Multi Platform Batman: Arkham Knight

ناظم بخش : لو دادن و سوال پرسیدن از داستان بدون استفاده از تگ اسپویلر و تذکر قبل از اسپویلر= 1 هفته بن.

خب بالاخره پروژه مرموز استدیو Rocksteady
که از قبل AO بحثش بود مشخص شد! جدیدترین نسخه از سری بتمن برای کنسول ها نسل جدید و PC!






  • گاتهام در AO فقط 2 برابر بزرگ تر از AC بود,اما در AK حدود 5 برابر بزرگ تر هست.:dگاتهام به 3 بخش تقسیم شده.
  • RS هم یک صحبت هایی داشته در رابطه با جزییات مدل ها و تعداد چند ضلعی ها که چه پیشرفتی نسبت به نسخه های قبلی کردند.
  • بازی فقط بخش تک نفره داره.
  • هر زمانی که خواستید می تونید از Batmobile استفاده کنید.
  • RS چند تا villain جدید هم خلق کرده.
با تشکر از بنیامین عزیز (DOCTOR.WHO)





دیگر مثل قبل "کات سین" های بازی از قبل رندر شده نخواهند بود.تمامی کات سین ها به صورت Real-Time اجرا خواهند شد.

در بازی فقط یک Loading وجود خواهد داشت. و در ادامه بازی دیگر شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود.

در ابتدای بازی شما همان "سوئیت" قدیمی خود را به همراه دارید ولی در ادامه قابلیت ارتقاء را خواهید داشت.

شلوغی در خیابان ها بیشتر شده، بیش از 50 تبهکار در هر کوچه و خیابان پرسه می زنند و در حال نابود کردن ماشین ها و مغازه ها هستند.

چیزهایی از قبیل کت بارانی "گوردن" و یا "شنل" بتمن از قابلیت فیزیک Apex برخوردار خواهند بود و همچنین نسبت به باد و حرکات، تغییرات واقعی را نسبت به خود نشان خواهند داد.

زمان ریزش باران، تک تک قطرات از شیارها و سوئیت "بتمن" به صورت بسیار زیبایی سرازیر خواهند شد و جریان پیدا خواهند کرد.

زمانی که "گوردن" صحبت می کند، تمام چین و چروک های صورت او مشخص خواهد بود.

شهر در بازی پرجزئیات تر از قبل خواهد بود. ابرها در حال حرکت هستند و شما در این میان ماه را به صورت بسیار زیبایی مشاهده خواهید کرد.

تابلوهای نئون در تک تک مناطق شهر می درخشند و جلوه زیبایی را به این شهر بخشیده اند.

از دریچه های فاضلاب شهر دودهایی به صورت بسیار طبیعی بیرون خواهند آمد.

در افق آسمان ها، حرکت هلیکوپترها و بالون ها را به صورت بسیار طبیعی مشاهده خواهید کرد.

سازندگان تایید کرده اند که برای آنها جزئیات مهمتر از بزرگ تر بودن شهر است. آنها نمی خواهند که بزرگترین را خلق نمایند، بلکه می خواهند زنده ترین و پویاترین شهر را تا بحال در این سری به ارمغان بیاورند.

"بت موبیل" با هدف بهترین ماشین در همه بازی ها طراحی شده است. این ماشین به تنهایی 160 مگابایت از حافظه را اشغال خواهد کرد.

صدها هزار "چندضلعی" و "تکسچر" و "سایه زن" های مختلف بر روی تک تک قسمت های بازی به کار برده شده است.

این نسخه از بازی حالت "چند نفره" نخواهد داشت.

در مورد عنوان بازی نیز گفته شده که آنطور که شما فکر می کنید نخواهد بود، ما یک شخصیت جدید به همین نام خلق کرده ایم که اطلاعات بیشتری را فعلا در این مورد نمی توانیم منتشر کنیم.

Rocksteady یک چیز کاملا جدید را خلق خواهد کرد.

ضدقهرمانی در این بازی برای بتمن در نظر گرفته شده که تمام مهارت هاش رو به چالش میکشه.

Batmobile رو هر موقع که بخواهید می تونید با یک دکمه درخواست کنید.

خیابون ها به خاطر Batmobile بسیار پهن تر طراحی شده. میتونید از سوی سکوها با این خودرو پرش های بسیار بلندی انجام بدید و کلی مانور پذیری داشته باشید
میتونید با سرعت از خودرو eject کنید و با glide به سمت شیشه ساختمان افراد مورد نظر رو مورد حمله قرار بدید. شکستن شیشه یک چیز جدید اعلام شده!

موقع پرواز از تمامی گدجت ها می تونید بهره ببرید. میتونید با یک ضدفن حریف را به سمت حریفی دیگر پرتاب کنید. یک takedown زمینی جدید اضافه شده. با یک پشتک می توانید batarang به صورت دشمنان پرتاب کنید.

در بخش های predator (همون مخفی کاری) می تونید تا 4 نفر رو پشت سر هم takedown کنید. در بازی جدیدی می تونید از فواصل دوتر هم وارد یک دریچه هوا بشوید (حالا با غلت خوردن یا شیرجه)

معماهای Riddler ظاهرا با خودرو سر و کار داره. به عنوان مثال وارد یک مسیر خاص میشید و با رد شدن از موانع مختلف چراغ ها رو خاموش می کنید.

Batmobile می تونه موشک و اکتریسیته (همون stun که برای میخکوب کردن استفاده می شد) شلیک کنه. این خودرو توقف ناپذیره و با ضربه به هر خودروی دیگری در مسیر اونها به چند قدم اون ور تر شوت می شوند!

داستان بازی بعد از مرگ جوکر ادامه داره و خلافکارها می خواند با هم متحد بشند. بیشتر درباره Scarecrow صحبت شده که در سطح شهر کلی بمب پخش کرده!

Oracle (دختر کارگاه گوردون و Batgirl سابق) نقش پررنگ تری خواهد داشت و می تونید به پایگاه اون سر بزنید و مکالمه ای داشته باشید.

بازی پر از easter egg های بتمن هستش!

صدا پیشه بتمن Kevin Conroy هستش. تمامی صداپیشگان سابق برگشته اند.

Gothom City پنج برابر بزرگتر از AC هستش. به 3 بخش تقسیم شده. هیچ گونه لودینگی وجود ندارد و بدون وقفه وارد ساختمون ها می شوید.

صحبت هایی در مورد مدل جدید کاراکتر ها شده. یکی از کاراکترها چند ضلعی های (polygon) بیشتری حتی از Asylum داره!

بتمن بازی رو با batsuit قدیمی خودش شروع میکنه و در بعضی نقاط میتونه آپگرید کنه.

این بازی با Unreal engine بهینه و تقویت شده و توسط خود استدیو ساخته می شود.

با تشکر از حسین (WANDΞR)







برای دیدن تصاویر بیشتر کلیک کنید


بازی در تاریخ 2 تیر 94 منتشر می‌شود.


ناظم بخش : اسپویل داستان بدون استفاده از تگ اسپویلر و تدگر = 1 هفته بن.
 
Last edited by a moderator:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
این dlc هارلی و اسکرکرو ارزش دارن بگیرمشون؟؟ وگرنه کدشو مصرف نکنم...

اسکرکرو با بتموبیله ، هارلی هم خیلی خیلی کوتاهه مدت زمانش :D اگه خیلی حال میکنی با هارلی بازی کنی و گیم پلیش رو ببینی کد رو بسوزون ، ولی اگه مدت زمان گیم پلی برات مهمه بی خود حرومش نکن ، کلاً 2-3 تا دونه لوکیشن مبارزه بیشتر نداره :D از DLC هارلی AC هم فک کنم کوتاهتره :D
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,020
نام
آریا
خب ما هم بالاخره بازی رو 100% کردیم و تموم شد رفت. بازی شاهکار بود و بس! Rocksteady یه بار دیگه تونست بازی ای بر اساس Batman بسازه که بعیده حالا حالاها رقیبی پیدا کنه.
گیم پلی بازی در کنار شباهت زیاد به قبل، المان های جدیدی هم داشت که خب مهم ترینش Batmobile بود. چیزی که خیلی ها ازش مینالن، ولی من واقعاً مشکلی باهاش نداشتم. اوایل یه ذره کنترلش سخت بود، ولی کم کم که راه افتادم عاشقش شدم و رانندگی باهاش خیلی لذت بخش بود. البته همچنان پرواز بر فراز شهر رو بیشتر دوست دارم و 90% بازی هم برای رسیدن به مأموریت ها پرواز میکردم! :biggrin1: ولی در کل Batmobile خیلی بهتر از چیزی بود که فکر میکردم و دم Rocksteady گرم که تونست همچین کاری بکنه. گذشته از رانندگی معمولی، نبردهای جالبی هم همراه این ماشین داشتیم که بعضی جاها خیلی مهیج میشد و تنوع خوبی به بازی میداد. فقط یه تیکه بود که به نظرم میتونست بهتر باشه:
اون بخش مبارزه ماشینی با Arkham Knight. با اون تیکه تونل خیلی حال کردم و حس و حال جالبی داشت، ولی قسمت قبلش که وسط خیابون ها باهاش میجنگیدیم یه جوری بود. یعنی یه حالتی داشت که قشنگ حس چیت زدن به آدم میداد و وقتی بهش شلیک میکردی، یه جوری دنبالت می افتاد که طبیعی نبود!
در مورد گرافیک که چیز خاصی نمیشه گفت جز اینکه به نظرم بهترین گرافیک نسل رو تا امروز داره. :biggrin1: همون طور که قبلاً هم گفتم، اگه بازی خیلی بسته و محدود بود هم گرافیکش فوق العاده بود چه برسه به سبک فعلی. همون مدل Batman و دشمن هاش به تنهایی از اکثر بازی ها جزییات بیشتری دارن، دیگه محیط ها با اون همه پیچیدگی و جزییات خفن به کنار! نورپردازی هم غوغا بود! همه اینا با رزولوشن 1080p و فریم ریت عالی که فقط بعضی جاها با Batmobile یه کم پایین می اومد.
موسیقی ها هم که نیازی به تعریف ندارن و در کنار صداگذاری های عالی، مثل نسخه های قبلی بی مشکل هستن. یکی از زیباترین موسیقی های بازی هم توی بعضی نبردها شنیده میشد که به طرز فجیعی شبیه تم Stannis توی Game of Thrones بود. :biggrin1:
و اما داستان! بازی از نظر داستانی هم مثل بقیه بخش ها خیلی خوب بود، شروع خیلی جالبی داشت و با پایان فوق العاده ای هم تموم شد. ولی بعضی جاها میتونست بهتر هم باشه. ادامه در اسپویلر:

اتمسفر بازی غوغا بود! از همون شروع میشد حس تهدید و یه اتفاق عظیم رو چشید و بعدش هم کم کم اوضاع خراب میشد و ...
Arkham Knight همونی بود که خیلی ها حدس میزدن. :biggrin1: ولی کاش یه جور دیگه معرفی میشد. رسماً همون دقایق اولی که سر و کله ـش پیدا شد، قضیه لو رفت و از نوع دیالوگ ها تابلو شد که کی هست. مواجهه Jason Todd با Bruce خوب بود، شاید یه کم هول هولکی بود ولی کار دیگه ای هم نمیشد کرد. ولی صحنه آخری که Arkham Knight حضور داشت خیلی افتضاح بود! :| از راه رسید و یه شلیک کرد و رفت. درسته که شخصیتش این مدلی هست و جوری نیست که بیاد با Bruce روبوسی کنه، ولی خب بعد از اون صحنه بد نبود یه چیز دیگه ای هم ازش ببینیم. البته شاید مربوط به DLC میشه.
پایان بازی خیلی خوب بود، البته قابل حدس بود و میشد حدس زد که همچین چیزی رو در آخر می بینیم. ولی اون تیکه نهایی که یه موجود Batmanمانند جالب با طراحی فوق العاده (کم و بیش شبیه Beyond هم بود به نظرم، ولی مطمئن نیستم انقدر زود رفت!) به سمت اون بیچاره ها حمله کرد خیلی دیدنی بود. تنها مشکلی که با داستان بازی داشتم این بود که همه کاراکترهای همراه زنده موندن. البته پایان بازی کم و بیش تاریک بود، ولی بد نبود اگه واقعاً Barbara می مُرد، ولی خب اون طوری خبری از عروسی نبود! lol :biggrin1:
ایده استفاده از Joker به این شکل محشر بود! خوشبختانه سراغ خز بازی هایی که ازشون میترسیدم نرفتن که مثلاً بیان بگن Joker نمرده و اون عمه ـش بود که آتیش زدیم و ... ولی با این حال Joker توی بازی حضور داشت و حضورش هم بی نظیر بود! شاید اگه بگم این بهترین Joker تاریخ (بین همه فیلم/بازی ها) بوده، اغراق نکرده باشم. توی اکثر لحظات مهم بازی می اومد و اظهار فضل میکرد و صحبت هاش هم شاهکار بود! :biggrin1: بعضی جاها قیافه حق به جانب میگرفت، بعضی جاها نگران میشد و بعضی جاها هم بدجوری تیکه مینداخت! (مثل قضیه Talia و Catwoman) یکی از باحال ترین قسمت ها جایی بود که Johnny Charisma جلوی Batman هست، ولی ما داریم Joker رو می بینیم و از اون طرف زاویه هم جوری هست که Robin رو کنترل می کنیم. غوغا بود این تیکه!


تیکه آخر بازی که دیگه اوج کار بود. جایی که شخصیت Bruce Wayne داره به Joker میبازه و کنترلش رو از دست میده. یه دفعه سر و کله Jokermobile (!) پیدا میشه و بازی میره توی حالت شوتر و ... ترکوندن افرادی مثل Penguin و Two Face با اسلحه واقعاً لذت بخش بود! :biggrin1: اون بخش FPS هم یه دفعه زد تو ژانر وحشت! مخصوصاً تیکه ای که توی یه محیط باز هستیم و Batmanهای سنگی اطراف ـمون ظاهر میشن، منتظر یه شوک بودم ولی دیگه نه انقدر خفن!!! :biggrin1: این روزنامه هم خیلی باحال بود!

از این تیکه که خود Scarecrow هم وحشت کرده بود:


تا این قسمت که دیالوگش حس به شدت خوبی به آدم میداد:


Two Face... :| آخه این بدبخت چه هیزم تری به سازنده های بازی فروخته که انقدر باهاش بدرفتاری میکنن؟ :( اون از Arkham City که حرفی در موردش نزنیم بهتره، اینم اینجا که فقط یه بخش فرعی بهش اختصاص دادن و بنده خدا خیلی ساده و مظلومانه با یه مشت Batman شهید شد. :( به نظرم میتونستن یه قسمت اساسی براش بذارن و مثلاً یه تعقیب و گریز مهیج با Batmobile داشته باشه.
عدم حضور Mr. Freeze و Bane و Killer Croc هم خیلی ناراحت کننده بود. حالا نه اینکه نقش اساسی داشته باشن، ولی حداقل 10 دقیقه به هرکدوم از اینا اختصاص میدادن بد نمیشد. حتی میشد از Bane و Mr. Freeze استفاده مثبت هم کرد. یعنی مثل نقشی که Poison Ivy داشت، این دو تا هم یه جورایی به Batman کمک میکردن. البته فکر میکنم بعضی از این کاراکترها رو گذاشتن برای DLCهای آینده و برای همین خبری ازشون نبود.
همین طور حیف که Court of Owls هم نقشی توی بازی نداشت. پتانسیل این ها در کنار Talonها به شدت بالا بود و حتی میتونستن یه بخش اساسی از بازی رو تشکیل بدن، ولی هیچ خبری ازشون نشد.
ولی به خاطر استفاده های جالب از کاراکترهای کمتر معروف، اون موارد بالا رو میبخشم! :| خیلی دوست داشتم Man-Bat رو توی بازی ببینم و خوشبختانه حضور جالبی هم داشت. Professor Pyg هم بود که من شناخت زیادی ازش ندارم و اتفاقاً یکی از جالب ترین بخش های فرعی بازی رو داشت. این وسط یه کاراکتر هم بود که من کلهم نمیشناختمش و برام جدید بود، یعنی جناب Blackfire! :biggrin1: تعقیب و گریزهای Firefly رو هم دوست داشتم. Deathstroke هم حضور غافلگیرکننده ای داشت، ولی کاش بعد از ترکیدن ماشینش یه مبارزه رزمی هم باهاش انجام می دادیم.
معماهای Riddler هم خوب بودن و ایده های جالبی بین ـشون دیده میشد. اون بخش هایی که با Catwoman به صورت مشترک معما حل میکردیم هم جالب بودن و با اینکه سخت نبودن، ولی حس خوبی به آدم میدادن. لامصب چه مدلی هم داشت Catwoman! :-"


من از بخش های Batmobile مرتبط با Riddler هم خیلی خوشم اومد، برعکس خیلی ها که ازشون شاکی هستن. :biggrin1:
جا داره یادی هم از مرحوم Poison Ivy کنیم که مرگ زیبایی داشت. :(


کاراکتر Scarecrow هم خیلی خوب بود. قشنگ میشد حس تهدید رو توی این کاراکتر دید و البته نصف کیفیتش هم به خاطر صداگذاری فوق العاده جان نوبل بود که سنگ تموم گذاشته بود.

در مجموع داستان بازی خیلی خوب بود، ولی مشکلش این بود که اکثر بخش ها رو میشد حدس زد. یعنی حضور Jason Todd، استفاده از Joker به عنوان یه کاراکتر توهمی و حتی پایانی که کم و بیش شبیه TDKR هست و Batman میمیره ولی نمیمیره، قابل حدس بودن. البته تقصیر Rocksteady هم نیست و شاید هر جور دیگه عمل میکردن، داستان به این خوبی نمیشد.

راستی ایده های خلاقانه Rocksteady هم جالب بودن و مثل نسخه های قبلی بخش های باحالی توی بازی گذاشته بودن. :biggrin1: به جز اون قسمتی که Joker رو کنترل میکنیم، اونجا که با Gordon بازی میکنیم هم باحال بود. یکی دو بار هم نمیدونم از قصد این طوری بود یا بازی من باگ گرفت، داشتم برای خودم توی هوا تاب بازی میکردم و یه دفعه تصویر زوم شد روی Joker که نشسته بود لب دیوار و شروع به سخنرانی کرد! خب آدم وسط پرواز انتظار همچین چیزی نداره و نیمچه سکته ای زدم! :biggrin1: ولی خفن ترین بخش جالب بازی مربوط به Hush بود. به معنای واقعی کلمه سورپرایز شدم! :biggrin1: از نظر گیم پلی چیز خاصی نداشت، ولی از نظر روایت خیلی جالب بود. خیلی شیک و معمولی داریم بازی می کنیم و فکر میکنیم خب این Bruce هست و کنترلش میکنیم و ...، یه دفعه اوضاع خر تو خر میشه و مغز آدم هنگ میکنه! :biggrin1: یه لحظه فکر کردم پای مرحوم Clayface در میان هست و Bruce متوجه قضیه شده، بعد دیدم کلهم یه جریان دیگه بود و قضیه به Hush برمیگشت! :biggrin1:
حالا همه اینا یه طرف، تیکه اول +New Game یه طرف!!!
اون اول بازی که باید دکمه بزنیم تا Joker آتیش بگیره، یه دفعه Joker از جاش بلند میشه و یه دیالوگ جدید هم میگه! اصلاً انتظار همچین چیزی رو نداشتم و فوق العاده بود!!!

گذشته از بخش های بامزه ای که Joker داشت (مثلاً یه تیکه گفت مگه نمیدونی Arkham Knight همون Quincy Sharp هست؟! lol) اون تیکه ای Robin باید اون یارو قوی هیکله رو حمل میکرد هم باحال بود. :D من هم اون یارو رو گذاشته بودم آخرین نفر بین اون 3تا، برای همین بعدش Harley Quinn اومد و بعد از مبارزه، Batman اون رو حمل کرد و Robin بیچاره هم دوباره اون سنگین وزنه رو بلند کرد و منهدم شدم از خنده! :D
یه تیکه دیگه هم بود که برای خنده نذاشته بودن، ولی من بی اختیار خنده ـم گرفت. جایی که به Robin میگیم Barbara زنده هست و یه دفعه صورتش رو میگیره و میشینه زمین! یاد این سریال های ایرانی افتادم! :D


در مجموع Arkham Knight باعث شد یکی از بهترین تریلوژی های تاریخ بازی های کامپیوتری رقم بخوره و 3تا بازی فوق العاده بر اساس Batman داشته باشیم که کیفیت همگی عالی هست. Origins هم با اینکه تا جایی که تونستن تو سرش زدن، ولی به نظرم بازی خیلی خوبی بود و نه در حد بازی های Rocksteady، ولی یه عنوان کاملاً استاندارد و خوش ساخت بود.
دم بروبچ Rocksteady گرم که همچین سری قشنگی بر اساس کاراکتر محبوبم ساختن و امیدوارم بازی های بعدی ـشون هم همین طور عالی باشه.
 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
مرسی از آریا عزیز. واقعا عالی بود نوشتت... خیلی به نظرم نزدیک بود

قسمت مواجهه با جانی کریزما و موقعی که میگه 5تا بمب کار گذاشتم... یعنی بهترین قسمت بازی بود... جدای گیمپلی عالی با دوربین عالیش، مکالمه های فوق العاده جوکر و شعرش یعنی بهترین چیزی بود که از بازی دیدم... عااالی بود...
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,020
نام
آریا
مرسی از آریا عزیز. واقعا عالی بود نوشتت... خیلی به نظرم نزدیک بود

قسمت مواجهه با جانی کریزما و موقعی که میگه 5تا بمب کار گذاشتم... یعنی بهترین قسمت بازی بود... جدای گیمپلی عالی با دوربین عالیش، مکالمه های فوق العاده جوکر و شعرش یعنی بهترین چیزی بود که از بازی دیدم... عااالی بود...

آره اون تیکه عالی بود! :D کلاً اون بخشی که باید دنبال اون 3تا کاراکتر Jokerنشان میرفتیم خیلی خوب بود. مخصوصاً همین Johnny Charisma که گیم پلی متفاوت و جالبی داشت.
دلم برای Robin بدبخت هم سوخت! اون یارو عظیم الجثه رو باید کول میکرد و بنده خدا کمردرد گرفت! :D بعدش هم با Harley مبارزه کردم و Batman با قیافه جدی گفت من Harley رو میارم و تو هم اون یکی رو بیار، ترکیدم از خنده! =))
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار

JAVAD20

کاربر سایت
Dec 20, 2012
555
نام
Javad
دوستان مرحله ای که Oracle با اون دختره تصادف میکنه و باید تو اون محل سرنخ پیدا کنیم، اخریش که میگه Find clue while oracle is crawling away من هر چی میگردم سرنخی نیست! کسی میدونه کجاست ؟
 

BatiGoal

-_____-
کاربر سایت
Nov 6, 2012
3,330
نام
Mohammad
دوستان مرحله ای که Oracle با اون دختره تصادف میکنه و باید تو اون محل سرنخ پیدا کنیم، اخریش که میگه Find clue while oracle is crawling away من هر چی میگردم سرنخی نیست! کسی میدونه کجاست ؟
منظورش وقتیه که باربارا (اوراکل) داره خودشو روی زمین میکشه و سینه خیز حرکت میکنه. قبل از این که آرکهام نایت بیاد و ببرتش. وقتی که داره خودشو رو زمین میکشه دقت کن یه چیز کوچیکی رو پرت میکنه سمت چپ زیر بوته‌ها اگه اشتباه نکنم. یادم نمیاد کجاست ولی زوم کنی قشنگ یه چیزو پرت میکنه. برو طرف اون شی و بگیرش.
 

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
نقد آقا آریا رو که خوندم آروم گرفتم.بازی رو نگرفتم ولی مدام تو دلشوره بودم که راحت شدم.
موسیقی سری های قبلی بسیار فوقالعاده بود کاری به موسیقی فیلمش ندارم که کار زیمره استاد هست و تک هم هست ولی ترک های آرکام سیتی رو هر کدومو که گوش میکردم پی به هوش فوقالعاده موسیقیایی آهنگساز بازی nick arundel میبردم که چه طوری ممکنه اینا همه از ذهنه یک نفر در بیاد.دونه دونشو تا حالا بیش از ۲۰۰ بار بدون اغراق گوش کردم و لذت میبرم(البته شاید من دیوونه ام نمی دونم:d)
ولی خوش حالم که باز هم دوباره همه ی اینا تکرار شده یه ذره نا امید بودم که دوباره سر حال شدم
 

Bat vigilante

the murderer
کاربر سایت
Dec 7, 2012
211
نام
اميرهمايون
آره اون تیکه عالی بود! :D کلاً اون بخشی که باید دنبال اون 3تا کاراکتر Jokerنشان میرفتیم خیلی خوب بود. مخصوصاً همین Johnny Charisma که گیم پلی متفاوت و جالبی داشت.
دلم برای Robin بدبخت هم سوخت! اون یارو عظیم الجثه رو باید کول میکرد و بنده خدا کمردرد گرفت! :D بعدش هم با Harley مبارزه کردم و Batman با قیافه جدی گفت من Harley رو میارم و تو هم اون یکی رو بیار، ترکیدم از خنده! =))
سلام،آقا اريا عالي بود ممنون رسما يه نقد و بررسي بود:D
اونجاش که ميريد داخل اون مکان و رابين بهتون و به آلفرد ميگه خودم حساب اسکرکرو رو ميرسم واقعا بهم حال داد!گفتم الان رابين ميشيم پدر اسکرکرو رو در مياريم :D بعد يه دفعه جوکر اومد گند زد به حالم :| :D
 

kamranjk

کاربر سایت
Oct 5, 2014
598
وای این علامت سوالاش حالمو بهم زد 243 باو مومن 200 میکردینش سرد گرفتم دو روز از دسته این علامت سوالاامیدوارم ریدلرو رسیدم بهش خردش کنم کنم بد رو مخن این علامت سوالاش
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر