Multi Platform Assassin's Creed: Odyssey

mvmn_ac_odysey_header.jpg

Title: Assassin's Creed Odyssey
Developer: Ubisoft Quebec
Publisher: Ubisoft
Platforms: PC - PS4- Xbox One
Release Date: 5 Oct 2019
Meta Score: TBD
System Requirements
Minimum Requirements

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz, Ryzen 3 - 1200
Video: AMD Radeon R9 285 (2GB VRAM with Shader Model 5.0) or NVIDIA GeForce GTX 660
Memory: 8GB RAM
Resolution: 720p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: Low
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended Specification

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz, Ryzen 5 - 1400
Video: AMD Radeon R9 290X (4GB VRAM or more with Shader Model 5.0) or better or NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) – See supported list*
Memory: 8GB RAM
Resolution: 1080p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended 4K Configuration

OS: Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD Ryzen 1700X @ 3.8 GHz, Intel Core i7 7700 @ 4.2 GHz
Video: AMD Vega 64, NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB VRAM with Shader Model 5.0)
Memory: 16GB RAM
Resolution: 4K
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
در سال 2017 پس از استراحت یک ساله سری محبوب Assassin's Creed شاهد بازگشت این سری با بازی Assassin's Creed Origins بودیم. بازی که بسیازی از المان های سری را دگرگون ساخت و مسیر جدیدی در پیش روی سری قرار داد. حال یکسال پس از عرضه موفق Origins مجدد عنوان جدیدی در سری با نام Assassin's Creed Odyssey معرفی شد، عنوانی که قرار است ما را به زمانی قبل از داستان Origins، یعنی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح در سرزمین یونان ببرد. در نگاه اول این عنوان بسیار مشابه با Origins به نظر می رسد، اما آیا همه المان های آن اینطور است و تنها شاهد تغییر در مکان و زمان خواهیم بود؟! در جواب باید بگویم که خیر، بازی از لحاظ ظاهری از همان انجین و فرمول استفاده می کند، اما تک تک المان ها دچار تغییر و بهبود شده اند، از وجود Ability در مبارزات، تا مسیر RPG شدن به معنای واقعی. به منظور درک بهتر این تغییرات و اساس کلی بازی، اطلاعات مهم بازی را در بخش زیر مطالعه کنید.


اطلاعات بازی

  • دوره زمانی بازی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح، در دوران طلایی یونان است.
  • نقشه بازی شامل کل کشور یونان خواهد بود که بسیار متنوع تر از مصر باستان است. از فضاهای سرسبز تا کوه های برفی و دریاهای پهناور. همچنین وسعت این نقشه دو برابر نقشه عظیم Origins خواد بود که در نوع خود بی نظیر است.
  • شخصیت اصلی بازی برای اولین بار در سری قابل انتخاب است. شخصیت مرد با نام Alexios و شخصیت زن با نام Kassandra از کارکترهای قابل انتخاب بازی هستند. با وجود این انتخاب، سیر داستانی دو شخصیت یکسان خواهد بود.
  • شخصیت بازی از خانواده Spartaهاست، اما در کودکی طی یک حادثه نامعلوم از خانواده ترد می شود و تنها چیزی که برای او باقی می ماند نیزه شکسته Leonidas، پادشاه Spartaها (که از اجداد شخصیت اصلی نیز است) خواهد بود.
  • خبری از Templarها نیست و به نظر شخصیت منفی بازی با نام Cultist شناخته می شود که گویا اشاره به گروه تندرو مذهبی خواهد داشت.
  • شخصیت بازی از یک Mercenary پایین رده شروع خواهد کرد و تا بالاترین رتبه های Spartanها پیش خواهد رفت.
  • در بازی به دنبال پیدا کردن قسمت تاریک گذشته و کودکی خود خواهید بود.
  • المان های RPG بازی نسبت به Origins یک و شاید چند پله ارتقا پیدا کرده اند. علاوه بر درخت مهارت، Loot و Level Up شخصیت و موارد دیگر که در بازی قبل وجود داشت، برای اولین بار شاهد وجود Abiltyها، قابلیت انتخاب در مکالمات و تاثیر بر روند داستان، ایجاد روابط احساسی بین شخصیت ها و ... خواهیم بود.
  • ماموریت ها مانند بازی قبل در کل نقشه بازی پراکنده شده اند و به ماموریت های اصلی و فرعی دسته بندی می شوند. به غیر از این دو دسته، فعالیت های جانبی دیگری نیز بنا به فضا در بازی وجود خواهند داشت.
  • همچنان Eagle Vision جای خود را به عقابی با نام Ikarus داده است که از لحاظ قابلیت ها به نظر فرق چندانی با Senu نخواهد داشت. همچنین نام Ikarus اشاره به فرزند یکی از خدایان باستان یونان دارد که آرزوی پرواز کردن داشت.
  • سیستم Navigation بازی ادامه راه Origins خواهد بود و خبری از Mini Map نیست.
  • همانطور که بالاتر ذکر شد، نقشه بازی کل کشور یونان را پوشش خواهد داد و شامل شهرهای بزرگ، روستاها، دریاهای وسیع، معبدهای مخفی و ... است
  • پوشش گیاهی با توجه به فضا در بازی قرار گرفته است. همچنین اکوسیستم جانوری نیز همچنان در بازی وجود خواهد داشت.
  • تا به حال تنها وسیله نقلیه نشان داده شده اسب است و معلوم نیست آیا خبری از سایر مرکب ها خواهد بود یا خیر!
  • اسلحه های بازی مانند Origins به دو دسته کلی Range و Melee دسته بندی می شوند. اما اینبار Abilityها (مانند Spartan Kick) بازیکن را در مبارزات همراهی می کنند.
  • مبارزات ادامه دهنده همان سیستم جدید پیاده شده در Origins خواهد بود، باز هم آزادانه می توانید سلاح خود را به حرکت در آورید و زمان بندی، فاصله، سرعت و قدرت سلاح از فاکتورهای مهم خواهند بود.
  • برخی از نمادهای بازی مانند Leap of Faith همچنان در بازی وجود دارند، اما برخی جای خود را به چیز دیگری داده اند که جلوتر اشاره خواهد شد.
  • بخش زمان حال در بازی وجود خواهد داشت و ادامه دهنده داستان Layla Hassan خواهد بود. از نظر وسعت، بزرگ تر از Origins خواهد بود، اما همچنان تمرکز اصلی بر روی داستان Alexios/Kassandra است. همچنین بازی قابلیتی را در اختیار بازیکن قرارخواهد داد تا هر زمان که خواست به زمان حال بیاید و بازی شما را مجبور به این کار نخواهد کرد.
  • هیچ گونه بخش Multiplayer در بازی وجود نخواهد داشت.
  • از قابلیت های مخفی کاری چیز زیادی گفته نشد، با این حال به نظر تغییرات چندانی در آن صورت نگرفته است.
  • از لحاظ افسانه ها، بسیار بیشتر از Origins به آن ها پرداخته خواهد شد و با موجودات گوناگونی روبرو خواهیم شد. دیدار و یا روبرو شدن با خدایان باستان نیز دو از انتظار نخواهد بود.

و اما مواردی که نسبت به شماره قبل و برخی در کل سری جدید خواهند بود.

  • تا به اینجا خبری از Hidden Blade نخواهد بود و جای خود را به نیزه شکسته Leonidas داده است. این نیزه علاوه بر ایفای نقش جایگزین Hidden Blade برای مخفیانه به قتل رساندن، در مبارزات بسیار کاربری است و بسیاری از Abilityهای موجود به آن مربوط می شوند.
  • لباس و Armor به بخش های جدا از هم تجزیه شده اند و بازیکن قابلیت انتخاب هر تکه از آن را خواهد داشت (مانند AC Unity)
  • Assassination در حال حرکت به بازی اضافه شد که در بازی Origins وجود نداشت.
  • برای اولین بار در سری قابلیت انتخاب در مکالمات و وجود پیش آمد ها را در سری خواهید داشت. البته مواردی که بر اساس تاریخ باشند تغییر نخواهند کرد، اما سرنوشت شخصیت ها توسط بازیکن رقم می خورد.
  • برای اولین بار در سری چندین پایان در بازی وجود خواهد داشت
  • برای اولین بار در سری امکان ایجاد روابط عاطفی بین شخصیت های مختلف وجود خواهد داشت و حتی محدود به روابط عادی و مستقیم نخواهد شد.
  • برای اولین بار در سری همه مکالمات به صورت Cut Scene خواهند بود و راهی مانند The Witcher 3 را طی خواهد کرد.
  • بیش از 30 ساعت Cut Scene در بازی وجود خواهد داشت
  • با وجود جملات مشابه دو شخصیت Alexios و Kassandra در شرایط یکسان، شاهد تفاوت در نحوه بیان و انیمیشن های صورت خواهیم بود.
  • Naval Combats نقش بسیار پررنگی در بازی خواهند داشت و تنها محدود به چند ماموریت نخواهد شد.
  • موجودات دریایی متنوعی وجود خواهند داشت و شنا کردن در آب با حضور کوسه ها اصلا امن نخواهد بود.
  • برای اولین بار در سری کشتن NPCها موجب Desync شدن شما از بازی نخواهد شد و به جای آن سیستمی مانند Wanted Level سری GTA در بازی پیاده ساری شده است.
  • برای اولین بار در سری شاهد مبارزات عظیم با وجود 300 نفر خواهیم بود.
Post Launch & Season Pass Content

d8n_zanrvdbo22m11.jpg


Story Arc 1: Legacy of the First Blade
This first episodic adventure will link Assassin’s Creed: Odyssey and Assassin’s Creed: Origins. Players will fight alongside the first hero to wield the iconic hidden blade while learning why the Assassins choose to fight from the shadows. Starting December 2018, episodes will be released approximately six weeks apart.

Story Arc 2: The Fate of Atlantis
In the second story arc, players will confront godly creatures and uncover the secrets of the legendary sunken city. In a surprising saga filled with twists and turns, players will get even closer to Greek mythology and the First Civilization. Coming spring 2019, episodes will be released approximately six weeks apart.

Assassin's Creed III Remastered
Ignite the American Revolution as Connor, the master assassin born of the beauty and the brutality of 18th century America

اگر علاقه مند به بازی هستید، حتما سایت رسمی بازی را هم چک کنید:
Assassin's Creed Odyssey on PS4, Xbox One, PC | Ubisoft (US)

همینطور اگر می خواهید در در مورد تنوع محیطی فوق العاده بازی بیشتر بدانید, حتما حتما لینک زیر را بررسی کنید:
Assassin's Creed Odyssey World Map - Ancient Greece | Ubisoft (US)

تصاویر بازی
odku_ac_odyssey_footer.jpg


 
آخرین ویرایش:

KavehFrootan

کاربر سایت
Apr 5, 2020
87
یکی از نکات منفی و بد یوبی سافت همینه بازی هاشو به شدت غیر پولیش شده و ناپایدارتر مخصوصا زمان عرضه سر اکثر بازی های این مشکلات فنی زیاد باگ ها همیشه بوده و اتفاقا ضربه هم زده بهشون تو ارجینز بود تو یونیتی خیلی بد بود اینجا هم بود تو بقیه ip هاشونم بود متاسفانه اصلا به بخش فنی اونقدر توجه نمیکنن مثلاً شما میبینی یک بازی مثل Horizon میاد آنقدر بازی پولیش شده صیقل داده شده کلا روز اولش یک پچ 250 مگ داشت اینا همون اول یک پچ عظیم میدن الان البته به نظر میاد یوبی سافت داره روش عوض می‌کنه مخصوصا بعد از فروش ضعیف Division 2 و Ghoat recon آخری همین که Watchdogs عقب انداختن نکته مثبتیه
 

samadi741

کاربر سایت
Sep 23, 2017
716
دقیقا unity برای من بهترین نسخه از این فرانچایز گیمپلی بازی در عین روان بودن سنگینی یه اساسینس به ادم میداد شخصیت پردازی ارنو عالی بود بازی همون اوایل 7 گیگ اپدیت داد تمام باگ رفت نمیدونم چرا اینقدر بش گیر دادن

افت فریمش من یادمه سرویس کرد بعضی وقتا تا نه ده هم میومد
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
سمی_آف تاپیک:

الان گفتید یادش افتادم..
چقدر سر این 7 گیگ ناقابل فحش و ناسزا نثار یوبی کردن ملت. 7 گییییییگ!! چخبررره
حالا هفته ای یبار 20 گیگ، 30 گیگ آپدیت میدن برا بازیها.. اشاره به عنوان خاصی هم ندارم:-"
COD :|:))
یعنی من اپدیت می گیرم می گم پس فردا برم توی بازی می رم باز 20 گیگ دیگه اپدیت داده کلا به جای بازی در حال اپدیتم همیشه:))
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
یونیتی مسلما بخاطر فقط باگ انقد بد برخورد نشد باهاش.بازی کلی هایپ کرد و قبل انتشار یکی از نماد های تحول و گرافیک نسل جدید بود و اپیک فیل شد.بنظرم محبوبیتش بین کاربرا بخاطر اینه که اخرین بازی بود که حس اساسین میداد .ولی مکانیکاش دیگه واقعا تکراری بود و ماموریتا خسته کننده بودن به خصوص فرعیاش که میتونید مقایسه کنید با نسخه های جدید تا متوجشون بشید.البته انکار نمیکنم گرافیک و انیمشناش فوق العاده بود.
من همین الان دارم می رم و از جدیده به مراتب لذت بخش تره
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,290
یونیتی مسلما بخاطر فقط باگ انقد بد برخورد نشد باهاش.بازی کلی هایپ کرد و قبل انتشار یکی از نماد های تحول و گرافیک نسل جدید بود و اپیک فیل شد.بنظرم محبوبیتش بین کاربرا بخاطر اینه که اخرین بازی بود که حس اساسین میداد .ولی مکانیکاش دیگه واقعا تکراری بود و ماموریتا خسته کننده بودن به خصوص فرعیاش که میتونید مقایسه کنید با نسخه های جدید تا متوجشون بشید.البته انکار نمیکنم گرافیک و انیمشناش فوق العاده بود.
بالا میگی تو اون زمینه اپیک فیل شد، آخرش میگی انکار نمیکنی گرافیکش رو! کدوم بالاخره؟

ولی خیر مخالفم:D
میدونی...مشکل اینه که(در مورد اودیسه نمیگم چون هنوز سراغش نرفتم) ماموریت فرعی الانم چندان فرق خاصی نکرده که بگیم متحول شده... آخرش همونه که برو فلان کمپ فلان چیز رو بردار یا آزاد کن و ...

درد میدونی چیه؟ اگر اون موقع ماموریت اصلی خفن بود، و ماموریت فرعی چنین چیز پیش پا افتاده ای، الان مراحل اصلی به سطح پایین تری نزول کردن! و نه برعکسش!
یعنی واقعا من هیچ چیز جذاب و ویژه و خاصی تو مراحل اصلی اوریجینز ندیدم(عموما!)

جدای از اون، من هنوز فکر میکنم حتی مراحل فرعی قبل هم تنوع بیشتری داشتن... ساختار خود مراحل، لوکیشنی که توش در جریان بود، چینش دشمن ها و روند کلی مرحله متفاوت بود با مرحله ی اصلی
مثلا یکی از مراحلی که خیلی دوستش داشتم تو یونیتی، یه رژه ای تو خیابون برپا بود با حضور ناپلئون که دشمن قصد ترورش رو داشت(معمولا از این ایده ترور با تفنگ تو این مراسما زیاد استفاده میشه تو بازی ها و ... ) ، و ما باید از پشت بوم بدون اینکه با ناپلئون اصلا در تماس باشیم، این تروریست ها رو پاکسازی میکردیم...مرحله هم به صورت Co Op دو نفره بود و همزمان هر کدوم یک سمت خیابون رو پوشش میدادیم، حس خوبی داشت این مرحله واقعا...
هم به خاطر Co Op اون حس برادرهود رو میداد ، هم این شعارهایی که امثال بایک میگفتن رو قشنگ به وضوح دیدیم که ما تو سایه کار میکنیم و ... بدون اینکه کسی بفهمه عملیات تروری در جریان بوده جلوی چنین چیزی رو گرفتیم، و هم رو پشت بوم و از این خونه به اون خونه بود که از پارکور بازی لذت ببریم:D

----

من واقعا فکر میکنم AC:U میتونست همون کاری که AC2 کرد برای سری رو باز هم تکرار کنه! سیستم آپگرید با اسکیل پوینت رو اورد تو سری، یه عالمه سلاح و لباس و ... داشت با Statsهای مختلف ، همین آیتم ها رو یک سریش رو با رد کردن ماموریت بهت میداد، هنوزم میگم اون وجود دو سه ماموریت کوچیکی که برای 100% کردن ماموریت ها وجود داشت به شدت نکته مثبتی بود(و با 100% کردن جایزه های بهتری میگرفتی،امیدوارم این مورد برگرده)، وجود Co Op ، کلا ایده ی برادرهود اگر که از همون Day1 در دسترس قرار میگرفت(و رقابت بین برادرهودهای مختلف ساخته شده توسط ملت:D )
مبارزاتم نسبت به قبل سخت شده بود و با یک دکمه دیگه نمیمردن:p البته دشمنم نامرد بود یه لحظه ولشون میکردی تفنگ در میوردن:))

کلا یونیتی فقط به خاطر آخرین اساسین بودنش نیست که دوست داشتنیه، کلا دوست داشتنی بود:p
قبول دارم تو بخش داستان و شخصیت پردازی و استفاده از کاراکترهای تاریخی مثل ناپلئون خیلی بهتر میتونستن عمل کنند! ولی اینا مواردی نبود که نشدنی باشه و به خاطرش سری رو بکوبونند! اینا مواردین که رفع شدنی تو شماره های بعد میبودن:D

من به شخصه از Origins یه چی بخوام بردارم برای Unity اون انیمیشن های بعد از اساسینیت کردن دشمن هاست که حس و حال خاص و خفنی داشت:D(همون صحبت های آخرشون)
از یونیتی برای اوریجینز... همه چی... کلا اوریجینز نمیساختم:)) :-"
 

max-pain

کاربر سایت
Oct 9, 2012
552
باید یه عنوان که درباره پیدایش فرقه اساین که باید از نظر من میساختن بازی بسیاری خوب و خوش ساخت و زیبای بود و نکات جالبی توی بازی نشان داد مثل قطع شدن انگشت به هنگام استفاده از هیدن بلید ، علامت اساسین ها و...
اوریجنز از نظر من واقعا یک بازی اساسین کرید بود بر خلاف اودیسه، اودیسه بازی فوق العاده بود ولی اساسین کرید نبود هر کدم از این عناوین به نحوه خودشون عالی بودن هم یونیتی هم اوریجینز و اودیسه
دوستانی که اودیسه خریدن بعد خوندن این کامنت ها لطفا پشیمون نشید اودیسه واقعا ارزش تجربه داره حتما پیشنهاد میکنم یک open world عالی است


خیلی حالم میکنم کسی از نا امید کننده ترین بازی اساسین حرفی نمیزنه :D:D (assassin's creed rouge)
 

Assassin's Creed

کاربر سایت
Jun 24, 2006
1,320
بالا میگی تو اون زمینه اپیک فیل شد، آخرش میگی انکار نمیکنی گرافیکش رو! کدوم بالاخره؟

ولی خیر مخالفم:D
میدونی...مشکل اینه که(در مورد اودیسه نمیگم چون هنوز سراغش نرفتم) ماموریت فرعی الانم چندان فرق خاصی نکرده که بگیم متحول شده... آخرش همونه که برو فلان کمپ فلان چیز رو بردار یا آزاد کن و ...

درد میدونی چیه؟ اگر اون موقع ماموریت اصلی خفن بود، و ماموریت فرعی چنین چیز پیش پا افتاده ای، الان مراحل اصلی به سطح پایین تری نزول کردن! و نه برعکسش!
یعنی واقعا من هیچ چیز جذاب و ویژه و خاصی تو مراحل اصلی اوریجینز ندیدم(عموما!)

جدای از اون، من هنوز فکر میکنم حتی مراحل فرعی قبل هم تنوع بیشتری داشتن... ساختار خود مراحل، لوکیشنی که توش در جریان بود، چینش دشمن ها و روند کلی مرحله متفاوت بود با مرحله ی اصلی
مثلا یکی از مراحلی که خیلی دوستش داشتم تو یونیتی، یه رژه ای تو خیابون برپا بود با حضور ناپلئون که دشمن قصد ترورش رو داشت(معمولا از این ایده ترور با تفنگ تو این مراسما زیاد استفاده میشه تو بازی ها و ... ) ، و ما باید از پشت بوم بدون اینکه با ناپلئون اصلا در تماس باشیم، این تروریست ها رو پاکسازی میکردیم...مرحله هم به صورت Co Op دو نفره بود و همزمان هر کدوم یک سمت خیابون رو پوشش میدادیم، حس خوبی داشت این مرحله واقعا...
هم به خاطر Co Op اون حس برادرهود رو میداد ، هم این شعارهایی که امثال بایک میگفتن رو قشنگ به وضوح دیدیم که ما تو سایه کار میکنیم و ... بدون اینکه کسی بفهمه عملیات تروری در جریان بوده جلوی چنین چیزی رو گرفتیم، و هم رو پشت بوم و از این خونه به اون خونه بود که از پارکور بازی لذت ببریم:D

----

من واقعا فکر میکنم AC:U میتونست همون کاری که AC2 کرد برای سری رو باز هم تکرار کنه! سیستم آپگرید با اسکیل پوینت رو اورد تو سری، یه عالمه سلاح و لباس و ... داشت با Statsهای مختلف ، همین آیتم ها رو یک سریش رو با رد کردن ماموریت بهت میداد، هنوزم میگم اون وجود دو سه ماموریت کوچیکی که برای 100% کردن ماموریت ها وجود داشت به شدت نکته مثبتی بود(و با 100% کردن جایزه های بهتری میگرفتی،امیدوارم این مورد برگرده)، وجود Co Op ، کلا ایده ی برادرهود اگر که از همون Day1 در دسترس قرار میگرفت(و رقابت بین برادرهودهای مختلف ساخته شده توسط ملت:D )
مبارزاتم نسبت به قبل سخت شده بود و با یک دکمه دیگه نمیمردن:p البته دشمنم نامرد بود یه لحظه ولشون میکردی تفنگ در میوردن:))

کلا یونیتی فقط به خاطر آخرین اساسین بودنش نیست که دوست داشتنیه، کلا دوست داشتنی بود:p
قبول دارم تو بخش داستان و شخصیت پردازی و استفاده از کاراکترهای تاریخی مثل ناپلئون خیلی بهتر میتونستن عمل کنند! ولی اینا مواردی نبود که نشدنی باشه و به خاطرش سری رو بکوبونند! اینا مواردین که رفع شدنی تو شماره های بعد میبودن:D

من به شخصه از Origins یه چی بخوام بردارم برای Unity اون انیمیشن های بعد از اساسینیت کردن دشمن هاست که حس و حال خاص و خفنی داشت:D(همون صحبت های آخرشون)
از یونیتی برای اوریجینز... همه چی... کلا اوریجینز نمیساختم:)):-"
یونیتی خیلی درجه یک بود، تنها شکستش به نظرم عجله یوبی برای عرضه بازی بود! میزاشتن بازی یکم روش کار بشه پولیش بشه، مراحل فرعیش بهتر بشه و شخصیت پردازی و داستان رو یک کم ارتقاء میدادن خیلی درجه یک میشد. به نظرم یونیتی میتونست حکم اساسین 1 رو بازی کنه و بعد یونتی 2 میرفت برای اساسین 2 و یه ساختار خوب در میاورد که سیندیکیت زد از پایه نابود کرد رفت!!
تو حالا اودیسه رو بازی کنی تازه به عمق فاجعه پی میبری! انیمیشن های به شدت سطحی، داستان شدیدا تخیلی، شخصتی پردازی خنده دار و ماموریت هایی که بعضی هاش واقعا چرتن!
اورجینز باز به نظرم نسبت به اودیسه خیل بهتر بود ...
یک چیزی که توی یونتی خیلی مشهود بود و هست نسبت به همه این اساسین جدید ها و خیلی شبیه اساسین 1 بود، این بود که اصلا نمیتونستی الکی و همینطوری به قول معروف بزنی دلو به دریا بری تو دل دشمن که کشته میشی، بازی مجبورت میکرد یک مخفی کاری رو بزاری وسط ولی مشکلی که بود این بود که یونیتی تو گیم پلیش شدیدا باگ داشت! یهو کاور میگرفت از کاور در میومد جای درست کاور نمیگرفت، درست نمیتونست بکشه میزدی یارو نمیکشت! مشکلاتی که توی اورجینز خیلی خوب حل اش کردن، یعنی مکانیزم گیم پلی تو کشتن و کاور گرفتن و بالا و پائین رفتن تو اورجینز خیلی روون شد توی یونیتی خیلی باگ هست! خیلی خیلی! اون نرمی گیم پلی بازی رو گاهی میگیره. همینم تجربه اعصاب خوردکنی برای آدم ایجاد میکنه. مخصوصا اوایلش که اومده بود و پچ هاش نیمده بود روانی کننده بود یادم همون مرحله اول که باید از پشت میرفتی یهو شخصیت میرفت تو کاور میپرید اونور!!! روانیم میکرد.

خلاصه که یونیتی خیلی حیف شد اون بازه انقلاب فرانسه خیلی کار داشت! یه سگانه درجه یک از توش در میومد!
 
  • Like
Reactions: KavehFrootan

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,655
بازیو چند ساعتیه شروع کردم دو دل بودم بین کارکتر‌ها که الکسیوس رو انتخاب کردم بنظرم اسسین تره صداگذاریشم خوبه. بعد دو سه سال که ارجینز زده بودم دلم واسه این کنترل و‌ فیزیک نر‌م و‌ روون این سری تنگ شده بود همون که سنگینی و خشکی یه سری بازیای جهان باز دیگه رو‌ نداره راحت بدون کلنجار رفتن با مکانیزم‌های گیم پلی همه کارارو‌ راحت انجام میدی غنیمته. کمبتش هم خوبه راضیم حالت rpg بازیم ساده‌ست یه تنوع خوبی داده گرافیک و طراحی مپ با اینکه تو یه بخش کوچیکی از بازیم ولی خیلی خفن طراحی شده واقعا زیباست.
 

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,075
بالا میگی تو اون زمینه اپیک فیل شد، آخرش میگی انکار نمیکنی گرافیکش رو! کدوم بالاخره؟

ولی خیر مخالفم:D
میدونی...مشکل اینه که(در مورد اودیسه نمیگم چون هنوز سراغش نرفتم) ماموریت فرعی الانم چندان فرق خاصی نکرده که بگیم متحول شده... آخرش همونه که برو فلان کمپ فلان چیز رو بردار یا آزاد کن و ...

درد میدونی چیه؟ اگر اون موقع ماموریت اصلی خفن بود، و ماموریت فرعی چنین چیز پیش پا افتاده ای، الان مراحل اصلی به سطح پایین تری نزول کردن! و نه برعکسش!
یعنی واقعا من هیچ چیز جذاب و ویژه و خاصی تو مراحل اصلی اوریجینز ندیدم(عموما!)

جدای از اون، من هنوز فکر میکنم حتی مراحل فرعی قبل هم تنوع بیشتری داشتن... ساختار خود مراحل، لوکیشنی که توش در جریان بود، چینش دشمن ها و روند کلی مرحله متفاوت بود با مرحله ی اصلی
مثلا یکی از مراحلی که خیلی دوستش داشتم تو یونیتی، یه رژه ای تو خیابون برپا بود با حضور ناپلئون که دشمن قصد ترورش رو داشت(معمولا از این ایده ترور با تفنگ تو این مراسما زیاد استفاده میشه تو بازی ها و ... ) ، و ما باید از پشت بوم بدون اینکه با ناپلئون اصلا در تماس باشیم، این تروریست ها رو پاکسازی میکردیم...مرحله هم به صورت Co Op دو نفره بود و همزمان هر کدوم یک سمت خیابون رو پوشش میدادیم، حس خوبی داشت این مرحله واقعا...
هم به خاطر Co Op اون حس برادرهود رو میداد ، هم این شعارهایی که امثال بایک میگفتن رو قشنگ به وضوح دیدیم که ما تو سایه کار میکنیم و ... بدون اینکه کسی بفهمه عملیات تروری در جریان بوده جلوی چنین چیزی رو گرفتیم، و هم رو پشت بوم و از این خونه به اون خونه بود که از پارکور بازی لذت ببریم:D

----

من واقعا فکر میکنم AC:U میتونست همون کاری که AC2 کرد برای سری رو باز هم تکرار کنه! سیستم آپگرید با اسکیل پوینت رو اورد تو سری، یه عالمه سلاح و لباس و ... داشت با Statsهای مختلف ، همین آیتم ها رو یک سریش رو با رد کردن ماموریت بهت میداد، هنوزم میگم اون وجود دو سه ماموریت کوچیکی که برای 100% کردن ماموریت ها وجود داشت به شدت نکته مثبتی بود(و با 100% کردن جایزه های بهتری میگرفتی،امیدوارم این مورد برگرده)، وجود Co Op ، کلا ایده ی برادرهود اگر که از همون Day1 در دسترس قرار میگرفت(و رقابت بین برادرهودهای مختلف ساخته شده توسط ملت:D )
مبارزاتم نسبت به قبل سخت شده بود و با یک دکمه دیگه نمیمردن:p البته دشمنم نامرد بود یه لحظه ولشون میکردی تفنگ در میوردن:))

کلا یونیتی فقط به خاطر آخرین اساسین بودنش نیست که دوست داشتنیه، کلا دوست داشتنی بود:p
قبول دارم تو بخش داستان و شخصیت پردازی و استفاده از کاراکترهای تاریخی مثل ناپلئون خیلی بهتر میتونستن عمل کنند! ولی اینا مواردی نبود که نشدنی باشه و به خاطرش سری رو بکوبونند! اینا مواردین که رفع شدنی تو شماره های بعد میبودن:D

من به شخصه از Origins یه چی بخوام بردارم برای Unity اون انیمیشن های بعد از اساسینیت کردن دشمن هاست که حس و حال خاص و خفنی داشت:D(همون صحبت های آخرشون)
از یونیتی برای اوریجینز... همه چی... کلا اوریجینز نمیساختم:)):-"
در مورد اپیک فیل شدن شاید جمله بندیم خوب نبوده.منظورم‌ این نبود که تو زمینه گرافیک و انیمشن فیل شد.صرفا دلایل هایپ بازی رو گفتم و فیل خود بازی بصورت کل منظورم بود.همه همون اول که اومد چه منتقدا چه گیمرا اعتراف کردن که گرافیک شاهکاره. باگ شدید اوایل عرضه عدم تحول مورد انتظار تو مکانیکا از جمله دلایل اپیک فیل شدنش بود.من دقیق کوئستای یونیتی رو یادم نمیاد ولی حس خسته کننده بودنشون هنوز یادمه و همین مرحله ای که مثال زدی مثال بارز یه کوئست تکراریه که ده ها بار تو سری یکیو اسکورت کردیم و رو‌پشت بوم ها کشتیم دشمنا رو با کم و بیش همون مکانیکای بازیای قبلی و بدون کیفیت داستانی کوئستای اودیسی.درمورد مراحل اصلی و فرعی.کلا سرو ته هربازی اوپن ورد رو ببندی میرسی به این که برو یجا یه عدرو بکش یا یه چیزی پیدا کن.ولی داستان اون ماموریت چرا دارم اون کارو میکنم مکانیکای مورد استفاده لوکیشنش جذاب میکنه بازی رو.تو بازی ای مثل اودیسی میاد با دادن انتخاب به بازی باز حتی جذاب ترم میکنه ماموریتارو و پیچشای داستانی میتونی رقم بزنی.ماموریتای فرعی زنجیره ای که با trouble in paradise و طولانیم هست یه مثال فوق العاده برای کوئست های فرعی اودیسی هست. این کوئست در مورد یه جزیرس که نیروی مقاومتش به رهبری یه خانمی با یه سرباز اسپارتان میخوان نیروهای اتنی رو به رهبری یه ژنرال معروف اتنی از بین ببرن. بعد سرباز اسپارتانی از ما میخواد که به کشتی های اتنی حمله کنیم ولی رهبر مقاومت پیشنهاد میده که استراتژیک عمل کنیم ومیتونیم انتخاب کنیم.بعدیدونه از گداهای اون شهر که اصلا میتونیم نبینیمش به ما میگه که قبلا خدمتکار اون ژنرال بوده و رهبر مقاومت در واقع بچه ی ژنراله و به ما ادرس یه خونرو میده که اونجا مدرکه و بعد میتونیم به رهبر مقاومت اطلاع بدیم یا نه این یه پیچش داستانی.بعد اخر کوئست که ژنرال رو با رفتن مخفیانه به خونش یا حمله همه جانبه به انتخابمون شکست میدیم و جزیررو ازاد میکنیم.بعد از جشن ازاد شدن جزیره سرباز اسپارتان با ما حر میزنه و میگه فک میکنه ما به رهبر مقاومت علاقه داریم و تو ساحل با ما دوئل میکنه.الانم دوباره در مورد این کوئست تحقیق کردم انگار اگه شخصیت خانوم رو انتخاب میکردیم سرباز اسپارتان عاشق ما میشد و اصلا دوئل اتفاق نمیفتاد.
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
به عنوان کسی که اودیسه رو بالای 330 ساعت بازی کرده، تمام DLCهاش رو رفته و بازی رو هم 100% کرده، به نظرم ضعیف ترین عنوان توی سری به حساب میاد.

گرافیک هنری بازی خوبه اما انیمیشن‌ها به دلیل ماهیت RPG که داره به شدت ضعیف هستن. از انیمیشن راه رفتن دو کارکتر گرفته تا مبارزات و حالت‌های صورتشون.
خط داستانی بازی به غیر از چند ماموریت خاص، هیچ نوع روایت سینمایی نداره و حتی به اون 40 و خورده‌ای تارگت (!) هم نیازی نیست اهمیتی بدید چون هیچ تفاوتی با دشمنای عادی ندارن.
بگذریم از این که بازی کلا ارتباطش با یونیورس AC فقط توی استفاده از اسم چند مورد خاص هستش... . توی این فرنچایز زمان حال هیچوقت پرفکت نبوده اما حداقل توی AC3 تنوع خوبی رو داشت و داستان درست و درمونی رو هم روایت می‌کردن. اما اینجا... :D
درباره دو اکسپنشن هم فقط می‌تونم بگم فاجعه بودن. هرچند که طراحی مپ‌ها به شدت چشم نواز هستن اما مشکل اصلی داستان پر از حفره و بی هدف بودنشه! به عنوان مثال عملا توی DLC اول از اسم داریوش سوء استفاده شده بود تا یه ارتباط بی معنا و مفهوم بین اودیسه و اوریجینز ایجاد کنن :D در کنار اون، شخصیت پردازی میستیوس هم که کلا افتضاح از آب در اومده. بازی بخاطر RPG بودن یک سری چیزا رو فدا کرده و سر همین مورد، تیم دقیقا خودش هم نمی‌دونه که کاساندرا/الکسیوس آدمای خوبی هستن یا بد، دزدن یا شریف، قاتلن یا بخشنده :D و مشکل اینجاست که حتی خود بازی هم تو مراحل اصلیش کمکی بهت نمی‌کنه تا بفهمی این تخته سنگی که داری کنترل می‌کنی چه هویتی داره!

من نمی‌گم اودیسه بازی بدی بود. به هیچ عنوان بازی بدی نیست و یکی از جذاب‌ترین و سرگرم کننده‌ترین‌هاست، اما به نظر من AC خیلی بدی هست. خودم بازی رو بدون پرداخت یک قرون اضافه تموم کردم. اما برای گرفتن آیتم‌های خوشگلش یا باید هر هفته با سارگان سر و کله میزدی تا یه تیکه از لباس‌های خوشگل رو به دست بیاری (تازه اگه تکراری نبودن) یا پول می‌دادی و می‌خریدیشون. به شخصه از اون گرایندی که برای به دست آوردن این آیتم‌ها باید انجام می‌دادم زجر کشیدم و امیدوارم دیگه توی سری نبینیمش. به علاوه، شما وقتی یک بازی ARPG مثل ویچر رو بازی می‌کنی، به مراتب کمتر با Grind Wall به شکل اودیسه مواجه می‌شی. توی اودیسه از وقتی که مادر شخصیت رو پیدا می‌کنی، عملا باید 10 لول گرایند کنی تا بتونی ماموریت اصلی بعدی رو بری.... که همین باعث میشه رشته داستان از دست بره و مجبور باشی تا سرگرم ماموریت فرعی‌هایی با مکانیزم تکراری و داستان‌های آبکی بشی. 100% همه ماموریت‌ها اینطور نبودن اما بخش عظیمیشون اینجوری هستن متاسفانه. filler content بازی خیلی زیاده :D

همچنین اومدن یه مپ بزرگ درندشت ساختن که خیلی از بخش‌هاش کپی هم دیگه هست (موردی که توی اوریجینز تقریبا وجود نداشت) و حتی شهرهاش هم حس شهر بودن ندارن. دقیقا توی اون زمانی که داستان بازی در جریانه، جمعیت آتن چند صدهزار نفره ولی توی شهر آتن که بزرگترین منطقه شهری بازیه، شما جمعا 20 تا NPC توی یه محیط نمی‌بینی :)) بماند که حذف تقریباً همه المان‌های مخفی کاری بازی هم ضربه شدیدی بهش وارد کرده. حتی یک مینی گیم هم توی بازی وجود نداره به جز اون آرنا که اونم او و آخر باید همون کاریو بکنی که تو ماموریت‌های اصلی می‌کنی! سرتاسر مپ پره از ساید کوئست و صندوقچه :D

در کل من از بین تمامی استودیوهای یوبی، از تیم کبک بیشتر از همه بدم میاد چون هم پتانسیل محیط‌ها رو حروم می‌کنن هم کانسپت‌های خوب رو ناقص پیاده سازی می‌کنن. به عنوان یک اساسینز کرید، نه سیندیکیت رو دوست دارم نه اودیسه و جفتشونم همین تیم ساخته:D در عوض به شدت برای بازی تیم مونترئال که توسط اشرف اسماعیل داره کارگردانی می‌شه هایپ هستم. فقط انتظار دارم قسمت‌های سینمایی بازی حس و حالی متفاوت نسبت به بقیه مراحل داشته باشه. کیفیت انیمیشنا و بازی بازیگرا خیلی مهم هستن :D

پ.ن: به نظرم اگه یوبی به تیم یونیتی وقت می‌داد تا بازی رو کامل بکنن، شاهد این مسیر جدید نبودیم و خیلی هم بهتر می‌شد. من یونیتی رو واقعا دوست داشتم :( هرچند اوریجینز هم خیلی دوست دارم اما حیف که آینده سری یک مقدار نامعلومه درحال حاضر :D اما خداروشکر که گوست ریکان فلاپ شد تا اینا هم درس بگیرن و همه چیزو RPG سازی نکنن :D خداکنه برای AC بعدی هم یه مد immersive بذارن که لول و rpg رو غیرفعال کنه.
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
من خودم اولین هفته انتشار Unity به دلیل باگ و افت فریم های وحشتناک و بهینه نبودن بازی تو همین فروم نوشتم که بشدت بازیه بد و بیخودیه. بعد از اینکه از بنجولی به اسم اوریجینز و ادیسه دست کشیدم، یکبار دیگر رفتم Unity رو دانلود کنم. دیدم که کلی آپدیت و فیکس اومده براش. بازی اجرا شد و تنها نسخه از سری AC شد برام که بالای 100 ساعت بازیش کردم. مخصوصاً DLC فوق العاده ای که براش اومد و سلاح هایی مثل گیوتین و... باز شد. برای من یونتی بهترین نسخه از AC بوده.

داستان AC Odyssey رو هم دوست داشتم و خیلی مشتاق بودم ببینم آخرش چی میشه. درست مثل حسی که به Origins داشتم. ولی متاسفانه از یه جا به بعد بازی ازتون میخواد که Level up کنید. برای اینکار باید کارهای تکراری رو برای nامین بار انجام بدید و تنها تفاوت در این بود که دشمنا کمی به هوش مصنوعیشون اضافه میشد. بسیار ناامید کننده بود گیم پلی این دو بازی. عمق فاجعه زمانی رخ میداد که در ادیسه یک سری نبردهای تعداد بالا وجود داشت که باید برای یکی از طرفین میجنگیدی. زمین پر از دشمن بود و بازی به یکباره قطع میشد و نتیجه رو اعلام میکرد و میگفت مثلاً تیم آبی رنگ برنده شد :)) فوتباله مگه مشتی؟


دست کشیدن از Origins و Odyssey و بازگشتم به Unity دو تا از بهترین تصمیماتم در دنیای گیمینگ بود. تصمیم اول باعث شد چندین ساعت در وقتم صرفه جویی کنم. تصمیم دوم باعث شد بعد از نسخه ی Revelations یکبار دیگه طعم یک Assassin's Creed عالی رو بچشم. این مسئله تو تمام رسانه ها صادقه. اگر احساس کردید کتابی بهتون مزه نمیده، فیلم براتون کند پیش میره، موسیقی حالتون رو بهم میزنه، بازی بهتون نمی چسبه، خیلی سریع قیدش رو بزنید و بیخیالش شید. شما قرار نیست از همه چیز خوشتون یا بدتون بیاد و این طبیعیه.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,290
در مورد اپیک فیل شدن شاید جمله بندیم خوب نبوده.منظورم‌ این نبود که تو زمینه گرافیک و انیمشن فیل شد.صرفا دلایل هایپ بازی رو گفتم و فیل خود بازی بصورت کل منظورم بود.همه همون اول که اومد چه منتقدا چه گیمرا اعتراف کردن که گرافیک شاهکاره. باگ شدید اوایل عرضه عدم تحول مورد انتظار تو مکانیکا از جمله دلایل اپیک فیل شدنش بود.من دقیق کوئستای یونیتی رو یادم نمیاد ولی حس خسته کننده بودنشون هنوز یادمه و همین مرحله ای که مثال زدی مثال بارز یه کوئست تکراریه که ده ها بار تو سری یکیو اسکورت کردیم و رو‌پشت بوم ها کشتیم دشمنا رو با کم و بیش همون مکانیکای بازیای قبلی و بدون کیفیت داستانی کوئستای اودیسی.درمورد مراحل اصلی و فرعی.کلا سرو ته هربازی اوپن ورد رو ببندی میرسی به این که برو یجا یه عدرو بکش یا یه چیزی پیدا کن.ولی داستان اون ماموریت چرا دارم اون کارو میکنم مکانیکای مورد استفاده لوکیشنش جذاب میکنه بازی رو.تو بازی ای مثل اودیسی میاد با دادن انتخاب به بازی باز حتی جذاب ترم میکنه ماموریتارو و پیچشای داستانی میتونی رقم بزنی.ماموریتای فرعی زنجیره ای که با trouble in paradise و طولانیم هست یه مثال فوق العاده برای کوئست های فرعی اودیسی هست. این کوئست در مورد یه جزیرس که نیروی مقاومتش به رهبری یه خانمی با یه سرباز اسپارتان میخوان نیروهای اتنی رو به رهبری یه ژنرال معروف اتنی از بین ببرن. بعد سرباز اسپارتانی از ما میخواد که به کشتی های اتنی حمله کنیم ولی رهبر مقاومت پیشنهاد میده که استراتژیک عمل کنیم ومیتونیم انتخاب کنیم.بعدیدونه از گداهای اون شهر که اصلا میتونیم نبینیمش به ما میگه که قبلا خدمتکار اون ژنرال بوده و رهبر مقاومت در واقع بچه ی ژنراله و به ما ادرس یه خونرو میده که اونجا مدرکه و بعد میتونیم به رهبر مقاومت اطلاع بدیم یا نه این یه پیچش داستانی.بعد اخر کوئست که ژنرال رو با رفتن مخفیانه به خونش یا حمله همه جانبه به انتخابمون شکست میدیم و جزیررو ازاد میکنیم.بعد از جشن ازاد شدن جزیره سرباز اسپارتان با ما حر میزنه و میگه فک میکنه ما به رهبر مقاومت علاقه داریم و تو ساحل با ما دوئل میکنه.الانم دوباره در مورد این کوئست تحقیق کردم انگار اگه شخصیت خانوم رو انتخاب میکردیم سرباز اسپارتان عاشق ما میشد و اصلا دوئل اتفاق نمیفتاد.

خوب از این نظر آره، همه انتظار داشتیم یونیتی موقع عرضه شدیدا بترکونه!(فکر کنم شرط آواتار هم سرش باختم حتی=)) ) و از این نظر اپیک فیل شد:|

اما... در مورد مرحله ای که گفتم، درسته اسکورت میشنه، ولی فرق داره! :D باید بشینی پاش و Co Op بری تا ببینی چه حسی داره! :D کلا با اون چیزا که کنار دیت طرب وایسا و 10قدم یکبار ملت حمله میکنند متفاوته :D

در مورد انتخاب گفتی... آقا!!!! یکی از دردهای من با اودیسه همینه! آخه رو چه حسابی انتخاب تو AC ؟ رو چه حسابی داستان Canonی وجود نداره(گزینه: برید کتاب بخونید بخوره تو سرشون:D )
قرار نیست اگر RPG خوبه،اگر این سیستم مبارزه خوبه،اگر حق انتخاب خوبه ... همه جا و برای همه بازی ها خوب باشه!
من هنوز تو کتم نمیره بر اساس یونیورس بازی و خوندن تاریخ،یعنی چی که حق انتخاب داریم:| تاریخ یه چیز ثبت شده ست...نه یه متغیر:| (سر اوریجینز ملت یه تئوری هایی راجبش داشتن البته، که نمیدونم عملی شدن یا نه، ولی گزینه مسخره ایه برای این بازی به هر حال:D )

@Fenris Wolf W
ناامیدم نکن:| من بازی رو گرفتم فقط به خاطر DLC اولش؛ یعنی اونم کشک؟ :|


---

ولی خدایی تو دنیا، بازی ساخته شده که مبارزاتش با نیزه به بدیه Origins باشه؟
اصولا نیزه رو تو بازی ها خیلی دوست دارم و بهم حال میده ولی توی Origins به نظرم فاجعه ای بیش نبود:|
 
  • Like
Reactions: saeedonly

Batsy

“Tots Units Fem Força” «Més que un club»
کاربر سایت
Apr 29, 2008
3,278
به عنوان فن قدیمی و سفت و سخت بازی میگم بعد از تجربه اوریجینز دیگه حتی رغبت نکردم ک اودیسی رو بخرم اینم کامنتم توی صفحه اول این تاپیک :

خب چیزی ک از الان میتونم بطور قطع بگم اینه ک پوسته کلی بازی همون ac: o هستش دقیقا مث همون چیزی ک توی ac:3 و ac:bf دیدیم،در کل هرچی باشه من بازی میکنم چون کلا فن این بازیم :D

ولی خب واقعا بعد از دیدن گیمپلی و تجربه ای ک از اوریجینز داشتم اصلا بازی رو نخریدم و شاید فقط بخرم بذارم وقتی ک اینترنتی قطع شد و دیگه ب بدبختی افتادم و هیچ بازی نداشتم میرم سراغش :D

مشکل بزرگ من تخیلی شدن بازیه،دیگه واقعا بازی راه GOW شدن رو پیش گرفته!
بنظرم یوبیسافت ک اینقد علاقه ب تخیلی شدن بازی داشت باید میرفت سراغ PoP و بنظرم واقعا هم موفق میشد
چون رگ و ریشه و گیم پلی AC و PoP شبیه بهم هست و حتی اولش هم قرار بود AC 1 ی نسخه از PoP باشه.

در مورد unity هم با اینکه پر از باگ بود و مراحل بازی تکراری بود من ازش لذت بردم،درسته ک اون حس نسخه 1 2 رو بهم نداد ولی خب بنظرم
این فرنچایز از نسخه سوم(همون سه هم فقط بخاطر اضافه شدن یسری جزئیات گرافیکی و نبرد دریایی یکم از یکنواختی در اومد وگرنه مراحل فرعی بازم تکراری بودن) ب بعد دیگه حالت ی خط صاف و
یکنواخت ب خودش گرفت.

اما نسخه های قبل از اوریجینز و اودیسی هر چقد هم ک بد بودن باز حس AC رو به ادم میدادن نه ی بازی تخیلی!
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
خوب از این نظر آره، همه انتظار داشتیم یونیتی موقع عرضه شدیدا بترکونه!(فکر کنم شرط آواتار هم سرش باختم حتی=)) ) و از این نظر اپیک فیل شد:|

اما... در مورد مرحله ای که گفتم، درسته اسکورت میشنه، ولی فرق داره! :D باید بشینی پاش و Co Op بری تا ببینی چه حسی داره! :D کلا با اون چیزا که کنار دیت طرب وایسا و 10قدم یکبار ملت حمله میکنند متفاوته :D

در مورد انتخاب گفتی... آقا!!!! یکی از دردهای من با اودیسه همینه! آخه رو چه حسابی انتخاب تو AC ؟ رو چه حسابی داستان Canonی وجود نداره(گزینه: برید کتاب بخونید بخوره تو سرشون:D )
قرار نیست اگر RPG خوبه،اگر این سیستم مبارزه خوبه،اگر حق انتخاب خوبه ... همه جا و برای همه بازی ها خوب باشه!
من هنوز تو کتم نمیره بر اساس یونیورس بازی و خوندن تاریخ،یعنی چی که حق انتخاب داریم:| تاریخ یه چیز ثبت شده ست...نه یه متغیر:| (سر اوریجینز ملت یه تئوری هایی راجبش داشتن البته، که نمیدونم عملی شدن یا نه، ولی گزینه مسخره ایه برای این بازی به هر حال:D )

@Fenris Wolf W
ناامیدم نکن:| من بازی رو گرفتم فقط به خاطر DLC اولش؛ یعنی اونم کشک؟ :|


---

ولی خدایی تو دنیا، بازی ساخته شده که مبارزاتش با نیزه به بدیه Origins باشه؟
اصولا نیزه رو تو بازی ها خیلی دوست دارم و بهم حال میده ولی توی Origins به نظرم فاجعه ای بیش نبود:|

قشنگ سوء استفاده از اسم داریوشه :D من فقط بخاطر اون dlc هایپ شدم و سیزن پس رو گرفتم اما انقدر بد بود که قشنگ فحش می‌دادم به تیمی که پشت توسعه dlc بوده... (تیم ساختش با بازی اصلی فرق داره)

در خصوص حق انتخاب، می‌تونستن توی سطوح پایین‌تر بیارن یا چمیدونم، مثل GTA روی چیزای فرعی ایجادش کنن (زنده نگه داشتن فلان کارکتر توی فلان ماموریت فرعی باعث می‌شه بعدا توی دنیا به طور رندوم ببینیش و یه کار کوچیک باهاش انجام بدی)
حتی یادمه AC2 هم حق انتخاب در سطح خیلی کمرنگی داشت (بغل کردن لئوناردو، قهوه خوردن و...) ولی توی اودیسه واقعا خوب از آب درنیومده. مشکل اصلی من اینه که چرا دارن همه داستان‌های مهیج رو توی کامیک بوک ادامه می‌دن :| فاصله بین اوریجینز و اودیسه، فاصله تبدیل شدن (اسپویلر برای پایان اوریجینز) آیا به آمونت و قتل جولیوس سزار و چگونگی تشکیل برادرهود توی روم واقعا برند منیجر و Lore manager نداشتن باعث این اتفاقا هم می‌شه. باز خوبه خبر اومده اون تیم نظارت روی همه بازی‌های یوبی عوض شده ساختارش و دیگه فقط نظر اون یارو دیمیتری برای ساخت بازیا ضروری نیست وگرنه AC بعدی احتمالا شبیه ساز رانندگی می‌شد :))
 
  • Like
Reactions: KavehFrootan

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,290
قشنگ سوء استفاده از اسم داریوشه :D من فقط بخاطر اون dlc هایپ شدم و سیزن پس رو گرفتم اما انقدر بد بود که قشنگ فحش می‌دادم به تیمی که پشت توسعه dlc بوده... (تیم ساختش با بازی اصلی فرق داره)

در خصوص حق انتخاب، می‌تونستن توی سطوح پایین‌تر بیارن یا چمیدونم، مثل GTA روی چیزای فرعی ایجادش کنن (زنده نگه داشتن فلان کارکتر توی فلان ماموریت فرعی باعث می‌شه بعدا توی دنیا به طور رندوم ببینیش و یه کار کوچیک باهاش انجام بدی)
حتی یادمه AC2 هم حق انتخاب در سطح خیلی کمرنگی داشت (بغل کردن لئوناردو، قهوه خوردن و...) ولی توی اودیسه واقعا خوب از آب درنیومده. مشکل اصلی من اینه که چرا دارن همه داستان‌های مهیج رو توی کامیک بوک ادامه می‌دن :| فاصله بین اوریجینز و اودیسه، فاصله تبدیل شدن (اسپویلر برای پایان اوریجینز) آیا به آمونت و قتل جولیوس سزار و چگونگی تشکیل برادرهود توی روم واقعا برند منیجر و Lore manager نداشتن باعث این اتفاقا هم می‌شه. باز خوبه خبر اومده اون تیم نظارت روی همه بازی‌های یوبی عوض شده ساختارش و دیگه فقط نظر اون یارو دیمیتری برای ساخت بازیا ضروری نیست وگرنه AC بعدی احتمالا شبیه ساز رانندگی می‌شد :))
لعنت خدا بهشون پس:| :| :| حس میکنم برم ریمیتر3 و AC III L رو دوباره بزنم بیشتر لذت میبرم پس:)) :|


این تیکه پاره کردن داستان تو AC فاجعه ست... من با همین کمیک قبلی و جدید GOW هم مشکل دارم...با اینکه فقط یه کمیک 3~4جلدیه احتمالا فقط

اما سر AC نابود کردن! رسما باید خیلی بیکار باشی که بتونی Lore رو جمع جور کنی و دنبال کنی:|
زمان حال که رسما مخصوص کمیک هاست!
همین ادامه Origins (که اگر DLC میشد جذاب تر از DLCهای خود بازی میبود) باز تو کتابه
داستان الطایر که خیلی چیزاش تو کتابه:D

اون حق انتخاب های کوچیک باشه مشکلی نیست، به جایی برنمیخوره...تاریخ هم عوض نمیشه:-" ، مثلا من با همون Black Boxهه سیندیکیت و یونیتی خیلی هم موافقم و نکته مثبت میدونم!
ولی اینکه نه جنسیت کاراکترت معلومه...نه کل اتفاقاتی که میفته و ...، واقعا ناجوره:|
اوکی...بیان AC زمان حال بسازن، قبول میکنم...ولی بعدش ادامه دادنش یه مقدار ضایعست که داستان رو با انتخاب کی ببرن جلو؟(البته اینا میخورن به بن بست یکیش رو انتخاب میکنند و تو کمیک ادامه میدن کسی نفهمه:-" )

گفتم Black Box ... اینا باز تا زمان سیندیکیت شعورشون میرسید اگر میخوان بلایی سر بازی بیارن، یه فلسفه ای پشتش میوردن! DNA درست خونده نشده، اونجا گلیچه، اگر بمیری یا آدم بکشی در اصل نمیبازی ... خطای Sync نشدن میده.
اینا موارد ریز و شاید از نظر خیلی ها بی اهمیت باشه،ولی حداقل نشون میدادن یه 4چوبی دارن،یه دنیای جذاب خلق کردن!
این حق انتخاب فعلی به من این حس رو میده که زدن زیر میز و همه چی رو نابود کردن:-" گفتن گور بابای هرچی گفتیم، نون تو این چیزاست:D

مشکل اینه بعید میدونم دیگه حذف کنند این مورد رو هم:| مخصوصا وقتی واکنش ها مثبت بوده:|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر