Multi Platform Assassin's Creed: Valhalla

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
November 10, 2020
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
https___forum.bazicenter.com_attachments_1633365649901-png.227035_.jpg

Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Montreal
Genre: Open-World RPG
Release Date: Holiday 2020
Platforms: PS4-PS5-X1-XSX-PC-Stadia​
اطلاعات کلی
  • تیم Black Flag و Origins مسیئولیت ساخت بازی را بر عهده دارد.
  • علاوه بر استودیو مانتریال، 12 استودیوی دیگر یوبیسافت و همچنین استیودی Sperasoft در ساخت بازی همکاری دارند.
  • بازی بین نسلی بوده و برای اکثر پلتفرم های موجود منتشر میشود.
  • بازی یک نفره بوده و قابلیت Co-Op وجود ندارد.
  • همچون ادیسه، قابلیت انتخاب جنسیت کرکتر وجود دارد
  • وقایع بازی در انگلستان و نروژ اتفاق می افتد.
  • انگلستان شامل 3 شهر بزرگ می شود: London، Winchester وJórvík
  • نقشه ی بازی مقداری از ادیسه بزرگ تر است.
داستان
  • وقایع بازی در سال 873 آغاز میشود.
  • شخصیت اصلی Eivor نام دارد.
  • بازی مناطق مختلفی همچون نروژ و اسکاتلند را شامل می شود.
  • Hidden Ones و Order of the Ancients نقش بسیار مهمی در بازی دارند و از این نظر بازی با AC4 مقایسه شده است.
  • بازی در نروژ آغار میشود، Eivor به دلیل سختی های داخل کشور و به منظور یک شروع تازه به همراه افرادش راهی انگلستان میشود.
  • Eivor در مقطعی از داستان، با اساسین ها ملاقات و از آن ها هیدن بلید را دریافت میکند.
  • دلیل نصب هیدن بلید بالای مچ، ترساندن دشمنان است.
  • باور بر این است که اساسین ها ارتباطاتی با ادین دارند.
  • Eivor در ابتدا به دلیل اهداف مشترک با اساسین ها همکاری میکند اما در ادامه و با پیشرفت داستان به صورت کامل به آن ها میپیوندد.
  • فیگور های تاریخی همچنین المان های ماورایی مرتبط با اساطیر نورث در بازی وجود دارد.
  • قابلیت انتخاب دیالوگ تا حدودی در بازی وجود دارد. برخی از آن ها مرتبط با تصمیم های داستانی داخل Settlement می باشد.
  • با این حال تایید شده که Eivor یک شخصیت مشخص و پابرجا داشته و همانند یک صفحه ی سفید نبوده که توسط بازیکن پر شود.
  • از این رو سازندگان Eivor رو با Geralt نزدیک تر میدانند تا Dragonborn.
  • شخصیت داخل تریلر، شاه آلفرد، در ابتدا یکی از ویلن های بازی می باشد، اما در ادامه همه چیز ممکن است تغییر کند.
  • ساکسون ها دشمنان اصلی می باشند، با این حال برخی از وایکینگ ها ممکن است در مقابل بازیکن قرار بگیرند.
  • هر 2 حالت مذکر و مونث برای شخصیت اصلی Canon می باشد، اما چگونگی آن مشخص نیست با این حال سازندگان اطمینان داده اند که با انجام بازی این سوال رفع خواهد شد.
  • بخش مدرن بازی، ماجرای لیلا حسن را دنبال میکند. سازندگان اذعان داشته اند که ایده ای که مدت ها برای این بخش در نظر داشته اند در این نسخه انجام داده اند.
  • از لفظ "خاتمه" برای داستان بازی استفاده شده و گفته شده پلات های داستانی مهمی در این شماره به سرانجام میرسد.
گیم پلی
  • تمرکز بیشتر روی المان های RPG
  • بازگشت سپر
  • مشابه سری سولز، قابلیت Dual-Wield با هر ترکیبی از سلاح ها، حتی ۲ سپر!
  • قابلیت شخصی سازی مو، لباس، ریش، تتو و War Paint وجود دارد.
  • تمامی Gear ها منحصر به فرد هستند.
  • Gear ها قابلیت آپگرید دارند، با این حال امکان اتمام بازی با Gear های آغازین وجود دارد.
  • Ability ها برمیگردند و انواع مختلفی همچون پرتاب تبر را شامل می شود.
  • مهارت ها از Skill Tree وسیع بازی که اینبار Skill Graph نامیده میشود، قابل دریافت هستند.
  • سیستم لول بندی از بازی حذف شده و سیستمی بر مبنای قدرت جایگزین آن شده است.
  • بر خلاف لول، اینبار اسکیل و Gear راه های اصلی ارتقا و پیشرفت کرکتر هستند.
  • سیستم مبارزات بازی خشن، سنگین و پر سر وصدا توصیف شده.
  • سلاح ها با استفاده از Rune ها قابل شخصی سازی هستند. (مشابه سیستم Engraving در ادیسه)
  • سیستم قطع عضو در بازی وجود دارد.
  • تیم تمرکز ویژه ای روی تنوع و شکه کننده بودن مبارزات داشته است.
  • دشمنان جدید در سرتاسر بازی ظاهر میشنود تا از حس یکنواختی جلوگیری شود.
  • هر نوع از دشمنان دارای نقاط ضعفی هستند که با شناسایی آن ها میتوان سرنوشت مبارزه را تغییر داد.
  • دشمن سرسختی که در تریلر توسط Eivor کشته میشود یک Ring Leader است.
  • Longboat ها ابزاری برای حمل و نقل سریع می باشند، نه مبارزه.
  • همچنین Raid ها با استفاده از Longboat صورت میگیرد.
  • خدمه ی Lonboat قابل شخصی سازی هستند.
  • Eivor میتواند Raid هایی علیه سایر گروه ها همچون، تمپلارها، ساکسون ها، وایکینگ های رقیب و "یک گروه مرموز" هدایت کند.
  • علاوه بر Raid ها، Assault ها نیز وجود دارند که شامل ست-پیس های بزرگ هستند.
  • نفرات استخدام شده، در Settlement مشغول میشوند.
  • Settlement هاب بزرگ بازی میباشد که نقش حیاطی در روند داستانی خواهد داشت.
  • با پیشرفت در بازی قابلیت ساخت Tavern، انواع خانه ها و همچنین Black Smith در هاب، جهت ارتقای سلاح ها وجود دارد.
  • برخی از المان های UI جهت تشویق بیشتر به گشت گذار، حذف شده است.
  • قابلیت رومنس در بازی وجود دارد.
  • مینی گیم های مختلفی از جمله تاس بازی، ماهی گیری، رجز خوانی و مسابقات نوشیدن در بازی وجود دارد.
  • کلاغ ادین نقش عقاب در نسخه های قبلی را خواهد داشت.
  • بازگشت Social Stealth!
  • هیچ اجباری برای انجام ساید کوئست ها به منظور پیش روی در داستان وجود ندارد و بازیکن می تواند به هر ترتیبی که میخواد محتوای بازی را مصرف کند.
نسخه های مختلف


 
Last edited by a moderator:

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,821
الان حسابی ملت هایپن که این بازی امشب معرفی میشه
سر دو بازی قبلی هم همه هایپ شدن ولی وقتی تجربه اش کردن فهمیدن هیچ پخی نیست
بره من بهترین اساسین این نسل یونیتی بود و این سری بازی اکشن ادونچر و مخفی کاری هست
اصلا حالا نمیکنم این بازی ار پی جی باشه
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
بگم بعد چند وقت برای یه بازی یوبی هایپ شدم... اونم فقط با یه تصویر و همین اطلاعات اندک... البته بعید نیست این هایپ تا عرضه تریلر دووم بیاره :D

میشد از فرمت ویچریزه کردن سری بکشن بیرون و برگردن به سبک روایت قبل سگانه جدید بهتر بود... یادمه که زمان اوریجینز این شایعه بود که استارت یه سگانه زده شده و حالا والهالا سومین قسمت این سگانه هست احتمالا و فک نکنم نسبت به قبلی ها تغییر چشمگیری داشته باشه... اما ای کاش بر می گشتن به قبل، خطی تر و اکشن ادونچرتر ...

انشالله که مثل خروجی های قبلی یوبیسافت سرویس محور نشده باشه. این ستینگ حیفه.
 
  • Like
Reactions: bayern_vahid

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,150
با خود شعبه مونترال حساب کنی میشه 15. واقعا موندم چی بگم. 14 تا استودیو کمک این شعبه کرده که این بازی ساخته باشه. کنجکاوم بدونم این کمک چی بوده؟ حداقلش اینه که باید با یه پرفومانس خوب و بازی کم باگی روبرو باشیم.

همه AC های قبلی و کلا همه ی بازی های بزرگشون همینطور هستند و استودیو های مختلف یوبی به روند توسعه بازی کمک میکنند تا فشار و‌ کرانچ زیادی به تیم اصلی وارد نشه و بازی سر موقع بیرون بیاد.
روندش هم اینجوری که به هر استودیو وظیفه خاصی محول میشه. یه استودیو مسئول طراحی و ساخت بخش های دریایی و زیر اب، یه استودیو مسئول طراحی ساید کوئست ها و... هست.

139386

در مورد پرفورمنس و با گ ها من زیاد شناختی ندارم اما فکر کنم حداقل موقع لانچ نباید توقع زیادی از بازی یوبیسافت داشت و تمام بازی های قبلی هم با وجود تیم بزرگ کم و بیش اینجوری بودند که سرامدشون هم یونتی هست.:D

خداکنه از قالب و فرمت اودیسه و اوریجین بیرون کشیده باشن!
در مورد تریلر هم باید بگم ک یوبی سافت استاد تریلر سینماتیک ساختن و تریلر فیک بیرون دادنه :D
پس شخصا تا موقع ریلیز بازی ب هیچ کدوم از نمایش های بازی اعتماد ندارم :D

اگر منظورتون فرمت گیم پلی هست که زیاد امیدوار نباشید. :D بازی همچنان جهان باز و المان RPG داره و حتی طبق شایعه ها نسبت به اودیسه این المان ها خیلی بیشتر هست و المان های ماورایی و فانتزی بیشتری هم داره. :D
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,490
نام
Ali
ظاهرا بازی یه Ultimate Secret Boss داره ، کسی که Thor و Odin هم براش حکم پشم گوسفند رو داشتن ..

البته قابل ذکر هست که اگر Unlock ش کنین ، تهش زنده نمیمونید و Save تون هم پاک میشه حتی ...

 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,560
همیطوری
MIN_63429.png
 
آخرین ویرایش:

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
کارگردانی اشرف اسماعیل
ینی خیالمون بابت نبرد های دریایی درجه ۱ باید راحت باشه. نسل قبل تونست بلک فلگ رو تحویل بده. قطعا الان نبرد های دریایی عظیم تری رو میتونه بسازه.
اساسینز ها همیشه تو ساخت محیط تاریخی یونیک و عالی بودن ولی تقریبا بعد از برادرهود، هیچوقت نتونستن حرف جدیدی بزنن و از کمبود خلاقیت رنج میبردن.
ولی حس خوبی به والهالا دارم.
ترجیح میدادم فقط نسل بعدی باشه تا هرچه عظیم تر و بزرگتر بسازن بازی رو. بدون محدودیت های نسل ۸ ای.
 

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,150
این سیستم لول آپ بازی هم باعث میشه بین کوئست های اصلی خیلی فاصله بیفته و آدم یادش میره اصن داستان بازی رو, امیدوارم یه فکری به حالش کرده باشن

اره درسته، این سیستم یجورایی میتونه به اون خط داستانی و نریتیو اصلی داستان ضربه بزنه. چون بازیکن رو مجبور میکنه برای جمع کردن XP بره سراغ کوئست های فرعی و گرایند کردن لوت و... و این قاعدتا بعد از یه مدت تکراری و خسته کننده میشه. تا جایی که فکر کنم یوبی تو دو تا بازی قبلی برای اون دسته از بازیکن هایی که زیاد صبور نبودن و حوصله نداشتن بسته های بوست XP و دراخمی به عنوان dlc میفروخت. :))

من خودم به شخصه زیاد مشکلی با این قضیه ندارم و توی اوریجینز و اودیسه هر دو این روش در پیش میگرفتم. تا حدود لول ۲۰ خط داستانی و کوئست های اصلی رو دنبال میکردم و بعد از اون همه جای مپ رو میگشتم و تمام sync point ها رو پیدا و باز میکردم.(که بعضا کار سخت و زمانبری هست اما ارزش رو داره) بعد خیلی راحت به تک تک نقاط نقشه فست تراول میکردم و کوئست های فرعی رو به تدریج انجام میدادم تا به مکس لول برسم. بعدش با خیال راحت کوئست های اصلی رو ادامه میدادم و دیگه ترسی از باس ها و دشمن های الایت هم نداشتم.:D
 
  • Like
Reactions: Milad_HW

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,455

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,269
نام
امیر حسین
assassin مخفی کاری نبود؟ درست کردن یه شماره AC با تم وایکینگی مسخره ست. این غول بیابونی ها همه کاری بلد بودن الی مخفی کاری!.
Vinland Saga و تورفین به عنوان نمونه مخفی کاری میتونند الگو قرار بگیرن:-"

ولی همه میدونیم الگو میشه Vikings :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر