خبر رسمی کمپانی پوکمون 50 میلیون به زلزله‌زدگان ژاپن کمک می‌کند

MJ_KING

عضو تحریریه
Sep 14, 2023
358
نام
محمد جواد جعفری
کمپانی Pokemon اعلام کرده است که مبلغ 50 میلیون ین (معادل حدودا 350 هزار دلار) برای حمایت از آسیب دیدگان زلزله ویرانگر اخیر ژاپن، اهدا خواهد کرد.

The-Pokemon-Company-300x179.webp


در روز سال نو میلادی، زمین لرزه‌ای به شدت 7.6 ریشتر این کشور را لرزاند و بسیاری از محله‌ها را ویران کرد و متاسفانه جان 92 نفر را هم گرفت. به گفته دولت ژاپن، این زمین لرزه همچنین باعث بوجود آمدن سونامی کوچکی شد که حداقل 296 هکتار زمین را دچار آب‌گرفتگی کرد.

شرکت پوکمون هم دیروز گفت که از تلاش‌ها برای کمک به آسیب دیدگان در این فاجعه، حمایت می‌کند و مبلغ 50 ین را هم صرف این مورد خواهد کرد.

پوکمون در بخش‌هایی از اعلامیه‌اش گفت: «ما می‌خواهیم عمیق‌ترین همدردی خود را با آسیب دیدگان زلزله شبه جزیره نوتو که در 1 ژانویه 2024 رخ داد، ابراز کنیم. همچنین شرکت پوکمون تصمیم گرفته است که 50 میلیون ین به جامعه صلیب سرخ ژاپن و سازمان‌های حمایتی دیگر، به منظور کمک به آسیب دیدگان از فاجعه و کمک به روند بازسازی مناطق تخریب شده، اهدا بنماید. علاوه بر این، از طریق بنیاد Pokemon With You، ما به انجام فعالیت‌هایی برای کمک به کودکان آسیب دیده از این فاجعه خواهیم پرداخت تا باری دیگر لبخند خود را بازیابند. ما صمیمانه برای بهبودی و بازسازی هرچه زودتر مناطق زلزله‌زده دعا می‌کنیم.»
 

Erehx

Gold User
Dec 13, 2023
196
نام
?Who knows
سونی هم مبلغ 40 میلیون ین به ژاپنیا کمک کرده که ای کاش تو خبر اعلام می‌کردید!
در کل که دمشون گرم اون از وضع استحکام سازه ها که تا حد ممکن از مرگ و میر (مردمشون) جلوگیری میکنن و بعدشم که کمپانیای بزرگشون حمایت‌های مالی حسابی میکنن. نصف همچین ریشتری تو پایتخت اینجا میومد در کنار رکورد زدن تعداد کشته ها تنها نگرانیشون میشد اینکه زنده ها ناهار خوردن یا نه!
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,773
این خبر رو باید ببری بکوبی تو صورت مجری اسکای نیوز که با حرفاش سعی داشت بگه که گیم و گیمر از جامعه و اتفاقات پیرامونشپن خبری ندارند و.....
همایش های gdq که سالی دوبار برگزار میشه و اسپیدرانرها توش شرکت میکنن، فقط سال پیش حدودن 4.8 میلیون دلار برای خیریه ها توسط گیمرها جمع کرد.
2022 که نزدیک 6 میلیون دلار شد!!
در اصل اون مجری و امثالش هستن که درکی از دنیای پیرامونشون ندارن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر