کپکام دامنه تجاری جدید برای عنوان Onimusha به ثبت رساند

AbysswalkerA

کاربر سایت
May 31, 2014
109
نام
Mahdi
60152nxgji0ihicbon5e.jpg


به‌تازگی شرکت «کپکام» دامنه تجاری جدیدی را برای عنوان «
Onimusha» به معرض ثبت رسانده‌است، که به واسطه آن به‌نظر می‌رسد طرفداران این فرانچایز باید در آینده‌ای نزدیک منتظر خبر‌های خوبی در رابطه با این عنوان باشند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.


بر طبق پستی که چندی پیش توسط کاربری به‌نام "Miku" در انجمن محبوب «NeoGAF» در ارتباط با این موضوع به انتشار رسید، به‌نظر می‌رسد که این دامنه‌ای که اخیرا به ثبت رسیده‌است، کاملا جدید است و تنها به یک تمدید نام تجاری قدیمی محدود نمی‌شود.


با این‌حال هنوز هیچ اطلاعات مشخصی پیرامون این موضوع به انتشار نرسیده‌است، اما نباید فراموش کرد که این اقدام اخیر «کپکام» نمی‌تواند به‌طور قطع به منظور تایید معرفی نسخه جدیدی از فرانچایز «Onimusha» برای عرضه بر روی کنسول های خانگی و یا کامپیوتر‌های خانگی باشد و در عوض به ثبت رسیدن این دامنه جدید می‌تواند به منظور معرفی نسخه‌ای جدید از این فرانچایز برای تلفن‌های هوشمند و یا معرفی مجموعه‌ای بازسازی شده از نسخه‌های قدیمی‌تر این فرانچایز، انجام گرفته باشد; چرا که «کپکام» در سال‌های اخیر بارها علاقه خود نسبت به عرضه بازسازی عناوین و سری‌بازی‌های قدیمی خود را ابراز کرده‌است و چه‌بسا توانسته تعداد انگشت‌شماری از آنها را نیز به عنوان عناوین بازسازی شده در بازه‌زمانی اخیر روانه بازار کند.


سری عناوین «Onimusha» اولین بار در سال 2001 با عرضه‌شدن اولین نسخه آن تحت عنوان «Onimusha: Warlords» بر روی کنسول افسانه‌ای PS2، به دنیا معرفی شد، و در سال‌های بعد از آن به وسیله دنباله‌های متعدد از جمله «Onimusha 2: Samurai's Destiny»، «Onimusha 3: Demon Siege» و «Onimusha 4: Dawn of Dreams» به حیات خود ادامه داد.


نظر شما چیست ؟ آیا نسخه جدیدی از این فرانچایز به منظور عرضه بر روی پلتفرم‌های نسل هشتم در دست توسعه است یا اینکه «کپکام» در تدارک کالکشنی بازسازی‌شده از نسخه‌های پیشین آن است ؟
 

MAKAV3LI

کاربر سایت
Sep 30, 2011
1,928
نام
آن مرد !
ای خدا
با اون نسخه که jean reno :xتوش بود خیلی حالا کرده بودم
دوبله فارسیشم داشتم
کلا بازیه شاخی بود زمان خودش
 

madreaper

کاربر سایت
May 27, 2006
305
نام
Pouria
Remaster ـه onimusha 3 هم برای من کفایت می کنه ولی با توجه به وقفه زیاد بازی احتمال یه ریمستر برای معرفی یه ورژن جدید ( مثل قضیه DMC یا Uncharted ) هم هست !
 

Uzumaki Naruto

کاربر سایت
Sep 5, 2010
1,124
نام
Rahman
فک کن یک درصد کپکام ریمستر نده یهو بیاد نسخه جدید معرفی کنه :d کاملا مشخصه Onimusha HD Remaster Collection یادش بخیر نسخه 4 دو دیسک بود با بد بختی نسخه انگلیسیشو پیدا کردم بازی کرده بودم
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
امیدوارم ریمستر، یا بازی موبایل نباشه. نسخه سوم زیاد و Dawn of Dreams زیاد تو فروش موفق نبودن و همین کارو خراب کرد وگرنه ئو نسخه اولی بازی به نظرم شاهکار بودن.
 

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
حتی 1% هم اگه قرار باش بازی جدید ساخته بشه با خیال راحت میتونه گند بزنه به همه خاطرات خوبمون با این ip:|
 

Coffee Addicted

Better be careful The killer might be near
کاربر سایت
Dec 19, 2006
1,278
اولین بار که Ps2خریدم 4تا بازی همراهش گرفتم
GTA Vice City
Smack Down
Spider Man
Onimusha: Warlords
عاشق این بازی بودم گرافیکش فوق العاده بود اون زمان
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر