Multi Platform Battlefield 4

سازنده
Dice
تاریخ انتشار
October 2013
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One



طی بیانیه ای از سوی DICE در پاسخ به سوالات سایت Joysiq اعلام شد که وقایع بازی بتیفیلد ۴ در دوره ی زمانی مدرن رخ خواهدداد یکی از مدیران شرکت DICE ، سازنده ی سری بازیهای Battlefield ، آقای Karl Magnus Troedsson در این رابطه توضیحاتی را بیان کرد
0813-BF4.jpg


تیم ساخت بسیاری از مسائل را با استفاده از رای گیری به عمل می رساند.نظرات مردم در روند شرکت ما تاثیرگذار است.ما با پرس وجو و نظر سنجی متوجه شدیم که بیشتر بازی باز ها برای عناوین Shoter به این دوره ی زمانی علاقه ی بیشتری دارند.البته ما هم برای ساخت این بازی دوره ی مدرن را در نظر داشتیم.
وی ادامه داد:
بازی بتیفیلد ۴ را به عنوان یک عنوان خلاقانه خواهید شناخت.من هیچ اطلاعات دیگری حول این مسائل اعلام نخواهم کرد چراکه تمام آن ، یک راز است.
وی در پایان سخنانش افزود:
ما می خواهیم سری بازیهای میدان نبرد فعلا در عصر مدرن باقی بمانند چرا که ما هم اکنون در این دوره زمانی هستیم و این بسیار هیجان انگیز است.بتیفیلد ۴ در این دوره زمانی رخ خواهد داد و بسیار موفق خواهد شد.
این بازی برای هرسه پلتفرم اصلی منتشر می شود.درمورد تاریخ انتشار هم فقط چندی پیش اعلام شده بود که این بازی بین آپریل ۲۰۱۳ تا مارس ۲۰۱۴ توسط EA به انتشار خواهد رسید.
5 days ago

5 days ago
300 × 250 - gamesradar.com


640 × 500 - whitegadget.com

2 days ago
2 days ago
850 × 467 - karmadecay.com

1 day ago
1 day ago
625 × 625 - comingsoon.net

به بزرگی خودتون ببخشید:)


 
  • Like
Reactions: B20EAST

Morgoth

کاربر سایت
Jan 15, 2009
1,656
نام
پوريا
جل الخالق جل الخالق جل الخالق ماشاالله :|:d


تو كدوم مپ ديدين ؟ اقا بهترين وسيله رو PS4 داره ديگه خود دكمه SHARE ! ازون عكس بگيريد ببينيم چه غلطي مي كنن ؟:|
جتا مثل BF3 دیگه روی باند نیستن که برید سوارشون شید! از همون اول توی هوا در حال حرکتن ولی قابل رویت نیستن! ولی به محض این که یکی روی جت spawn بشه و کنترلش کنه جت هم دیده می شه! دیگه نیازی به بلند شدن از روی باند و ... نیست!
یه راه دیگه هم این راه شماست که بریم جت رو فرود بیاریم بدیم بقیه سوارش بشن! منتها باند درست حسابی برای فرود جت نیست تو مپ :d
البته فکر کنم این طوری باشه :d

امروز توی این مپه lancang dam و shanghi رفتم که یه باگ رو دیدم . مثلا وقتی از جت میپریدن بیرون اصلا جته سقوط نمیکرد. خیلی اروم و نرم میومد پایین و میترکید !
والا هم BF3 هم BF4 این طوری بودن تا جایی که یادمه! جته ها! از خودش یه نیرویی داره! بال هم داره که آروم روی هوا حرکت کنه در صورتی که کنترل نشه! مثل این موشک کاغذیا که می ندازین :d هلی نیست که :d

البته بگم من BF3 و BF4 رو روی PC بازی می کنم, ممکنه این چیزایی که می گم روی کنسول فرق داشته باشه
 

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,669
به جان خودم ار فردا صبح ea اعلام كنه BF3 رو مياره روي PS4 ( پيشرفت گرافيكي هم نخواستيم :| ) حتي اگر 32 نفره باشه ( گر چند 64 نفره بهتره :d ) من اولين نفري خواهم بود كه اونو ميخره !
الان كه نگاه مي كنم مي بينم كل BF4 واقعا" پيشرفتي نداشت و BF3 واقعا" بهتر بود از هر لحاظ ! تنها چيزي كه توي بتل4 جالب بود همون جنگ هاي دريايي بود !!!


اقا بيايد بريم يه درخواست و جمع اوري امضا بديم براي اوردن BF3 روي PS4 :d
 

ped2man

کاربر سایت
May 21, 2013
111
نام
PEDRAM
دوستان من کیلزون دارم روی درجه ی هارد تمومش کردم تویه 2 روز آنلاینش بدک نیس.به نظرتون با باتل بزنمش یا نگهش دارم کیلزونو؟
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
دوستان چجوری میشه سیو بازی رو از رو ps3 به ps4 انتقال داد؟؟دیگه حوصله لول آپ کردن ندارم..
نسخه ها و کنسول ها کاملا متفاوت هستند و انتظار نداشته باشید که لول هاتون رو انتقال بدن به PS4.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر