Multi Platform Assassin's Creed 2

سلام.
Assassin's Creed 1 با گرافیک زیبا و گیم پلی منحصر به فرد و داستانی جذاب به یکی از پر طرفدار ترین IP های جدید این نسل تبدیل شده است به گونه ای که هزاران گیمر در سطح جهان بی صبرانه منتظر ارائه نسخه دوم این بازی هستند.
اطلاعاتی که از بازی منتشر شده به صورت زیر می باشد

مجله Game Informer اولين اطلاعات بازي Assassin’s Creed 2 را منتشر كرده است و خلاصه اين اطلاعات به شرح زير است.
............

assassinscreed23.jpg


شما مقداري اسلحه جديد در بازي داريد. از بين انها مي توان به : طبر , چكش , گرز , نيزه , دو نوع شمشير و دو نوع خنجر متفاوت اشاره كرد. هر اسلحه اي داراي يك حركت قوي و منحصر به فرد خود است.

كارگاه da Vinci در بازي موجود است. شما همچنان مي توانيد از ديوار ها بالا برويد و سوار اسب شويد. شما قابليت شنا كردن را در بازي داريد و 100 البته قابليت پرواز به بازي اضافه شده است. همچنين چرخه شب و روز در بازي وجود خواهد داشت.

مكان هاي بازي شامل : Saint Marks Basilica, The Grand Canal, The Little Canal, and the Rialto bridge مي شود. شما قابليت رفتن به حومه شهر Tuscany را خواهيد داشت.

بازي در سال 1476 به وقوع مي پيونند. اگر به ياد داشته باشيد داستان Altair در سال 1191 به وقوع ميپيوست. پس شما به جاي يكي از اجداد جديد Altair / Desmond بازي خواهيد كرد.
به خانواده Auditore اشاره شده است و اسم كاراكتر اصلي بازي Ezio Auditore de Firenze خواهد بود . وي يك نجيب زاده ار فلورانس است همچنين كاراكتر هاي اصلي بازي شامل : Machiavelli, Caterina Sofrza, and Lorenzo de Medici مي شوند. همچنين سو قصد( ترور) به جانه Lorenzo de' Medici در بازي وجود دارد.

بازي داراي يك سيستم جديد است كه به شما نحوه رفتار سربازان دشمن و مردم را نشان خواهد داد. شما مي توانيد دشمنان را خلع سلاح كنيد و از اسلحه هاي انها بر عليه خودشان استفاده كنيد. 16 نوع ماموريت منحصر به فرد وجود خواهد داشت. ديگر ماموريت هاي دزدي كيف وجود ندارد. اگر زيادي مبارزه كرده باشيد نياز داريد تا به ديدن دكتر هاي كنار خيابان برويد. اين دكتر ها سلامتي شما را كامل خواهند كرد.

ابژكت هاي مخفي (مثل پرچم در شماره قبل ) در اين بازي هم وجود دارند منتها اگر شما انها را بدست اورديد شما يك پاداش in-game دريافت خواهيد كرد. ( اين ابژكت ها فقط يك نوع امتياز دهي نيست بلكه به شما وسايلي در بازي اهدا خواهد كرد.) ايتم هاي بازي شامل :‌ پرچم , مجسمه , سكه هاي طلا و تعدادي ديگر خواهد بود كه به انها اشاره نشده است.

دشمنان جديدي به بازي اضافه شده اند كه داراي نوع برخورد و ضعف هاي جديد و منحصر به فرد هستند. از ميان انها مي توان به كماندارن , دشمنان ممتاز , دشمنان خنجر به دست , Brutish ها كه داراي زره هاي سنگين و داراي دو شمشير يا دو طبر هستند و يك سري دشمنان باهوش نيزه زن كه اگر متوجه بشوند شما به انها نزديك شده ايد همراه با سلاحشون در مكاني مخفي خواهند شد.

Ubisoft حدود 240 نفر را براي ساخت اين بازي گمارده است.


















با تشکر ویژه از دوست خوبم کسرا
 
  • Like
Reactions: Darkkahn

p..i..d

کاربر سایت
Aug 29, 2010
39
این اخر بازی رو میشه یکی بگه دقیق اون زنه چی میگفت؟خیلی مهمه برام:d فقط اون جاشو نفهمیدم:d

اگر دقیقشو می خوای همشو بخون!:))>:)

قسمت هفتاد و دوم : {{ خدایان ! یا کسانی که قبلا آمده بودند ؟! }}

Ezio که کاملا از باز شدن در و نشانه ها و سمبل های درخشان روی دیوار معبد حیرت زده شده ، قدم به قدم و آهسته وارد معبد می شه ! سپس یک شخص نورانی ظاهر می شه که گویا یک خانم هست ... او به Ezio می گه : " خوش آمدی فرستاده " PROPHET " ! نزدیکتر بیا و چیزی رو که آوردی نشان بده ! " Ezio جلوتر میره و سیب بهشتی رو به سمت او دراز می کنه ... اون موجود درخشان دستش رو بالای سیب می گیره و به طرف دیگه ای نگاه می کنه و میگه ما باید حرف بزنیم ! Ezio میگه : " به کجا نگاه می کنی ؟ تو کی هستی ؟! " موجود درخشان جواب میده : " من به لطف شما انسان ها ، اسمهای زیادی داشتم و دارم ! مثل { Minerva } و یک زمانی هم { Merva } یا { میترا } ( خورشید ) ! اینها هم { ژوپیتر } و { پلوتو } و ... هستند !!! "
Ezio با تعجب میگه : " پس خدایان شما هستید ! " اون موجود درخشان جواب میده : " نه ! ما فقط قبل از شما اومده بودیم ! و تفاوت نوع ما و نوع شما در این بود که ما بسیار پیشرفته تر از شما بودیم ولی در عوض تعداد شما خیلی خیلی بیشتر از تعداد نوع ما بود و حالا هم بیشتر هست ! نوع شما هنوز آماده نبود تا با ما ارتباط برقرار کنه یا پیغام ما رو درک کنه ... هنوز هم انسانهای خیلی کمی مثل تو وجود دارند که می تونن با ما ارتباط برقرار کنند و ما رو ببینند ! " باز دوباره اون موجود درخشان به طرف دیگه ای نگاه می کنه و میگه : " شاید از این حرفهای من چیزی نمی فهمی ولی هشدار و اخطار ی که باید به تو بدم چیزی خیلی مهم تر از این حرف هاست و متوجه خواهی شد پس خوب گوش بده ! " Ezio دوباره به وسط حرف های او می پره و میگه : " با کی حرف می زنی ؟! کس دیگری جز من اینجا هست ؟!!! " موجود درخشان میگه : " تو فرستاده ( PROPHET ) هستی و با پیدا کردن من وظیفه ی خودتو انجام دادی و به پایان رسوندی ... من دیگه حرفی با تو ندارم و با تو صحبت نمی کنم ، بلکه تو بعنوان یک واسطه حرفهای من رو منتقل می کنی و به شخص مورد نظر می رسونی ! پس خواهش می کنم فقط گوش کن و هیچ سوالی نپرس ! "

قسمت هفتاد و سوم : {{ فقط گوش کن و چیزی نپرس ! }}

ناگهان موجود درخشان ناپدید میشه و فقط صداش به گوش می رسه : " انسان ها ، یعنی نوع شما ، فقط و فقط به خاطر یک هدف آفریده شدید ! زمانی که ما قبل از شما بودیم و زندگی می کردیم ، تعدادمون خیلی کم بود و کمتر و کمتر می شد ، ما به مرحله ای از پیشرفت رسیدیم که توانستیم نوع انسان رو مهندسی کنیم و خلق کنیم و به او زندگی ببخشیم تا به کمک انسان ها ما هم بتونیم به حیات خودمون ادامه بدیم ... ! ما به شما انسان ها ویژگی هایی عطا کردیم که باعث میشه دو جنس مخالف از نوع شما با هم ارتباط برقرار کنند و تولید مثل کنند ... این امر سبب شد که تعداد شما روز به روز زیادتر بشه ... نوع ما در ابتدا به راحتی با نوع شما ارتباط برقرار می کرد ، ما با کمک نوع شما روی زمین مناطق سرسبز و باشکوه بسیار بزرگی بوجود آوردیم تا از شما به خاطر کمک به ادامه ی حیات ما ، تشکر کنیم ... خیلی از شما ها این مناطق سرسبز و پر طراوت رو " بهشت " نام گذاری کردید ، در این سرزمین های سرسبز کانالهای ارتباطی زیادی بین نوع ما و نوع شما بوجود آوردیم که شما به اون ها می گفتید " قطعه های بهشتی " ، این کانالهای ارتباطی دقیقا متناسب با مغزهای شما انسانها طراحی و ساخته شده بود و کاملا در دسترس شما بود ، تنها راه ارتباط بین ما و شما این " قطعه های بهشتی " بود و بعلت حساسیت بیش از حدی که داشتند ، ما نمی توانستیم محدودیت های زیادی در اطرافشون اعمال کنیم ... بخاطر همین ، دست زدن و برداشتن " قطعه های بهشتی " را برای شما انسانها شدیدا ممنوع کرده بودیم.
اما با زیاد شدن تعداد شما چیز عجیبی اتفاق افتاد که اصلا فکرش رو نمی کردیم ... هر روز بین گروهی از شما انسان ها و گروهی دیگر از انسان ها جنگ و دعوایی بر سر چیزهایی مثل آب و غذا و زوج و ... اتفاق می افتاد و ما نمی تونستیم مستقیم وارد صحنه بشیم و کنترل کنیم چون تعداد شما خیلی زیاد شده بود و از قدرت و توان ما خارج شده بود . عده ی زیادی از شما انسان ها از حضور ما غافل شده بودید و مشغول جنگ و دعوا با یکدیگر و آتش زدن قلمروهای یکدیگر بودید و از اطاعت ما سرپیچی می کردید ... بنابراین ما با استفاده از طراحی و بوجود آوردن بلا یای طبیعی مثل طوفان و زلزله می خواستیم به شما یادآوری کنیم که همه ی شما هر چقدر هم که تعدادتون زیاد باشه ، در مقابل خشم طبیعت عاجز و ناتوان هستید و تنها با کمک یکدیگر می توانید نجات پیدا کنید ...
شما انسان ها به جنگ و دعوا ادامه دادید و طبیعت و زیبایی کره ی زمین را زیر پا گذاشتید ... هر جا که می رفتید ، با خودتون آتش و خرابی می بردید و نظم طبیعت رو به هم می زدید . ما متوجه شدیم که کنترل کار از دست ما خارج شده و با این خرابی هایی که شما انسان ها بوجود آوردید ، طبیعت زمین رو خشمگین کردید و به طور حتم طبیعت برای باز پس گرفتن نظمی که شما انسان ها ازش گرفته بودید به تدریج همه ی شما رو نابود خواهد کرد ... ما متوجه خطراتی که داشت نزدیک می شد بودیم و نمی تونستیم با همه ی شما ارتباط برقرار کنیم چون " سیب های بهشتی " با به هم خوردن نظم طبیعت ، ضعیف شده بودند و پیغام ما رو به خوبی انتقال نمی دادند .
عده ی خیلی کمی از انسانها توی جزیره ای سرسبز و دست نخورده ، کنار ما مونده بودند و به ما کمک می کردند تا به حیات خودمون ادامه بدیم و برای ما کار و تلاش می کردند . ما تصمیم گرفتیم که این انسانها رو با خودمون برای مدت کوتاهی به خارج از کره ی زمین ببریم تا بعد از فروکش کردن خشم طبیعت و نابود شدن انسان هایی که از فرمان ما سرپیچی کرده بودند ، به زمین بازگردیم و دوباره از اول شروع کنیم ... ما انسان های جزیره رو نسبت به این تصمیم آگاه کردیم ولی دو نفر از اونها که اسمشون " آدم " و " حوا " بود اعتراض کردند و گفتند که : " باید انسان ها رو نجات بدیم و از جنگ و دعوا منصرف کنیم ! " ما گفتیم که : " این دیگه از توان ما خارج شده و طبیعت کره ی زمین به زودی ، قبل از اینکه ما بتونیم کاری بکنیم ، با بوجود آوردن زلزله های سهمگین ، صاعقه های میخکوب کننده ، طوفان های غیر قابل تصور ... تمام موجودات زنده ی روی این کره ی خاکی رو از بین خواهد برد و سپس همه چیز آرام خواهد شد و طبیعت دوباره شروع خواهد کرد ... ما هم می خواهیم همین کار رو بکنیم و بعد از تموم شدن همه چیز با شما دوباره شروع کنیم !
" آدم " و " حوا " ناراحت شدند و از اونجا دور شدند ... ما که مشغول حاضر کردن وسایل مورد نیاز برای خارج شدن از کره ی زمین بودیم ، ناگهان متوجه شدیم که " آدم " و " حوا " یکی از درخشان ترین " سیب های بهشتی " رو برداشتند و دارند به سمت سرزمین های سوخته ای که انسان ها اونجا مشغول جنگ و دعوا هستند فرار می کنند ... ما از این کار اون ها خیلی ناراحت شدیم چون دست زدن و برداشتن " سیب های بهشتی " رو براشون شدیدا ممنوع کرده بودیم ، ما فرصت زیادی نداشتیم و اگر بیشتر از این روی کره ی خاکی می موندیم ، خشم طبیعت قبل از هر چیزی ، نوع و نژاد ما رو از بین می برد ! برای همین با انسان های باقی مانده داشتیم از کره ی زمین خارج می شدیم که گروه های دیگری از انسان ها شروع به فرار کردند و " سیب های بهشتی " باقی مانده رو برداشتند و به سمت سرزمین های سوخته رفتند ...ما از زمین خارج شدیم و چون تعداد خیلی کمی از انسان ها برامون باقی مانده بود ، روز به روز ضعیف تر می شدیم و تعدادمون کمتر می شد.
بلاخره خشم طبیعت همه ی زمین رو فراگرفت و همه چیز و همه کس رو به غیر از " سیب های بهشتی " نابود کرد! همه چیز دوباره از اول شروع شد و طبیعت دوباره زنده شد ، ما هم با انسان های باقیمانده به همون جزیره ی سرسبز خودمون برگشتیم و چون تعداد ما خیلی کمتر شده بود ، موفق نشدیم " سیب های بهشتی " رو دوباره جمع آوری کنیم ، انسان ها رو رها کردیم تا دوباره روی زمین زندگی کنند و تولید مثل کنند و به ادامه ی حیات ما کمک کنند ... اما همیشه نگران " سیب های بهشتی " بودیم چون اگر به دست یکی از انسان ها بیفته ممکنه او رو فریب بده و دوباره جنگ و دعوا بوجود بیاره و همه چیز دوباره تکرار بشه !
این همون چیزی هست که دوباره اتفاق افتاده و دوباره خشم طبیعت کره ی زمین برانگیخته شده ... اگر به همین صورت پیش بره ، حتی ما هم نمی تونیم جلوی خشم طبیعت رو بگیریم و تاریخ دوباره تکرار خواهد شد و همه ی شما انسانها و موجودات روی زمین نابود حواهید شد.
تو باید قبل از اینکه خشم طبیعت بیدار بشه ، مکان همه ی " سیب های بهشتی " باقی مانده رو پیدا کنی و " سیب ها " رو برای ما بیاری تا نابودشون کنیم و جلوی جنگ و دعوای بوجود آمده رو بگیریم ... برای همین من باید این پیغام رو از طریق PROPHET ( اتزیو ) به تو میرسوندم " دزموند " ... عجله کن ! زمان زیادی نمونده ! " #:-s#:-s

منبع: ترفندستان-------------giantbomb.com/forums
مترجم: Loaded_nigga
(داستان تمامی مراحل بازی: http://www.tarfandestan.com/forum/thread69076.html)
با تشکر
 

GreenLeaf

کاربر سایت
Jul 12, 2010
338
نام
Hamed
" دزموند " ... عجله کن ! زمان زیادی نمونده ! "
Desmond ? Who Is He? :d:d
ولی جدا ACII گند زد به حیصیت AC1 ! از ریشه ی تاریخی برگشت به تخیلی ! شاید تو ACIII با دزموند بریم سیب هارو جمع کنیم بریم فضا :)) Assassin's Creed III : Sibkhor =))
 
آخرین ویرایش:

Marksman

کاربر سایت
Jul 31, 2008
48
نام
Behzad
اگر دقیقشو می خوای همشو بخون!:))>:)

قسمت هفتاد و دوم : {{ خدایان ! یا کسانی که قبلا آمده بودند ؟! }}
.
.
قسمت هفتاد و سوم : {{ فقط گوش کن و چیزی نپرس ! }}
.
.
...من باید این پیغام رو از طریق PROPHET ( اتزیو ) به تو میرسوندم " دزموند " ... عجله کن ! زمان زیادی نمونده ! " #:-s#:-s
اقا دمت گرم همشو خوندم :thanks:
اعتبار هم دادم بهت:d
 

tondar

کاربر سایت
Aug 22, 2010
11
نام
ali
اگر اشتباه نكنم این همون زیرزمینیه كه عموت یه بار تو رو برد. همونجا كه مجسمه اساسین‌های قبلی (در ابعاد بزرگ) اونجا موجوده.;) باید شی باستانی همه مجسمه‌ها رو پیدا كنی تا یه زره خوب بهت بده.

برای عكس گرفتن هم در حین بازی دكمه‌ی Print Screen كیبرد رو بزنید. سپس از بازی خارج شده و در برنامه paint ویندوز، Crtl+V (پیست) كنید. بعد سیو عكس و باقی ماجرا ...

ایول! نمیدونم چرا خودم نفهمیدم که مخفیگاه زرهه !
ولی بابت راهنماییت ممنون ولی همون باقی ماجرا رو میخواستم بدونم چون وقتی میخوام تو post editor عکس وارد کنم از قرار معلوم باید این دکمه (وارد نمودن عکس) بزنم که ازم ادرس عکس توی اینترنت می خواد که عکسو به 2shared.com اپلود کردم ادرسشو اینجا وارد کردم ولی عکسو باز نمی کرد.
بازم دمت گرم;)
 

GreenLeaf

کاربر سایت
Jul 12, 2010
338
نام
Hamed
باز یه نفر اومد و از ته روده اش حرف زد آخه یعنی چی؟اگه بد بود که نمره 9 رو از اون گیم اسپات خصیص نمیگرفت و اینهمه سایتا ازش تعریف نمیکردند.در ضمن هنوز ac 3 در کار نیسست دزموند هم اگه تابه حال تو عمرت ac بازی کرده باشی همون شخصیتیه که abstergo دزدیدش اسم کاملشم دزموند مایلزه
بعدشم ac 2 کجاش تخیلی بود؟یه نمونه ش رو بگو؟اگه منظورت apple of eden بود که اونو تو ac 1 الموئلم هم داشت و 9 نفر شد اینجا هم اتزیو 9 تا شد در ضمن مینروا هم در آخر بازی که ظاهر شد مربوط به apple of eden و prophrt و .....بود
لطفا دیگه از این نظر های بد ندهید(ببخشید اگه توهین شد:D)
ببببببللللللههههههه ! میریم سراغ سخنان گهربارمان :D
ACII رو اگه یکم اون سلول های طوسی :D رو به کار بیندازید میفهمید که این بازی یعنی این سری از شماره دوم به سمت مضخرف شدن سوق داشته است . :)
حالا چرا ؟ میگم بهت !
ACI رو وقتی بازی کردید فهمیدید که باید 9 نفر رو بکشید ! شما یک قاتل هستید و 10 نفر رو در پیش رو دارید ! مورد دیگه ریشه ی تاریخی بازی هست ! شما میدونید که این بازی یک ریشه تاریخی (با تحریف) داره و بیشتر جذب داستان میشید ! اما ACII با طراحی و گرافیک هنری منحصر به فرد خودش نتونست کسی رو جذب داستان و شخصیت خودش کنه ! باور کن اگه سری از ACII شروع میشد کسی اینجوری طرفداری از این بازی نمیکرد ! همه ی اینها بخاطر AC1 هست ! داشتم میگفتم در ACII فردی رو دیدیم که به خوشگذرانی تو شهر میپردازه دعوا و 3کس رو در اول بازی دیدیم ! بعدش مافیاهای اون زمان و خیانت خانواده هارو نشون داد !بعد مشخص شد که هدف کیه ! با خودمون گفتیم هدف بورجیا هست ! رودریگو بورجیا ! اما یکم که از بازی گذشت مارو یاد زورو و حق طلبی های رابین هود انداخت ! یهو یه گله از قاتلیون :D سر و کلشون پیدا شد که میخوان حق مظلوم رو از ظالم بگیرن !آخرش هم که یهو فرشته اومد و چرت و پرت بلغور میکرد ! BrotherHood هم دقیقا همینه ! یه گروه که میخوان زورو بازی در بیارن ! میخوان صلح رو برپا کنن اما الطایر صلح نمیخواست اون فقط یک جاه طلب بود که شهرت و محبوبیت میخواست ! پس ما تو AC1 فقط به الطائر و هدفش فکر میکردیم ولی تو ACII وضعیت به کلی تغییر کرد ! شما هم نقد هارو بخون تا بفهمی نقات ضعف چیه نقاط قوت چیه ;)
تکبیر :D
ویرایش : من بهتر از شما میدونم دزموند کیه ! اونم که نوشتم دیالوگه اتزیو بود ! :|
 
آخرین ویرایش:

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
ببببببللللللههههههه ! میریم سراغ سخنان گهربارمان :D
ACII رو اگه یکم اون سلول های طوسی :D رو به کار بیندازید میفهمید که این بازی یعنی این سری از شماره دوم به سمت مضخرف شدن سوق داشته است . :)
حالا چرا ؟ میگم بهت !
ACI رو وقتی بازی کردید فهمیدید که باید 9 نفر رو بکشید ! شما یک قاتل هستید و 10 نفر رو در پیش رو دارید ! مورد دیگه ریشه ی تاریخی بازی هست ! شما میدونید که این بازی یک ریشه تاریخی (با تحریف) داره و بیشتر جذب داستان میشید ! اما ACII با طراحی و گرافیک هنری منحصر به فرد خودش نتونست کسی رو جذب داستان و شخصیت خودش کنه ! باور کن اگه سری از ACII شروع میشد کسی اینجوری طرفداری از این بازی نمیکرد ! همه ی اینها بخاطر AC1 هست ! داشتم میگفتم در ACII فردی رو دیدیم که به خوشگذرانی تو شهر میپردازه دعوا و 3کس رو در اول بازی دیدیم ! بعدش مافیاهای اون زمان و خیانت خانواده هارو نشون داد !بعد مشخص شد که هدف کیه ! با خودمون گفتیم هدف بورجیا هست ! رودریگو بورجیا ! اما یکم که از بازی گذشت مارو یاد زورو و حق طلبی های رابین هود انداخت ! یهو یه گله از قاتلیون :D سر و کلشون پیدا شد که میخوان حق مظلوم رو از ظالم بگیرن !آخرش هم که یهو فرشته اومد و چرت و پرت بلغور میکرد ! BrotherHood هم دقیقا همینه ! یه گروه که میخوان زورو بازی در بیارن ! میخوان صلح رو برپا کنن اما الطایر صلح نمیخواست اون فقط یک جاه طلب بود که شهرت و محبوبیت میخواست ! پس ما تو AC1 فقط به الطائر و هدفش فکر میکردیم ولی تو ACII وضعیت به کلی تغییر کرد ! شما هم نقد هارو بخون تا بفهمی نقات ضعف چیه نقاط قوت چیه ;)
تکبیر :D
ویرایش : من بهتر از شما میدونم دزموند کیه ! اونم که نوشتم دیالوگه اتزیو بود ! :|
اشتباه دادم تویه یه انجمن دیگه اینو میخواستم بدنم شرمنده:D
 

p..i..d

کاربر سایت
Aug 29, 2010
39
یه سوالی:
من کل بازی رو 100 در 100 کردم(پرها-مجسمه-the truth-...)
آخر بازی توی ویلا یه دری هست که با بقیه درها هم فرق داره جلوش که می ری یه پیغامی هم می ده که میگه unlocking UPLAY . من فکر می کنم به قسمت آنلاین مربوط میشه. یه جایی نوشته بود مراحل اضافی از طریق اون در بدست میاد.
ما که نفهمیدیم والا اون چی بود:d
حالا هرکی می دونه این چیه لطفا بگه ما رو از خماری در بیارید.>:d<
با سپاس فراوان:p
 

boy_ofpersia

کاربر سایت
Dec 31, 2008
250
نام
آرمان
دکمه ها رو میشه تغییر داد بــــــــــله ولی من گفتم دکمه های LB و RB هیچ کاریشون نمیشه کرد.آخه مگه میشه وقتی Pause دکمه LB باشه بازی کرد؟
داداش این GP که شما داری اوریجینال مایکروسافته یا از این متفرقه های طرح x360 ؟!
چون واسه من هیچ کدوم از این مشکل هارو نداشت... دکمه Start واسه pause بود، دکمه Back هم واسه map... فکر کنم Rb واسه تعویض سلاح بود و Lb هم یادم نمیاد:d
 

omvocational

When you make sth no one hates,no one loves it
گرافیست سایت
May 16, 2008
289
نام
omid
بیس داستان این دو نسخه از سری AC واقعا جالب و گیرا بود؛ خطی مشی اصلی داستان که انسان ها به هیچ معلم و رهبری برای ارائه سرنوشت اجباری توسط اونها احتیاج ندارن،حس درونی همه ی انسان هاست و به نظرم ابزار و وسیله ی که این حس همگانی انسان ها رو نقض می کرد به زیبایی در داستان جای گرفته بود ( سیب های بهشتی ) که بدون آن و با راهنمایی قهرمان داستان ،انسان ها به نفس اصلی خود پی می بردن و اونم داشتن حق انتخاب بود نه تقلید کورکورانه.البته اتصال این قضیه با مسائل ماورالطبیعه رو در داستان بسیار هوشمندانه می بینم و امتیاز مثبت برای داستان نویسان بازی.
داستان بازی اوج گیرایی رو برای من داشت و جو بازی یه جوراییی البته کم ! منو یاد فیلم V For Vendetta می انداخت،درکل در بین این همه بازی ها با داستان های مزحک و بی درو پیکر و بزن بهادری من از این بازی کمال لذت بردم و منتظر نسخه ی بعدیش خواهم بود...
البته با این پایان نسخه ی 2 می شه این انتظار رو داشت که بازی به آینده هم منتقل بشه.
 

Cry30s

کاربر سایت
Jul 10, 2009
9
دوستان گرامی مخصوصا جناب ДmirД†m دوباره مزاحم شدم و چندتا راهنمایی میخواستم(البته بازی رو 100 % تمام کردم و تمام پرها رو هم جمع کردم!)
1-وقتی زره الطیر رو بدست میاره آیا امکانش هست بازی رو با این زره از اول شروع کنه؟!!!
2-وقتی تو منوی بازی به قسمت دیتابیس و بعد قسمت لوکیشن میریم مکانهایی که اون معماها توش هست با اسم اونها معرفی میکنه ولی تو نقشه اسم این مکانها و عمارتها نوشته نیست ، چطوری باید پیداشون کرد؟
3-یکا از این معماها تو یه جایی مثل بازار هست تو فلورانس ، هرچی گشتم اون مکان رو پیدا نکردم شما یادتون هست کجاست؟(بازار رو پیدا کردم معماهه معلوم نیست کجاست)
4-بعضی از این معماها یه سری تابلو نقاشی هست که باید مرتب کرد ، جریانشون چیه؟!
4-تیروکمان و اون تبری که دست اون سربازهای زره پوش هست و نیزه رو نمیتونه جزو اسلحه های خودش کنه؟
از اینکه سوالهام زیاد شد جدا معذرت میخوام.
 
آخرین ویرایش:

ДmirД†m

کاربر سایت
Jun 22, 2010
777
نام
Дmir
دوستان گرامی مخصوصا جناب ДmirД†m دوباره مزاحم شدم و چندتا راهنمایی میخواستم(البته بازی رو 100 % تمام کردم و تمام پرها رو هم جمع کردم!)
1-وقتی زره الطیر رو بدست میاره آیا امکانش هست بازی رو با این زره از اول شروع کنه؟!!!
نخیر نمیشه :d وگرنه ملت از اول همه رو لت و پار میكنن :p
2-وقتی تو منوی بازی به قسمت دیتابیس و بعد قسمت لوکیشن میریم مکانهایی که اون معماها توش هست با اسم اونها معرفی میکنه ولی تو نقشه اسم این مکانها و عمارتها نوشته نیست ، چطوری باید پیداشون کرد؟
من چند وقت پیش دنبال همچین نقشه‌ای گشتم اما وجود نداره. اما به نظرم یكی از بچهها گفته بود كه اگر توی دیتابیس خود لوكیشن بری، گفته. (نه دیتابیس معماها)
متاسفانه منم بازی رو پاك كردم، دقیق نمیدونم.
از این سایت هم میتونی برای پیدا كردن مكانشون استفاده كنی. فقط بر روی اسم شهر در نوار بالایی برای دیدن نقشه‌ش كلیك كن. (برای فلورانس روی هر منطقه)
http://www.msxbox-world.com/features/Assassins-Creed-II/index.php
3-یکا از این معماها تو یه جایی مثل بازار هست تو فلورانس ، هرچی گشتم اون مکان رو پیدا نکردم شما یادتون هست کجاست؟(بازار رو پیدا کردم معماهه معلوم نیست کجاست)
از این راهنمای تصویری برای پیدا كردن و حلشون استفاده كن:

اگر مشكلت حل نشد، شماره معما رو از اینجا بگو تا كمكت كنم.
4-بعضی از این معماها یه سری تابلو نقاشی هست که باید مرتب کرد ، جریانشون چیه؟!
اینا معمولا یكی دو نوع بیشتر نیستند:
1- یا به صورت لایه‌ای از دایره تصویر درآمده كه باید انقدر بچرخونی تا یه عكس سالم درست بشه (مثل عكس ناپلئون)
2- یا باید توی عكس دنبال یك سیب طلایی بگردی. همه‌ی سوراخ سنبه‌های عكسو ببین.
3- یكی دو مدل هم هست كه باید دنبال سیب در 6 عكس بگردی.
4-تیروکمان و اون تبری که دست اون سربازهای زره پوش هست و نیزه رو نمیتونه جزو اسلحه های خودش کنه؟
از اینکه سوالهام زیاد شد جدا معذرت میخوام.
اینا رو میتونه تا یه مدتی با خودش حمل كنه. مگر اینكه بخواد بدوه یا حركات دیگری بكنه ؛ كه از دستش میفته اونوقت. فقط اسلحه‌های خریداری شده در لیست قرار میگیرند.

خواهش میكنم كاری نكردم. :D
 

Cry30s

کاربر سایت
Jul 10, 2009
9
با تشکر فراوان از شما
منظورم از تابلوها ، اونهایی هست که 10-12 تا تابلو هست و میگه در قسمت پایین اونه رو انتخاب کن و قرار بده.
 

ahora-kabir

کاربر سایت
Jun 7, 2009
20
نام
محمد ...
من این بازی را همون اول گرفتم کرک نشد تا الان منتظر شدم آمدم می بینیم بازم به مشکل بر خوردم تو کرک کردنش)x
دوستان من کرک را از ادرس زیر دانلود کردم
http://gf.wiretarget.com/assassins_creed_2.htm
و در مسیر زیر کپی کردم
I:\Program Files (x86)\ubi\Assassin's Creed II\Ubisoft Game Launcher
و اسم ان پوشه در storage را به SKIDROW تغییر دادم
حالا باید چی کار کنم ...
وقتی روی بازی کلیک می کنم ارور زیر رو میده
uzo9mjax3emmtyrj0hl.png

راستی من نقهیمیدم ان فایل 7 میگی به نام سرور افلاین راباید چی کار کنم... ممنون میشم این را هم توضیح بدید:x
تشکر
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر