Bandai Namco به عنوان ناشر بازی Project Cars اعلام شد

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
Bandai Namco بخش اروپا امروز اعلام کرد وظیفه انتشار بازی استودیو Slightly Mad به نام Project Cars را در سرارسر جهان بر عهده خواهد داشت.

igk6x09rrids9csljpuc.jpg


امروز Alberto González Lorca معاون استودیو های خارجی بخش اروپا Bandai Namco در بیانیه ای اعلام کرد: "ما بسیار خوش حال هستیم که با استودیو Slightly Mad در این پروژه امیدوار کننده همکاری می کنیم. پروژه ای که در آن انتظارات جامعه با تخصص مسابقه دههندگان (Racers) برای ساخت نسل بعدی مسابقات شبیه سازی رانندگی ترکیب خواهد شد."


استودیو Slightly Mad قبلا بازی هایی مثل Need for Speed: Shift و World of Speed را منتشر کرده است و در توصیف Project Cars گفته شده، این بازی "معتبر ترین، زیبا ترین، بزرگترین و به لحاظ فنی پیشرفته ترین بازی Racing در سیاره زمین است."


بازی Project Cars در ماه نوامبر برای PC، Steam OS و کنسول های PS4, Xbox One, Wii U منتشر خواهد شد.

منبع
 

ravi

کاربر سایت
Nov 20, 2008
2,794
تا بازی نیاد نمیشه درست نظر داد ولی من که با Driveclub بیشتر حال میکنم!;)

طرفدار سونی هم نیستم فن بازی دربیارم!!!:|
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
خیلی به این عنوان ایمان دارم و معتقدم متا خوبی کسب میکنه

بطور کل افزایش رزولوشن و تراکم بیشتر پیکسلها باعث چشم نواز تر شدن گرافیک بازیها میشه
اینکه عرض کردم این بازی باگرافیک ترین بازی ریسینگ در جهان خواهد بود بدلیل این هست که Slightly Mad Studios اصلا یه استدیو دم دستی حساب نمیشه کارنامه کاری درخشانی داره . Bandai Namco جای بحث باقی نمیزاره و مشخصه با چه عنوانی روبرو هستیم.

سوای اینکه گرافیک هنری بازی از کیفیت فوق العاده بالایی برخورداره کاملا توانایی رقابت با فورزا جی تی داره .. روی PC هم بدلیل نا محدود بودن سخت افزار میشه از انواع اقسام تکنیکهای گرافیکی استفاده کرد حتی نسخه PC اینطور که عنوان شده در تنظیمات ULTRA تا 600000 Polygon ساپورت میکنه چیزی که تا بحال در هیچ عنوان ریسینگی دیده نشده و همه اینا مسلما از نسخه PC یک گرافیک فوق تصور CGI میسازه

فورزا و GT بدلیل اینکه این فرصتو ندارن روی PC مورد ازمون قرار بگیرن ( و با توجه به سخت افزار محدود کنسول تهیه تولید میشن ) برای همین معتقدم این بازی باگرافیک ترین بازی ریسینگ در جهان خواهد بود البته نسخه PC
نکته همینجاست. PC یه سخت افزار نامحدوده و هرچقدر بخوای میتونی بالا ببریش. به نظر منم هنر اصلی اینه که بتونی روی یه سخت افزار محدود یه گرافیک رئال رو ارائه بدید. نمیدونم مثلا تا چه حد الان با گرافیک DriveClub آشنا هستید اما به جرئت تا کنون بالاترین گرافیک از لحاظ بصری و رئالیسم رو داره ارائه میده. هورایزن هم با توجه به OW بودنش گرافیک واقعا خوبی رو به نمایش گذاشته. این بازی روی کنسول ها هم خواهد اومد. حالا منتظر بشیم بیاد، بعد ببینیم سازنده ها در مقابل این دو بازی چند مرده حلاجن. از اونجایی هم که داخل پیست هست به راحتی میشه با DC مقایسش کرد. حتی پیست های DC داخل استادیوم نیست و تو محیط های طبیعت در حال انجامه.
 

mehrdad safari

کاربر سایت
Aug 3, 2009
87
نام
GaMer
متشکرم حرفتون کاملا منطقیه DriveClub گرافیک فوق العاده ایی داره . در این مورد فکر میکنم منتظر نقدهای df باشیم بهتر بشه نظر داد
ضمن اینکه من فقط نظر شخصی خودمو عرض کردم
اما اینطور که سازندگان عنوان کردن و بسیار هم هیجان انگیز بود برای من

• A huge variety of motorsports and reflected car culture with relevant rules and formats
• The largest track roster of any recent racing game
• A freeform career mode that allows you to choose your own path with Historic Goals to earn, Accolades to win, Endorsements to sign, and Invitations to receive
• Competitive online with features such as ‘join in progress’ and invite-only sessions
• Fully-dynamic weather and time of day
• Race weekends including warmup sessions, practices, qualifying, and two-race format
• Pit stops and pit strategy creation for different scenarios and events (eg.. endurance)
• Deep tuning setup creation
• Asynchronous play via the Driver Network – Time Trial mode with downloadable ghosts and regularly-scheduled Community Events
• Save and share your proudest moments with photos and replays
• Player tailoring and accessibility features – dial the game to your own particular skill and comfort level
• Playable either at a cinematic 12K resolution or on a more intimate scale with Oculus Rift, Project Morpheus, or nVidia Shield
• Support for over 40 different wheels and peripherals
• Second screen support via apps created by the community through the Project CARS API
طیف وسیعی از خودرو ها
بیشترین تعداد پیست در مقایسه با عنواین ریسینگ اخیر
کریر مودی که به شما در انتخاب مسیر اهدافی که در پیش دارید ازادی عمل میده
بخش انلاین شامل join in progress و invite-only
آب و هوای دینامیک در تمام طول روزمسابقات آخر هفته که شامل دور های دست گرمی تمرینی، qualifying و مسابقات دو دوره .
قابلیت تیونینگ پیشرفته
همگام سازی با Driver Network مسابقات زمانی با ghost های قابل دانلود. خودرو هایی که حضور فیزیکی در مسابقه ندارند و تنها تصویر سایه مانندی از ان ها در پیست مشاهده میکنید
ذخیره سازی و اشتراک گذاری لحظات مختلف از بازی به صورت تصویری و ریپلی
قابلیت دسته بندی بازیکن ها ذکر شده میتوانید بازی را با شرایطی که برای بازی کردن راحت باشید تنظیم کنید
قابل بازی چه در رزولوشن 12k و چه در ابعاد کوچکی مانند Oculus Rift و Project Morpheus یا انویدیا شیلد
قابلیت پشتیبانی از بیش از 40 فرمان و لوازم جانبی پشتیبانی از قابلیت های نمایشگر جانبی که توسط هواداران با استفاده از Project CARS API ساخته شده
در کل خیلی به این عنوان امیدوارم
 
آخرین ویرایش:

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
اگر مافیا بازی در نیازن این بازی می تونه موفق بشه.

تو بازی های شبیه ساز به نظرم گرافیک بالاتر و رئال خیلی مهمه که بتونن بازی رو ب، خصوص ماشین و قطعاتش رو به واقعیت نزدیک تر کنن.

این سیستمی هم که اینا تست کردن کمتر از 30 میلبیون پولش نیست.
 

Dastan Persia

کاربر سایت
Sep 17, 2011
578
نام
Reza
من نسخه بتاشو بازی کردم فرمونش اصلا خوب نبود یعنی مورد پسند نبود ، من گرافیک هنری بازی رو دوست دارم که ادم از دیدن محیطش خسته نمیشه
بازیش پر محتوا هست ، بیشترین تعداد نقشه ها رو داره این خودش یه نکته مثبت هست ، این ها برای خودش بازی میسازند قرار نیست مثل GT و Forza باشه
کسی که هنوز بازیش نکرده و فقط از روی چهارتا تریلر بگه در حد Forza و GT نیست ، اوج فن بازیه ،وقتی یه چیز رو تجربه نکردی چطور میای میگه خیلی خوب نیست ،
 

Hani.Z

کاربر سایت
Oct 27, 2010
134
تا بازی نیاد نمیشه درست نظر داد ولی من که با Driveclub بیشتر حال میکنم!;)

طرفدار سونی هم نیستم فن بازی دربیارم!!!:|


من عمر زیادی پای ریسینگ گذاشتم به جرات میتونم بگم نه فورزا نه جی تی نه هیچ ریسینگ دیگه ای قابل قیاس با این بازی باشه نسخه بتا پی سی چند ماه در دسترس هست میتونید خودتون تست کنید با کلی ماشین و پیست ( اخرین بیلد ورژن 834 هست که حجمش هم حدود 18 گیگه )

این زیباترین ریسینگی هست که من تا به حال بازی کردم تو بخش پی سی هم , از نسخه بتا یه چند تا عکس گذاشتم و یه سری توضیحات دادم که میتونید از این لینک مشاهده کنید

http://forum.bazicenter.com/thread52764/page7/#post3502530

کل بازی یه طرف ! صدا گذاری یه طرف !
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
من عمر زیادی پای ریسینگ گذاشتم به جرات میتونم بگم نه فورزا نه جی تی نه هیچ ریسینگ دیگه ای قابل قیاس با این بازی باشه نسخه بتا پی سی چند ماه در دسترس هست میتونید خودتون تست کنید با کلی ماشین و پیست ( اخرین بیلد ورژن 834 هست که حجمش هم حدود 18 گیگه )

این زیباترین ریسینگی هست که من تا به حال بازی کردم تو بخش پی سی هم , از نسخه بتا یه چند تا عکس گذاشتم و یه سری توضیحات دادم که میتونید از این لینک مشاهده کنید

http://forum.bazicenter.com/thread52764/page7/#post3502530

کل بازی یه طرف ! صدا گذاری یه طرف !
الان این مقایسه از لحاظ بصری یا گیم پلی؟
چون من چند تا گیم پلی که مربوط به Comic-Con 2014 بود، دیدم. فیزیک بازی یاد آور نسل ششم بود. مخصوصا موقع تصادف ها که خیلی بد از کار در اومده بود.
حالا نمی دونم از اون موقع تا الان تونستن کاری انجام بدن یا نه ولی من خودم بعد از دیدن اون نمایش تا حدودی از بازی نا امید شدم. هر چند این تریلر آخری خیلی خوب بود ولی خب نمیشه از روی تریلر آخری درباره گیم پلی بازی نظر داد.
البته من اینو اضافه کنم، خودم خیلی دوست دارم یک بازی Racing خیلی خوب دیگه در کنار Forza تجربه کنم روی Xbox One.
PC هم پتانسیلشو داره :d

تریلر Comic Con
 
آخرین ویرایش:

Hani.Z

کاربر سایت
Oct 27, 2010
134
الان این مقایسه از لحاظ بصری یا گیم پلی؟
چون من چند تا گیم پلی که مربوط به Comic-Con 2014 بود، دیدم. فیزیک بازی یاد آور نسل ششم بود. مخصوصا موقع تصادف ها که خیلی بد از کار در اومده بود.
حالا نمی دونم از اون موقع تا الان تونستن کاری انجام بدن یا نه ولی من خودم بعد از دیدن اون نمایش تا حدودی از بازی نا امید شدم. هر چند این تریلر آخری خیلی خوب بود ولی خب نمیشه از روی تریلر آخری درباره گیم پلی بازی نظر داد.
البته من اینو اضافه کنم، خودم خیلی دوست دارم یک بازی Racing خیلی خوب دیگه در کنار Forza تجربه کنم روی Xbox One.
PC هم پتانسیلشو داره :d

تریلر Comic Con


فیزیک بازی قبول دارم با توجه به اینکه نسخه بتا بود مشکل زیاد داشت ولی به بیلد نهایی خیلی امیدوارم حالا رو پی سی تستش کنید پشیمون نمیشی
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
من نسخه بتاشو بازی کردم فرمونش اصلا خوب نبود یعنی مورد پسند نبود ، من گرافیک هنری بازی رو دوست دارم که ادم از دیدن محیطش خسته نمیشه
بازیش پر محتوا هست ، بیشترین تعداد نقشه ها رو داره این خودش یه نکته مثبت هست ، این ها برای خودش بازی میسازند قرار نیست مثل GT و Forza باشه
کسی که هنوز بازیش نکرده و فقط از روی چهارتا تریلر بگه در حد Forza و GT نیست ، اوج فن بازیه ،وقتی یه چیز رو تجربه نکردی چطور میای میگه خیلی خوب نیست ،

دقیقا نکته همینجاست باید هر چیزی رو با توجه به بضاعت خودش سنجید. سونی و مایکروسافت بودجه های عظیمی رو خرج فورزا و جی تی میکنن. از اونطرف PC یه بازیه که خرج ساختش توسط هوادارا تامین شده. اصلا قرار نیست با اونا مقایسه بشه. وقتی PC رو به عنوان یه بازی تا این سطح نگاه میکنی اتفاقا بازی خوبیه. ولی همینطور که شما هم گفتی قرار نیست با اونا مقایسه بشه
 
Last edited by a moderator:

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
نکته همینجاست. PC یه سخت افزار نامحدوده و هرچقدر بخوای میتونی بالا ببریش. به نظر منم هنر اصلی اینه که بتونی روی یه سخت افزار محدود یه گرافیک رئال رو ارائه بدید. نمیدونم مثلا تا چه حد الان با گرافیک DriveClub آشنا هستید اما به جرئت تا کنون بالاترین گرافیک از لحاظ بصری و رئالیسم رو داره ارائه میده. هورایزن هم با توجه به OW بودنش گرافیک واقعا خوبی رو به نمایش گذاشته. این بازی روی کنسول ها هم خواهد اومد. حالا منتظر بشیم بیاد، بعد ببینیم سازنده ها در مقابل این دو بازی چند مرده حلاجن. از اونجایی هم که داخل پیست هست به راحتی میشه با DC مقایسش کرد. حتی پیست های DC داخل استادیوم نیست و تو محیط های طبیعت در حال انجامه.

فردین جان بنظرت کار درستیه گرافیک Project Cars روی مثل PS4 با بازی مثل DC سنجیده بشه؟ اینا تا همین چندماه پیش مستقل بودند! دارن برای چندتا پلتفورم همزمان با یه تیم نسبتا کوچیک کار می کنن که مطمئنا قابل قیاس با عناوین انحصاری کسنولی و خرجی که ماکروسافت و سونی می کنن نیست! از اینا گذشته همین که برای چندتا پلتفورم بیرون میاد باعث میشه تا حدودی نتونن از همه پتانسیل سخت افزار محدود استفاده کنن و اینکه انتظار داشته باشیم گرافیکش در حد اون دوتا باشه خیلی انتظار بالای هست! چون شرایط سازنده ها با هم فرق داره! اما بشخصه فکر کنم روی تنظیمات High دوتا ریسینگ کنسولی 2014 رو از لحاظ گرافیکی میتونه به راحتی شکست بده ولی نسخه کنسولی خود بازی مطمئنا به گرد پای فورزا و DC نمیرسه.
 

armintn

کاربر سایت
Jan 11, 2012
1,614
نام
Armin
فردین جان بنظرت کار درستیه گرافیک Project Cars روی مثل PS4 با بازی مثل DC سنجیده بشه؟ اینا تا همین چندماه پیش مستقل بودند! دارن برای چندتا پلتفورم همزمان با یه تیم نسبتا کوچیک کار می کنن که مطمئنا قابل قیاس با عناوین انحصاری کسنولی و خرجی که ماکروسافت و سونی می کنن نیست! از اینا گذشته همین که برای چندتا پلتفورم بیرون میاد باعث میشه تا حدودی نتونن از همه پتانسیل سخت افزار محدود استفاده کنن و اینکه انتظار داشته باشیم گرافیکش در حد اون دوتا باشه خیلی انتظار بالای هست! چون شرایط سازنده ها با هم فرق داره! اما بشخصه فکر کنم روی تنظیمات High دوتا ریسینگ کنسولی 2014 رو از لحاظ گرافیکی میتونه به راحتی شکست بده ولی نسخه کنسولی خود بازی مطمئنا به گرد پای فورزا و DC نمیرسه.
اگه منظور شما از گرافیک فقط مدلینگ ماشینها باشه که حق باشماست . اما اگه محیط و طراحی پیست و اشیا و داخل و خارج پیست و در نظر بگیرین . PC در بهترین حالت یه بازی نسل قبلیه . درختای دو بعدی و مناظر اطراف پیست دو بعدیش آدم و یاد دوران PS2 میندازه .
اگه حتی یدونه از تریلرای اخیر بازیو دیده باشید . می بینید که طراحی پیستا اصلا در حد مقایسه با Driveclub هم نیستن چه برسه به اینکه بهتر باشن . گرافیک که فقط طراحی ماشینها نیست . تازه نورپردازی رو هم مثل اینکه فاکتور گرفتید و نورپردازی تماما دینامیک DC و تاثیرش روی جز جز ذراتی که درون بازی هستن از برگای درختا تا گل و لای نمیشه نادیده گرفت .
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
تو گف تاپیک خیلی خوبی در همین رابطه هست که هم شاتای خیلی خوبی از بازی های ریسینگ داره و مقایسه های جالبی صورت گرفته پیشتهاد میکنم کسی علاقه و حوصله داره از دست نده

مخصوصا صفحه های آخر مقایسه گرافیک DC و PC هست

Next-gen Racing Graphics Face-off | (Next-gen means current-gen) - NeoGAF
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
فردین جان بنظرت کار درستیه گرافیک Project Cars روی مثل PS4 با بازی مثل DC سنجیده بشه؟ اینا تا همین چندماه پیش مستقل بودند! دارن برای چندتا پلتفورم همزمان با یه تیم نسبتا کوچیک کار می کنن که مطمئنا قابل قیاس با عناوین انحصاری کسنولی و خرجی که ماکروسافت و سونی می کنن نیست! از اینا گذشته همین که برای چندتا پلتفورم بیرون میاد باعث میشه تا حدودی نتونن از همه پتانسیل سخت افزار محدود استفاده کنن و اینکه انتظار داشته باشیم گرافیکش در حد اون دوتا باشه خیلی انتظار بالای هست! چون شرایط سازنده ها با هم فرق داره! اما بشخصه فکر کنم روی تنظیمات High دوتا ریسینگ کنسولی 2014 رو از لحاظ گرافیکی میتونه به راحتی شکست بده ولی نسخه کنسولی خود بازی مطمئنا به گرد پای فورزا و DC نمیرسه.

نه درست نیست اما خوب وقتی سازنده با ادعا میاد جلو، این کار مقایسه رو خودش به نوعی شروع میکنه.
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
نه درست نیست اما خوب وقتی سازنده با ادعا میاد جلو، این کار مقایسه رو خودش به نوعی شروع میکنه.

فکر نکنم جایی مصاحبه ای بشه پیدا کرد که گفته باشند گرافیک ورژن کسنولی بازیشون بهتر از DC , Forza باشه!
فقط گفته شده نسخه PC !
 

mehrdad safari

کاربر سایت
Aug 3, 2009
87
نام
GaMer
دقیقا نکته همینجاست باید هر چیزی رو با توجه به بضاعت خودش سنجید. سونی و مایکروسافت بودجه های عظیمی رو خرج فورزا و جی تی میکنن. از اونطرف PC یه بازیه که خرج ساختش توسط هوادارا تامین شده. اصلا قرار نیست با اونا مقایسه بشه. وقتی PC رو به عنوان یه بازی تا این سطح نگاه میکنی اتفاقا بازی خوبیه. ولی همینطور که شما هم گفتی قرار نیست با اونا مقایسه بشه
بطور کل با فرضیه که یک عنوان انحصاری حتما خوب میتونه باشه مخالفم چون از بعد دیگه ایی به بازیها نگاه میکنم

همیشه بودجه سرسام اور تبلیغات انچنانی دلیل بر برتر بودن یک عنوان نیست بلکه این سازنده بازیه که حرف اخر میزنه ضمن اینکه به حد کافی تایم برای بهینه سازی سکوها داشتن
چرا اتفاقا نه تنها میتونه با فورزا GT رقابت کنه حتی خیلی راحت هم میتونه این دو عنوان پر تبلیغاتو پشت سر بزاره و هیچ دلیلی دال بر رد کردن این موضوع وجود نداره. اخرین نسخه بتا بازی کنید به حرف من میرسید این عنوان مراحل ازمون خطا زیادی پشت سر گذاشته
البته با اینکه 100% مطمئنم این عنوان اگه انحصاری PS4 بود شما نظری کاملا متفاوت داشتی اما خیر حرفتون بی منطقه و قابل قبول نیست.

درمورد نسخه PC هم گفته شده در تنظیمات ULTRA تا 600000 Polygon ساپورت میکنه چیزی که تا بحال در هیچ عنوان ریسینگی دیده نشده
مزیت اجرا بازی در رزولوشن بالاتر از 1080P بکنار ( قصد دارم مانیتور 4K تهیه کنم تا برای اولین بار یک ریسینگ AAA با این رزولوشن تجربه کنم) و از نظر من این یک مزیت محسوب میشه.

همونطور که ساخت یک بازی با گرافیک روی سخت افزار محدود کنسولها هنره به همون میزان ساخت بازی با همچین گرافیک وحشتناکی با بودجه کمتر شاهکاره
98464858701435630333.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر