Multi Platform Battlefield 1

سازنده
Dice
تاریخ انتشار
October 2016
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
header.jpg
gameinform.jpg
سازنده: EA DICE
ناشر: Electronic Arts
کارگردان: Lars Gustavsson
تهیه کننده: Aleksander Grondal
طراح ارشد: Daniel Berlin
موتور: Frostbite
پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One
تاریخ انتشار: 21 اکتبر 2016 مصادف با 30 مهر ماه 1395
سبک: شوتر اول شخص
مودهای بازی: تک نفره و چند نفره

بازی طی یک کنفرانس کوچک معرفی شد. برای اولین بار در تاریخ این سری و تقریبا بازی های AAA شاهد بازگشت به جنگ جهانی اول خواهیم بود. مبارزات تن به تن، اسب سواری و جنگ های هوایی و کامیکازه، از چیزهایی است که در این بازی خواهیم دید. دایس سعی کرده بخش کمپین را بیشتر به سبک sand box نزدیک کند. به نظر میرسد به جنگ های تن به تن توجه زیادی شده. جنگ هایی با شمشیر را تجربه خواهیم کرد! به مکان هایی مثل بریلن، ایتالیا و صحراهای عربی اشاره شد.

MULTIPLAYER.jpg
یک سری اطلاعات از کلوزد آلفای بازی ترجمه شده توسط کاربران:
نکاتی در مورد بازی که در Closed-Alpha دیده شده و ممکنه در نسخه ی نهایی تغییر کنه :

- تیکت ها در Conquest مثل قدیم نیست.هر دو تیم با 0 امتیاز شروع میکنن و با Capture کردن امتیاز میره بالا.( با کشته و Spawn شدن از تیکت ها کم نمیشه )
- تغییرات منوی Customize در که اون BulletوDamage Drop به صورت نمودار نشون داده میشه(توی این بیلد از بازی منوی Modification اسلحه غیرفعال بوده) =>
- میشه رفت روی تانک دشمن و اونو از بین برد.(البته توی سینگل پلیر و فعلا تایید نشده که توی مولتی پلیر باشه )
- خبری از Commander Mode نیست
- ملت آتیش میگیرن
- Airship در شرایط خاصی توی مپ ظاهر میشه. مثلا وقتی یه تیم خیلی عقب هست.
- Airship فقط افقی کنترل میشه.میشه روش حرکت کرد.بمب افکن و چندتایی مسلسل روش داره.مسلسل های زیرش در صورت دمیج دیدن خراب میشن و از Airship میفتن!
- Airship به صورت دینامیک میفته پایین و اسکلت آهنیش باقی میمونه.
- توی مپ AA های ثابت هست.
- اسلحه کلاس اسنایپر با توجه به مسافت دمیج متفاوتی داره.
- همه ماسک خواهند داشت
- توی مینی مپ جهت نشونه گیری دشمن مشخص نمیشه
- سیم خاردار آسیب میزنه و البته قابلیت کاملا تخریب شدن رو داره.
- سوار شدن به وسائل نقلیه و همچنین تعویض جا توی وسیله با یه انیمیشن انجام میشه. حین این انیمیشن میتونه حریف شما رو بزنه.
- Squat Leader مثل قبلا دیگه نیاز نیست به طرف Flag باشه تا دستور بده.از یه منوی کوچیک میتونه انتخاب کنه. همچنین دستوراتی که میده زمان 1 دقیقه ای داره =>
- منوی Squad =>
- وقتی دشمن رو میزنین مثل بتلفرانت Health ـش رو هم میبینین.
- صفحه Deploy مپ 3D و Real time هست.
- آب و هوای دینامیک : آفتابی ، بارانی ، مه
- وسائل نقلیه جاهای مختلف برای تخریب شدن دارن.
- Counter نداریم! ( برای Melee )

سرورهای اختصاصی و سرور Browser برای بازی تایید شدند!
بخش چند نفره بصورت 64 نفره خواهد بود شرکت دایس بیشترین تعداد وسایل نقلیه تا کنون را برای این بازی طراحی کرده است. در بخش مولتی پلیر گفته می شود با آخرین و متفاوت ترین تکنولوژی دایس مواجه خواهید شد!

سلاح هایی که تا کنون تایید شده اند:

Spiked mace
Trench spade
Bolo knife: available in the Harlem Hellfighter pre-order pack in the Deluxe Edition
Jambiya dagger: available in the Lawrence of Arabia pack in the Deluxe Edition
Scimitar
Bayonet
Trench shotgun: available in the Harlem Hellfighter pre-order pack
Colt M1911 semi-automatic pistol: available in the Harlem Hellfighter pre-order pack
Lee Enfield SMLE bolt-action rifle: a different skin is available in the Lawrence of Arabia pack
P08 Luger pistol: available in the Red Baron Deluxe Edition
Mauser C96 semi-automatic pistol
MG08 machine gun: mounted and load-out weapon will be available
Mauser 1918 T-Gewehr anti-tank rifle
Mauser Gewehr 98 bolt-action rifle with side-mounted scope
Springfield M1903 bolt-action rifle with side mounted scope
MP 18 SMG
Lewis Gun LMG
Lifebuoy M1 flamethrower
Anti-tank grenade
Smoke grenade
Mustard gas grenade
Gas mask
Dynamite
بازی پشت درهای بسته نمایش داشته. چیزهایی که مینویسم گفته هایی هست که کانال Jackfrags ارائه دادن.

ایشون میگن که حتی بازی رو انجام دادن و یه سری feedback خواستن ازشون. بازی رو تو دوران جنگ جهانی اول دیوانه وار توصیف میکنه. بازی دارای 4 کلاس بندی هست. Assault, Medic, Support و Scout. میگه که به توجه به فیدبک های ملت، کلاس اسالت و مدیک رو جدا کردن مثل قدیم. یعنی مثل بتلفیلد 3 شده الان.
میگه توی بازی دینامیت داشتن که مثل C4 بوده تقریبا.

میگه که الان برای وسایل نقلیه هم کلاس جداگانه در نظر گرفته شده. یعنی اگه بخواید تانک برونید باید کلاس راننده تانک باشید و اگر بخواید سوار هواپیما بشید باید کلاس اون رو انتخاب کنید.

بازی بسیار سینمایی کار شده و همه جا انفجارهای مهیب خواهید دید. یعنی چیزی که توی تریلر دیدید رو میتونید به عینه تجربه کنید. تخریب پذیری بازی رو غیرقابل توصیف میدونه و میگه که خیلی بهتر از بتلفیلد 3 و 4 کار شده. ساختمان و دیوار ها و تقریبا همه چی تخریب میشده و میگه تو خیلی جاها میشه به بدکمپانی 2 شبیهش کرد.

همونطور که حدس زده میشد سلاح های بازی همگی آنالوگ هستن و به نظر میرسه با یه بازی سخت طرف هستیم. سلاح برای شما کاری انجام نخواهد داد و حالا این به مهارت بازیکن بستگی داره که چطور بازی کنه. سلاح های مختلفی از کلاس های مختلف تو بازی هستن. رایفل ها، SMG ها، شاتگان، اسنایپ ها و ... و اینکه باید یه سلاح مبارزه نزدیک هم انتخاب کنید که بسته به سلیقه و سبک بازیتون فرق دارن. سرنیزه ها هم توی بازی ها هستن و میتونید به سر اسلحتون ببندینش.

زپلین ها رو ندیدن اما به نظر میرسن که کنترلشون رو در دست میگیریم. حتی اگر خودمون کنترل نکنیم، مثل AC-130 میتونیم آتش ببارونیم روی زمین.

در مورد شخصی سازی سلاح میگه که سازنده ها بهشون گفتن با توجه به این که جنگ جهانی اول هست، چیز زیادی نبوده اون موقع اما یه سری تجهیزات گذاشتن توی بازی که بعد از جنگ جهانی استفاده میشدن، اما... تو همون جنگ جهانی هم وجود خارجی داشتن و فقط به مرحله عمل و استفاده نرسیده بودن، اما اینا برای جذابیت به بازی اضافشون کردن.

از کمپین بازی چیزی ندیدن اما یه سری اطلاعات گرفتن. اینکه ظاهرا سرگذشت چندین نفر رو خواهیم دید و اینکه چطور این جنگ روشون تاثیر میذاره.

در آخر میگه به علت کمبود وقت نمیتونم بیشتر ادامه بدم. به خونه که برگشتم سعی میکنم بیشتر توضیح بدم و در آخر باز هم بازی رو دیوانه وار توصیف کرده.
TRAILERS.jpg
79423614490634402120.jpg

Battlefield 1 Official Reveal Trailer
720p || 1080p
SCREENS.jpg
واپیپرهای بازی:





 

Attachments

  • gameplay.jpg
    gameplay.jpg
    30.8 KB · مشاهده: 460

MiladKhafan

کاربر سایت
Mar 17, 2014
1,227
نام
میلادشهبازی
خداکنه تعداد اسلحه های اصلیش زیاد باشه...گان پلی زود تکراری نشه
از اسلحه هایی با rof پایین به شدت لذت میبرم ولی حیف که توی بتل های قبلی خیلی نمیشد ازشون مقابل اسلحه های دیگه استفاده کرد
 

اروند 2520

کاربر سایت
Jul 23, 2014
1,414
نام
علی
آقا اون چیزی که از تریلر به نظر میرسید این بود که گلوله اسنایپ افت ارتفاع نداره !
اگه اینجوری باشه یه پسرفت خیلی بد ئه نسبت به بتل 4 تو بحث اسنایپ
کسی اطلاعی در این مورد داره؟!
 

-7-

کاربر سایت
Sep 30, 2011
1,052
آقا اون چیزی که از تریلر به نظر میرسید این بود که گلوله اسنایپ افت ارتفاع نداره !
اگه اینجوری باشه یه پسرفت خیلی بد ئه نسبت به بتل 4 تو بحث اسنایپ
کسی اطلاعی در این مورد داره؟!
والا تا جایی که من شنیدم کلاً Sniper بودن سخت تر از نسخه های قبلی شده که اتفاقاً من ازش خیلی استقبال می کنم
(اسنایپر بدون شک رو مخ ترین کلاسه:-w)
در هر صورت منطقی نیست که گلوله ها افت ارتفاع نداشته باشه و مطمئناً توی بازی نهایی این فاکتور رو لحاظ می کنن
 

اروند 2520

کاربر سایت
Jul 23, 2014
1,414
نام
علی
والا تا جایی که من شنیدم کلاً Sniper بودن سخت تر از نسخه های قبلی شده که اتفاقاً من ازش خیلی استقبال می کنم
(اسنایپر بدون شک رو مخ ترین کلاسه:-w)
در هر صورت منطقی نیست که گلوله ها افت ارتفاع نداشته باشه و مطمئناً توی بازی نهایی این فاکتور رو لحاظ می کنن

سخت تر شده باشه خوبه
من خودم با اینکه عاشق اسنایپ ام از سخت تر شدنش استقبال میکنم
ولی متاسفانه تو تریلر به نظر میومد افت ارتفاع نداره گلوله !
چون یه نفر رو از فاصله خیلی دور با نقطه وسط دوربین زد :|
بتلفرونت هم افت ارتفاع نداشت ... خیلی مسخره بود
کلا اسنایپ در بتل 4 طبیعی ترین اسنایپ بود که من در کل بازیا دیدم
حتی از بازیایی که کلا اسمشون اسنایپر هست، بهتر و طبیعی تر بود
بازی اسنایپر زدن مثلا خواستن افت ارتفاع و تاثیر باد و ... رو توش لحاظ کنن ... بعد خودش محاسبه میکنه نقطه برخورد گلوله رو تو دوربین با نقطه قرمز نشون میده !!! خسته نباشید !! اینم مثل همون تاثیر نداشتنه دیگه !
 

blackrider9026

کاربر سایت
Apr 21, 2014
220
نام
SAMAN
سخت تر شده باشه خوبه
من خودم با اینکه عاشق اسنایپ ام از سخت تر شدنش استقبال میکنم
ولی متاسفانه تو تریلر به نظر میومد افت ارتفاع نداره گلوله !
چون یه نفر رو از فاصله خیلی دور با نقطه وسط دوربین زد :|
بتلفرونت هم افت ارتفاع نداشت ... خیلی مسخره بود
کلا اسنایپ در بتل 4 طبیعی ترین اسنایپ بود که من در کل بازیا دیدم
حتی از بازیایی که کلا اسمشون اسنایپر هست، بهتر و طبیعی تر بود
بازی اسنایپر زدن مثلا خواستن افت ارتفاع و تاثیر باد و ... رو توش لحاظ کنن ... بعد خودش محاسبه میکنه نقطه برخورد گلوله رو تو دوربین با نقطه قرمز نشون میده !!! خسته نباشید !! اینم مثل همون تاثیر نداشتنه دیگه !

سیستم اسنایپ این شکلی شده که مثلا تا 200 متر سرعت گلوله زیاده و افت ارتفاع نیست بعد هرچی بیشتر میره سرعت کم میشه و گلوله ارتفاعش کم میشه یعنی سخت تر شده باید دستت بیاد که تا چه مقداری گلوله ات سریع میره بعدش پیش بینی حرکت گلوله سخت میشه
 

اروند 2520

کاربر سایت
Jul 23, 2014
1,414
نام
علی
سیستم اسنایپ این شکلی شده که مثلا تا 200 متر سرعت گلوله زیاده و افت ارتفاع نیست بعد هرچی بیشتر میره سرعت کم میشه و گلوله ارتفاعش کم میشه یعنی سخت تر شده باید دستت بیاد که تا چه مقداری گلوله ات سریع میره بعدش پیش بینی حرکت گلوله سخت میشه

خب این که شما گفتی که سیستم بتل 4 بود !!
دارم میگم تو تریلر بتل 1 جوری نشون داد که به نظر نمیرسید اینجوری باشه ...
یارو از فاصله خیلی زیاد زد، گلوله خورد دقیقا رو نقطه وسط دوربین ! با توجه به اینکه تو اون دوره دوربین های صفر کن فاصله نداشته، گلوله نباید رو نقطه وسط بخوره قاعدتا ...
مگه اینکه افت گلوله رو کلا حذف کرده باشن !
 

.DcoY.

کاربر سایت
Jun 16, 2010
815
نام
مــــیلاد
جک فِرگز یه بررسی از نسخه ای که توی E3 تجربه کرده انجام داده :

نکاتی از نسخه ی Pre-Alpha :
- گیم پلی خیلی مهارتی شده و بیشتر از همیشه روی تیم پلی تمرکز داره.
- وقتی دشمن رو تگ کنید ، کلاسش هم مشخص میشه.
- با شلیک کردن توی مینی مپ مشخص نمیشید.فقط در صورتی که دشمن تگ کنه شما توی مینی مپ ظاهر میشید.( یا خود پلیر یا با دوربین )
- کلاس بندی خیلی بهتر شده و هر کلاس نقش مهمی توی تیم پلی داره.
- گرافیک و صداگذاری عالی
- تخریب پذیری یه چیزی در حد Tom Clancy's Rainbow Six Siege هست که گلوله ها روی دیوارها هم اثر میذارن.
- آب و هوا دینامیک هست و واقعا روی روش بازی کردن تاثیر میذاره.( به خصوص مِه )

باگ هایی که مشاهده شده :
- نت کد جای کار داره
- گیر کردن وسایل نقلیه
- بعضی وقت ها خود پلیر توی حرکت مشکل پیدا میکنه.مثلا موقع پریدن از روی وانع ( Vault )
- فیزیک عجیب غریب هواپیماها ( توی برخورد با اشیای دیگه )
- برخی مشکلات Spawn شدن
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
سخت تر شده باشه خوبه
من خودم با اینکه عاشق اسنایپ ام از سخت تر شدنش استقبال میکنم
ولی متاسفانه تو تریلر به نظر میومد افت ارتفاع نداره گلوله !
چون یه نفر رو از فاصله خیلی دور با نقطه وسط دوربین زد :|
بتلفرونت هم افت ارتفاع نداشت ... خیلی مسخره بود
کلا اسنایپ در بتل 4 طبیعی ترین اسنایپ بود که من در کل بازیا دیدم
حتی از بازیایی که کلا اسمشون اسنایپر هست، بهتر و طبیعی تر بود
بازی اسنایپر زدن مثلا خواستن افت ارتفاع و تاثیر باد و ... رو توش لحاظ کنن ... بعد خودش محاسبه میکنه نقطه برخورد گلوله رو تو دوربین با نقطه قرمز نشون میده !!! خسته نباشید !! اینم مثل همون تاثیر نداشتنه دیگه !
داخل بازي اسنايپر ميشد اين نقطه قرمز رو اف كرد
 
  • Like
Reactions: اروند 2520

blackrider9026

کاربر سایت
Apr 21, 2014
220
نام
SAMAN
خب این که شما گفتی که سیستم بتل 4 بود !!
دارم میگم تو تریلر بتل 1 جوری نشون داد که به نظر نمیرسید اینجوری باشه ...
یارو از فاصله خیلی زیاد زد، گلوله خورد دقیقا رو نقطه وسط دوربین ! با توجه به اینکه تو اون دوره دوربین های صفر کن فاصله نداشته، گلوله نباید رو نقطه وسط بخوره قاعدتا ...
مگه اینکه افت گلوله رو کلا حذف کرده باشن !
خیر دوست عزیز کجا داخل بتل چهار سرعت گلوله اول سریعه بعد کند میشه
 

اروند 2520

کاربر سایت
Jul 23, 2014
1,414
نام
علی
خیر دوست عزیز کجا داخل بتل چهار سرعت گلوله اول سریعه بعد کند میشه

اصلا سرعت رو کار ندارم
افت ارتفاع گلوله تو بتل 4 بود
ولی تو بتل فرونت نبود
تو بتل 1 هم یه ویدئو از مولتی دیدم که افت ارتفاع نداشت ! یعنی از فاصله خیلی دور (بیشتر از 200 متر) زد و گلوله خورد دقیقت تو نقطه وسط دوربین
حالا شایدم چون کد نهایی بازی نبوده اینجوری بوده
فقط خدا کنه درستش کنن و مثل بتل فرونت نباشه
 

Seventy One

اگه فردارو گرفتن از تو نترس امشب درازه ...
کاربر سایت
Dec 14, 2010
889
نام
Ali
دوستان بخش کمپین (آفلاین) بازی چند ساعته ؟ ای کاش رو بخش داستانی هم ارزش قائل بشن
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,308
نام
مهدی
دوستان بخش کمپین (آفلاین) بازی چند ساعته ؟ ای کاش رو بخش داستانی هم ارزش قائل بشن
اینکه چند ساعت هست هنوز مشخص نشده ولی کلا طبق معمول تمرکز برای بخش مولتی بازی هستش.
نمیدونم دایسی که میرورز ایج رو ساخت با دایسی که داره بتل رو میسازه چقدر شعبه ها و بازی سازهاشون فرق دارن ولی من که بازی رو فتح کردم داستان میرورز ایج و نحوه ی روایت و یا نوع طراحی بخش مراحل داستانی به شدت مزخرف بود.زیاد کلا دایس روی بخش داستانی مهارت ساخت نداره نمیدونم پس کی میخواد افراد مجرب توی این زمینه استخدام کنه ولی در مقابلش در بخش آنلاین خداست و بهترین بازی سازها رو در اختیار داره
 
  • Like
Reactions: Seventy One

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,669
دوستان بخش کمپین (آفلاین) بازی چند ساعته ؟ ای کاش رو بخش داستانی هم ارزش قائل بشن

خبر اين رو من يه بار زدم
كلا6 تا مرحله داره انگار و اسم مراحل اش هم در اومده بود !
البته خوب اگر اطلاعات درست بوده باشه كه با توجه به منابع و گفته ها احتمالا درست بوده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر