گیب نویل: Counter-Strike: Global Offensive و امکان بازی بین پلتفرمی

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بتوانید بخش چند نفره ی عنوان مورد علاقه خود را با دوستانتان بر روی پلتفرم های مختلف به صورت آنلاین تجربه کنید؟
آیا شما عقیده دارید که با دسته کنسولی میتوانید در یک عنوان شوتر اول شخص از پس دوستی که حسابی پز موس وکیبورد را به شما میدهد برآیید؟

CSGOaug.jpg


گیب نویل در گفت و گویی با سایت خبری آلمانی PC Games گفت :"ما در شرکت Valve احساس می کنیم بازیکنان فارغ از اینکه از چه پلتفرمی استفاده میکنند، باید بتوانند با یکدیگر بازی کنند."
"ما هیچ وقت نمی خواهیم این چزیره های بازیکنان را بسازیم"(اشاره به محدودیت ارتباط بین پلتفرم های مختلف برای انجام بازی ها)
وی افزود: "شما باید به تفاوت کنترلر ها حساس باشید و مطمئن شوید که آن را هماهنگ کرده اید. اما، میدانید، دیدگاه ما این است که بازیکنان باید بتوانند به عنوان بخشی از اجتماع بر روی هر ابزاری که می توانند با هم بازی کنند."
"میدانید، بعضی وقت ها قرارداد هایی وجود دارند، یا مسائل دیگری که این کار را دشوار می کند. وقتی یک نفر، مثلاً صاحب امتیاز یک پلتفرم به هر دلیلی مخالف انجام این کار توسط شماست. اما ترجیح ما همواره این بوده است که مشتریان بتوانند بخشی از یک جامعه بزرگتر باشند."
باید دید آیا گیب نویل میتواند این حصار بزرگ را در هم شکند و بازیکنان را به جهانی وسیع تر در عرصه بازی های آنلاین چند نفره وارد کند.

Counter-Strike: Global Offensive برای انتشار در اوایل سال 2012 برنامه ریزی شده است. این بازی در نمایشگاه های PAX و EuroGamer EXPO 2011 قابل بازی خواهد بود.

منبع
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,582
نام
حسین
اوف PC باز ها پوز غنسولی ها رو به خاک میمالن خیلی اخبار هیجان انگیزی بود دمت گرم
اسنایپ هایی که با موس میکنن PRO *ها صد سال سیاه با دسته نمی شه انجام داد سرعت و دقت موس هم یه چیز دیگست پس برتری کامل با PCیه
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
آیا شما عقیده دارید که با دسته کنسولی میتوانید در یک عنوان شوتر اول شخص از پس دوستی که حسابی پز موس وکیبورد را به شما میدهد برآیید؟
بله ، پوزه که به خاک میمالم بنده :D!
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
یعنی رسمآ اسم بازی رو عوض کنن بذارن یه چیز دیگه ! :D ما توی همون گیم پلی CS روی کنسول هم شک داشتیم ، حالا میخوان Cross Platform هم بکنن !!
 

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,230
نام
Мojtaba
یعنی اگر این اتفاق بیفته انقلابی در عرصه ی بازی های انلاین هست . همون طور که COUNTER STRIKE دروازه های جدیدی رو به روی اینده بازی های انلاین باز کرد این بار هم میتونه یک بار دیگه دنیای بازی های انلاین رو بلرزه در بیاره.
 

iwes

کاربر سایت
Sep 2, 2006
1,707
نام
محمد
البته این کار با این وضعیت روی 360 امکان پذیر نیست چون به احتمال 99 درصد این کار با اکانت های استیم انجام میشه یعنی باید به استیم وصل بشه طرف مثل حالتی که الان برای portal 2 *رو ps3 وجود داره که اکانت استیم رو به id psn وصل میکنی ولیست friend هاو اپدیت هات توی استیم کاملا جداس الان مایکروسافت همچین اجازه ای رو به سازنده ای نمیده که علاوه بر لایو از سیستم دیگه ای استفاده بشه!البته این تا چند وقت پیش بود شاید تازهگی قانون جدیدی یا تبصره ای ایجاد کرده باشه که من نمیدونم*
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
اگر بتونن انجام بدن انقلابیه واسه خودش :d
پورتال 2 قبلا امکان cross platform بازی کردن رو ابداع کرده! اگه Counter Strike جدید بخواد مالتی پلیر و کو آپ بین پلتفرمها رو داشته باشه، احتمالا بین استیم و psn خواهد بود. xbl هم که طبق معمول به خاطر محدودیتهایی که مایکروسافت برای شبکه آنلاینش گذاشته در حال حاضر این ویژگی رو نمیتونه به کاربرهاش ارائه بده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر