BioShock: The Collection

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط -7-, ‏Sep 13, 2016.

  1. -7-

    -7-
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 30, 2011
    ارسال ها:
    1,028
    نام:
    علی
    دروود؛

    [​IMG]

    امروز یعنی 13 سمپتامبر 2016، مجموعه بایوشاک شامل سه بازی BioShock، BioShock 2 و BioShock Infinite به همراه تمامی DLC هایی که برای این عناوین ساخته شده (مهمترین اونها Burial at the Sea و Minerva's Den هست)، منتشر شد.
    هر سه بازی با بهبود گرافیکی و بهبود بافت ها باز سازی شده اند و هر سه در 1080p و 60fps اجرا می شوند.


    قیمت این مجموعه که مجموع ارزش محتویاتش بیش از 100 دلار تخمین زده شده است، 59.99 دلار می باشد.
     
    Romell, J. Constantine, .:Zangetsu:. و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. XaoS

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏May 5, 2014
    ارسال ها:
    371
    نام:
    لولوش
    گیم پلی آره، ولی از نظر داستان و شخصیتا و جو حاکم بر بازی نسخه اول خیلی سرتر بود:D
    البته دو رو هم خیلی وقت پیش تجربه کردم و الان درست تو ذهنم نیست، حالا بعد میرم سراغش ولی تا جایی که یادمه داستانش برام اصن کشش نداشت.
     
    Lions Gate این نوشته را Like کرده است.
  3. Lions Gate

    Lions Gate バイオハザード2
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 17, 2008
    ارسال ها:
    2,223
    نکته جالبش همینه. یه تیم کاملان جدید اومد بازی رو دست گرفت یه چیز بهتر از نسخه اصلی تحویل داد.DLCیش هم فوق العاده بود اول فکر میکردم در حد 1 ساعت اینا باشه.بعدش دیدم نه 5 ساعت شده هنوز تمام نشده :D
     
  4. Changed_Man 50

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 6, 2016
    ارسال ها:
    868

    در كل مطلب جالبى گفتى و خيلى هاش چارچوب دار و منطقى بود ولى يك سرى ايراد هايى كه گرفته بودى بحدى عجيب بود كه من تا پاراگراف دوم فك ميكردم راجع به بازى ديگه اى حرف ميزنى :|

    فاكتور اتمسفر براى من از مهمترين ويژگى هايى هست كه توى مديوم گيم بطور كلى دنبالش هستم و علت اصلى كه اينفينيت و چند بازى ديگه جزء بهتريناى عمرم هستن همين اتمسفر و طراحى محيطشون هست .
    اصلا نميتونم و نبايد دليل بيارم كه چرا اتمسفر اينفينيت فوق العاده هست ، چيزيه كه فقط بايد ديده و تجربه بشه ... و اگه با سليقه شخصى شما اختلاف داره نبايد بعنوان ايراد عينى بازى مطرح بشه .

    ايرادايى كه راجع به انحصارى بودن جادو ها به بازيكن يا قتل عام كردن و ... كه گرفتيد همش مصداق هاى Ludonarrative dissonance
    هست كه از خيلى بازيهاى بزرگ ديگه هم ميشه گرفت .

    راجع به تناقض هاى رفتار كاراكتر ها درست ميگيد اما بالاخره شخصيت پردازى بحدى بوده كه مثلا منِ مخاطب بعد از چهار بار تموم كردنش حس عدم باورپذيرى نداشته باشم نسبت به كاراكتر اليزابت و ... پس طبيعيه كه زمان عرضه همچين ايراداى ريزى گرفته نميشه و امتيازى از عنوان كم نميكنه .

    منم روى باورپذيرى داستان و اينكه بزور پيام اخلاقى و ... نچپونن توش حساسم اما اينفينيت اصلا همچين ويژگى نداشت ، چرا ؟ چون اون تِم هايى كه ميگيد ( كاپيتاليسم ، برده دارى ، نژاد پرستى و ... ) نود و نه درصد بصورت ديالوگ نيست ( و كات سين هم كه نداره) . يك سرى صحنه هايى هست كه بازيكن توى محيط بهشون برخورد ميكنه (مثل اولين بارى كه كارگران Fink درحال كار رو ميبينه و يا عروسك هاى دوك و ديمويت و ده ها مورد ديگه) و پوستر ها و شعار هاى روى ديوار ها و ... اگر به اين موارد كه به اين ظرافت و هنرمندى توى بازى قرار داده شده ميگيد چپوندن من نميدونم چى بگم .

    اين هم كه تم ها مال صد و پنجاه سال پيش هست خيلى حرف عجيبيه پس ميشه گفت ديگه سازنده ها سِتينگ تاريخى تو آثارشون استفاده نكنن چون موقعش گذشته و الان مشكلات ديگه اى هست . جدا از اين تاريخ تكرار ميشه و خيلى از مواردى كه تو بايوشاك ميبينيم مثل حكومت هاى توتاليتر يا اختلاف شديد طبقاتى و ... الان هم تو خيلى قسمت هاى جهان هويداست.
     
    Milad_HW این نوشته را Like کرده است.
  5. Changed_Man 50

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 6, 2016
    ارسال ها:
    868
    :D:D Still looking

    upload_2018-11-8_18-26-18.png
     
    #79 Changed_Man 50, ‏Nov 8, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Nov 8, 2018
    Milad_HW, Ehsan95_76, Scαrface و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.