امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,423
دقیقا موافقم...منم با هایپ بسیار بازی رو خریدم..داستان کلیشه ای ولی برای من زیبا بود..بیشتر از داستان لذت میبردم ولی گیم پلی مورد علاقم نبود

اینی که گفتم البته واسه بقیه بود:D خودم همیشه نظرم موافق منتقدا هست ... حالا نمیدونم اتفاقیه یا دلیل خاصی داره :D
 
  • Like
Reactions: voldmort

Masta_killa

کاربر سایت
Feb 10, 2016
364
نام
Masta_killa
DOOM:9.5
+:گرافیک فوق العاده -60 فریم!-بسیار روان و شوتینگ لذت بخش-موسیقی بازی :D
-:والا انقد به من چسبید که تقریبا نقطه ضعف چندانی ندیدم :D مولتی بازی هم تست نکردم البته.
بازی خیلی به من چسبید کلا حس و حال DOOM 1 رو به من داد! داستان بازی هم در ظاهر چیز خاصی بنظر نمیاد داشته باشه اما یکم تو بازی گشت و گذار کنید به نکات خیلی جالبی بر میخورید!پایان بازی هم که کاملا غافلگیر کنندست:D:|
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,945
نام
حسین



درود
Driveclub بی شک بهترین بازی مسابقه‌ای تاریخ هست . گرافیک بازی ازجمله تکنولوژی موشن بلور و تکنیک‌های گرافیکی دیگر بازی را در صدر بهترین‌های عرضه شده در زمینه‌ی ویژگی‌های بصری قرار می‌دهد. جزئیات در بازی بیداد می‌کند، توجه بی‌حد و اندازه‌ی سازندگان به اتاق ماشین‌ها و محیط بازی قابل ستایش و لایق نسل هشتم است. جزئیات و گرافیک بازی آن‌قدر زیبا هستند که برخی اوقات حواس شما را از جاده و مسابقه پرت کنند.همه چیز داینامیک است. از نورپردازی، سایه تا بازتاب و ابر‌ها، همه و همه به لطف موتور قدرتمند اِوولوشِن یک بازی مسابقه‌ای کاملا شبیه‌ساز را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد.
حال حاضر می‌توان به گرافیک Driveclub لقب بهترین گرافیک تاریخ بازی‌های مسابقه‌ای را داد.
صدای موتور ماشین‌ها به قدری عالی کارشده که واقعا حس میکننید پشت فرمون ماشین هستید کنترل اتومبیل‌ها و فیزیک آن‌ها عالی کار شده و حس کنترل هر اتومبیل‌ را به خوبی به شما القا می‌کند
هر اتومبیل‌ لم خاص خود را دارد و ماهر شدن در کنترل آن‌ها برای تبدیل‌شدن به یک راننده‌ی ماهر کمی زمان می‌برداز آنجایی که یکی از جنبه‌های اصلی Driveclub خصوصیات آنلاین آن است، در زمان اتصال به psn با این چالش‌ها رو به رو خواهید شد. در حین مسابقات می‌توانید چالش‌های دوستان خود را هم ببینید و با کمی تلاش رکورد بهتری را نسبت به آن‌ها ثبت کنید.
_:شاید تنها ایرادی که بتوان به بازی وارد کرد نبود بخش شخصی سازی هست که البته به قدری ماشین ها عالی و بالانس ساخته شد که قابل چشم پوشی هست
در کل بایک شاهکار تمام عیار از سوی سازندگان بازی طرف هستیم که تا سال های طرفدارهای این سبک ریسنگ را سر گم کند
گرافیک بازی:10
صداگذاری:10
گیم پلی :10
امتیاز نهایی:9.75
 

Sorcerer 17

کاربر سایت
May 30, 2015
353
نام
Masoud
Watch Dogs 11/10
inFamous SS 10/10
Shadow of Mordor 10/10
Borderlands Collection 10/10
Ratchet and Clank 10/10
Uncharted 4 10/10
Wolfenstein NO 9.5/10
Battleborn 9/10
Farcry 4 9/10
Batman Arkham Knight 9/10
Just Cause 3 8.5/10
GTA V 7/10
 
  • Like
Reactions: voldmort

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
35cd609afd2ad7e1b16fd8f18cfb8908-650-80.jpg


درایوکلاب بعد حدود ده ساعت بازی کردن نمره من به اینصورت هست بهش >> گرافیک 10 از 10 + صداگذاری و موسیقی : 7 از 10 + گیم پلی‌: 7 از 10

در حالت کلی هم »» 7.9 از 10

نصف نمره گیم پلی ، سی درصد گرافیک و بیست درصد صدا و موسیقی

 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
سلام
این سه تا رو طی 20 روز گذشته تمام کردم
Ratchet and Clank
بازی عالی هست.
مخصوصا واسه افرادی مثل من که حسابی غرق در دنیای بازی های سنگینی مثل دارک سولزها و بلودبورن و.. یه تجربه ی فانتزی خوب بود فقط حیف که مراحلش یه ذره کم هست
8.5/10

DOOM
یه شاتر(شوتر)توپ که ارزش تجربه رو داره
باس فایت ها خیلی عالیه
اسلحه ها و قابلیت هاشون جالب بود
نکته ی منفی بازی هم اینه که از اواسط یه جورایی دشمنان دیگه تکراری هستن که تو ذوق میزنه این قضیه

8/10

Rayman Legends

بازی فانتریه باحالی هست
در کل قبلا هم گفتم یه گییمر خوبه تا جایی که میتونه بازی های متنوع انجام بده
نکته ی منفیش هم اینه یه باگ بد داره واسه یکی از تروفی ها که مانع پلات کردن بازی میشه
7/10
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
The last of us : 10/10
جملات در وصف این بازی قاصر هستن، توی تاریخ ویدئو گیم کمتر بازی ای رو میشه پیدا کرد که تمام المان ها و عناصرش همگی با هم در بالاترین سطح ممکن قرار بگیرن. بازی دقیقا چیزی هست که باید باشه ، هدف این بازی ارتقاء بازیسازی و نزدیک کردن اون به واقعیت هاس، هم از منظر تکنیکی و طراحی، هم از منظر نمود عواطف بشری در مدیوم بازیسازی. صحبتی نمیمونه جز اینکه باید قبول کرد و اذعان کرد که بعد از مدت ها این بازی رو میشه تاثیرگذارترین گیم در زمان حاضر به حساب آوردش.

Uncharted 4 : 9.5/10
بی نهایت عالی. طراحی مراحل شاهکاره، سرعت بازی فوق العادس، کارگردانی صحنه ها در بالاترین کیفیت ممکن. قسمت های پلتفرمینگ بازی نه تنها خسته کننده و کسالت بار نیست بلکه علاوه بر نمایش جلوه های انیمشن قدرتمند بازی کاملا پلیر رو بین یک بالانس فوق العاده بین اکشن، پلتفرمینگ، روایت داستانی و کاتسین های بازی قرار میده. به جدیت بالاترین گرافیکی بوده که توی یک عنوان بازی میشد دید. اون نیم نمره ای که کم کردم فقط برای طولانی بودن بعضی کات سین های بازی هست. در ضمن پایان بازی و باس فایت آخرش فوق العاده عالی بود. در کل باید منتظر شاهکارهای بعدی ناتی داگ باشیم که البته صبر کردن براش واقعا سخته.

DOOM :9/10
بازگشت شکوهمند برای سلطان ژانر اول شخص. بازی یک شوتر دیوانه واره، طراحی هیولاها، پایگاه UAC و hell و نمادهای وحشی و شیطانی بازی فوق العادس. گلوری کیل ها خیلی لذت بخشه، گرافیک در حالت 60 فریم عالیه. گانینگ بازی هم به جدیت میشه گفت بهترین چیزیه که تا حالا خلق شده. داستان بازی رو باید گفت که بهترین داستان توی کل این سری از کار درومده، به طوری که علاوه بر کشش مخاطب به انجام بازی و اکتشاف اون در عین حال به هیچ وجه به هسته گیم پلی و سرعت بازی آسیبی نمیزنه. تنها ضعف های بازی یکی دو مورد بود که یکیش برای من کم شدن میزان وحشت بازی نسبت به نسخه 3 بود که عنصر وحشت جز جدایی ناپذیر سری doom بوده همیشه که اینجا نسبت به نسخه های قبلی کمتر شده ( البته کماکان محوریت بازی همون جو اسرار آمیز حاکم بر بازی هست) و دومین مورد کمی یکنواخت شدن بازی از نیمه دوم به بعد اون هست. ولی در کل میشه گفت بهترین شئتر این چند سال اخیر بوده و من کاملا ازش راضی هستم. به امید دیدن هر چه زودتر نسخه های بعدی از بازی و همچنین Quake و البته Rage.
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
UNCHARTED 4 8.5/10

نکات مثبت:
گرافیک عالی
فیزیک و انیمشن های عالی
صدا گذاری عالی
داستان خوب
شوتینگ ارتقا یافته
دقت زیاد به جزئیات
تعداد زیاد اسلحه ها

نکات منفی:
برخی ایرادات مخفی کاری از جمله هوش مصنوعی
بخش شوتینگ کوتاه
بخش کوتاه قسمت های پازل بازی
بخش صحنه های سینماتیک بسیار کم به نسبت 2 نسخه ی قبلی
برخی سایه های ایراد دار به شدت لبه دار و بی کیفیت
1 دست نبودن گرافیک بازی از ابتدا تا انتهای بازی
باگ دار بودن بازی با وجود اپدیت بازی به اخرین نسخه


پیشرفت بازی در بخش داستان پلتفرمینگ گرافیک شوتینگ بازی در این نسخه قعطا چیزهایی هستن که برای طرفدارهای این نسخه شایان ذکر هستن اما این کل ماجرا نیست متاسفانه کمبود بخش شوتینگ یا با صحنه های سینماتی هیجانی با وجود زمان بالای اتمام بازی باعث شده تا بازی از تبدیل شدن به بهترین نسخه منع بشه. گرافیک بازی از حد معمولی تا بهترین در طی گیم پلی در تغییر هست اگر ابتدای بازی باشید ممکنه چندان که باید از گرافیک بازی راضی(با توجه به اسم بازی) نباشید اما کم کم بازی در ادامه صحنه هایی رو نشون کاربر می ده که قطعا باعث تعجب شما می شه. متاسفانه با اینکه 8 گیگ بازی اپدیت شد اما 5 6 تا باگ نسبتا سنگین از بازی گرفتم که خنده دارم هست فیلم و عکسم گرفتم هر چند باگ ها چندان تاثیری در خراب کردن لذت بازی نداشتن یا مجبور به ری استارت بازی نمی شدید.
بخش های پازل بازی هم که از طرفدارش به شخصه هستم تعداد کمی داشت متاسفانه برعکس بازی تام رایدر بخش جانبی بازی هم تنها به پیدا کردن ایتم های مخفی خلاصه می شد خبری از کشف قسمت پازلی جدید یا قسمتی که باید با تلاش به ایتم برسید مشابه چیزی که در تام رایدر بود اینجا نبود. خبری از اپگرید شخصیت لباس یا اسلحه هم که عین نسخه های قبلی نبود.
1 نکته ای هم که خیلی برام ازار دهنده بود عین نسخه های قبل ایتم های مخفی عملا در محیط نبودن یعنی گرافیکی حضور نداشتن فقط 1 چیزی داشت برق می زد که برای این نسل با این همه دقت ناتی داگ بسیار توی ذوق می زد.
کلام اخر اینکه برای بازی با این همه پتانسیل با داشتن گیم پلی طولانی 15 تا 20 ساعته اینکه 80 درصد بازی به شکل ساده از اینجا بپر از این قسمت بریم بالا از روی دیوار بکشی بالا باشه کافیه تا خیلی ها رو دلسرد کنه شاید اگر بخش شوتینگ بیشتری در بازی شاهد بودیم مخصوصا صحنه های سینمایی این سری از بازی که جز بهترین ها یا شاید بشه گفت بهترین هست بودیم شاهد بازی نفس گیر تر و به یاد ماندی تری بودیم.

داستان انچارتد یا حداقل نیتن در این نسخه به پایان می رسه قطعا دلمون همچون گذشته برای شخصیت های ناتی داگ تنگ خواهد شد.
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,998
نام
احمد
The last of us remastered
10/10
بعضی بازی ها هستن که هر موقعه بازیشون کنی بازم لذت خودشون رو دارن...مثل RE4...این بازی بهترین نمونه یک عنوان ترس و بقا هست...که به تکامل رسیده...حتی تا جایی پیش رفته...که سازنده RE 4 خیلی از فاکتور های شیطان درون... رو از اخرین ما الهام گرفته ... حتی ژست راه رفتن، مخفی کای، تله ها،و غیره ...توجه کنید کسی که RE4 رو ساخته من ایمان دارم که هر وقت این بازی رو انجام میدم بازم بسیار لذت میبرم...بازیش بیشتر شبیه بازی هست که از RE 4 الهام گرفته.
+ خشونت بی حد وصف.
+ مخفی کاری بی نقص.
+محیط های بزرگ
+شوتینگ بی نقص و عالی
+ inventory فوق العده
+جزئیات زیاد محیط ها ( کاملا معلومه با حوصله و دقت زیاد طراحی شدن و مثل بعضی استدیو ها هی کپی -پیست نکردن)
+اتمسفر سنگین محیط
+انمیشن های فوق العاده روان ( خداوکیلی تو عمرم کیفیت صروت رو اینجوری ندیده بودم)
+طراحی بی نظیر کلیکر ها
+شخصیت پردازی فوق العده
+ محیط های متنوع

هر چقدر که فکر میکنم نمیتونم مشکل جدی از بازی بگیرم...ولی واقعا هوش مصنوعی مشکل داره....ولی واقعا، واقعا، واقعا...باید لقب ارباب جزئیات رو به ناتی داگ داد...این ویژگی های که گفتم..فقط واسه تجربه 20 ساعته من از این عنوان هست...و خیلی از چیز های که دیدم با زبان نمیشه نوشت...مثل این که وقتی تیر به شانه جوئل میخور...قطره قطره خون از دستش میچکه... که واقعا جای تعجب داره که به چه جزئیاتی توجه شده!
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
The last of us remastered
10/10
بعضی بازی ها هستن که هر موقعه بازیشون کنی بازم لذت خودشون رو دارن...مثل RE4...این بازی بهترین نمونه یک عنوان ترس و بقا هست...که به تکامل رسیده...حتی تا جایی پیش رفته...که سازنده RE 4 خیلی از فاکتور های شیطان درون... رو از اخرین ما الهام گرفته ... حتی ژست راه رفتن، مخفی کای، تله ها،و غیره ...توجه کنید کسی که RE4 رو ساخته من ایمان دارم که هر وقت این بازی رو انجام میدم بازم بسیار لذت میبرم...بازیش بیشتر شبیه بازی هست که از RE 4 الهام گرفته.
+ خشونت بی حد وصف.
+ مخفی کاری بی نقص.
+محیط های بزرگ
+شوتینگ بی نقص و عالی
+ inventory فوق العده
+جزئیات زیاد محیط ها ( کاملا معلومه با حوصله و دقت زیاد طراحی شدن و مثل بعضی استدیو ها هی کپی -پیست نکردن)
+اتمسفر سنگین محیط
+انمیشن های فوق العاده روان ( خداوکیلی تو عمرم کیفیت صروت رو اینجوری ندیده بودم)
+طراحی بی نظیر کلیکر ها
+شخصیت پردازی فوق العده
+ محیط های متنوع

هر چقدر که فکر میکنم نمیتونم مشکل جدی از بازی بگیرم...ولی واقعا هوش مصنوعی مشکل داره....ولی واقعا، واقعا، واقعا...باید لقب ارباب جزئیات رو به ناتی داگ داد...این ویژگی های که گفتم..فقط واسه تجربه 20 ساعته من از این عنوان هست...و خیلی از چیز های که دیدم با زبان نمیشه نوشت...مثل این که وقتی تیر به شانه جوئل میخور...قطره قطره خون از دستش میچکه... که واقعا جای تعجب داره که به چه جزئیاتی توجه شده!
هوش مصنوعی مشکل داره؟!!! توی عناوین سوم شخص من ندیدم تقریبا یه همچین AI عالی ای رو. توقع ندارین که کلیکرهای نابینا بیفتن دنبالتون؟ :Dچون اونا فقط از روی صدا مختصات شما رو تشخیص میدن. هوش مصنوعی سایز دشمنا هم بی نظیره، اصلا یه لحظه ساکن نیستن، مدام دارن موقعیت شون رو تغییر میدن و شما رو دور میزنن، خیلی خوب به محیط تسلط دارن، من حتی یدونه باگ هم توی هوش مصنوعی ندیدم، عااالی بود ، کاملا perfect .
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,998
نام
احمد
هوش مصنوعی مشکل داره؟!!! توی عناوین سوم شخص من ندیدم تقریبا یه همچین AI عالی ای رو. توقع ندارین که کلیکرهای نابینا بیفتن دنبالتون؟ :Dچون اونا فقط از روی صدا مختصات شما رو تشخیص میدن. هوش مصنوعی سایز دشمنا هم بی نظیره، اصلا یه لحظه ساکن نیستن، مدام دارن موقعیت شون رو تغییر میدن و شما رو دور میزنن، خیلی خوب به محیط تسلط دارن، من حتی یدونه باگ هم توی هوش مصنوعی ندیدم، عااالی بود ، کاملا perfect .
O_o
بله از نظر بنده مشکل داره، الی ار چندقدمیشون رد میشه نمیبیننش، من اگه کوچترین صدای ازم دبیاد از یک کیلومتری میفهمن:-??:D
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
O_o
بله از نظر بنده مشکل داره، الی ار چندقدمیشون رد میشه نمیبیننش، من اگه کوچترین صدای ازم دبیاد از یک کیلومتری میفهمن:-??:D
خب آخه سازنده ها کلا خواستن که اینطوری باشه و نقصی حساب نمیشه:)، کلا نخواستن الی دست و پا گیر باشه و به گیم پلی لطمه بزنه، مثل الیزابت توی Bio: I . در عوض شما نگاه کن چقدر الی کرکترش زندس، همه چی رو توی محیط میبینه، راجبشون حرف میزنه، کلا ریکشناش نسبت محیط اطراف خارق العادس، حس میکنی یه موجود واقعیه، در حقیقت میشه گفت بهترین پارتنر توی کل سری بازی های ویدئویی محسوب میشه، چون باورپذیرتر از الی توی عکس العمل ها و حرکات و تعامل با محیط و کنش و واکنش با کرکتر اصلی ساخته نشده تا الان.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر