یامائوچی کار کردن بر روی GT6 را تایید کرد

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
رئیس استدیوی Polyphony Digital جناب اقای یامائوچی تایید کرد که انها در حال کار کردن بر روی GT6 هستند پس موتورهای خود را گرم کنید.

GT5-1101.jpg


در طی صحبت هایی که اقای یامائوچی با IGN داشتند،یامائوچی گفت:
"البته که ما در حال کار کردن بر روی GT6 هستیم.چیزهایی وجود دارد که ما نمی توانیم انها رو بصورت DLC در GT5 بیاوریم پس مشخص است که ما می خواهیم انها را نگه داریم برای عنوان بعدی خودمان".
به گفته ی او"مواردی که ما هنوز می توانیم به صورت DLC تهیه کنیم،این کار را خواهیم کرد به خاطر اینکه این یک بازار کاملا متفاوت است"
در حالی که بازی به صورت رسمی معرفی نشود،بازیکنان همچنان می توانند منتظر وسایل نقلیه جدید به صورت DLC هایی باشند که هر دو ماه در میان خواهد آمد.
همچنین یامائوچی از طرفداران بازی خواست که در مورد محتوا اینده بازی که می آید نظر خود را به انها بگویند.
یامائوچی افزود:"کاری که ما الان می خواهیم بکنیم کاملا به ریکشن بازیکنان بستگی دارد به خاطر اینکه این اولین DLC ما خواهد بود.ما فیدبک های مشتریان خودمون را خواهیم گرفت و خواهیم فهمید چطور روی کاری که می خواهیم انجام دهیم تاثیر خواهد گذاشت."

منبع
 

dr.ice

کاربر سایت
Dec 17, 2010
2,028
نام
میثم
پست اقای mory 62 بهترین پست این تاپیک بود ........اگه جا داشت 1000 تا اعتبار بهت میدادم................حالا اینجوری خوبه ادم پست بده یا اینکه فقط به خاطر علایق شخصی بیاین بازی رو خورد کنین
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر