Battlefield : Bad Company 2 Interview

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Astiak

کاربر سایت
May 27, 2007
4,017
نام
آرش
درود

172er_bad_company_2_logo.jpg

EA موفقیت Activision را در خلق و نشر سری Modern Warfare دید و حالا می خواهد با عرضه دومین شماره Bad Company 2 این موفقیت را از آن خود کند . همچنین Medal of Honor جدید که چندی پیش معرفی شد مهر تصدیقی بر وارد شدن EA به موفقیتی است که Activision با Modern Warfare به آن دست یافت است . سایت Video Gamer به تازگی مصاحبه ای با تهیه کننده ارشد این بازی یعنی آقای Patric Bach انجام داده است . در این مصاحبه نظر آقای Bach رو راجع به پیشرفت این بازی نسبت به شماره قبل و چگونگی انجام این امر جویا خواهیم شد . در ادامه نظر او را راجع به MAG ، آینده سری Battlefield و FPS های مورد علاقه او خواهیم پرسید .

با ما همراه باشید .

شماره اول Bad Company 2 عالی بود و بسیاری از بازیکن ها نسبت به آن ابراز خرسندی کردند اما نکته ای که راجع به آن وجود داشت این بود که بخش تک نفره بازی نسبت به بخش Multiplayer آن بسیار ضعیف تر بود . آیا شما این موضوع رو قبول دارید و از چه نگرشی نسبت به بخش تک نفره در دومین شماره استفاده کرده اید ؟

من فکر می کنم که حق با شماست . کم و بیش باید بگم این اولین بار بود که ما تمرکز خودمون رو برای اضافه کردن بخش تک نفره به Battlefield در این استدیو متمرکز کردیم . همچنین برای اولین بار بود که برای نسل جدید کار می کردیم و بالاتر از همه اینها ما شروع به ساخت موتور جدیدی کردیم . همه اینها نکات مثبتی در برداشتند اما همیشه همه چیز مثبت و کامل نیست . گاهی اوقات شما با ضعف هایی روبرو می شوید و از خود می پرسید باید چه کار می کردم تا نتیجه کار بهتر میشد . جواب این سوال تمرکز روی نقاط ضعف است اما اگر در کنار تمرکز روی نقاط ضعف ، فقط روی آنها کار کنید کم کم زاویه دید خود را نسبت به دیگر چیز ها از دست می دهید . به همین دلیل ما از نو شروع کردیم با طرح این پرسش که هدف نهایی یک بخش تک نفره در قالب یک شماره از سری Battlefield چیست ؟

Battlefield یک بازی تلفیقی و ترکیبی است . ترکیبی از پیاده نظام ها ، وسایل نقلیه و همه چیزهایی که به خاطر داشتن تنوع به بازیکن حس خوبی میدهد . اینها سرخط هایی هستند که ما سعی کردیم از آنها در بخش تک نفره نیز استفاده کنیم . در قدم اول سعی کردیم همه نکات مثبت خوب بخش تک نفره را در شماره قبلی نگه داریم . بسیاری از مردم Squad و چینش و نحوه روایت Bad Company را دوست داشتند و در نقطه مقابل بسیاری نیز آن را نمی پسندیدند به این دلیل که تمرکز بازی دیگر ارتشی بودن و نظامی بودن نبود ولی در کنار آنها انواع وسایل نقلیه و ابزارآلات جنگی وجود داشت . همین مردم از خیلی چیزهایی که در پشت صحنه می گذرد با خبر نیستند ، یکی از همین مسائل نحوه بازاریابی و تبلیغات بازیست . بازی به دید مردم یک داستان تفریحی و مسخره داشت که تفنگ نیز در آن استفاده میشد اما این چیزی نبود که ما پشتش قرار داشتیم .

پس میشه از صحبت های شما این نتیجه رو گرفت که شما می خواهید بازی کمتر مسخره گرفته بشه یا بزارید طور دیگه بگم ، بیشتر جدی گرفته بشه ؟!

" بیشتر جدی گرفته بشه " به این دلیل که اون Squad هنوز هم وجود دارند و درگیر همون مسائل شخصی هستند . ما برخورد ها و پیشنهاد های بسیار مثبتی داشتیم ، پیشنهاد هایی فراتر از انتظار . اینکه میخوان بازی بیشتر شخصی احساس بشه ، همچنین واقع گرایانه تر از سایر Shooter های دیگر . این داستان یک سوپر قهرمان نیست ، داستان افرادی ایست که در یک جنگ درگیر مسائل شخصی خود می شوند . این چیزی است که شما سعی می کنید تا در نهایت به ان برسید ، حس اینکه شما هم مانند شخصیت های داستان ، از یک سو درگیر جنگ و سختی های آن و از سوی دیگر درگیر مسائل شخصی خود شوید . قطعا بازیکنان شخصی نمی خواهند که به تنهایی توانایی انجام همه کارها را داشته باشید و کسی مراقب و به فکر او نباشد ، من دقیقا می دانم شما ( بازیکنان ) چه می خواهید . شخصیتی که بتوانید جای آن بودن را با تمام وجود حس کنید و نسبت به او احساس داشته باشید .

نکته دیگر اینکه تنوع های نهفته در بازی به شدت به زیبا شدن این بخش اضافه می کند . ما نمی خواهیم فقط از یک زاویه دید به بازی نگاه کنیم ، ما می توانیم از چند زاویه دید به چند موضوع نگاه کنیم ، البته در قالب قوانینی که Gameplay بازی از آنها تبعیت می کند تا به این هدف برسیم که بازی فقط از دویدن و شلیک کردن تشکیل نشده است . وقتی شما در قالب یک پیاده نظام بازی می کنید ، رفتار گروه و دشمنان با شما چگونه است یا وقتی قصد انجام یک عملیات را دارید ، از خود بپرسید که من برای چه کاری اینجا هستم ؟ باید چه کاری انجام بدم ؟ اما در مرحله ای بالاتر وجود انواع وسایل نقلیه و کارامد بودن آنها ، همانطور که در بخش Multiplayer وجود دارد به زیباتر شدن بازی کمک شایانی می کند . شما می توانید پشت یک Machine Gun بشینید ، می توانید کنترل یک Helicopter را به دست بگیرید و یا با تانک و یا جیپ به مقصد خود بروید . همه این المان ها در کنار هم جمع شده اند تا Battlefield یی متفاوت خلق شود ، عنوانی که نمی توان با صحبت کردن آن را توصیف کرد و تجربه گویای همه چیز خواهد بود .

battlefield-bad-company-2-20100125011308533_640w.jpg


چیزی که من از بخش بازی فهمیدم این است که بازی مخلوطی از تکه های به هم چسبیده است . اگر شما به بخش تک نفره Modern Warfare 2 نگاه کنید میبینید که مانند یک قطعه است که امتداد داده شده است . نظر شما راجع به این موضوع چیست و و فکر می کنید این اعمال یک بالانس برای خلق یک First Person Shooter خوب است ؟

من فکر می کنم ما داریم به نقطه ای حرکت می کنیم که بعد ها به آن افتخار خواهیم کرد ، به جایی که نیازهای بازیکن را واقعا درک کنیم و به انها جواب دهیم . بالانس بازی با استفاده از قطعه های نا پیوسته ، این قطعه ها ابزاری فوق العاده هستند که به طور مثال از شما را از A به B و C میبرد . شما مطمئنا فیلم های جذاب رو دیده اید ، ولی اینجا شما حس انجام یک بازی رو دارید . خیلی ها فیلم رو میبینند و دقیقا حس شما رو نسبت به فیلم دارند ، اما پس از مدتی شما نیاز به آزادی رو در خود حس می کنید ، اینکه فقط در یک مسیر ریل مانند حرکت نکنید ، وقتی به یک دیوار می رسید با خود فکر می کنید که پشت این دیوار چیست ، بتوانید آن را نابود کنید و پشت آن را ببینید . اینها همه پاسخ ذهن انسان است که راجع به همه چیز سوال می کند . اما در یک بازی مادامی که شما کنترل آن را در اختیار دارید به فکر تغییر هستید . به طور مثال چه اتفاقی رخ می دهد اگر من از این مسیر بروم یا پیامد اینکه من به این مرد شلیک کنم و به جای اینکه تمام مسیر رو بدوم با وسیله نقلیه او طی کنم چه اتفاقی خواهد افتاد ؟! من فکر می کنم که بازی از شما می خواهد تمام مسیر را بدوید ولی شما با آن به مخالفت و مقابله می پردازید . از طرفی شما نمی خواهید با انجام کاری دیگر بازی را بشکنید و شکست بخورید . به عبارتی دیگر شما هم آزادی را میخواهید و هم پیروزی را ، البته آزادی به شرطی که منجر به شکست در بازی نشود . اینجاست که تکه های ناپیوسته در کنار یکدیگر قرار میگیرند و باعث هر چه زیبا تر شدن بازی می شوند . داشتن این دو موضوع با هم واقعا سخت ترین کاری بود که ما با آن سر و کار داشتیم .

مکانیسم تخریب پذیری تا چه اندازه برای شما مهم ایست ؟ آیا از اینکه این بازی را فقط به عنوان یک بازی تخریب پذیر می شناسند هراسی ندارید ؟


وقتی ما در حیطه بازاریابی و تبلیغات هستیم مردم از شما یک چیز می خواهند ، اینکه شگفت انگیز ترین ویژگی بازی را انتخاب کنید . ما از تخریب پذیری نام می بریم و آنها بازاریابی را با این عنوان ادامه می دهند . وقتی ما شروع کردیم با خود گفتیم موتوری خواهیم ساخت که دارای تخریب پذیری باشید که تا به حال نظیر آن را در هیچ بازی ندیده ایم برای همین از خود پرسیدیم " بازی ها در 5 سال آینده چگونه خواهند بود ؟ " و باید بگم بیشتر از 5 سال است که ما کار خود را آغاز کرده ایم و در این مدت همه چیز را در قالب یک پازل دیدیم . شما خواهان فیزیک در یک بازی هستید ، شما رندرینگ می خواهید ، شما صخره و درخت و بسیاری اشیا دیگر می خواهید . ما تخریب پذیری را هم مانند یکی از این تکه ها دیدیم و آن را بالاتر از بقیه قرار ندادیم برای اینکه در واقع تخریب پذیری بخشی از محیط بازی ایست ، در واقع با وجود آن محیط تخریب پذیر می شود . پس این یک بازی با عنوان تخریب پذیر بودن نیست ، این یک شماره از Battlefield است که محیط آن تخریب پذیر ساخته شده است . البته تخریب پذیری همواره در کنار شماست ، هر چه اسلحه شما بزرگتر باشید ، حفره ایجاد شده نیز بزرگتر خواهد بود !

نکته قابل توجه دیگر راجع به تخریب پذیری پیشامد های آن حتی در بخش تک نفره است . وقتی شما در این بخش شروع به بازی کردن می کنید همه چیز دست نخورده ، تمیز و سالم است ولی وقتی مرحله رو به اتمام می رسانید همه چیز تغییر کرده است و شاید دیگر این محیط قابل دوباره بازی کردن نباشید ، همه چیز سوخته است ، تخریب شده است و دیگر جایی برای پنهان شدن وجود ندارد . اینجاست که شما به پویا بودن بازی پی می برید و از انجام آن نهایت لذت را خواهید برد .

First Person Shooter های زیادی امسال منتشر می شوند ، کدام یک در مواردی خاص شما را از قابت نگران می کند ؟

بزارید صادق باشم ، در واقع من راجع به هیچکدام نگران نیستم و این به خواسته های شما از یک بازی بستگی دارد . اگر شما یک بازی مانند Battlefield می خواهید باید بگم که هیچ رقابتی وجود ندارد زیرا هیچ بازی وجود ندارد که همه خصوصیات این بازی را در قالب یک بسته در اختیار شما قرار دهد . اول از همه بخش Multiplayer با وسایل نقلیه و جنگ پیاده با مودهای متنوع و تخریب پذیری بسیار عالی همراه با 24 بازیکن که قطعا نظیر آن را در هیچ بازی نخواهید دید . در بخش تک نفره نیز با تنوع بسیار زیاد همراه با محیط های متنوع و سناریو جذاب که با وجود مسائل شخصی باز هم داستانی جدی دارد قطعا تجربه ای ناب خواهد بود . البته بازی هایی هستند که جالب به نظر می رسند و من انها را تجربه خواهم کرد ولی به عنوان یک رقیب به آنها نگاه نمی کنم .

battlefield-bad-company-2-20100217001253643_640w.jpg


آیا بازی خاصی مد نظر شماست که برای شما جالب بوده باشد ؟

من خیلی دوست دارم Brink رو ببینم و تجربه کنم . فکر می کنم که بازی جالی به نظر میرسه . من نمیگم که رقابتی وجود داره ولی فکر می کنم با سایر بازی های این سبک تفاوت هایی داره و من واقعا دوست دارم تجربه مردم از بازی های متفاوت رو ببینم .

MAG ، بازی که قصد دارم راجه بهش از شما سوال کنم . ویژگی منحصر به فرد این بازی این است که میدان های جنگ 256 نفری عظیمی دارد . آیا فکر می کنید که Battlefield هم باید در این مقیاس کار کنه یا خیر ؟

در ابتدا یک سوال طرح می کنم " آیا تعداد بازیکن بیشتر صرفا باعث جذابیت میشه ؟ " ما از خودمون میپرسیم که چه تعداد بازیکن باعث جالب بودن و خوب بودن بازی میشه ؟ در Battlefield 2 ما 64 بازیکن داشتیم اما اکثر مودهای محبوب 32 نفری بودند زیرا مقیاس بالاتر باعث هرج و مرج میشد و بازیکن قادر به انجام ساختاری که در پی آن بود رو نداشت . با 32 نفر شما می توانید بهتر به رقابت بپردازید و ماموریت های محول شده را به خوبی انجام دهید . اگر شما پایه یک بازی رو فقط روی تعداد قرار دهید پس معیار جذابیت اون بازی فقط بسته به تعداد بازیکن بالاست و من فکر می کنم این کار اشتباه هست . من به بازی خاصی اشاره نمی کنم و کلی حرف می زنم ولی اگر شما در صدد روش رفتن یک بازی با استفاده از اعداد هستید ، نکات مهمی که درباره یک بازی باید رعایت شود را از دست داده اید و آن نکات این پرسش ها را شما می شود که " بازی چقدر خوب است ؟ " یا " بالانس بازی در چه حدی قرار دارد ؟ " در یک بازی موارد مختلفی دست به دست هم می دهند تا بازی به کیفیت بالایی برسد اما به چه قیمتی کیفیت را بفروشیم ؟ به چه قیمتی احساس در بازی رو بفروشیم ؟ من فکر می کنم که فروختن سایر المان صرفا جهت رسیدن به یک عدد بزرگ تنها یک اشتباه است . اگر به بازیکنان اجازه انتخاب بدهیم ، قطعا بیشتر انها تخریب پذیری را انتخاب می کنند ، وسایل نقلیه را انتخاب می کنند ، به همین خاطر ما نسخه های بتا و دمو Bad Company 2 رو عرضه کردیم تا احساس آنها را درک کنیم . آنها دوست دارند بازی کنند تا صرفا به تعداد بازیکن بالا تمرکز کنند .

من فقط کمی کنجکاو شدم . از دیدگاه یک First Person Shooter شما پیشتر راجع به بالانس بودن بازی صحبت کردید . به نظر میرسه تعداد بازیکن بالا سبب به هم خوردن این بالانس میشه .

بله ، من قبلا این رو تجربه کردم و باید بگم کار بسیار سخت و مشکلیه . در واقع شما باید یک ساعت بازی رو تجربه کنید تا بتونید به گفته های من برسید . این سخته که اگر شما در یک بازی حالت تک نفره نداشته باشید بتونید توجه مردم رو بیشتر از 10 دقیقه به خودتون جلب کنید . اگر شما به طور مثال از 20 دقیقه اول یک بازی بسیار بسیار عمیق خوشتان نیاد قطعا شگفتی ها و زیبایی های آن بازی را از دست خواهید داد . اگر شما بخش تک نفره نداشته باشید دقایق اولیه بازی انها بسیار مهم است و این یک بالانس بسیار مشکل است . ما با هر دو درگیر هستیم و سعی کردیم هر دو آنها را انجام دهیم . در Multiplayer سعی کردیم تا بازی برای بار اول آسان و جالب و جذاب باشید تا بازیکن جذب آن شود . بخاطر اینکه Battlefield یک سیستم عظیم و بزرگ است و واقعا سخت است تا بازیکن را برای اولین بار با ان درگی کرد . چیزهای بسیاری در Battlefield وجود دارد کا با تجربه دراز مدت به دست می آید . باید بازی کنید تا با تجربه هر چه بیشتر ، به مرور زمان با محیط اطراف خود بیشتر اشنا شوید . آشنا شوید که باید کجا بروید ، چ کار کنید و چه کسانی رو بکشید پس تعداد بازیکن بیشتر فقط باعث ایجاد بی نظمی می شود .

یعنی شما فکر می کنید آنها ریسک بزرگی رو قبول کرده اند ؟ چون به نظر میرسید Multiplayer یک بازی هر چقدر هم قوی و جذاب باشید باز هم بازیکنان به دنبال بخش تک نفره می گردند .

دقیقا ! ما این تجربه رو داشتیم . ما بازی های Only Multiplayer نیز ساخته این و این موضوع رو درک کرده ایم که دقایق اول تجربه یک بازیکن در چنین بازی هایی بسیار مهم ایست . ما از این حیطه کاری کنار کشیدیم . ما با ساخت Bad Company 1 تجربه بسیار خوبی به دست آوردیم اما ما همچنان بخش Multiplayer قوی خود را داریم و در کنار آن وجود بخشی تک نفره که شامل ماجراجویی و داستان و سناریو باشید را لازم دیدیم . بله ، این ریسک است که کدام را انتخاب کنید .

با این حال Battlefield 1943 یک بازی Onlu Multiplayer بود ، با اینکه پروژه کوچکی بود اما موفقیت عظیمی به دست آورد . چند ماه پیش که با آقای Gordon Van Dyke صحبت می کردم فهمیدم که شما خواهان ادامه دادن آن نیستید با اینکه Battlefield 1943 واقعا مرا شگفت زده کرد . چرا تصمیم به ادامه نگرفتید ؟

من نمی توانم این رو بگم که به این موضوع فکر نمی کنم چون فکر می کنم . Battlefield 1943 یک تجربه خوب و موفق با کیفیت فوق العاده بود و مردم ان را خریداری کردند . برای خیلی از انها Battlefield 1943 اولین تجربه آنها در Battlefield بود ، تجربه ای که انها را با این سری آشنا کرد . ما به آن فکر می کنیم اما باید کاملا مراقب باشیم ، ما هیچگاه نگفتیم که بازی Digital عرضه نخواهیم کرد اما باید به این موضوع اهمیت داد که تنها فکر کردن به پول باعث شکست می شود . Battlefield یک بازی با قدمت زیاد است و توجه زیاد و ساخت عناوینی مانند Battlefield 1943 به بنده و پیکر این سری ضربه می زند .

battlefield-bad-company-2-20091104021452113_640w.jpg


واقعا نگرش شما ستودنی است ، این که تنها به تجارت فکر نمی کنید و خواستار با کیفیت بودن Battlefield هستید . در حالی که بسیاری از مردم و استدیو مانند شما فکر نمی کنند . Battlefield 3 زمانی که منتشر شود ، قطعا دنبال کردن این بازی سخت می شود .

به شخصه ، من در این استدیو اعتما به نفس بالایی دارم . وقتی این بازی منتشر شود هیچ کس توانایی رقابت با آن را نخواهد داشت . من هیچگرانی از بابت محصولات آینده ندارم و کاملا به انها خوشبین هستم . من مطمئنم که هر وقت این بازی در DICE نمایش داده شود همه شگفت زده خواهند شد . نه ، من راجع به آینده و پروژه های آتی هیچ نگرانی ندارم .

یکی از جنبه های بخش چند نفره Bad Company 2 که بسیار جالب به نظر می رسد حالت Hardc0re Mode آن است . چیزی که به نظر می رسد بسیار شبیه به ArmA یا Flash Point باشد .

بله ، میشه گفت شبیه بازی هایی است که نام بردید . البته شما می توانید انتخاب کنید ، اینکه این مود رو بازی کنید یا خیر . در Bad Company 2 به شما کاملا آزادی و حق انتخاب اعطا می شود . شما بازی را به سبکی که دوست دارید بازی می کنید نه به سبکی که به شما القا می شود . این بازی مختص بازیکن های خاصی نیست . ما سعی کردیم با اعمال آزادی عمل کاری کنیم که این بازی برای همه آحاد مردم لذت بخش و قابل بازی باشید ، هر کسی که First Person Shooter را دوست داشته باشید از Bad Company 2 نیز لذت ببرد .

بسیاری از مردنم نگرانی زیادی نسبت به بازی های Casual دارند و می دونیم که در بعد از شروع این نسل Wii این بازی ها را به عرصه اورد . این نگرانی وجود دارد که بازی های Hardc0re کم کم از خاطر ها می روند . آیا این نگرانی به جا است ؟

بله ، من فکر می کنم در اینباره حق کاملا با مردم است . بزرگترین مشکل که این نگرانی را به وجود می اورد این است که سازندگان برای به دست آوردن پول بیشتر به ساخت بازی های Casual پسند روی می آورند ، بهم همین ترتیب تعداد این بازی ها زیاد می شود تا اینکه کم کم تمام بازار را در بر میگرد . در دسترس بودن بازار این بازی ها ، همچنین راحت بودن ساخت آنها و سوددهی بالای این نوع بازی ها سبب بروز این مشکل شده است . هنر اینجاست که بتوان همه مردم را به سمت بازی کشاند . بزارید باز هم از یک فیلم مثال بزنم . گاهی فیلمی وجود دارد که مادر شما آن را نگاه می کند ، اما شما نیز از نگاه کردن آن لذت میبرید . با این که سلیقه و دیدگاه شما و مادرتان با هم متفاوت است اما این فیلم هر دو شما را خرسند می کند . چالش بزرگ اینجاست که بتوان با یک محصول همه را راضی کرد . سعی و کوشش ما نیز در Bad Company 2 همین بوده است . ما بخش های مختلفی برای افراد مختلف در نظر گرفتیم تا بتوانیم همه انها را پوشش دهیم . یکی از فلسفه های وجود Rank در بازی همین است ، اینکه با هم رده های خود بازی کنید . همچنین در بازی مودهای سخت تری نیز وجود دارد . در استدیو ما خیلی از مردم از این مودها دل خوشی ندارند و از آنها متنفر هستند به این دلیل که سخت است و همیشه در بازی شکست میخورند . در واقع باید شکست بخورید و بمیرید تا اینکه راه همکاری را یاد بگیرید . اگر دقت نکنید ، اگر توجه نکنید و با دیگران همکاری نکنید قطعا خواهید مرد . کلید جذابیل و لذت بازی نیز در همین است .

به نظر شما امکان اینکه بازی های Hardc0re از بین برن وجود داره ؟ آیا در 10 سال آینده باز هم شاهد عرضه بازی های Hardc0re خواهیم بود ؟

در واقع من شگفت زده میشم اگر بازی های Hardc0re از بین برند و ناپدید بشن . من فکر می کنم هنوز هم مردم بسیار زیادی با وجود بازار پر رونق بازی های Casual پسند وجود دارند که معنی Hardc0re رو به خوبی درک می کنند برای اینکه بازیکنان زیادی را در بر میگرد که حتی خود انها نیز نمی دانند Hardc0re Gamer هستند یا خیر . بزارید یک مثال ملموس بزنم . ورزش به خودی ِ خود Hardc0re و غیر Hardc0re ندارد . صرفا چون ورزشی کوچک تر است و بازیکنان کمتری دارد Hardc0re محسوب نمی شود . چون عده بسیار بیشتر از مردم Football بازی می کنند و عده کمتری Ping Pong ، این دلیل بر Casual بودن فوتبال نیست . شما می توانید فوتبال را در مقاطع و مراحل مختلفی بازی کنید ، می توانید در یک مهمانی فوتبال بازی کنید یا در یک لیگ جهانی ، این فوتبال نیست که Hardc0re است یا نه ، این شما هستید که آن را چگونه بازی کنید . البته ورزش هایی نیز وجود دارند که تنها مختص ورزشکاران Hardc0re است و عموم توانایی انجام آن را ندارند . پس نحوه نگاه بازیکن و مهارت های اوست که Hardc0re و Casual را معنا می کند . هنوز هم بازیکنانی وجود دارند که فقط Battlefield 1942 بازی می کنند و به آن چسبیده اند و از آن نهایت لذت را می برند . به همین دلیل تلاش عمده ما بر این بوده است تا بهترین های سری Battlefield از آغاز تا کنون را در Bad Company 2 گرد هم آوریم تا بتوانیم جواب قشر عظیمی از مردم را به خوبی بدهیم .

من خیلی کنجکاو هستم بدونم وقتی شما Bad Company 2 بازی می کنید ، کلاس مورد علاقه شما کدام است ؟

من فکر می کنم به خاطر سبک و نوع بازی خودم هست که همیشه Assault رو انتخاب می کنم . من در بازی خیلی عصبی هستم و همیشه به سمت Sniper های دشمن یورش میبرم به همین دلیل کلاس مورد نظر من همیشه Assault است . البته یکی از شما در Bad Company 2 می توانید بنا به نیاز تیم و شرایط محیط کلاس خودتون رو تغییر بدید . در کل بعد از مدت کوتاهی میتونید مود و کلاس مورد علاقه خودتون رو پیدا و تثبیت کنید .

Battlefield : Bad Company 2 پنجم ماه March سال جاری میلادی برای PS3 ، 360 و PC منتشر خواهد شد .
 
آخرین ویرایش:

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,136
نام
حسین
من که بعید میدونم بتونه موفقیت خیره کننده mw2 تکرارا کنه ولی امیدوارم به پای mw2 برسه.لامصب نمیدونم این مولتیه mw2 چی داره که ادم میشینه پاش نمیتونه دیگه پاشه.از وقتی گرفتم حداقل 20 ساعت بازی کردم.اونم تو 3روز:eek:
 

sang

کاربر سایت
Dec 28, 2009
199
منم از همون اول مطمئن بودم که Bad comapny2 هر چقدر هه خوب که باشه MW2 نمیشه.
امتیاز هایی که از سایت ها بازی هم گرفته کاملا مشخصه
IGN :8.9
از نظر من این بازی تو ایران خیلی طرفدار پیدا نمی کنه چون ایرانی ها بیشتر تو بازی Multiplayer سعی می کنن Hero باشن تا اینکه کار تیمی انجام بدن. من نسخه بتا با چند تا ایرانی بازی می کردم همه یا Assult میشدن یا Sniper .
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,994
نام
نـــــــویـــــــــد
باز هم MW2 Vs BC2 :biggrin1:
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,994
نام
نـــــــویـــــــــد
آخه خيلي تكراري شده ! مثلا به نظر من MW خودش رو جر بده نميتونه از نظر آنلاين به BC برسه اما يكي ديگه مياد يه نظر ديگه ميده و دعوا ميشه ! البته من زياد وارد دعوا نميشم فقط نظر ميدم هركي هم يه نظري داره :biggrin1: اما شايد بشه گفت از نظر Single نتونه به MW2 برسه كه چون بازي نكرديم بازم نميتونيم نظر قطعي بديم ! اينا همه يه طرف و اين موضوع كه اين تاپيك جاي Vs نيست هم يه طرف .
 

Lord Stark

کاربر سایت
Aug 17, 2007
16,047
نام
معراج
باید بیاد بازی کنیم بعد راجع به سینگل و مولتی بازی ومقایسه با مدرن2 حرف بزنیم الان هرچی بگیم همش حدس و گمانه
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر