95 درصد ماموریت های Watch Dogs به صورت مخفی کاری قابل بازی خواهد بود

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
watch-dogs-092713.png


کارگردان ارشد Watch Dogs آقای Dominic Guay اعلام کرده اند که شما می توانید تقریبا کل این بازی را به صورت مخفی کاری به پایان برسانید. بسته به انتخاب بازیکن می توان با تیر اندازی یا به صورت مخفیانه ماموریت ها را به پایان رساند.
آقای Guay در مصاحبه با Polygon گفته اند:
شما 95 درصد ماموریت ها را می توانید به صورت مخفیانه به پایان برسانید و یا هنگام فرار و تعقیب تیراندازی نکنید. این کاملا به انتخاب بازیکن بستگی دارد. ماموریت های بسیار بسیار کمی وجود دارد که شما مجور به کشتن افراد می شوید.
بازیکن ها کارهای زیادی را می توانند برای مخفی کاری انجام دهند که به گفته آقای Guay هنوز تمامی آنها معرفی نشده است.
Watch Dogs در 19 نوامبر برای PC, PS3, Wii U و Xbox 360 منتشر خواهد شد.
VG247
 

farzadwar

کاربر سایت
Jan 22, 2010
1,086
نام
farzad
سلام
95 هم خوبه
اصلا لذت بازی را من بشخصه در خون و خونریزی میبینم حالا بیام مخفی کاری بازی کنم نه آقا نمیشه واسه همین من کمتر سراغ این بازیا میرم
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
احتمالا تو نسخه های بعدی کلا بازی اکشن میشه(AC1 و......)
نمیدونم چرا احساس میکنم این WD همه جوره یه AC دیگست یکی دو نسخه ی اولیه ی موفق و بعدش تموم
 

High End

کاربر سایت
Aug 26, 2013
266
نام
VFSDF
به این بازی خیلی امیدوارم اما nvidia در حال حاضر در راستای برنامه the way nvidia it's meant to be played چیزی حدود 5 میلیون $ در قسمت بهینه سازی بازی های ASSASSINS CREED و WATCH dog برای کارت های رده دسکتاپ خودش هزینه پرداخت کرده به UBISOFT .
تنها رقیب nvidia کمپانی AMD با توجه به نقشه راه GAMING EVOLVED احتمال میره هزینه ای بالغ بر 5 تا 8 میلیون $ بابت بازی BATTLEFIELD 4 سرمایه گذاری کرده باشه البته پشت پرده این همکاری استدیو ها با این دو کمپانی چندان شفاف نیست.

به گزارش FUD ZILLA:در بعضی دموی های اخیر AC به نظر میامد بازی در وضوح 4K در کارت های NVIDIA اجرا میشد و پر واضحه که AMD و NVIDIA هر دو در حال سرمایه گذاری برای 4K GAMING هستند. همان طور که گفته شد AMD شدیدا در حال معامله با EA جهت بهینه سازی های فراوان کارت های مخصوصا نسل بعدش هست البته AMD مثل NVIDIA یکسری تفوافق با UBISOFT برای ذو بازی WD و AC انجام داد اما به نظر میاد AMD تصمیم گرفت بر روی یک شوتر AAA( پر هزینه) مثل BF4 سرمایه گذاری کنه و اتفاقا برای اولین بار قراره از API اختصاصیش یعنی MANTLE در این بازی پشتیبانی کنه
NVIDIA does $5 million deal with Ubisoft
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر