Assassin's Creed: Syndicate معرفی شد

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
04528060582565474882.jpg


آپدیت:

بازی بطور رسمی معرفی شد و دارای نمایش گیم پلی بود. اطلاعاتی که منتشر شده و توسط تریلر ها برداشت شده بدین صورت هست:


  • بازی دارای یک کاراکتر اصلی مونث خواهد بود که در حقیقت خواهر کاراکتر مرد بازی است و بخش تک نفره بین این دو نفره روایت خواهد شد. بدین ترتیب که در جریان بازی، داستان بین این 2 نفر سویچ خواهد شد.
  • برای انتقال در شهر بازی المان های جدیدی را نشان میدهد. قطار بخار و کالسکه ها بخشی از این وسایل نقلیه خواهند بود که شما را به جای جای لندن ویکتوریایی منتقل خواهند کرد.
  • بازی در زمان لندن ویکتوریایی و در سال 1868 مصادف با انقلاب صنعتی در جریان خواهد بود.
  • تمپلارها هفت منطقه اصلی شهر لندن را در دست دارند و این وظیفه Jacob Frye و خواهرش Evie است که با آن ها مقابله کنند. این یک جنگ بین سرمایه داران و کارگران خواهند بود.
  • شما قادر خواهید بود کالسکه ها را به مانند بازی GTA بدزدید و در شهر جولان داده و حتی مردم را لت و پار کنید!
  • میتوانید در داخل یک کالکسه پنهان شوید و برای کشتن هدف مورد نظر از آن استفاده کنید.
  • حرکات ترکیبی و جالب با کالسکه به واسطه پارکور امکان پذیر است.
  • میتوانید در یک تعقیب و گزیر هیجان انگیز با کالسکه، مستقیم به شکم یک کالسکه دیگر بروید.
  • مبارزات تا حدودی دارای تغییراتی بوده و سریع تر شده اند و به لطف سابقه «جیکوب» او می تواند از حرکات مختلفی مثل کوبیدن زانویش در صورت طرف مقابل استفاده کند. در کنار این ها سلاح های جدیدی مثل خنجرهای کوچک و پنجه بکس به در اختیار او قرار خواهد گرفت.
  • دستکش مخصوص اساسین دارای سیستم جدیدی خواهد بود. این دستکش قادر از تیرهای کوچک پرتاب و همچنین طناب هایی پرتاب کند و از آن به عنوان zip line استفاده شود. همچنین کاراکتر قادر است این طناب را به پشت بام یه ساختمان بفرستد تا زحمت بالا رفتن از آن را به خود ندهد و با استفاده از طناب جابجا شود.
  • قابلیت جدیدی که اضافه شده، استفاده از محیط برای بهتر کردن موقعیت است. برای مثال کاراکتر قادر است بشکه هایی که در محیط وجود دارند را بر سر دشمنان بخت برگشته بریزد و موقعیت را به نفع خود بکند.
  • بازی در تاریخ 23 اکتبر بر روی پلتفرم های PC, PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

عکس های بازی:



نسخه های کالکتور:



کانسبت آرت ها:



باکس شات بازی:



پوسترهای بازی با سایز بالا:



3500x4000



4000x2249


تریلر های بازی:
65360975347812982406.jpg


Assassin’s Creed Syndicate Debut Trailer | 720

15943786954609210784.jpg


Assassin’s Creed Syndicate Gameplay Walkthrough | 720

60147468032445488585.jpg


Assassin's Creed World Premiere Event | 720


88697162399236059650.jpg


Assassin’s Creed Syndicate Jacob Frye Trailer | 1080


اخبار اولیه:

عنوانی که پیشتر با نام Assassin's Creed: Victory شناخته می شد بطور رسمی در تاریخ 23 اردیبهشت 94 از طریق یک استریم، رونمایی خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

گفته می شود نام این بازی دیگر با پسوند Victory نیست و تغییر یافته است. این خبر توسط سایت رسمی یوبی سافت تایید شده است. جزئیاتی از این بازی سال قبل توسط کوتاکو لو رفت که بعدها یوبی سافت آن را تایید کرد. ظاهرا جریانات بازی در دوره ویکتوریای لندن به وقوع خواهد پیوست. کوتاکو همچنین حدود 2 هفته قبل اعلام کرد از یک منبع آگاه شنیده است که نمایش بصورت از پیش آماده خواهد بود و نام بازی از Victory به Assassin's Creed: Syndicate تغییر یافته است.

پلتفرم های بازی هنوز مشخص نشده اند اما انتشار آن ها بر روی پلتفرم های Xbox One و PS4 قابل حدس است. همچنین مثل همیشه باید در زمانی در فصل پاییز منتظر انتشار آن باشیم.

با آمدن اطلاعات جدید، این تاپیک بروز خواهد شد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
به عنوان یکی از بزرگترین فن های سری اساسین باید بگم فاک یو اوبیسافت.
یعنی آون داستان حرف داری که سری اولیه کجا این چرت و پرت ا کجا
آون مخفی کاری و گیمپلی جالشی نوین کجا این کپی پیست کردنا کجا
آون گرافیک انیمیشن های اون زمان کجا این باگ ها فریم خراب شدنا کجا
 

Gotham Knight

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,084
نام
SaSan
من فکر میکنم چون Unity سطح انتظارات رو بالا برد برای همین خیلی ها برای این بازی زیاد هایپ نشدن و انتظار پیشرفت بیشتری داشتن

گرافیک بازی که بنظر میاد از Unity ضعیفتر باشه و شخصیت بازی بنظرم حتی در حد آرنو هم نیست و مدل ریشاش طوریه که شبیه گرگینه ها شده :d

ولی امیدوارم حداقل طراحی شهر بازی مثل نسخه های قبل فوق العاده باشه مخصوصا این که من خودم عاشق اتمسفر لندن تو دوره ی انقلاب صنعتی هستم :d
 

gst0191

کاربر سایت
Aug 1, 2012
59
نام
Amir Hossein
نسخه های Liberations و Rogue که این استودیوی Ubisoft Quebec ساخته خیلی دلچسب و جذاب نبودن و اتمسفر گیرایی نداشتن
Rogue حالا باز بخاطر داستان مخالف جهتش قابل تحمل بود
اینم همونطوریه . خیلی حس Assassin's Creed نمیده به آدم . کلا نباید انتظار زیادی ازش داشته باشیم
از همین الان متای بین 70 تا 78 پیش بینی میکنم
ساخته های مونترال یه چیز دیگست حتی اگه مثل یونیتی افت فریم و باگ داشته باشه
جالب اینجاست یارو میگه این بازی یه Assassin's Creed کاملا جدیده که احترام فرنچایز رو نگه داشته اما به شکلیه که فانتر و جذابتر باشه تا حس کنید بهترین نسخه ساخته شده تا الانه
حالا ما فان بیشتر نخوایم باید کیو ببینیم ؟:|
 
آخرین ویرایش:

masoud200

کاربر سایت
Sep 12, 2009
311
متاسفانه بعد از دیدن تریلر و گیم پلی اصلا راضی نیستم . اول اینکه تم بازی آدم رو جذب نمیکنه و لندن رو بیشتر شبیه شهرهای جنگ زده به تصویر کشیده برعکس یونیتی که پاریس رو با وجود همه مشکلات تکنیکی زیبا به تصویز کشیده بود . از طرفی بازی شده یه چی تو مایه های مخلوتی ناموفق از بتمن آرخام سیتی و اساسین که چیز جالبی نشده . از نظر گرافیک به شدت افت کرده . گرافیکی که من دیدم در حد نسل جدید نیست . طراحی چهره ها ظاهر شدن ناگهانی اشیا و باگهای زیاد تو همین چند دقیقه گیم پلی به وضوح مشخصه . خلاصه اگر مشکلات تکنیکی بازی رو درست نکنن از یونیتی هم داغونتر میشه و متا هم 70-75 باشه احتمالا .
اساسین سال بعد هم که میفته قرن 19 لابد میره تو جنگ جهانی ! بعدش هم لابد در مورد داعش میسازن :D
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
گيم پلي رو ديدم، بد نبود ولي خب نميشد گفت خيلي هم خوب بود. با اون تعريفاي بچه ها و حرفاي سازنده ها در مورد تغييرات اساسي توي گيم پلي توقع خيلي بيشتري داشتم ولي خب چيزي كه ديدم تغييراتش در حد همون تغييرات هر ساله AC بود.

بايد ببينيم نمايش هاي بعدي بازي چطور ميشه، تا اينجا كه خيلي نتونسته جذبم كنه (تازه من حتي يونيتي رو هم بازي نكردم پس نبايد بازي برام اينقدر حس تكراري بودن داشته باشه). زمان/دوره تاريخي خيلي خوبي رو براي بازي انتخاب كردن ولي با توجه به نمايش بازي بعيده بتونند از پتانسيلش استفاده كنند.
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,660
نام
سهيل
مشکل اینه که شما اگه حتی مثل ناتی داگ شاهکار ساز هم باشی اگه مجبور بشی یک ایده رو برای 7-8 سال کشش بدی دیگه نمیتونی بازی درست حسابی بسازی.AC هم به نظر من با این روال دیگه واقعا تموم شده و بهتره بذارنش کنار و برن سراغ یک ایده جدیدتر.فقط هم مربوط به این بازی نمیشه و هربازی که n تا شماره پی در پی داشته محکوم به افت بوده،هم افت فروش و هم افت کیفیت.نمونه های دیگه هم داشته مثل سری COD,Total War,Need For Speed و یک سری بازی دیگه.

Assassin's Creed (2007)
Assassin's Creed II (2009)
Assassin's Creed: Brotherhood (2010)
Assassin's Creed: Revelations (2011)
Assassin's Creed III (2012)
Assassin's Creed IV: Black Flag (2013)
Assassin's Creed: Rogue (2014)
Assassin's Creed: Unity (2014)
Assassin's Creed: Syndicate (2015)

بعلاوه n تا DLC و بازی جانبی، رسما خون IP رو تا ته بیرون کشیده.به خصوص وقتی این مشکل حادتر میشه که هرساله یک نسخه عرضه میشه.یعنی اگر حداقل برای مثال دوسال یکبار این روند ادامه داشت اینقدر توی فرطه ی تکرار نمی افتاد.من خودم با AC2 زندگی کردم و با اینکه اصلا حوصله اچیویمنت کامل کردن ندارم بین سه یا چهارتا بازی نسل قبل بود که کاملش کردم.وجب به وجب گشتم محیطش رو،دیالوگ به دیالوگ مکالمه‌هاش رو گوش دادم.سال بعدش 80 درصد همین روند رو با Brotherhood طی کردم، ولی واقعا وقتی به Revelation رسیدم احساس کردم که دیگه اشباع شدم و کنار گذاشتمش.توی نسخه‌های بعدی هم دیگه حتی توی هیچکدوم روند داستانی رو هم کامل نرفتم و بین 5 تا 30 درصد بازی رو گذاشتم کنار.

به نظرم بهتره Ubi برای چند سال هم شده این ip رو بذاره کنار و بعدش با تغییرات اساسی که شامل داستان منسجم،گیم پلی دگرگون شده،شخصیت اصلی جذاب و به یادموندنی برگرده تا بازم شاهد یک شاهکار مثل AC2 باشیم،گرچه زیاد امیدی به این قضیه ندارم.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
نمایش خوبی بود اما اصلا مثل اساسین های قبلی هایپ کننده نبود ، خیلی از المان های خسته کننده نسخه های قبلی هم دوباره توی همین 9 دقیقه نمایش دیده می شد. دشمن های تکراری ، انیمیشن های نامناسب مردم ، واکنش های نامعقول.
اما احساس می کنم یکم جزییات بهتر شده ، حالا نسخه Pre Alpha بوده نمی شه کامل نظر داد. اما چیزی که ازش خوشم اومد و امیدوارم کرد شخصیت بازی بود ، انگار بیشتر می شه حسش کرد ، شخصیت با ریتم ثابت نبود ، لهن صداش یک آهنگ یکنواخت رو نداشت ، و اینکه کله خر بود ، دنبال کاری رفت که می خواست. امیدوارم واقعا اینطور باشه ، بشه تو شخصیتش عصبانیت ، خوشحالی ، رضایت و ازین دست حس هارو دید.
 

FPS Eager

کاربر سایت
Jan 27, 2013
1,352
نام
امیرعلی
توی طراحی کاور هم زدن تو خط marvel و DC :|
شخصیت اصلی وسط ، بقیه دورش؛ ایده از این راحت تر به مغز کی میرسه؟!

11123143150395626445_11256582_918278118195729_6010475358952943160_n.jpg


1818143150396628348_Arrow_(cast).jpg


9843143150418012878_Assassins_Creed_Syndicate_AGNOSTIC_Box_Art_14314400450.jpg
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
توی طراحی کاور هم زدن تو خط marvel و DC :|
شخصیت اصلی وسط ، بقیه دورش؛ ایده از این راحت تر به مغز کی میرسه؟!

جدیدا نمیدونم چرا این طوری شده.
این سبک کاور هم راحته و هم محبوب به خاطر همین بیشتر از این نوع کاور استفاده میکند تا کاور های خلاقانه تر!
از سبک موسیقی کلاسیک توی بازی خیلی خوشم اومد من خودم به شخصه استقبال میکنم.
 

B@tman-Forever

کاربر سایت
Sep 14, 2014
780
نام
Ali
توی طراحی کاور هم زدن تو خط marvel و DC :|
شخصیت اصلی وسط ، بقیه دورش؛ ایده از این راحت تر به مغز کی میرسه؟!

11123143150395626445_11256582_918278118195729_6010475358952943160_n.jpg


1818143150396628348_Arrow_(cast).jpg


9843143150418012878_Assassins_Creed_Syndicate_AGNOSTIC_Box_Art_14314400450.jpg

الزایمری چیزی داری خدای نکرده ؟ :D
assassins creed brother hood کاورش چه شکلی بود ؟ :D یه سرچ بزن تو گوگل . یا باید اینا از یوبی اسکی رفته باشن :-" :D

- - -ویرایش - - -

من نسخه gold رو الان از استیم pre order کردم
با نسخه معمولیش چه فرقی داره ؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر