1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

جزییاتی از شماره جدید Tomb Raider در شماره جدید مجله Game Informer

گفتگو در 'اخبار بازی ها' ایجاد شده توسط Wander, ‏Dec 7, 2010.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    6,102
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 2, 2006
    نام:
    محمد
    [​IMG]



    با سلام
    از اسکن های شماره آخر مجله این جزییات تا بحال بدست آمده است





    لارا در این بازی 21 سال دارد

    این شماره فقط ریبوت franchise نیست بلکه ریبوت کامل برند Tomb Raider هست و به این جهت از مدل واقعی برای طراحی لارا استفاده نمی شود

    در این بازی از ویژگی performance capturing استفاده می شود( استفاده از هنرمندان واقعی و سیستم Motion capture)

    مرگ به شکل وحشیانه نیز موجود است.به طور مثال یک مرد وحشی به لارا حمله می کند و چاغو را در سینه لارا فرو کرده و پس از مردن او چشمانش را می بندد. نمونه ای دیگر شامل سقوط سنگی بزرگ بر روی پای او و سپس سقوط قطعه سنگی دیگر و متلاشی شدن سر لارا
    CD در مورد اسلحه ها صحبت نمی کند ولی در عکس ها کمان و شاتگان و پیستول مشاهده می شود

    سیستم قفل شدن هدف در تیراندازی به کل کنار گذاشته شده و سیستم نشانه گیری آزادانه به جای آن قرار گرفته که با نمونه های مشابه برابری می کند
    Darrell Gallagher سرگروه تیم CD می گوید " تفاوت این بازی با شماره های قبل مانند دود و آینه هست( فکر می کنم اشاره ای به این موضوع هست که بازی های قبل تماما خطی بوده ولی حالا شما کاملا به هرجا می تونید قدم بگذارید )
    در شماره های قبل شما آزادی مجازی و غیر واقعی داشتید چرا که بوسیله loading ها شما می توانستید به هرجا سفر کنید ولی آزادی در این عنوان کاملا واقعی است.شما می توانید به هر جایی که مشاهده می کنید بروید و راه خود را به انتهای برسانید بدون اینکه به مسیر خاصی هدایت شوید"


    کارگردان تیم Noah Hughes می گوید:
    "این موضوع بسیار مهم بود که نه تنها ابعاد شخصیتی لارا را به شکل احساسی وارد بازی کنیم بلکه آن را در خود گیم پلی بازی نیز پیاده کنیم و گیمر ها را به یک بازمانده کارکشته تبدیل کنیم"
    " در طول جستجو ها لارا به وسایل جدیدی دست پیدا می کند که قابلیت های او را تقویت می کند. قابلیت های ورزشی لارا نیز در این میان به کار می آید"
    "بعضی از قسمت های اوایل کار بدلیل محدودیت ابزار و یا قابلیت های فیزیکی غیر قابل دسترسی می باشد که پس از بدست آوردن ابزار مناسب و قابلیت مورد نیاز جزیره آماده است تا لارا آن را مال خود کند."


    کمپ های مرکزی در محیط وجود دارد که در داخل آنها می توانید با مخلوط کردن قطعات مختلف، ابزار و وسایل جدید و در نتیجه قابلیتی به قابلیت های لارا اضافه کنید. همچینی می توانید بوسیله کمپ ها به مناطق مختلف به شکل سریع تری نقل مکان کنید.
    باید آب و غذا برای زنده ماندن ذخیره کنید.


    کاراکتر های دیگری نیز در بازی حضور دارند که بازماندگان کشتی به گل نشسته ای در کنار ساحل نیز تعدادی از آن ها را تشکیل می دهند

    منبع
     
    TCSCELL, ДядsЙ, Fratos و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,380
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 6, 2010
    منتظر شنیدن خبر اضافه شدن کاور گیری به بازی هستم :D
    یه ریبوت لازم داشت توم ریدر ...
     
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    8,938
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 2, 2008
    نام:
    S |-| /-\ |-| /-\ B
    من به جان ِ خودم این فیس ِ جدید لارا رو یه جا دیدم :D ! بار اول خیلی برام آشنا بود . حالا که گفتن از مدلی براش استفاده نمیشه خیلی گیج شدم :D ! فکر میکردم برای صورتش از یکی استفاده کردن که من میشناختمش :D !
    ممنون بابت اطلاعات .
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,971
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 16, 2010
    نام:
    محمد علی
    اولین چیزی که به ذهنم میرسه
    Just Cause + Uncharted با قهرمان مونث
    فکر نکنم... یعنی امیدوارم!
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    4,232
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 21, 2007
    ایراد از منه یا طراحی این چهره به نظرم قشنگ نیست ؟؟؟ یا بهتری بگم ... HOT نیست !!!

    لبای زشت... دماغ زشت ... چشمها اصلا آدم رو میخکوب نمیکنه ... :-s طراحی این دختره تو HS خیلی با ظرافت بود ...
     
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,380
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 6, 2010
    بابا الآن اینجوری رو بورسه :D
    خیلی مامانی و جیگر باشه خز میشه :D
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    725
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 20, 2007
    دقت کن! دقت کن! یکمی لبهاش شبیه لب های جولیه.:d
    بله . اتفاقا منم همینو میگم. طراحش واقعا خبره بوده. چون احساس میکنم همون لارا قبلیه و فقط فضا خوف تر شده.
    حالا نگفتن این طراحی CG کاره CD یا SE ژاپن؟ چون شبیه FF CG هاست:d و تو سایت های مختلف دیدم که خیلی از ملت اروپایی خوششون نیومده بود و فحش میدادند!
    (دختر فقط دختر 20 ساله:d)
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    4
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 21, 2010
    نام:
    امیر حسین
    بابا می خوایم بازی کنیم نه ... !:d
    من که به شخصه امید دارم بازی خوبی می شه . من از legend به بعد بازی کردم خیلی هم از بازی ها خوشم اومد . امیدوارم حالا که قراره بازی reboot بشه ، از کیفیت بازی کم نشه .
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    8,209
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 10, 2009
    نام:
    وحید
    بسیار عالی. ممنون.
    پس بازی Open World شد.
    لارا جون از همین حالا منتظرتم.

    مگه Tomb Raider بی اصالته که از GeoW تقلید کنه؟:d
    کاور ماور و ول کن من فقط تو لذت این هستم که آزادی عمل داره.
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,380
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 6, 2010
    اصالت مصالت رو ولش کن ، اضافه شدن کاورگیری به اکشن بازی عمق میده ...
    This is a fact ...
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    14,063
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 8, 2010
    نام:
    فرهود
    البته صرف نظر نوبی کردنش :|
     
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,380
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 6, 2010
    یبار تو پروفایل بحث کردیم آخر جواب درست حسابی بم ندادی !
    مومن خدا چه ربطی داره کاور گیری به نوب و بوب و ازین جور حرفا ؟!
     
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    4,574
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 3, 2008
    نام:
    حمید
    اطلاعات جالبی بود.ممنون. ولی صحبتی از معماها در بازی نشده بود ؟!
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    8,209
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 10, 2009
    نام:
    وحید
    درباره معماها اگه از الان چیزی بگن طرفدارها رودل میکنن.:d
    یه مدت دیگه بگن بهتره.:)
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,504
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 21, 2006
    نام:
    سعید اکبرزاده
    ببخشید بچه ها یه سوال تقریبا بی ربط :
    اولین بازی که از کاورگیری استفاده کرد MGS بود ؟
    اولین بازی که هنگام کاورگیری شلیک هم میکرد MGS2 بود ؟
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید