Multi Platform Assassin's Creed III


nvuyjjrdi2gja0drqlc.jpg


Developer: Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Producer: Francois Pelland
Genre: Action-Adventure
Engine: AnvilNext
Release: October 30, 2012


Website

بلاخره شرکت یوبی سافت مهر تایید و تاریخ عرضه بازی معروف خود را زد و تاریخ انتشار بازی Assassin's Creed III را مشخص نمود. طبق کنفرانسی که شرکت یوبی سافت با سرمایه گذاران خود داشت اعلام کرد این بازی در October 30 روانه بازار می‌گردد.

طبق اطلاعاتی که یوبی سافت از بازی Assassin's Creed III منتشر نمود، بازی دارای شخصیت اصلی جدیدی می‌باشد و گویا یوبی یک استراحت به شخصیت‌های اصلی خود یعنی Ezio de Auditore در سری جدید داده است. یوبی از دادن اطلاعات بیشتر تفره رفت و فقط اذعان کرد این بازی برای کنسول Wii U نیز منتشر ‌می‌شود.
طبق اطلاعاتی که رئیس یوبی سافت ارائه کرد این بازی یکی از بزرگترین و بهترین‌های این سری و همچنین شرکت یوبی سافت خواهد بود. وی در ادامه نیز خاطر نشان کرد: بازی Assassin's Creed III نزدیک به سه سال است که در حال ساخت می‌باشد.


اطلاعات جدید:

++++++++
1- Connor دارای حرکات جدید برای مبارزه میباشد و هیچ کدام از حرکتهای نسخه ی قبل در بازی وجود نخواهد داشت !
2-حالت target locking از بازی برداشته شده است و دشمنان به صورت خودکار شناسایی میشودند ! سیستم دفاع و حمله به prevent turtling ارتقا پیدا کرده است !
3-شما میتوانید همزمان با دواسلحه در میدان نبر حاظر شود !
4-در بازی کوهها ، جنگل ها و همچنین بیابانها وجود خواهد داشت (RDR
5-با استافاده از نسخه جدید Anvil engine( در بالا گفته شده ) + میتواند صورت افراد را با جزییات بیشتری نمایش داده شود به نوعی شاید در بازی چهره ی تکراری نبینید همانند نسخه ی 1 بازی !
6-هوش مصنوعی بازی با توجه به موتور گرافیکی ارتقا داده شده است مثلا در بازی درجه ی به نام grey morality وجود دارد که باعث میشود تمام افراد بومی خوب نباشند ( خیانت در قبیله ) یا انگلیسی ها تماما افراد بدی نباشند !
7- وسایل Connor همچنان قابل استفاده و اپگریت هستند ! اما اینبار به صورت پیشرفته تر
8- Connor همچنان هیدن بلید خواهد داشت !
9-آب و هوا تاثیر زیادی روی حرکات دشمن میگذارد مثلا شما در برف در حال مبارزه با دشمن هستید و این برف باعث میشود حرکات دشمن کند شود !
10- شما میتوانید حیوانات را شکار کنید که با شکار انها میتوانید Skill به دست بیاورید !
11- دیگر در بازی برجی وجود ندارد که بخواهید انها را تصاحب کنید ! این قابلیت در بازی از بین رفته است اما چیز جایگزینی خواهد داشت !
12 -پدر Connor یک فرد انگلیسی و مادرش یک فرد بومی امریکایی است ! به این خاطر دورگه حساب میشود !
13- بارش برف و باران در بازی وجود خواهد داشت !
14- Connor در مبارزات میتواند از اسلحه ی گرم استفاده کند !

Update 1

  1. خوب Engine بازی هم معرفی شد AnvilNext خصوصیات جالبی داره مثل استفاده از 2000 کارکتر تو صفحه نمایش در هر زمان! این Engine قابلیت پیاده سازی یه سیستم آب و هوا به صورت دینامیک و انمیشن ها رو به صورت کامل داره.
  2. به گفته UBI بازی DX11 ساپورت میکنه.
  3. بازی داری Coop چهار نفره هست این Mode به اسم Wolf Pack هست که شامل 25 مرحله هست.
  4. Ubi اعلام کرده استارت کار از 4 سال پیش زده شده و 8 استدیو به صورت جداگانه از نقاط مختلف دنیا رو این بازی در حال کار هستن!
  5. The World Of Assassin’s Creed III


Update 2


  1. یوبی می خواد یه DLC برای بازی منتشر کنه به اسم The Tyranny of King Washington که حاوی 5 قسمت هست مثل یک Campaign برای سینگل پلیر بازی که در سه بخش اپیزودیک حوادث پس از انقلاب آمریکا روایت میکنه و کارکتر ها و مپ های جدید برای قسمت مولتی بازی و ... در ضمن قیمت این بسته $29.99 اعلام شده.
King George Washington - DLC

2510x2391



__________________________________________



System Requirements

Minimum System Requirements

Supported OS: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8
Processor: 2.66 GHz Intel Core2 Duo E6700 or 3.00 GHz AMD Athlon 64 X2 6000+ or better recommended
RAM: 2 GB (4 GB recommended)
Video Card: 512 MB DirectX 9.0c-compliant with Shader Model 4.0 or higher (
see supported list)1
Sound Card: DirectX 9.0c-compliant (5.1 surround sound recommended

DVD-ROM: Dual-layer drive
Hard Drive Space: 17 GB
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)
Multiplayer: 256 kbps or faster broadband connection


Supported Video Cards at Time of Release

AMD Radeon HD 3870 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series or better
NVIDIA GeForce 8600 GT / 9 / 100 / 200 / 300 / 400 / 500 / 600 series or better
Laptop versions of these cards may work, but are not supported. These chipsets are the only ones that will run this game

__________________________________________


Trailers

Gameplay Trailer

Gameplay Teaser


Connor Weaponry Teaser Trailer

Gameplay #1


m27889.jpg


Animus Trailer - 720p

Length: 3 Minutes 2 Seconds
FPS: 43.0664 fps
Size: 93.25 MB


m27957.jpg


Naval Warfare - 720p

Length: 1 Minute 59 Seconds
FPS: 43.0664 fps
Size: 67.58 MB


m28102.jpg


Making of Rise - 1080p

m28170.jpg


Naval Warfare WalkThrough - 720p

Length: 3 Minute 23 Seconds
FPS: 43.0664 fps
Size: 86.16 MB

m28593.jpg


Boston Tea Party Trailer - 1080p

Length: 1 Minute 48 Seconds
FPS: 43.0664 fps
Size: 70.38 MB

__________________________________________


Screenshots

#1

Gameplay Teaser

Connor Weaponry

#2

 
آخرین ویرایش:

doostanehsoft

کاربر سایت
May 19, 2011
1,407
نام
Mojtaba
معرفي بازي Assassins Creed III

مقدمه

سال 2006 بود که یوبی سافت برای اولین بار در نمایشگاه ای 3 از اساسینز کرید پرده برداری کرد . عنوانی که از ابتدا برای انقلاب در سبک اکشن ماجراجویی پایه ریزی شده بود . گردش آزادانه در شهر .انجام حرکات آکروباتیک .داستانی قوی و سیستم سینمایی مبارزه ی بازی استاندارد های جدیدی را برای سبک اکشن ماجراجویی تعریف کردند .

اساسینز کرید به همه ثابت کرد برای مخفی کاری نیاز به پناه گرفتن در سایه ها و تاریکی شب نیست .با این حال نسخه ی اول از کمبود محتوا رنج می برد . تیم توسعه ی بازی این نیاز را درک کرد و باعث شد بر خلاف نسخه ی 1 نقطه ی درخشش نسخه ی دوم محتوا و تنوع بازی باشد . بعد از موفقیت چشمگیر بازی دوم تیم توسعه ی بازی بجای عرضه ی نسخه ی سوم دست به ساخت ادامه ی بازی دوم زده به طوری 2 عنوان دیگر از بازی دوم تولید و ارایه شد که به ادامه ی داستان شخصیت محبوب بازی اتزیو آدیتوره دِ فیرنزه می پرداختند .

همچنین برای اولین بار در سری شاهد قسمت چند نفره بودیم که با استقبال طرفداران و منتقدین روبه رو شد ولی این موفقیت با عرضه ی عنوان Revelations کمتر و کمتر شد . در این زمان بود که تیم توصعه ی بازی درک کرد که عمر موفقیت نسخه ی دوم به پایان رسیده و باید دست به تغییر و تحول بنیادی بزند و این چنین بود که اساسینز کرید 3 متولد شد .

اطلاعاتی در مورد شهر های بازی

Boston:

یکی از شهر های بزرگی که در بازی مشاهده می کنیم، شهر Boston می باشد. Boston یکی از بزرگترین شهر ها در نیمه ی دوم قرن 18 هم بود که وقایع تاریخی بسیاری در ان اتفاق افتاده که برخی از ان ها عبارتند از: حزب چای بوستون، قتل عام بوستون، نبرد Bunker Hill، محاصره بوستون و ... (در عکس زیر نمای کلی شهر Boston را مشاهده میکنید.)

s15v2u9vsi0z19uomc5y.jpg


همچنین عکس زیر هم بیانگر حال و هوای شهر Boston می باشد، که نشان میدهد در گذشته Boston شهری پر جنب و جوش، دارای خانه های آجری بلند، کلیساها و کشتی ها لنگر انداخته بوده .

3cx6wxc6cc6bddkq7yj.jpg



همان طور که در عکس زیر مشاهده میکنید، یکی دیگر از شهرهای بازی شهر New York است. در عکس کاملا مشخص است که شهر New York به شدت سوخته است که بیانگر اتش سوزی فاجعه بار در سال 1776 است که حدود یک چهارم از شهر در خرابه های سمت چپ عکس قرار دارند. تا به امروز، هنوز مشخص نیست که آیا ان آتش سوزی مهیب تصادفی بوده یا از عمد اتفاق افتاده تا مانع حضور نیروهای انگلیسی اشغالگر در داخل شهر باشد .

rc0zfn2enc3yl3vjjxzr.jpg


به نظر می اید با وجود همچین شهرهایی که در ان برهه ی زمانی وفور از اتفاقات تاریخی و مهم بودند، میتوان به وجود یک داستان خوب در این شماره همانند نسخه های قبل امیدوار شد .

qauesiwxppwx8qll1zo.jpg


داستان

کانر -شخصیت اصلی بازی - فرزند مادری سرخ پوست و پدری انگلیسی است .بازیکن کودکی کانر را در آستانه نبردهای آمریکا تجربه خواهد کرد . فردی که با نابودی قبلیه ی برخلاف اتزیو - که قدم در راه انتقام جویی گذاشت - اهدافی عدالت خواهانه دارد .در بازی 3 دهه از زندگی کانر را تجربه خواهید کرد .

سه دهه ی سرنوشت ساز برای آمریکا در زمانی که دموکراسی و نبرد قدرت به اوج خود رسیده و جورج واشینگتن و همراهانش با بکار گیری دست های پشت پرده و حرکات سیاسی در تلاش برای تغییر تاریخ جهان هستند .اما هدف تیم توسعه ی بازی نشان دادن داستان زدگی کانر است و نه بیان تاریخ جنگ های آمریکا !
همانند عناوین قبلی بازیکن متحدینی خواهد داشت که در تاریخ وجود وجود خارجی داشته و از افراد سرشناس زمان خود بودند . افرادی مثل جورج واشینگتن و بنجامین فرانکلین و چارژ لی کانر را در مسیر بازی همراهی خواهند کرد .

همچنین این بازی پایانی برای داستان دزموند مایل خواهد بود .شخصیتی که تمام این عنوان را از دید او تجربه کردیم و از نوادگان بزرگان فرقه ی اساسین ها بوده و به صورت پیاپی در تلاش برای نجات جهان و جلوگیری از نابودی دوباره ی نسل بشریت است .

گیم پلی

یکی از نقاط قوت همیشگی سری و نقطه ی تمایز آن از عناوین دیگر سبک گیم پلی سری بوده است .المانی که همیشه در به بهبود و گسترش بوده است . تیم توسعه ی بازی با حذف برخی قابلیت های اضافی و جایگزینی آنها با عوامل جدید قصد تغییر روند بازی و سرعت بخشیدن به آن را دارد . سیستم هدف گیری بازی از حالت دستی به خودکار تغییر یافته و بهمراه آن دوربین بازی حالت سینمایی تری پیدا کرده به شکلی که در نبرد های تن به تن دوربین حالتی شبیه بازی های مبارزه ای پیدا می کند سیستم مبارزه طوری طراحی شده که بازیکن به صورت متداوم در حال حرکت و جنب و جوش باشد .
مثلا وقتی در تعقیب هدفی هستید دیگر نیازی به توفق برای کشتن محافظانش نیست و می توانید به طور همزمان با مبارزه به تعقیب هدف خود بپردازید . همچین کانر می تواند از ترکیب چاغو و تبر و سلاح گرم و حتی هیدن بلید خود استفاده کند سیستم انیمیشن های بازی و گشت گذار در محیط گسترش یافته و کانر علاوه بر حرکت بر روی دیوار ها و پشت بام ها می تواند از درختان و دیگر عوامل طبیعی به نفع خود استفاده کند .

چابکی او باعث می شود در طوفان های سنگین و مناطق صعب العبور برتری محوسی نسبت به دشمنان خود داشته باشد . دیگر عامل تغییر یافته در بازی سیستم فرقه هاست.بر خلاف عناوین قبلی که برای انجام ماموریت های فرقه ها باید به مقر آنها مراجعه می کردید اینبار خود فرقه ها و دسته ها بنا بر اعمال و توانایی شما به سراغتان آمده و از شما درخواست عضویت می کنند شما در بازی قابلیت شکار حیوانات و فروختن پوست آنها در شهر را خواهید داشت .
سیستم اقتصادی بازی قوی تر از گذشته بازگشته . اینبار شما به جای قدم زدن در شهر و خرید مغازه ها و بنا ها با سیستمی مجهز رو به رو خواهید بود که از هر لحاظ بهبود یافته است هنوز اطلاعاتی از قسمت چند نفره ی بازی منتشر نشده ولی تیم سازنده وعده ی بخشی گسترده و بهبود یافته را داده اند .

گرافیک

اساسینز کرید 3 از نسخه ی جدید انجین آنویل استفاده خواهد کرد تیم فنی سازنده ی سه گانه ی شاهزاده ی پارسی : شن های زمان و دو عنوان اول سری اساسینز کرید بعد از پایان نسخه ی دوم به سرعت کار بر روی انجینی پیشرفته که پایه گذار عنوان سوم باشد را شروع کردند . به نقل از تیم سازنده هدف ساخت این انجین اجرای بازی های نسل بعد روی نسل حاضر کنسول ها بوده است .

این موضوع با دیدن انیمیشن های روان و محیط بزرگ و پر از پدیده های طبیعی بازی و جنگ ها و دسته های پر جمعیت مردم و دشمنان کاملا مشخص است . محیط بازی شهر های بوستون و نیو یورک و همچنین سرزمین های مرزی را شامل می شود و وسعت محیط حدود 1.5 برابر محیط رم در انجمن برادری خواهد بود .

 

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,882
نام
صابر
http://trailers-ak.gametrailers.com...ssacre_gameplay_cam_jgs_1280x720_3500_h32.mp4

اینم یه گیم پلی جدید به مدت 6 دقیقه ! واقعا شهر Boston خیلی زیبا کار شده . یه نکته ی جالبی که توجه منو جلب کرد سیستم کاور گیری بود توی بازی که اولین باره میبینم ! خیلی هم مخوف بود بسی خوش گذشت .
انجمن برادری هم خیلی تغییر پیدا کرده پیشنهاد میکنم تریلر رو حتما ببینید.
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
عالی بود تریلرش,عجب شهر زنده ای ساخته بودن!!
فقط کاش یه ذره این مبارزاتش رو سختتر میکردن که نشه یه تنه یه شهرو کشت!!
این شماره سوم هم معلومه اکشناش به آسونی شماره های قبلی هست!!
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
امروز دموی کنفرانس یوبی سافت رو دیدم . دیگه شک ندارم این بازی یکی از بهترین و از نامزدین اصلی بهترین بازی سال بعد هست. سطح کیفی کار یوبی فوق تصور رفته بالا. بازی با نسخه های قبلی از نظر کیفیت ساخت واقعا قابل مقایسه نیست. انیمیشن های پارکور روی درخت محشره. خیلی جذابتر از اون چیزی هست که فکرش رو می کردم. نرم و روون و از همه مهمتر خیلی طبیعی و واقعی به نظر میاد.
انیمیشن های بدن کانر بی نقصه. طرز دویدنش، و واکنشش نسبت به محیط کامل طبیعی و واقعی کار شده. فرو رفتن توی برف فکر می کنم اولین باری هست که توی بازی ها نمایش داده میشه که نکته جالبش اینجاست که توی گیم پلی بازی هم تاثیر داره و از سرعت دویدن کانر در حالت پیاده یا سواره کم می کنه. NPC های بازی رو اگه توجه کنید خودش یه دنیای دیگه است. هر کدوم سرگرم انجام یه کاری هستن. یکی داره قصابی می کنه آهو سلاخی می کنه یکی تفگ ها رو بار می زنه یکی بار گاری خالی می کنه یه سری های دارن تنفگ هاشون رو پر می کنن یکی داره زخمی میاره. طوری شده که من دارم تقریبا دموی Wach Dogs باورم میشه و به نظر میاد یوبی توی این زمینه وارد لول های بعدی شده.انیمیشن و فیزیک لباس کانر کم از شخصیت اصلی اون بازی نداره و سطح جزییات به کار رفته توی لباسش و نوع واکنش فیزیکی قطعات مختلف لباس و ابزار و وسایلی که بهش اویزونه نسبت به حرکات سریعش مثال زدنیه. اسم AC III واقعا برازنده این بازی هست.
 

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,882
نام
صابر
خوب نسخه ی PC بازی همونطور که انتظار داشتم تاخیر خورده و خوشبختانه تاخیرش کمتر از یک ماه هست
بازی قراره در 23 نوامبر منتشر بشه ولی نسخه های کنسولی در 30 اکتبر منتشر میشه
 

rockstar 69

کاربر سایت
Aug 11, 2011
784
نام
علی محمد
http://trailers-ak.gametrailers.com...ssacre_gameplay_cam_jgs_1280x720_3500_h32.mp4

اینم یه گیم پلی جدید به مدت 6 دقیقه ! واقعا شهر Boston خیلی زیبا کار شده . یه نکته ی جالبی که توجه منو جلب کرد سیستم کاور گیری بود توی بازی که اولین باره میبینم ! خیلی هم مخوف بود بسی خوش گذشت .
انجمن برادری هم خیلی تغییر پیدا کرده پیشنهاد میکنم تریلر رو حتما ببینید.
صابر جان میشه sd شو لطف کنی.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خوب نسخه ی PC بازی همونطور که انتظار داشتم تاخیر خورده و خوشبختانه تاخیرش کمتر از یک ماه هست
بازی قراره در 23 نوامبر منتشر بشه ولی نسخه های کنسولی در 30 اکتبر منتشر میشه
آقا یه سوال که منو از بچگی مشغول کرده اینه که چرا تاخیر میده؟ نمیتونه همون اول یه تاریخی رو برای نسخه PC تایید کنه؟بعدش هدفشون چیه؟
نسخه PC بهتر باشه؟ یا اول کنسولیزه بشه بعدش بیاد رو PC؟
 

rockstar 69

کاربر سایت
Aug 11, 2011
784
نام
علی محمد
آقا یه سوال که منو از بچگی مشغول کرده اینه که چرا تاخیر میده؟ نمیتونه همون اول یه تاریخی رو برای نسخه PC تایید کنه؟بعدش هدفشون چیه؟
نسخه PC بهتر باشه؟ یا اول کنسولیزه بشه بعدش بیاد رو PC؟
هدفشون اینه که نسخه ی کنسولی اول فروششو بکنه بعد عرضه کنن.
 

HOSΣIN

کاربر سایت
Mar 15, 2012
2,932
نام
HOSΣIN
باز هم یه یک ماهیی تاخیر داره.خُب یه سیاسته.ولی یکی از بهترین کار هایی رو که یوبی کرده ،بر روی نسخه ی ps3 دی ال سی مخصوصی رو اختصاص داده.
 

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,882
نام
صابر
قراره گیم پلی جدیدی از بازی منتشر بشه اینو گیم اسپات گفته این گیم پلی در 4 جولای منتشر میشه تصویری از این حادثه منتشر شده که در زیر میبینید
assassins-creed-III-new-gameplay-trailer-on-july-4-poster.jpg


صابر جان میشه sd شو لطف کنی.
خیلی باید ببخشید که با تاخیر جواب دادم ندیده بودم
بفرماید این با کیفیت SD
http://trailers-ak.gametrailers.com...assacre_gameplay_cam_jgs_640x360_1200_m30.mp4
 

..............

کاربر سایت
May 7, 2011
572
منم الان تریلرو دیدم خیلی عالی بود

فقط یه چیزی که بده اینه که آفتاب شدید تو بازی نیست! تنها نسخه AC که میشد نور آفتاب و گرماشو توش حس کرد فقط و فقط AC 1 بود
دیگه نه تو نسخه 2 و نه تو AC BH و نه تو AC R اون نور آفتاب شدید وجود نداشت و نور پردازی بازی انگار همیشه تو غروب بود

درحالی که تو AC 1 بازی انگار همیشه تو ظهر داغ در حال اجرا بود و همین باعث میشد بیشتر اون حس زمان قدیم بودنش حس بشه
نمیدونم چرا اون نور پردازیش رو خراب کردن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر