گزارش PS4 , PC : Ubisoft سردمداران فروش نرم افزاری , Xbox One عقب مانده !

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ray

کاربر سایت
Aug 3, 2010
350
نام
Maziar
کمپانی بزرگ Ubisoft به تازگی حرف های جالبی در رابطه با فروش نرم افزاری پلتفرم های روز صنعت گیم یعنی PC , PS4 و Xbox One زده است .


assassins_creed_unity_guide_15.jpg



بر اساس گزارشات یوبیسافت PS4 سردمدار فروش نرم افزاری برای این شرکت بوده به طوری که 27% از کل درآمد شرکت در 3 ماه ی قبل از 30 ژوئن مربوط به بازی های PS4 است .

PC رتبه ی دوم را با 23% به خود اختصاص داده . افزایش 14% فروش نرم افزاری PC نشان دهنده ی موفقیت عظیم این پلتفرم نسبت به سال گذشته است . احتمالا برای شما هیجان انگیز خواهد بود اگر بدانید که Ubisoft با توجه به تاخیر های طولانی در پورت کردن بازی هایش برای PC و سرویس های نه چندان محبوب Uplay برای این پلتفرم قرار است به زودی عناوین PC محور زیادی را منتشر کند . که میتوان از میان آنها به Might & Magic , Mighty Quest for Epic Loot , The Settlers و Anno اشاره کرد .

در مراتب بعدی شاهد حضور Playstation 3 , Xbox One , Xbox 360 با هر کدام حدود 11% هستیم . این مسئله تا حدودی دردناک است که شاهد شکست Xbox One و عدم موفقیت آن نسبت به Xbox 360 باشیم .

در انتها شاهد حضور Wii و Wii U هستیم که هر کدام تنها 3% از فروش نرم افزاری Ubisoft را به خود اختصاص داده اند . شاید این آمار و ارقام در نگاه اول مایوس کننده باشند اما جالب است که بدانید فروش نرم افزاری این پلتفرم ها نسبت به سال گذشته 2% هم افزایش داشته !

14% باقی مانده به طور دقیق گزارش نشده اما احتمالا مربوط به عنوانین کنسول های Handheld همچون PSVita و 3DS و همچنین عناوین موبایل میشوند .

باید منتظر گزارشات مالی سایر کمپانی ها باشیم تا ببینیم آیا آمار آنها هم به آمار و ارقام Ubisoft شبیه است یا خیر !

منبع: Ubisoft: PS4, PC lead software sales, while Xbox One lags | VG247
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر