یک مشکل در بازی Oblivion

Raminmgpop

کاربر سایت
Oct 8, 2006
65
یک مشکلی در بازی Oblivion دارم آن هم این است که Argonian Blood که آن پیرزن برای انسان کردن من می خواهد پیدا نمی شود من تمام جهنم و زمین و زمان و سیرودیل و خلاصه هرچی تاجر بود گشتم ولی پیدا نشد من باید چه کار کنم که این Argonian Blood بالاخره پیدا بشود؟
 

Saba47

کاربر سایت
Mar 12, 2008
181
اولا کاش سوالتو واضح تر می پرسیدی، یعنی می گفتی برای خوب کردن Vampirism
اما به هر حال Argonian Blood از اسمش مشخصه، اگه یادت باشه پیرزنه یه خنجری بهت داد که باعث می شه دشمن کمی خونریزی کنه، خب Argonian ها یک نژادن، همونایی که زیر آب نفس می کشند، کافیه به یکی از افراد این نژاد (فرقی نداره هرکی) یه بار با اون خنجره حمله کنی، لازم نیست که بکشیش ، فقط یه ضربه بزن.
بعد برو پیش پیر زنه ، وقتی معجونو ساخت بگیر و برو پیش count شهر Skingrad ، اون وقت اون تو رو به یه جای مخفی تو قلعه راهنمایی می کنه و بقیه شم خودت می بینی.

فقط یه توصیه ای بهت می کنم، اگر دقت کرده باشی هر روز رو که بدون خوردن خون رد می کنی قدرت هات بیشتر می شه و قیافه ت هم کمی عوض می شه، وقتی اون معجونو بخوری قیافت به همون شکلی که موقع خوردن معجون هست به شکل آدم در میاد، پس ممکنه یه ذره عوض شه، برای نبودن این مشکل قبل از خوردن معجون، خون یکی رو بخور بعد از معجون استفاده کن.

هر سوال دیگه ای هم داشتی بگو جواب بدم ;)

اینم یه عکس از یه Argonian اگه نمی دونی کدوم نژادو می گم:
argonian.jpg
 

پژمان

کاربر سایت
May 21, 2007
1,277
نام
پژمان
سلام .. من یه مشکل کوچیک دارم ... البته قبلا شانسی ردش کرده بودم اما دلیلش رو الان که دارم دوباره می رم نمی دونم و گیر کردم.
تو مراحل اصلی اول بازی بعد از اینکه چهار کتاب رو به اون تاریخ شناسه میدم همونی که شبیه سوسماره، بهم می گه که باید برم وسط شهر تو قبرستونا پیش یه مقبره و چیز هایی رو بفهمم. من میرم پیش مقبره که یه نقشه روش حکاکی شده + من هم می تونم با زدن دکمه کاری رو روش انجام بدم.
قبلا که رفته بودم بعد از دو سه روز نقشه نورانی می شد و یه ادرس رو بهم می داد و ادامه بازی ولی الان هر کاری می کنم نقشه نورانی نمی شه . دلیلش و راهنماییش رو اگر کسی می دونه بگه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر