Battlefield 4 در يكي از كنسول هاي نسل بعدي بسيار بهتر است !

  • Thread starter !_Meshki_!
  • تاریخ آغاز
M

!_Meshki_!

battlefield-4-angry-sea-single-player-screens_7-wm-670x376.jpg

Jack Frags يوتيوبـره معروف قول يك Direct Feed ـه 1080p از بازي Battlefield 4 بر روي كنسول هاي نسل بعدي را در تاريخ 29 اكتبر داده است . طبق گفته هاي او در يكي از نسخه هاي نسل بعد گرافيك بسيار بهتر است .
" ويدئو گيم پلي از Xbox One و PS4 را در تاريخ 29 اكتبر پخش خواهم كرد ; ساعت ها گيم پلي از مالتي پلير PS4 و سينگل پلير Xbox One را دارم . تا آن موقع نمي توانم چيز بيشتري بگويم اما با ديدن اين ويدئو شگفت زده خواهيد شد زيرا Battlefield 4در يكي از نسخه هاي نسل بعد بسيار بهتر به نظر مي رسد . "

منبع
 

Legioner

کاربر سایت
May 10, 2012
527
نام
سام
آخرالزمان شده به گمونم، فن های سونی چسبیدن به بازی های مولتی پلتفرم، فن های مایکروسافت هم گیر دادن به انحصاری ها. چه باحال :D
اخه تو اين نسل پيش رو هم كه تو انحصاري ها تا اينجا xbone رقمي ني جلو سوني تا همين جاش مجله معتبري مثل gi از انحصاري سوني تعريف كرده و گفته بهترين چيزي بوده كه از لحاظ بصري ديده تا الان :d
 

Lord Zeus

کاربر سایت
Sep 15, 2009
1,234
مقاله جدید DF در مورد بحث های اخیر :

While Digital Foundry has yet to see either next-gen version of Call of Duty, our experience with Battlefield 4 demonstrates that you can easily see the visual difference between them. The Xbox One version holds up well given the gulf in resolution, but it doesn't require a pixel counter to tell that the PS4 game is crisper and cleaner either. At last week's Battlefield 4 review event in Stockholm, we noted that the resolution change from one version to the next was obvious to many of the press in attendance, with some even suggesting on-site that the PS4 version was operating at native 1080p when its actual resolution was 1600x900. Battlefield 4 is a beautiful game generally, but if it has one Achilles' heel common to both next-gen platforms, it is the pixel-crawl and sub-pixel break-up derived from the post-AA technique. Xbox One has bigger pixels and fewer of them, so naturally the most obtrusive element of the presentation is more of an issue when displayed on the same screen
"
The SDK is changing all the time, [but] it's changing less quickly than it was six months ago," Ubisoft expert programmer Dr. Chris Jenner told us. "We're getting near to the final state, we're not expecting huge performance changes, just finalisation of features. It's a lot more stable than it was early on. We haven't had to do any changes for a while."
However, the hardware make-up itself could be more troublesome for multi-platform developers in the longer term, despite Microsoft's outline of how the Xbox One tech operates and the theoretical advantages it chose to highlight. In our In Theory piece, we could only address the teraflop difference - we couldn't measure the impact of Xbox One's reduction in memory bandwidth, and we certainly couldn't factor in what was then the big unknown: the controversial 32MB of Embedded Static RAM (ESRAM) built into the Xbox One's central processor
We hear different stories about ESRAM from virtually every source we speak to, but two gripes are common. Firstly, the notion of operating between two memory pools for render targets is an additional pain that is not an issue on PlayStation 4's unified 8GB of GDDR5. Secondly - and perhaps most importantly - the most common compliant we hear is that developers really want more than 32MB for their high-bandwidth graphics work
.

 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
مهدی جان ترجمه میکین بی زحمت ؟
قراره NDA که از طرف مایکرو برداشته شد Dice یک نسخه شگفت انگیز با فول افکت های گرافیکی و... روی 60 فریم و رزولوشن 4K معرفی کنه برای XB1 !

این قسمتش جالب تره:
As the metrics emerge on key next-gen launch titles, it's clear that Xbox One is under-performing against its rival - not just according to spec, but actually beyond the theoretical teraflop differential.
میگه اختلاف چیزی فراتر از اون 50% تئوریکال هست !
 
آخرین ویرایش:

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,042
نام
نیما
آخرالزمان شده به گمونم، فن های سونی چسبیدن به بازی های مولتی پلتفرم، فن های مایکروسافت هم گیر دادن به انحصاری ها. چه باحال :D

اشتباه میکنی ! در این چند وقته همه MS فنها میگفتن برای دیدن اختلاف بین کنسولها بازیهای مالتی پلتفرم لانچ رو ببینید ، که خب الان داریم میبینیم ، مطمئن باش هیچ فن سونی انحصاریهای این شرکت ول نمیکنه و دلش رو به مالتی پلتفرم خوش کنه ، اصولا درصد خیلی زیادی از فنهای PS بخاطر همین انحصاریها طرفدارش شدن و این موضوع هیچوقت تغییر نمیکنه . ایراد از فنهای MS هست که حالا که دیدن اوضاع اینطوریه حرفهای خودشون رو فراموش کردن و حالا میخوان با انحصاریها جبران کنن !!
 

almoh2

کاربر سایت
Oct 19, 2013
380
مطمئن باش هیچ فن سونی انحصاریهای این شرکت ول نمیکنه و دلش رو به مالتی پلتفرم خوش کنه ،

آفرین ! خودم شخصا دیگه با بالارفتن سن و از اون مهمتر گرون شدن بازی ها این نسل فقط و فقط پلی استیشن 4 رو برای انحصاری ها میگریم و فکرم نکنم هیچ بازی مولتیی رو واسش بخرم , با هر کدوم از انحصاری ها میشه یه عمر زندگی کرد !
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,638
نام
Mehrdad
آخرالزمان شده به گمونم، فن های سونی چسبیدن به بازی های مولتی پلتفرم، فن های مایکروسافت هم گیر دادن به انحصاری ها. چه باحال :D

کلا نسل فوقولعاده جالبی در پیش داریم:d و مطمئنن ار این به بعد این مدل شوخیها از ms fan ها بیشتر دیده میشه:d خلاصه یه طوری باید موضوع را پیچوند دیگه وگرنه اون همه جان فدایی های دوستان نسبت به x1 حقش ضایع میشه:d
به شخصه منتظر مایکل جکسون انجمنم ببینم چطوری میخواد اینارو جمع کنه:-" :d
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر