Multi Platform Battlefield 2042

سازنده
Dice
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
2.png

سازنده: DICE
ناشر: EA
پلتفرم: پلتفرم های نسل 8 و 9 و PC
تاریخ انتشار: 22 اکتبر
پس از مدت ها انتظار, عنوان جدیدی از سری محبوب بتلفیلد با نام Battelefiled 2042 معرفی شد, تا تجربه ای تمام آنلاین, به همرا مپ ها و مدهای جدید و کلاسیک به شما ارائه دهد.

آپدیت: پس از لانچ فاجعه و ناامیدی طرفداران, دایس بالاخره بازگشت کلاس های قدیمی سری و جایگزینی اپراتور ه را در سیزن 3 معرفی کرد.


اطلاعات داده شده:

1. KINGSTON رمز نام بازی هست

2. در دنیایی جدید و دگرگون شده قرار داره

3. آمریکا و روسیه در آستانه جنگ قرار دارند که نتیجه اش پرورش جنگ جویانی با تجربه اما آواره است. این جنگ جویان حرفه ای از توانایی های خود استفاده میکنند تا آینده را بسازند
آینده ای که ارزش مبارزه را دارد.

4. Battlefield 2042 شامل 7 نقشه وسیع از شهر سئول تا صحرای مصر به همراه 128 پلیر میشه. هرنقشه براساس محیط طبیعی اش تجربه ای خاص را به همرا داره

5. میانید اسلحه و پجت ها را براساس سلیقه خود شخصی سازی کنید, سگی روباتی را خبر کنید, از قلاب استفاده کرده و لباس بال دار بپوشید

6. بازی شامل Specialist system جدیدی میشه که شامل 10 کلاس خواد شد. هر Specialist توانایی های خاص خودش را دارد

7. بازی شامل سه ادیشن: استاندارد , Gold و Ultimate خواهد شد

8. open beta برای بازی در نظر گرفته شده

9. بازی بخش کمپین نداشته اما المان های داستانی در هر نقشه وجود دارد

 
آخرین ویرایش:

M4JiD

کاربر سایت
Feb 8, 2008
2,610
نام
defective pixel
خب منم نظرم و بگم بعد این ۱۰ ۲۰ ساعتی که بازی کردم.
به نظرم بدترین مشکل بازی باگ‌های نتورکشه. از اینکه با سلام و صلوات میره تو بازی یا اینکه تیر‌ها رجیستر نمیشن. استاتر و لگ هم تا دلتون بخواد داره.
مورد بعدی هم باگ‌های خود بازیه که واقعا بعضیاش گیم بریکینگه.
این اسپیشالیست‌ها یخترین و بیمزه ترین ادیشن ممکن به بازی بودن. تعداد اسلحه‌ها و مپ‌ها واقعا کمه و پراگرس بازی هیچ جذابیتی نداره.
مادیفای کردن اسلحه‌ها هم اینقدر تجربه کاربری بدی داره که ادم کلا بیخیالش میشه بعضی اوقات.
اینکه سرور لیست نداره و باید سرچ کنی تا شاید یه مپ خوب بیوفتی واقعا تصمیم بیخودی بوده.
پورتال شاید بهترین بخش بازیه ولی اینکه نمیشه به راحتی XP گرفت و اسلحه باز کرد یه کم بی‌مزه میکنه داستان رو.
اسکوربورد بازی هم واقعا حال به هم زنه. همینطور UI و HUD خیلی بدی داره بازی.
ایتکه بازی فقط دو مد داره واقعا مسخره‌ست. مگه میشه یه بازی انلاین شوتینگ بعد مد TDM نداشته باشه!
ولی همه اینا درست میشه با اپدیت و همونطور که BF4 لانچ خیلی چرتی داشت و کم کم فوق‌العاده شد. اما به نظرم بدترین بخش بازی که خیلی هم نمیبینم بهش اشاره بشه مپ دیزاینه. واقعا مپ‌ها بد طراحی شدن. مثلا اگر اشتباه نکنم مپ HOURGLASSه که توی مد RUSH اخرین سکشن رو گذاشتن بالای دوتا برج. امکان نداره به عنوان اتکر این مپ برنده شد. رسما سریع میرن بالا با دوتا هاورکرفت و کمپ میکنن رو به روی اسانسور و هیجوره نمیشه بهشون نزدیک شد.
این مچ میکینگ هم من نفهمیدم چطوره که از بتا به بعد من یه دست هم نیوفتادم توی مپ Orbital
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
خب منم نظرم و بگم بعد این ۱۰ ۲۰ ساعتی که بازی کردم.
به نظرم بدترین مشکل بازی باگ‌های نتورکشه. از اینکه با سلام و صلوات میره تو بازی یا اینکه تیر‌ها رجیستر نمیشن. استاتر و لگ هم تا دلتون بخواد داره.
مورد بعدی هم باگ‌های خود بازیه که واقعا بعضیاش گیم بریکینگه.
این اسپیشالیست‌ها یخترین و بیمزه ترین ادیشن ممکن به بازی بودن. تعداد اسلحه‌ها و مپ‌ها واقعا کمه و پراگرس بازی هیچ جذابیتی نداره.
مادیفای کردن اسلحه‌ها هم اینقدر تجربه کاربری بدی داره که ادم کلا بیخیالش میشه بعضی اوقات.
اینکه سرور لیست نداره و باید سرچ کنی تا شاید یه مپ خوب بیوفتی واقعا تصمیم بیخودی بوده.
پورتال شاید بهترین بخش بازیه ولی اینکه نمیشه به راحتی XP گرفت و اسلحه باز کرد یه کم بی‌مزه میکنه داستان رو.
اسکوربورد بازی هم واقعا حال به هم زنه. همینطور UI و HUD خیلی بدی داره بازی.
ایتکه بازی فقط دو مد داره واقعا مسخره‌ست. مگه میشه یه بازی انلاین شوتینگ بعد مد TDM نداشته باشه!
ولی همه اینا درست میشه با اپدیت و همونطور که BF4 لانچ خیلی چرتی داشت و کم کم فوق‌العاده شد. اما به نظرم بدترین بخش بازی که خیلی هم نمیبینم بهش اشاره بشه مپ دیزاینه. واقعا مپ‌ها بد طراحی شدن. مثلا اگر اشتباه نکنم مپ HOURGLASSه که توی مد RUSH اخرین سکشن رو گذاشتن بالای دوتا برج. امکان نداره به عنوان اتکر این مپ برنده شد. رسما سریع میرن بالا با دوتا هاورکرفت و کمپ میکنن رو به روی اسانسور و هیجوره نمیشه بهشون نزدیک شد.
این مچ میکینگ هم من نفهمیدم چطوره که از بتا به بعد من یه دست هم نیوفتادم توی مپ Orbital
با مشکلاتی که گفتی موافقم و همینطور که گفتی قابل حل
لول دیزاین مپ ها هم ایشالله با اومدن مپ های جدید درست میشه
امیدوارم مپ های جدید کوچکتر باشن
نبود نبرد های دریایی هم حس میشه که مطمعنا اضافه میشه
در مورد حرف آخرت باید بگم مچ میکینگ بازی نابوده
منم مثل خودت از مپ اوربیتال خیلی خوشم میاد بیشتر دوس دارم فقط همین مپ رو بازی کنم ولی تنها مپی که برام نمیاره فقط همینه😐
 

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,886
نام
malek
یعنی اگر نسخه کراس داشته باشم که بشه بین پلی 4 و پلی 5 سوییچ کرد بازم نمیشه؟
همه نسخه ها دو کنسوله هستن.شما استاندارد هم بگیری باز میتونی نسخه ی ۴,۵ رو همزمان دانلود کنی.ولی برای اینکه بتونی با ps5 خودت با دوستت که رو ps4 بازی میکنه بازی کنی باید حتما وارد نسخه ی ps4 بشی که اونم بکوارد اجرا میشه
 
  • Like
Reactions: havax2010

Solidsnake_1

کاربر سایت
Jul 19, 2014
794
نام
Reza
ولی همه اینا درست میشه با اپدیت و همونطور که BF4 لانچ خیلی چرتی داشت و کم کم فوق‌العاده شد. اما به نظرم بدترین بخش بازی که خیلی هم نمیبینم بهش اشاره بشه مپ دیزاینه. واقعا مپ‌ها بد طراحی شدن. مثلا اگر اشتباه نکنم مپ HOURGLASSه که توی مد RUSH اخرین سکشن رو گذاشتن بالای دوتا برج. امکان نداره به عنوان اتکر این مپ برنده شد. رسما سریع میرن بالا با دوتا هاورکرفت و کمپ میکنن رو به روی اسانسور و هیجوره نمیشه بهشون نزدیک شد.
این مچ میکینگ هم من نفهمیدم چطوره که از بتا به بعد من یه دست هم نیوفتادم توی مپ Orbital
مشکل لانچ bf4 باگ و نت کود بود که با اپدیت درستش کردن ولی bf2042 علاوه بر اینا هسته اصلی خود بازی مشکل داره طراحی بد مپ یا اسپیشالییت هارو نمیشه کاریش کرد :D
Hourglass اوج دیرزاین بد بازی رو نشون میده تنها راه اینکه اون سکتر اخری رو گرفت اینه یکی فدا کاری کنه transport بگیره بره بالا برج وایسه ملت به عنوان spawn ازش استفاده کنن بپرن پایین ! کافیه فقط تیمت جای ترنسپورت little bird بردانه راند رو دیگه باختین باید ۱۵ دقیقه همش با اسانسور بری بالا که درجا بمیری !


همه نسخه ها دو کنسوله هستن.شما استاندارد هم بگیری باز میتونی نسخه ی ۴,۵ رو همزمان دانلود کنی.ولی برای اینکه بتونی با ps5 خودت با دوستت که رو ps4 بازی میکنه بازی کنی باید حتما وارد نسخه ی ps4 بشی که اونم بکوارد اجرا میشه
فقط نسخه کراس جن که ۷۰ دلار ه نسخه دوتا کنسول رو داره نسخه استاندارد ps4 که ۶۰ دلاره فقط نسخه نسل قبله و هیچ راه اپگریدی به نسخه نسل بعدی نداره مگر دوباره نسخه کراس جن ۷۰ دلاری رو بخری .
 
آخرین ویرایش:

xobx 360 slim

کاربر سایت
Jan 7, 2014
211
امروز دقیقا تو همین مپ قطر ابجکتیو بالای برج بود و دشمنای عزیز ۲ تا هاورکرفت و یه تانک کال کرده بودن رو سقف برج!😂
۵۰۰ تا تیکت کامل داشتیم حتی نشد نزدیک اسانسور بریم!
 

omid248

کاربر سایت
May 27, 2018
135
Part One: Battlefield Briefing - Launch Update & The Road Ahead

خوب مثل اینکه قراره خیلی از مشکلات مثل bullet spread تخیلی رو توی آپدیت های بعدی درست کنن و به حرف طرفدارا گوش میدن. اما چرا قبل از عرضه رسمی این کارو انجام ندادن؟ اون بنده خداهایی که پلی تست میکردن 6 ماه مشغول ساخت تریلر بودن نتونستن ساده ترین مشکلات رو دریابن؟
چی هست؟
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
چی هست؟
میزان پخش شدن تیره
اگه دقت کنی تو حالت aim هم بعضی از سلاح ها مخصوصا Ak_24 (کلا اسالت رایفل ها)پخش تیر بالایی دارن
وقتی هم آزار دهنده میشه که حریف نزدیکه تو هم aim خوبی داری و ریکویل رو کنترل می‌کنی اما باز میبینی تعداد زیادی از تیرات به حریف نمیخوره چون تیرها دارن به اطراف پخش میشن به جایی که متمرکز باشن
تو حالت کلی همه سلاح ها بولت اسپرید رو دارن ولی تو این بازی خیلی زیاده
 

Pedirahimzadeh

کاربر سایت
Jun 24, 2015
392
نام
پدرام
میزان پخش شدن تیره
اگه دقت کنی تو حالت aim هم بعضی از سلاح ها مخصوصا Ak_24 (کلا اسالت رایفل ها)پخش تیر بالایی دارن
وقتی هم آزار دهنده میشه که حریف نزدیکه تو هم aim خوبی داری و ریکویل رو کنترل می‌کنی اما باز میبینی تعداد زیادی از تیرات به حریف نمیخوره چون تیرها دارن به اطراف پخش میشن به جایی که متمرکز باشن
تو حالت کلی همه سلاح ها بولت اسپرید رو دارن ولی تو این بازی خیلی زیاده
دقیقا . بهتره بگیم تو تمام سری های بتلفیلد این bullet spread یا Bloom یا هرچیزی که دوستان اسمش رو میزارن وجود داشته . اما خیلی اگرسیو تر اعمال شده .
مثلا من تو توویتر یکی از توسعه دهندگان هفته ی پیش خوندم که تو بتلفیلد V هم با اون سطح TTK کاملا وجود داشته . اما میزانش خیلی خیلی بیشتر از 2042 دقت شده تر بوده . از اونجایی هم که این گیم کامپتتیو نیست و قراره تمام مخاطب ها با هر سطح مهارتی ازش لذت ببرن . بودنش بد نیست! اما به شرطی که به بازی اون پرو پلیر هم صدمه ی خاصی نزنه . حالا گفتن تو پچ فردا فیکسش کردن / باید دید چطور اتفاق میوفته .

پتچ نوتی که دیشب اومد خیلی از اتفاقات بد رو حل میکنه / خیلی هارو هم حل نمیکنه و باید بیشتر صبر کرد . مثلا مشکلاتی رو که حل میکنه ریوایو نشدن پلیر ها در موقعیتیه که در بالای سرشون آبجکتی وجود داره . یا غیب شدن لوداتهاتون وقتی که وارد یک گیم میشین . یا بالانس کردن اسلحه ها و وسیله نقلیه هاست / مثلا PP29 در فاصله لگد بیشتری رو بزنه (عمودی) یا هاورکرفت و هلکوپتر گانهاشون بالانس بشن . بالای 100 خط پچ نوتیه که اصلاح شده در فاصله 10 روزه از عرضه رسمی بازی (که جای شکرش باقیست).

نکاتی هم هست که خودشون اشاره کردن دارن روش کار میکنن و فعلا در این آپدیت قابل فیکس شدن نیست . نمیدونم مثلا مشکل پرفرمنس بد روی کامپیوتر ها / مشکلات ریسپاون شدن هم تیمی در قالب دشمن / دیزان مپ برای مُد برکترو / مشکلات ایم اسیست روی کنترلر / سرور براوزر برای AOW و ... همه ی اینهارو چه دیشب گفتن , چه تو طول هفته ی پیش بهش اشاره کردن .

اما یه سری مسائل رو هم خودشون به بازی اضافی کردن که این واقعا خوبه!! مثلا مشکل Track کردن کسی که مدیکه در نزدیکیتون / گویا قراره یه ترکر بزارن برای وقتی که شما داون شدی . فاصله مدیک یا اسکواد میت رو بهتون میگه . یا وقتی که جون یا فشنگ هاتون رو به اتمامه / بالاسر کسی که این تجهیزات رو داره , مارکری میاد که بهتون اعلام میکنه . یا خوندم اسکوربود در پایان مچ های برکترو نمایش داده میشه (مطمئن هستم در آینده ی نه چندان دور کلا به بازی اضافی میشه) + اشاره کردن همین نوع ساپورت قراره برای بازی تا سالها (نگفتن چند سال) اعمال بشه .
 

RaminZero21

کاربر سایت
Jan 29, 2014
726
نام
Ramin
سکتور اول مپ hourglass اصلا طراحی خوبی نداره اکثرا وقتی دیفندر هستیم تو دو سه دقیقه سکتور رو از دست میدیم اصلا به مهارت و بد بازی کردنو این چیزام ربطی نداره چون علاوه بر طراحی خیلی بد به نظرم تعداد وسایل زرهی و هوایی هم بالانس نیست ، سه تا تانک ، سه تا هلیکوپتر ، یه جنگنده ، سه تا هاورکرفت میریزن رو سکتور و واقعا دیگه کاری نمیشه کرد ، این هاورکرافت ها هم که شده مایه و اسباب مسخره بازی یه عده راه بیفتن فقط شصت نفر رو زیر بگیرن بعدم تو اونجاشون عروسی بگیرن ما خیلی کیل گرفتیم ، این از دیفندر بودن ، اتکر هم که باشید سکتور آخر رسما کابوسه ، یکی از دوستان اشاره کرد به فاجعه بودن طراحی سکتور آخر مپ hourglass ، مپ kaleidoscope هم سکتور آخرش آنچنان تعریفی نداره ولی باز حداقل از دو جهت قابلیت نفوذ داره و باز یه تاکتیکی میشه اجرا کرد ، من نمیدونم استودیویی که 15 ساله داره مولتی پلیر میسازه و تمرکزش هم روی مولتی پلیر بوده همیشه واقعا انقدر سخته یه حداقل استانداردی رو تو طراحی مپش رعایت کنه و گند نزنه به لذت آدم ، BF2042 هم که کلا بخش داستانی نداره بگیم تمرکز تیم روی دو قسمت بوده نتونستن خوب در بیارن ، توی حداقل سه سال زمان ساخت بازی 6-7 تا دونه مپ با دو تا دونه مود دیگه جای هیچ ضعف اساسی نباید وجود داشته باشه و هیچ توجیهی هم نداره ، پورتال هم فکر نمیکنم بار سنگینی روی دوش تیم انداخته باشه ، مشکل باگ و این جور چیز هام به کنار ، در کل دو تا مپی که اسم بردم شدیدا به تجربه بازی لطمه میزنن با توجه به این که کلا 7 تا مپ داریم ، و به نظرم تعداد وسایل زرهی و هوایی هم باید کم بشه و بعضی هاشون هم قطعا باید نرف بشن به خصوص هاورکرفت ،مشکل مهم آخر هم که میخوام به دوستان بگم مشکل تیکت در مود برکترو هست که واقعا مسخرست ، تیم اتکر با 600 تا تیکت بازی رو شروع میکنه ، تیم دیفندر بر فرض مثال میاد تو سکتور اول 300 تا تیکت تیم اتکر رو میزنه بعد که تیم اتکر میاد یه سکتور جلو بازی زرتی میاد دوباره 300 تا تیکت میده به تیم اتکر و کاملا پر میکنه تو BF5 اگه اشتباه نکنم 100 تا از تیکت های اتکر رو دوباره پر میکرد که کاملا منطقی بود ، در کل من این نقاط ضعف رو تا این جا که تا لول 50 اومدم بالادوست داشتم با بقیه دوستان در میون بزارم
 

Afshin_grp

کاربر سایت
Oct 21, 2018
14
دقیقا . بهتره بگیم تو تمام سری های بتلفیلد این bullet spread یا Bloom یا هرچیزی که دوستان اسمش رو میزارن وجود داشته . اما خیلی اگرسیو تر اعمال شده .
مثلا من تو توویتر یکی از توسعه دهندگان هفته ی پیش خوندم که تو بتلفیلد V هم با اون سطح TTK کاملا وجود داشته . اما میزانش خیلی خیلی بیشتر از 2042 دقت شده تر بوده . از اونجایی هم که این گیم کامپتتیو نیست و قراره تمام مخاطب ها با هر سطح مهارتی ازش لذت ببرن . بودنش بد نیست! اما به شرطی که به بازی اون پرو پلیر هم صدمه ی خاصی نزنه . حالا گفتن تو پچ فردا فیکسش کردن / باید دید چطور اتفاق میوفته .

پتچ نوتی که دیشب اومد خیلی از اتفاقات بد رو حل میکنه / خیلی هارو هم حل نمیکنه و باید بیشتر صبر کرد . مثلا مشکلاتی رو که حل میکنه ریوایو نشدن پلیر ها در موقعیتیه که در بالای سرشون آبجکتی وجود داره . یا غیب شدن لوداتهاتون وقتی که وارد یک گیم میشین . یا بالانس کردن اسلحه ها و وسیله نقلیه هاست / مثلا PP29 در فاصله لگد بیشتری رو بزنه (عمودی) یا هاورکرفت و هلکوپتر گانهاشون بالانس بشن . بالای 100 خط پچ نوتیه که اصلاح شده در فاصله 10 روزه از عرضه رسمی بازی (که جای شکرش باقیست).

نکاتی هم هست که خودشون اشاره کردن دارن روش کار میکنن و فعلا در این آپدیت قابل فیکس شدن نیست . نمیدونم مثلا مشکل پرفرمنس بد روی کامپیوتر ها / مشکلات ریسپاون شدن هم تیمی در قالب دشمن / دیزان مپ برای مُد برکترو / مشکلات ایم اسیست روی کنترلر / سرور براوزر برای AOW و ... همه ی اینهارو چه دیشب گفتن , چه تو طول هفته ی پیش بهش اشاره کردن .

اما یه سری مسائل رو هم خودشون به بازی اضافی کردن که این واقعا خوبه!! مثلا مشکل Track کردن کسی که مدیکه در نزدیکیتون / گویا قراره یه ترکر بزارن برای وقتی که شما داون شدی . فاصله مدیک یا اسکواد میت رو بهتون میگه . یا وقتی که جون یا فشنگ هاتون رو به اتمامه / بالاسر کسی که این تجهیزات رو داره , مارکری میاد که بهتون اعلام میکنه . یا خوندم اسکوربود در پایان مچ های برکترو نمایش داده میشه (مطمئن هستم در آینده ی نه چندان دور کلا به بازی اضافی میشه) + اشاره کردن همین نوع ساپورت قراره برای بازی تا سالها (نگفتن چند سال) اعمال بشه .
سلام دوست عزیز مرسی از توضیحات همیشگیت - می خواستم بدونم آماری از اینکه کی گیم چت صوتی درست میشه دارین ؟ خیلی مهمه
 
  • Like
Reactions: Pedirahimzadeh

Pedirahimzadeh

کاربر سایت
Jun 24, 2015
392
نام
پدرام
سکتور اول مپ hourglass اصلا طراحی خوبی نداره اکثرا وقتی دیفندر هستیم تو دو سه دقیقه سکتور رو از دست میدیم اصلا به مهارت و بد بازی کردنو این چیزام ربطی نداره چون علاوه بر طراحی خیلی بد به نظرم تعداد وسایل زرهی و هوایی هم بالانس نیست ، سه تا تانک ، سه تا هلیکوپتر ، یه جنگنده ، سه تا هاورکرفت میریزن رو سکتور و واقعا دیگه کاری نمیشه کرد ، این هاورکرافت ها هم که شده مایه و اسباب مسخره بازی یه عده راه بیفتن فقط شصت نفر رو زیر بگیرن بعدم تو اونجاشون عروسی بگیرن ما خیلی کیل گرفتیم ، این از دیفندر بودن ، اتکر هم که باشید سکتور آخر رسما کابوسه ، یکی از دوستان اشاره کرد به فاجعه بودن طراحی سکتور آخر مپ hourglass ، مپ kaleidoscope هم سکتور آخرش آنچنان تعریفی نداره ولی باز حداقل از دو جهت قابلیت نفوذ داره و باز یه تاکتیکی میشه اجرا کرد ، من نمیدونم استودیویی که 15 ساله داره مولتی پلیر میسازه و تمرکزش هم روی مولتی پلیر بوده همیشه واقعا انقدر سخته یه حداقل استانداردی رو تو طراحی مپش رعایت کنه و گند نزنه به لذت آدم ، BF2042 هم که کلا بخش داستانی نداره بگیم تمرکز تیم روی دو قسمت بوده نتونستن خوب در بیارن ، توی حداقل سه سال زمان ساخت بازی 6-7 تا دونه مپ با دو تا دونه مود دیگه جای هیچ ضعف اساسی نباید وجود داشته باشه و هیچ توجیهی هم نداره ، پورتال هم فکر نمیکنم بار سنگینی روی دوش تیم انداخته باشه ، مشکل باگ و این جور چیز هام به کنار ، در کل دو تا مپی که اسم بردم شدیدا به تجربه بازی لطمه میزنن با توجه به این که کلا 7 تا مپ داریم ، و به نظرم تعداد وسایل زرهی و هوایی هم باید کم بشه و بعضی هاشون هم قطعا باید نرف بشن به خصوص هاورکرفت ،مشکل مهم آخر هم که میخوام به دوستان بگم مشکل تیکت در مود برکترو هست که واقعا مسخرست ، تیم اتکر با 600 تا تیکت بازی رو شروع میکنه ، تیم دیفندر بر فرض مثال میاد تو سکتور اول 300 تا تیکت تیم اتکر رو میزنه بعد که تیم اتکر میاد یه سکتور جلو بازی زرتی میاد دوباره 300 تا تیکت میده به تیم اتکر و کاملا پر میکنه تو BF5 اگه اشتباه نکنم 100 تا از تیکت های اتکر رو دوباره پر میکرد که کاملا منطقی بود ، در کل من این نقاط ضعف رو تا این جا که تا لول 50 اومدم بالادوست داشتم با بقیه دوستان در میون بزارم
:)) :)) قشنگ میدونم شما چه حسی داری راجب به مد برکترو , برای من 100 بار این حس ها اتفاق افتاده و چه حرصی هم خوردم .
جدا از این قضیه که لید دیزاینز مپ ها گفته مشکلات رو میدونیم و داریم روش کار می کنیم . باید بگم سطح پلیرها هم خیلی مهمه رفیق .
شاید باورت نشه . من وقتی از سرورهای اروپا به میدل ایست میرم یا برعکس / اصلاپیشرفت در بازی متفاوت میشه . حتی حتی! کراس پلی رو روشن یا خاموش هم میکنی فرق رو میبینی!
مثلا بگم / اینقدر پلیر های پلی استیشن خستن(اروپا) / یک راند کامل به عنوان اتکر نمیتونستیم آبجکت اول BreakAway رو بگیریم ! اینقدر که تیم ما خسته بود و دیفندر ها خوب جا گیری کرده بودن . حالا برعکسش تو کراس پلی روشن و سرورهای میدل ایست . ما دیفندر بودیم . کل BreakAway تو 20 دقیقه جمع شد :D


یا تو مپ Kaleidoscope اون آبجکت وسط مپ رو که یه بیلدینگ بزرگیه نمیتونستیم پوش بدیم!! (باز هم پلی استیشن / باز هم اروپا)
اما وقتی کراس پلی رو روشن میکنم و میرم سرورهای میدل ایست . اتکر اینقدر وحشی میشه که بارها شده همون Hourglass رو تو 20 دقیقه به عنوان اتکر جمع کردیم!
یا اربیتال وقتی اتکر هستی! رسما گرفتن اون برج از دیفندر جهنمه! شاید 90 به 10 نشه گرفتش .
این یک بخشیش مربوط به پلیرهای بازیه که اصلا تلاشی برای شناخت بازی (مخصوصا تجهیزات)نمیکنن / یک بخش بزرگیش هم همون چیزیه که شما گفتید / بد بودن دیزان مپ و سکتورها!

مثلا کافیه برای اون آبجکت HourGlass برج روبروش که چهار آسانسور داره رو فتح کرد / با تیم پلی پوش داد اون برج رو گرفت و بعد حمله کرد به آبجکت اصلی . اما پلیرها اصلا تلاشی برای اون ساختمون دسته جمعی انجام نمیدن . تلاش میکنن ها! اما دو نفر! با دو نفر که کار راه نمیوفته! هی از زیر آبجکت اصلی میرن بلا!
اون بالا هم که 8 تا تانکُ 18 تا شیلدُ 32 تا هاورکرافت منتظرته =)) یه ویدئو چندروز پیش دیدم . تو همون آبجکت طرف لوله ی تانک رو گذاشته درست دم در ورودی آسانسور :))
یا اون همه ساختمون دیگه داره اون مپ / چهارتا اسنایپر برن جاهای دیگه خط بگیرن / ویکل هارو با تیر HighPower اسنایپ لول 60 بزنن . با چهارتا تیر اون اسنایپ میشه تمام ویکل هارو زد!
هلی کوپتر که رسما دوتا هیت بخوره تمومه! یا نمیدونم با دوربین Soflam! من ندیدم اصلا کسی از این ابزار استفاده کنه! تو 80 لولی که آپ کردم شاید 3 نفر!
اون ابزار وحشتناک خوبه واسه زدن هرنوع ویکلی تو بازی!! اینکه همه میگن ویکل ها OP هستن درسته! اما اینقدر ابزار خفن هست واسه زدنشون و کسی نمیشناسه که نگو!

یا نمیدونم وقتی اون هواپیمای عمود پرواز میره که بالای برجها نیرو پیاده کنه / همه نشستن توش منظره رو تماشا میکنن . دِ آخه لعنتی بپر بزار ما هم ریسپاون بشیم دیگه . چیرو نگاه میکنی 8-}

این یه ساید قضیه است که مربوط به پلیر هاست . یه سایدش هم مربوط به هسته ی بازیه که مشکل داره! مثلا بازی اصلا نباید اجازه بده اون بالا ویکل کال بشه! یعنی چی اون بالا WIldcat کال کنی!
یا نمیدونم وقتی اسپشیالیست دوزر(شیلد دار) رو بر میداری تیرها کاملا از توش رد میشن!! اصلا این یه باگه! وقتی سوار آسانسور میشی تیر از تو شیلد رد میشه(گفتن تو این آپدیت فیکس کردن) =))=))
به قول شما باز آبجکت آخر کالدیسکوپ خوبه! چهارتا ساید داره / چهارتا بالا پائین داره! دوتا ساختمون داره . یا نمیدونم اربیتال کلی رپل داره / آسانسورهاش راه های ارتباطی زیر آبجکت رو پوش میدن . ولی HourGlass وحشتناکه! ساختمون اصلی و آبجکت آخر رسما یه هلی پد داره / چهارتا در لخت برای آسانسور .

یک نکته رو هم راجب به تیکت گفتین / هفته ی اول دسترسی زودهنگام تیکت اتکر نصف اینی بود که شما الان میبینی / خیلی سریع بازی تموم می شد به نفع دیفندر ها / اومدن 2x کردن تیکت اتکر رو . اما مشکلی که شما اشاره کردی رو حل نکرد . یه آبجکت میگیرن کامل ریست میشه تیکت هاشون . تو بتلفیلد V / به ازای هر ثانیه که یک دیفندر نتونسته باشه به خط عقب گرد آبجکت ها برگرده / یه تیکت به تیم اتکر اضافی میشد .
مثلا 25 تا پلیر جا موندن / تو سه ثانیه 75 تا تیکت به اتکر میداد .دیفندر مجبور بود حتما برگرده به خطوط عقب تر(مارک هم میشد تازه!!) اینجا نه! اینقدر سیستم پردازش ضعیفه که به فرد عقب مونده میگه اگر برنگردی تا این تایم میمیری! :))8-}

یه نکته ی دیگه رو هم من اضافی کنم / کلا هسته ی برکترو وقتی میشه 64 به 64 . برای دیفند کردن از آبجکت دهن آدم سروریس میشه . میشه مگه 64 نفر آدم رو که به هر نحوی دارن میدوئن سمت آبجکتت کنترل کرد ؟!! دو تارو روبروت زدی! 10 تارو روبروت زدی! یه اسکواد خوب تو اتکر ها باشه / ساندنس بردارن بیان پشت آبجکت کار تمومه! فاتحه آبجکت رو باید خوند .

این بالانس تا زمانی که پلیرها گوشه گوشه ی مپ رو نشناسن و هسته ی خود بازی هم فیکس نشه اتفاق نمیوفته . میگم بارها شده به عنوان دیفندر عالی بودیم! اصلا من حیرت کردم اینقدر خفن بودیم . اما اکثریت مچ ها اتکر ها رنده میکنن... .
باید کمی صبر کرد / مشکلات اصلی بازی حل بشن / بالانس ویکل و گان پلی کامل اعمال بشه / بالانس آبجکت ها و نقاط ریسپاون اعمال بشه / بعد قشنگ از این مد و درگیریهاش لذت برد . تو آپدیت چندساعت بعد گفتن که کلی تغییرات دادن تو مد برکترو - باید دید این تغییرات تا چه حدی بازی رو بالانس میکنه .
++ خیلی از دوستای ما اینقدر حجم درگیری تو این مُد زیاده! هی میگن بریم کانکوئست یه گوشه خف کنیم کسی کاری به کارمون نداشته باشه =))

سلام دوست عزیز مرسی از توضیحات همیشگیت - می خواستم بدونم آماری از اینکه کی گیم چت صوتی درست میشه دارین ؟ خیلی مهمه
سلام رفیق . ممنون که میخونی توضیحاتم رو :Lovestruck:
متاسفانه متاسفانه فعلا در آپدیت پیش رومون این مشکل فیکس نشده (همینی که قراره تا چند ساعت دیگه بیاد) اما تو مطلب دیشب در یک بخش کوتاهی بهش اینطوری اشاره کردن / بزارین براتون ترجمه کنم :
همچنین می‌خواهیم به شما این اطمینان را بدهیم که به دقت در حال ارزیابی تمایل شما برای بازگشت ویژگی‌های قدیمی سری هستیم. تابلوی امتیازات پایان مسابقه، مرورگر سرور و ویژگی‌هایی مانند چت صوتی موضوعات بزرگی هستند که ما میخوهیم راجب به آنها در یک بخش صحبت کنیم . ما می‌خواهیم درباره آنها چیزهای زیادی بگوییم اما وقتی چیزهایی داشته باشیم که بتوانیم به شما نشان دهیم . از جمله جزئیات در مورد چشم انداز بلندمدت ما برای ویژگی ها و عملکردهای خاص، به شما باز خواهیم گشت.
*منظورشون اینه داریم تلاش میکنیم برای رفع این مشکلات / اما تا زمانی که کامل اعمال نشده باشن نمیتونیم چیزی بگیم . فکر میکنم حداقل برای رفع این مشکلات باید تا یک ما آینده صبر کرد . گفتن آپدیت بعدی (سومین آپدیت) بزرگترین آپدیتی خواهد بود که برای تغییرات در بازی اعمال خواهد شد . حالا اینکه تو اون آپدیت این اتفاق میوفته یا میره برای سال 2022 . اصلا معلوم نیست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر