گرشاسپ

Neo

کاربر سایت
Sep 27, 2005
1,542
نام
احسان
من یه جا خوندم بازی حدود سه ساعت طول می‌کشه
به نظر شما یه خورده کم نیست؟

دوست من درسته که 3 ساعت به نظر کم میاد ولی من پیشنهاد میکنم فعلا به کیفیت بیشتر اهمیت بدین . مطمئن باشید که کار بعدی این تیم کمیت بیشتری خواهد داشت . اما کیفیت در شرایط کنونی و امکانات حرف اول رو میزنه . (آخه کار ما هم 2 ساعته !!! ;))
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,558
نام
کورش
من دمو جدید این بازی رو دیدم. در مورد گیم پلی تا بازی نکنیم نمیتونیم بدرستی نظر بدیدم ولی چیزی که در دمو مشخص بود گرافیک هنری حیرت اور این بازی بود . چیزی که من دیدم نه تنها از بازیهای شرکتهای بزرگ چیزی کم نداره بلکه در بعضی قسمتها ( از نظر گرافیک هنری) سرتر هم هست. من که حتما این بازی رو میخرم.

من ميرم مغازه ميگم بازي چي داري ؛ يه بسته هزار تايي ميذاره جلوت ؛ خوب من اينو ميخوام ؛ رايت بزنم يا اريجينال ميخواي ؛ چه فرقي ميكنه ؛ هيچي ؛ خوب پس رايت بزن

اين ديالوگ هايي كه شروع دنياي گيمريه ، من ترجيح ميدم اگه رفتم مغازه اي تو اون هزار تا بازي يكيشون هم گرشاسپ باشه تا اينا بدونن موقعي كه بازي كپي ميزنن تو يه كشور ديگه يه شركتي بوده براي بازي خودش زحمت كشيده (خيلي بيشتر از اينها)

من نه از شركت ديگه هستم نه سودي از اين كار ميبرم اما صد در صد در زمينه كرك شدن اين بازي كمك ميكنم .

نمیدونم اسم این حرفهایی که نوشتید رو چی بزارم. کلا فلسفه و منطق رو شرمنده کردید. از نظر شما چون در ایران کپی رعایت رعایت نمیشه دسترسی به کدهای برنامه نویسی براتون ممنوع شده(غلط) و چون به کد ها دسترسی ندارید پس باید بریم بزنیم تو سر سازندگان بازی گرشاسب (غلط) چونکه خارجی ها خیلی بیشتر برای بازیهاشون زحمت میکشند (غلط). من اگه جای شما بودم یک شکایتی چیزی علیه این تیم سازنده گرشاسب تهیه میکردم که به چه حقی دارن بازی به این خوبی میسازند در حالی که در اینجا قانون کپی رایت رعایت نمیشه.
میتونید درخواست غرامت هم بکنید.
 

Kn!f3 Dan3R

کاربر سایت
Jun 13, 2009
741
نام
مهدی
واقعا بهترین بازی ایرانیه!!
از gow4 هم قشنگ تره:biggrin1:
مطمیننا این بازی کرک نمیشه ولی بلفرض هم که شد ما باید بریم اصلشو بخریم تا شرکتش بازم بسازه:biggrin1:مطمیننا اگر مغازه ای کرک شده ی این بازیو بیاره ارشاد درشو گل که هیچی .. میگیره:biggrin1:
 

LeGolaS

کاربر سایت
Feb 2, 2007
1,006
نام
علي
من دارم هر ماه خودمو می کشم جم می کنم واسه بازیهای ps3 و الان بیشتر از هر بازی حتی the last gaurdian :love: ( بدون مبالغه می گم ) منتظر این بازیم و حاضرم هرچی پاش بدم :love:
 

mahdysh

کاربر سایت
Jun 23, 2007
805
نام
مهدی
یه سوال از دوستان
این بازی شخصیت هاش صداگذاری دارن؟چون تا حالا تو هیچ تریلری گرشاسپ یک کلمه هم حرف نزده؟
 

bburzum

کاربر سایت
Jan 29, 2010
786
این چرتو پرتا چیه میگین این بازی عالی حالا درست که به خاطر مسایلی که بعضیها میدونن از جمله من که زرتشتیم اسمش عوض شده این بازی فقط به چشم بازی نبینین این باید حس ایرانی بودنو تو رگاتون حس کنین بس نیس سود جویی بازی که جزوی از تاریخ و دین اجدادترو با توهمی مثل گاد اف وارو فاینال مقایسه میکنین به اندازه کافی بد بختا از هر طرف 1سنگ جلو پاشون هست شما هم که از همه بدترین بس کنین به خدا خجالت داره این بازی تو رویاهای من بود الان که میبینم 1ایرانی پاشوده با 1تیم پر از طراح و برنامه نویس عالی با کلی خرج داره کاری میکنه یادمون بیاد کی بودیمو اجدادمون کیا بودن پول برام بی معنی هر چقدرم باشه میخرم و باسه کسایی که این و نقض میکنم میگم اگه هنوز عرب نشدینو ادعا ایرانی بودنتون میشه به هم وطناتون امید بدینن نه که سردشون کنید......
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,018
نام
آریا
تاپیک پاکسازی شد و تعداد زیادی پست از دوستان پاک شد. شرمنده از دوستانی که حرفهای منطقی زدن ولی به خاطر پاک شدن پستهای اصلی مجبور شدم اونها رو هم پاک کنم.
فقط متآسفم برای دوستانی که طرز تفکرشون از یه بچه پیش دبستانی هم پایین تره ...
دوستانی که انقدر زیبا فکر میکنن و نظریه صادر میکنن , لطفآ اگه روزی یه نفر جیب مبارکشون رو زد و پولهاشون رو ورداشت , اونها هم برن جیب یکی دیگه رو بزنن تا جبران بشه. جیب کسی که هیچ تقصیری نداشته ولی با این طرز تفکر , مقصر محسوب میشه ...
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,018
نام
آریا
چرا انقدر خارجی ها مسخره کردن trailer گرشاسپ تو gt ؟؟؟:confused:
به این دلیل که با دید یه بازی چند میلیون دلاری سال 2010 بهش نگاه میکنن. اونا طبیعتآ بازی رو با عنوانهایی مثل God of War , Dante`s Inferno , DarkSiders و ... مقایسه میکنن که هرکدوم 10 ها میلیون دلار روشون خرج شده و سازنده هاشون چندین و چند سال تجربه ساخت بازی رو پشت سر گذاشتن.
جالبه با این وجود امتیاز این تریلر از 69 تا رآی 7.7/10 هست که به نظرم برای همچین عنوانی اون هم در دوران GoW III و ... عالیه.
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,252
نام
امیرحسین
بارها گفته شده که این عنوان بی نظیر در ایران سکوی پرتاب و معرف صنعت گیم ایران به دنیا خواهد بود.
به امید یک گیم پلی لذت بخش(مهمترین رکن)!
کاش میشد یه جوری مثلا بازی رو برای live منتشر میکردن تا بیشتر شناخته بشه چون در اون سطح حتی توان رقابت هم خواهد داشت.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر