Banjo-Kazooie : Nuts & Bolts

Razor

کاربر سایت
Jan 2, 2008
309
بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی فانتزی و سبک طنز و یا خنده دار Banjo Kazooie قرار است برای سال 2008 به بازار عرضه شود. ناشر این بازی ماکروسافت است و سازنده اش هم نیز Rare ( سازنده ی معروف بازی Viva Pinata ) است.

من که خیلی دوست دارم زود تر بیاید چون یک شاهکار هست
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
Banjo-Kazooie 3

درود ب همه دوستان

banjokazooie3.jpg

در کنفرانس X06 بود خبر ساخته شدن قسمت بعدی سری franchiseـه Banjo-Kazooie تائید شد. اما تا همین لحظه بجز یک تیزر کوتاه، هیچ اطلاعاتی دیگری در دست نیست حتی یک شات از داخل بازی!.
اما خوشبختانه امروز مدیر روابط عمومی کمپانی Rare, آقای George Kelion, اعلام کرده است که این بازی کماکان در سال 2008 منتشر خواهد شد.
George Kelion این خبر را در تاپیک مربوط به بازگشایی سایت رسمی این بازی در فروم NeoGAF مطرح کرده است.
وی در پاسح به بعضی از نگرانی ها در مورد زمان انتشار بازی گفته است که این بازی در تعطیلات سال 2008 ریلیز خواهد شد و Gregg Mayles (آفریننده Banjo-Kazooie) هنوز به عنوان طراح اصلی این بازی است.
George Kelion همچنین گفته است که جزییات جدیدی از بازی به زودی منتشر خواهد شد.

BanjoKazooie.png


Developer: Rare Ltd
Publisher: Microsoft Game Studios
Platform: Only on Xbox360
Genre: Platformer, action-adventure
Release date: Q4 2008
باتشکر از دوست عزیزم کیوان
وب سایت اصلی Banjo-Kazooie 3
پیروز و بهروز باشید
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
دورد
اول اینکه اسم اصلی مشخص شد که میشه Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts. دوم اینکه اولیم ویدئو گیم پلی بازی هم منتشر شد که میتونید از اینجا ببینید و یا دانلود کنید.

پ.ن. خدا صبر بده تا زمان عرضه ش :(.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
میشه بگید تقریبا مثل چه بازیی میمونه.....
سبک بازی Platformer هست. یعنی بازیهایی مثل Crash , Jak , Ratchet & Clank , Super Mario 64 , ...
از شانس بد من عاشق این جور بازیهام و توی 360 هم به جز Kameo چیز دیگه ای توی این زمینه ندیدم. حالا بازی ای میخواد بیاد که دو نسخه قبلیش امتیازهای فوق العاده 9.5 و 9.6 رو گرفتن ! یعنی اگه معجزه ای رخ نده باید منتظر یه شاهکار دیگه باشیم.
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
:) چه بازیه قشنگیه ! مخصوصا گرافیکش یه طور کیفیت شفاف و خاص داره -
من فکر کنم قسمت جدید Banjo Kazooie بایستی یک GamePlay نواورانه و کم اشکال داشته باشه چراکه نسخه های پیشینش هم همینطر بودن.
البته من خودم به RARE علاقه شدیدی دارم و شک ندارم بازی Banjo یک شاهکار خواهد بود با توجه به گذشته این استدیو و بقیه کارهایش روی XBOX360 نظیر Kameo - Viva Pinata - Prefect Dark Zero
 

poyan_360

کاربر سایت
May 10, 2008
381
نام
pooyan
سلام به همگي
اقا عجب بازي رديفيه!
من كه سخت منتظرش هستم
ببخشيد co-op نداره؟ اگه باشه كه ديگه هيچ
با تشكر:biggrin1:
 

AL1R3ZA

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,440
نام
علیـــرضا
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

بالاخره نمردیمو یه بازی پلتفرم انحصاری X360 دیدیم. Banjo Kazooie یکی از سری بازی های قدیمی می باشد که در سال 2000 برای کنسول خانگی Nintendo 64 هم عرضه شده بود که امتیازهای خوبی از سایت ها گرفته بود.
این بازی زیبا که به سبک 3D Platformer و توسط تیم بازیسازی Rare ساخته میشود در تاریخ 11 Nov امسال توسط Microsoft عرضه خواهد شد. از ترایلر های پخش شده از این بازی میشه حدس زد که بازی خوبی در راه است که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی های Platformer را داراست.​
بازی دارای گرافیک بسیار خوبی است. از تصاویر و ترایلر ها پیداست که بازی دارای نورپردازی حرفه ای و رنگ بندی زیبایی می باشد. این بازی هم همانند سری بازی Jak And Daxter به صورت Open World می باشد و شما در بازی می توانید سوار وسایل نقلیه ای همچون ماشین و هواپیما و حتی هلیکوپتر بشوید.( البته نه اون ماشین و ... واقعی:biggrin1:) همچنین طبق صحبت هایی که Gamespot با Rare کرده متوجه شدند که بازی دارای بخش Vehicle Creator هم می باشد که شما در آن قابلیت ساخت اتومبیل را دارید که می توانید نمونه ی آن را در ترایلر پخش شده در سایت Game Trailers ببینید.
اگر اشتباه نکنم در Banjo Kazooie شما نقش یک گرگ را دارید که به صورت فانتزی طراحی شده و همیشه یک پرنده هم همراه او می باشد و می بایست ماموریت هایی را در طی بازی انجام دهید.
در کل Banjo Kazooie بازی جالبیست که تنها باید صبر کرد و دید که چه چیزی از آب در میاد.
در ضمن اگر کمی و کاستی در معرفی بازی بود به بزرگی خودتون ببخشید.
منبع: خودم:biggrin1:​
 
آخرین ویرایش:

SAEIDX360

کاربر سایت
Jun 17, 2008
392
نام
سعید
سلام:love:
ممنون بابت معرفیت;)
من که از سال 2006 منتظر این بازی هستم:(( (فعلا تو کفشم تا بیاد:love:)
در ضمن به همه دوستان اعلام میکنم حتما این بازیرو بگرین که یکی از بهتریین 3D Platformer چند سال اخیره:biggrin1: (البته کدوم بازیه RARE که ادم دلش نیاد بگیره:biggrin1:)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر