خبر رسمی کمپانی Valve قابلیت اشتراک گذاری بازی Steam Families را در حالت بتا عرضه کرد

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,605
نام
alireza
valve.jpg

کمپانی Valve از Steam Families رو نمایی کرد. استیم فمیلی راهی جدید برای اشتراک‌گذاری بازی‌ها، نظارت بر فعالیت‌های کودکان و ساده‌سازی خریدها در پلتفرم Steam است. در حال حاضر در حالت بتا است و جایگزین Steam Family Sharing و Steam Family View خواهد شد.

بازیکنان می توانند یک گروه خانواده Steam با حداکثر شش عضو ایجاد کنند که می توانند از طریق تلفن همراه و یا مرورگر وب آن را مدیریت کنند. اعضای خانواده می‌توانند بازی‌های قابل اشتراک‌گذاری را بازی کنند، اگرچه نمی‌توانند همان عنوان را به طور همزمان بازی کنند مگر اینکه چندین نسخه داشته باشند. هر بازیکن می‌تواند سیوهای بازی‌های خود را داشته باشد، اچیومنتهای Steam خود را کسب کند و به ورک‌شاپهای خود دسترسی داشته باشد.

Valve گفت: اشتراک‌گذاری خانوادگی، ویژگی‌ای است که توسعه‌دهندگان ممکن است از بازی‌های خود در هر زمانی که بخواهند، به دلایل فنی یا دلایل دیگر، آن را حذف کنند.

Steam Families همچنین ویزگیهایی جدیدی برای کنترل‌ والدین معرفی می‌کند که به بزرگسالان در گروه اجازه می‌دهد محدودیت‌هایی را برای محتوا و زمان بازی کودکان تعیین کنند. والدین می‌توانند بر بازی‌های کودکان نظارت داشته باشند و همچنین میتوانند نحوه‌ی خرید و روابط اجتماعی را محدود کنند. همچنین یک گزینه پرداخت جدید وجود دارد که در آن یک حساب کودک می تواند از یک بزرگسال خانواده درخواست کند تا خرید خود را انجام دهد، که می تواند توسط یک بزرگسال با استفاده از دستگاه تلفن همراه و یا ایمیل خود انجام شود. برای آزمایش Steam Families، بازیکنان باید در بتای Steam Family شرکت کنند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر