیز تیراندازی کرد.
7- می توان وسایل تیراندازی به وسیله نقلیه اضافه کرد تا یار شما بتواند از آن استفاده کند.
8- محیط تاثیرپذیری فیزیکی دارد و به عنوان مثال علف ها له می شوند!
9- تخریب‌پذیری ساختمان ها بستگی به نوع و قدرت ضربه دارد و هر ضربه ای به یک شکل تخریب نمی کند!
10- برای اسکواد لیدر جایزه در نظر گرفته شده است. اگر آخرین نفر اسکواد باشید به شما اطلاع داده می شود.
11- برای ریوایو کردن باید محیط اطراف خود را هم در نظر بگیرید. در شلوغی نمی‌توان به راحتی ریوایو کرد و باید سعی کنید نارنجک دودزا پرتاب کنید تا راحت تر اینکار را انجام دهید یا اینکه دوست خود را بکشید و بعدا ریوایو کنید.
تصاویر:
3390406-bfv_revealscreenshot_01.jpg

3390396-bfv_revealscreenshot_02.jpg

3390398-bfv_revealscreenshot_05.jpg
3390399-bfv_revealscreenshot_06.jpg

3390400-bfv_revealscreenshot_07.jpg

3390401-bfv_revealscreenshot_08.jpg
3390402-bfv_revealscreenshot_09.jpg

3390403-bfv_revealscreenshot_10.jpg

3390404-bfv_revealscreenshot_11.jpg

3390405-bfv_revealscreenshot_12.jpg

3390397-bfv_revealscreenshot_04.jpg
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,582
نام
حسین
suppression کنار من موندم با نبودن سیستم اسپات چی کنم
خیلی حال میداد خداییش الکی اینو برداشتن همون انیمیشن های اشاره کردن به دشمن و مارک کردن و رادیو زدن خیلی باحال بود حیف
من که هر ثانیه Q میزنم تا کی عادت کنم به نزدن Q تو BF V
 
  • Like
Reactions: porfesor

porfesor

کاربر سایت
Jan 30, 2013
2,488
نام
Farhad
suppression کنار من موندم با نبودن سیستم اسپات چی کنم
خیلی حال میداد خداییش الکی اینو برداشتن همون انیمیشن های اشاره کردن به دشمن و مارک کردن و رادیو زدن خیلی باحال بود حیف
من که هر ثانیه Q میزنم تا کی عادت کنم به نزدن Q تو BF V
یعنی اصلا نمیشه اسپات کرد؟:|
 

AM!R

کاربر سایت
Sep 10, 2011
5,063
نام
AmiR
suppression کنار من موندم با نبودن سیستم اسپات چی کنم
خیلی حال میداد خداییش الکی اینو برداشتن همون انیمیشن های اشاره کردن به دشمن و مارک کردن و رادیو زدن خیلی باحال بود حیف
من که هر ثانیه Q میزنم تا کی عادت کنم به نزدن Q تو BF V
مطمئنی این قضیه با اسپات کردن یکیه؟
فکر کنم فرق داره ها،
اگه اسپات نباشه که خیلی مسخره میشه!
همینطوری ش که اسپات داره ملت میرن با یه LMG اوپتیکال یه گوشه میخوابن و میکمپن و میخزن و کیل میگیرن،
وای به حال نبودن ش!
 

FARNOOD007

کاربر سایت
Apr 16, 2012
718
مطمئنی این قضیه با اسپات کردن یکیه؟
فکر کنم فرق داره ها،
اگه اسپات نباشه که خیلی مسخره میشه!
همینطوری ش که اسپات داره ملت میرن با یه LMG اوپتیکال یه گوشه میخوابن و میکمپن و میخزن و کیل میگیرن،
وای به حال نبودن ش!
نه دیگه نمیشه اسپات کرد ،فقط زمانی که Q رو میزنید یک مارکی مثل rainbow six زده میشه به رنگ قرمز، دیگه اسپات سه بعدی وجود خارجی نداره.
البته داره ولی مثل اینکه کلاس اسنایپ با یک دوربین مخصوص فقط میتونه این کار رو بکنه.
 
  • Like
Reactions: EL-BARTO

EL-BARTO

کاربر سایت
Nov 30, 2017
661
نه دیگه نمیشه اسپات کرد ،فقط زمانی که Q رو میزنید یک مارکی مثل rainbow six زده میشه به رنگ قرمز، دیگه اسپات سه بعدی وجود خارجی نداره.
البته داره ولی مثل اینکه کلاس اسنایپ با یک دوربین مخصوص فقط میتونه این کار رو بکنه.

ببخشید اسپات سه بعدی که دیگه نیس ینی چی؟ من متوجه نشدم. من الان اسپات میکنم بالای سر طرف یه علامتی میاد که قرمزه و مثلا از کلاس اسکاته.
 

AM!R

کاربر سایت
Sep 10, 2011
5,063
نام
AmiR
ببخشید اسپات سه بعدی که دیگه نیس ینی چی؟ من متوجه نشدم. من الان اسپات میکنم بالای سر طرف یه علامتی میاد که قرمزه و مثلا از کلاس اسکاته.
شاید منظورش اینه که دیگه تو مپ دشمن رو قرمز نشون نمیده!
من که استقبال نمیکنم، اینطوری به نفع کمپرا ئه!
 
  • Like
Reactions: EL-BARTO

FARNOOD007

کاربر سایت
Apr 16, 2012
718
ببخشید اسپات سه بعدی که دیگه نیس ینی چی؟ من متوجه نشدم. من الان اسپات میکنم بالای سر طرف یه علامتی میاد که قرمزه و مثلا از کلاس اسکاته.
آره دیگه ،اون سیستم حذف شده ،مثل rainbow six شده اگر بازی کرده باشی ، فقط لوکیشن رو ping میکنی.
 
  • Like
Reactions: EL-BARTO

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,582
نام
حسین
چقدر این استوکا رو قشنگ در اوردن ادم فقط دوس داره باش دایو بزنه خیلی صداش باحاله
بش فکر کنید جنگ جهانی دوم واقعا جنگ صدا های ترسناک بوده استوکا و وی وان و ام جی ۴۲ و تانک تایگر و اژیر خطر و ..... کسانی که تو این جنگ بودن دل شیر داشتن باید بهشون احترام گذاشت
 

MAXXX

کاربر سایت
Jul 19, 2006
265
سوپرشن به نظر من خوب بود ... ربطی به نشونه گیری نداره 80% سوپرشن ها ساپورت ها روی اسنایپر ها مینداختن که به دلیل لگد خیلی بالای اسلحه های ساپورت - فاصله نسبتا زیاد با هدف و مثل موش قایم شدن اسنایپر تو سوراخ و نداشتن اسکوپ طبیعیه که به هدف نخوره

با برداشتن این کلاس ساپورت رو یکم ضعیف تر کردن و اسنایپ رو یکم قوی تر .... تعجب میکنم چرا انقد به اسنایپر های مفت خور و بی فایده برای تیم که همین الانشم یجورایی بازی رو زهر مار میکنن برای بقیه حال میدن و یه کلاس مفید و کم استفاده رو ضعیف تر از قبل

وگرنه تا شما بخای لگد اسلحه رو کنترل کنی تا یه اسنایپر رو تو فاصله متوسط-بلند بزنی طرف هد شاتت کرده

خلاصه به عنوان کسی که اکثرا بیشترین سوپرشن رو داشتم توی بازی میگم که اگه یاد بگیری چجوری استفاده کنی خیلی لذت داره سوپرس کردن و در موردنبرد 1 به 1 هم صحبت نمیکنم بیشترین لذتش وقتیه که یه گروه چند نفره رو دشمن رو زمین گیر میکنی واقعا خیلی بازی رو طبیعی میکرد برا من


البته خیلی ها نق میزدن که برش دارن و اینا هم تسلیم شدن .... کلا متوجه شدم اسنایپر ها و اسولت ها خیلی فتوا میدن که بازی چجوری باشه و بقیه کلاس ها (مدیک و ساپورت) چجوری باید بازی کنن و معمولا هم دولوپر ها به نفع اونا تغییر ایجاد میکنن
 
  • Like
Reactions: TeTration

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,582
نام
حسین
سوپرشن به نظر من خوب بود ... ربطی به نشونه گیری نداره 80% سوپرشن ها ساپورت ها روی اسنایپر ها مینداختن که به دلیل لگد خیلی بالای اسلحه های ساپورت - فاصله نسبتا زیاد با هدف و مثل موش قایم شدن اسنایپر تو سوراخ و نداشتن اسکوپ طبیعیه که به هدف نخوره

با برداشتن این کلاس ساپورت رو یکم ضعیف تر کردن و اسنایپ رو یکم قوی تر .... تعجب میکنم چرا انقد به اسنایپر های مفت خور و بی فایده برای تیم که همین الانشم یجورایی بازی رو زهر مار میکنن برای بقیه حال میدن و یه کلاس مفید و کم استفاده رو ضعیف تر از قبل

وگرنه تا شما بخای لگد اسلحه رو کنترل کنی تا یه اسنایپر رو تو فاصله متوسط-بلند بزنی طرف هد شاتت کرده

خلاصه به عنوان کسی که اکثرا بیشترین سوپرشن رو داشتم توی بازی میگم که اگه یاد بگیری چجوری استفاده کنی خیلی لذت داره سوپرس کردن و در موردنبرد 1 به 1 هم صحبت نمیکنم بیشترین لذتش وقتیه که یه گروه چند نفره رو دشمن رو زمین گیر میکنی واقعا خیلی بازی رو طبیعی میکرد برا من


البته خیلی ها نق میزدن که برش دارن و اینا هم تسلیم شدن .... کلا متوجه شدم اسنایپر ها و اسولت ها خیلی فتوا میدن که بازی چجوری باشه و بقیه کلاس ها (مدیک و ساپورت) چجوری باید بازی کنن و معمولا هم دولوپر ها به نفع اونا تغییر ایجاد میکنن
اسنایپر همین الانش با برداشتن اسپات رفته تو دیوار تعجب میکنم میگی قویش کردنه
ساپورتم اصلا ضعیف نبود توی bf1 اکثر راند ها فرگ ۱ ماله ساپورت هاست من خودم وقتی میخوام هجومی بازی کنم نزدیکو داشته باشم ساپورت با burton بر میدارم اگرم دورو و متوسطو بخوام bar storm که غولیه برا خودش واقعا کلاس قدرتمندیه ساپورت
 

MAXXX

کاربر سایت
Jul 19, 2006
265
اسنایپر همین الانش با برداشتن اسپات رفته تو دیوار تعجب میکنم میگی قویش کردنه
ساپورتم اصلا ضعیف نبود توی bf1 اکثر راند ها فرگ ۱ ماله ساپورت هاست من خودم وقتی میخوام هجومی بازی کنم نزدیکو داشته باشم ساپورت با burton بر میدارم اگرم دورو و متوسطو بخوام bar storm که غولیه برا خودش واقعا کلاس قدرتمندیه ساپورت
دوست عزیز توجه کن من فعل مطلق به کار نبرم و همه فعل هام نسبی بودن ... یعنی گفتم ضعیف تر یا قوی تر میشه , نگفتم که این کلاس ضعیفه یا قویه

کاری به اسپات ندارم گفتم سوپرشن رو بردارن به نفع اسنایپر هاست و کمی قوی ترشون میکنه
و البته برداشتن اسپات سه بعدی روی همه کلاس ها تاثیر میزاره نه فقط اسنایپر ... به نظر من اسنایپر این مزیت رو داره که اسکوپ دارن و میتونن زوم کنن نقشه رو بگردن و اگه بخایم مقایسه کنیم کمتر از بقیه روشون اثر میزاره این موضوع مخصوصا که خیلی از اسنایپر های رنج بلند-متوسط برای اینکه خودشون کیل بگیرن اسپات نمیکنن کلا ... از همه بدتر تاثیرش برای هواپیما که عملا کارش فوقالعاده مشکل میشه رو زمین و یجورایی از دور خارج میشه و فقط محدود به هوا میشه

ساپورت هم من نگفتم ضعیف بود ! گفتم با اینکار ضعیف تر میشه ... و البته اگه آمار رو نگاه کنی کمترین انتخاب بین کلاس ها ساپورت بوده
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,582
نام
حسین
دوست عزیز توجه کن من فعل مطلق به کار نبرم و همه فعل هام نسبی بودن ... یعنی گفتم ضعیف تر یا قوی تر میشه , نگفتم که این کلاس ضعیفه یا قویه

کاری به اسپات ندارم گفتم سوپرشن رو بردارن به نفع اسنایپر هاست و کمی قوی ترشون میکنه
و البته برداشتن اسپات سه بعدی روی همه کلاس ها تاثیر میزاره نه فقط اسنایپر ... به نظر من اسنایپر این مزیت رو داره که اسکوپ دارن و میتونن زوم کنن نقشه رو بگردن و اگه بخایم مقایسه کنیم کمتر از بقیه روشون اثر میزاره این موضوع مخصوصا که خیلی از اسنایپر های رنج بلند-متوسط برای اینکه خودشون کیل بگیرن اسپات نمیکنن کلا ... از همه بدتر تاثیرش برای هواپیما که عملا کارش فوقالعاده مشکل میشه رو زمین و یجورایی از دور خارج میشه و فقط محدود به هوا میشه

ساپورت هم من نگفتم ضعیف بود ! گفتم با اینکار ضعیف تر میشه ... و البته اگه آمار رو نگاه کنی کمترین انتخاب بین کلاس ها ساپورت بوده
بر اساس ویدئو هایی که از گیم پلی اومده مدیک و اسالت اقایی میکنن ولی از ساپورت ویدئو ندیدم زیاد که نظر بدم اسنایپ هم فوق العاده به دید و ایم بستگی داره
فکر میکنم اگر گیم پلی همینطور بمونه و تغییر نکنه قویترین کلاس bf v مدیک باشه بخاطر وضعیت سیستم هلث بازی
همون بهتر پلین ها نرف شدن فوق العاده مضخرف و اذیت کننده و رو اعصاب بودن توی bf1 یه نوب کافیه بشینه پشت بمبر روی ابجکتیوا بمب اسپم کنه کیل مفت میگیره باز bf3 و bf4 لااقل یه اسکیلی میخواست کنترل هواپیما ها
بهترین کاری که کردن بساط این ارمورد ترین و الیت کلس و درد ناوت و اسب و همین چرت پرت های op رو از بازی جم کردن لامصبا inf رو تبدیل کرده بودن به گوشت قربونی
 
  • Like
Reactions: James Bond

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر