احساسی و غیر منطقی؟ ok
Fuse با میانگین 61
Ratchet And Clank: Full Frontal Assault با میانگین 64
Ratchet And Clank: All for One با میانگین 70
Resistance 3 با میانگین 83 هرچند که خیلی بهتر از R2 بود
مثلا چرا دارم احساسی و غیر منطقی نظر میدن؟ چون برای مایکروسافت بازی میسازه؟ lol
بهترین دوران این استودیو مربوط به نسل قبل بوده که اونم خدا بیامرزه، 10 سال پیش بود، ما با زمان حال کار داریم. تو این نسل یه بازی با متای بالای 90 نساختن.
شما همچین حرفی بزنی همه بهت میخندن چون خودت هم گفتی ND بازی هایی مثل Uncharted و TLOU ساخته. بازی های Insomniac کجا به همچین شاهکارهایی میرسن که این دوتا مقایسه میکنه و میذاری کنار هم؟ Insomniac هیچ وقت در سطح ND نبوده و نخواهد بود که میگی "همین شرایط رو داره". تعداد نفراتشون هم واقعا نمیدونم چه ربطی به خوب بودن استودیو داره!
گفتم که سابقه رو ولش کن، خیلی از اعضای استودیو میرن و میان و عوض میشن، دلیل نمیشه یه استودیو که 10 سال پیش بازی خوب میساخته هنوز هم همون استعدادها توش مونده باشن. چندتا بازی اخیری که این استودیو ساخته رو برات لیست کردم.ّ Fuse دست کمی از فاجعه نداره. حالا شما گیر دادی به سابقه! چطور استودیویی که بازی هایی با این متا میسازه، میشه درجه 1؟
از بین استودیوهای غربی سگ MM و GG و Sucker Punch شرف داره به Insomniac.
دوست عزیز ببین هر مجموعه ای دوره خوب و بد داره
از این بازی هایی که شما متاشون رو نوشتید چند تا توضیح دارم.
اول از همه که رزیستنس 3 رو فکر کنم تو کامنت قبلیم تماما دلیل عدم موفقیتش رو شرح دادم.
اون 2 تا راچت اند کلانک هم که نوشتید هر دوشون 2 تا اسپین اف نسبتا کوچیک هستند برای این مجموعه که جفتشون هم توسط تیم تازه تاسیس کارولینای اینسومنیاک ساخته شدن.
شما دیگه خودت خیلی از ما وارد تری به هیچ وجه نباید نسخه های اسپین اف رو ملاک موفقیت یا عدم موفقیت قرار داد اگه این طور باشه سانتا مونیکا با آخرین نسخه گاد اف وار فاتحه خودش رو خونده.
راجب فیوز هم فکر کنم دیگه همه بدونند بیشتر از این که تقصیر خود استودیو باشه تقصیر ناشر بوده این عدم موفقیتش .
نمی دونم ملاک شما برای استودیو درجه 2 چیه ولی تو فلسفه ذهنی من استودیو که می آد 3گانه فوق العاده جذاب Rathet and Clank Future رو با اون وسعت عظیمش می سازه به هیچ وجه درجه 2 نیست.
یه استودیو درجه 2 نمی تونه رزیستنس 3 ای رو بسازه که به رقم همه کاستی هاش از یه گیم پلی و روایت عالی برخودار بوده.
استودیو ساکرپانچ اومد Infamaus Festival of blood رو ساخت با متای پایین آیا به نظر شما این استودیو افت کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نصف بیشتر استودیو های سونی به هیچ وجه قابل مقایسه با اینسومنیاک نیستند این که شما بیای تو یه نسل رو 3 تا IP مختلف کار کنی و برای 2 تا از اونها یه سه گانه خلق کنی کم کاری نیست
کدوم یک از استودیو های مفت خور سونی تونستن همچین پشتیبانی کاملی رو از Ps3 کنند؟
SCE San Diego Studio ،
SCE Bend Studio یا
SCE London Studio