کارگردان سابق Need for Speed از الان در فکر PS5 و Xbox Two است

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
cxve_playstation-5.jpg




«PlayStation 5» در مورد بازی‌هایی با جهان‌های پویاتر و بسیار طبیعی‌تر خواهد بود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.


«Paul Ross»، کارگردان فنی سابق «Criterion» که اکنون در حال همکاری با «Fields Entertainment» و عرضه بازی جدید یعنی «Dangerous Golf» است که برای «PS4» و «Xbox One» منتشر خواهد شد. ارائه بازی جدید برای کنسول‌های نسل حاضر مانع از اندیشیدن پال راس به «PlayStation 5» و «Xbox Two» نمی‌شود.

طی مصاحبه‌ای با «Edge» آقای راس به این‌شکل توضیح داد که چگونه هنگام شروع به ساخت بازی جدیدشان در فکر کنسول‌های نسل آینده بودند:
« یک بازی PlayStation 5 یا یک بازی Xbox Two چه شکلی خواهد بود؟ در PS4 ما شاهد افزایش کیفیت در جهان‌های بازی‌ها بودیم اما در PS5 شاهد جهان‌های پویا تر و تعامل بیشتر با محیط و بسیار باورپذیر تر خواهیم بود. »

راس همچنین اشاره کرد که موتورهای فیزیک در بازی‌ها از زمانی که وی مشغول ساخت بازی برای «Dreamcast» بود تغییری نکرده اند.
وی به این شکل ادامه داد:
« آن‌ها فقط در مورد اجسام صلب و ثابت بودند. اما ما شاهد یک تغییر اساسی در الگو‌ها هستیم چرا که بازی ما دارای شبیه سازی فیزیک در سطح مولکولی خواهد بود که در اوایل کار مشکل بسیار سختی برای ما بود. »

Dangerous Golf یک بازی برپایه‌ی فیزیک است که در آن در محیط‌های بسته نظیر قصرهای قرون وسطی یا ایستگاه پمپ بنزین با بازی کردن گلف به شکستن اجسام مختلف خواهید پرداخت.

بازی در ماه «مه» سال 2016 میلادی برای پلتفورم‌های PS4، X1 و PC منتشر خواهد شد.



=====
منبع
 

veryhigh

کاربر سایت
Jan 8, 2009
3,991
نام
احمد
این مایکروسافتم با این اسم انتخاب کردنش ! قشنگ ملت هنگ میکنن به نسل بعدش چی بگن قبلا که Xbox 720 بود الان هم که شده Xbox Two :d
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
همچین گفتی کارگردانه سابقه NFS که فکر کردم کوجیما یا میکامی نظر دادن راجع به کنسول های نسل بعدی :d یکی نیست بگه مرده حسابی تو یه بازی تمام عیار بساز واسه همین نسل،نسل بعد و فکر راجع به نسل بعد پیش کشت:d همچین نظر داده انگار از 100% قدرت این نسل استفاده کرده به بن بست رسیده...!!!!!!! اگه ND یا Micro team این حرفو میزدن که از الانه به فکره نسل بعد هستن برایه من قابله قبول تر بود.یه بازی بساز ببینم چند مرده حلاجی بعدش شاید قبولت کردم :d:d
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
همچین گفتی کارگردانه سابقه NFS که فکر کردم کوجیما یا میکامی نظر دادن راجع به کنسول های نسل بعدی :d یکی نیست بگه مرده حسابی تو یه بازی تمام عیار بساز واسه همین نسل،نسل بعد و فکر راجع به نسل بعد پیش کشت:d همچین نظر داده انگار از 100% قدرت این نسل استفاده کرده به بن بست رسیده...!!!!!!! اگه ND یا Micro team این حرفو میزدن که از الانه به فکره نسل بعد هستن برایه من قابله قبول تر بود.یه بازی بساز ببینم چند مرده حلاجی بعدش شاید قبولت کردم :d:d
ایشون کارگردان سری بازی Burnout بودن که زمان خودشون بدون شک از بهترین و تاپ ترین سری بازی های ریسینگ آرکید بودن که خب بخاطر EA و سری NFS نابود شد Burnout
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
ایشون کارگردان سری بازی Burnout بودن که زمان خودشون بدون شک از بهترین و تاپ ترین سری بازی های ریسینگ آرکید بودن که خب بخاطر EA و سری NFS نابود شد Burnout

بود و ولش کن هست رو بچسب.!چی داره الان رو کنه.یه شرکت بازی سازی مثله CD Project از نسله خودش یه قدم جلو تره بعد یکی که نمیتونه حتی یه بازیه استاندارد در حد و اندازه اسمش بسازه جلو جلو میره..!!!!هروقت چیزی ساخت که تونستم قانع بشم میگم چشم..!!
 

Heska

کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,550
بود و ولش کن هست رو بچسب.!چی داره الان رو کنه.یه شرکت بازی سازی مثله CD Project از نسله خودش یه قدم جلو تره بعد یکی که نمیتونه حتی یه بازیه استاندارد در حد و اندازه اسمش بسازه جلو جلو میره..!!!!هروقت چیزی ساخت که تونستم قانع بشم میگم چشم..!!

اینا دارن یه بازی میسازن که فیزیک بخش اصلی اش رو تشکیل میده
طرف هم داره میگه از زمان Dreamcast تا الان زیاد فرقی توی انجین های فیزیک رخ نداده
داره یجورایی ابراز امیدواری میکنه که تو نسل بعد یه تحولی از نظر فیزیک بازیها داشته باشن انجین های فیزیک هم پیشرفت بکنن در کنار پبشرفت سخت افزاری Xbox و PS بعدی
 

Chaosboil

کاربر سایت
Feb 3, 2016
71
در PS4 ما شاهد افزایش کیفیت در جهان‌های بازی‌ها بودیم اما در PS5 شاهد جهان‌های پویا تر و تعامل بیشتر با محیط و بسیار باورپذیر تر خواهیم بود
ببینم نکنه نقشه ی یه burnout جدید با قدرت تخریب پدیری فوق خفن تو ذهنشه؟
ولی فعلا که ea انداختتشون تو ورطه باقالبا.
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
اینا دارن یه بازی میسازن که فیزیک بخش اصلی اش رو تشکیل میده
طرف هم داره میگه از زمان Dreamcast تا الان زیاد فرقی توی انجین های فیزیک رخ نداده
داره یجورایی ابراز امیدواری میکنه که تو نسل بعد یه تحولی از نظر فیزیک بازیها داشته باشن انجین های فیزیک هم پیشرفت بکنن در کنار پبشرفت سخت افزاری Xbox و PS بعدی
من با حرفه طرف مشکل ندارم من حرفم اینه یعنی این آقا واقعا از ظرفیته کامله این نسل باخبره.؟یا مثلا ته ته ته گرافیکی یا فیزیکیه این نسل رو دیده.؟این آقا بازی های مثله Gears 4 یا Uncharted 4 رو دیده.؟نسله پیش بازیهای داشتیم مثله Resistance 1 بعد آخره نسل چه تغیراتی تویه انجین و گرافیک رخ داد.؟این آقا همه ی این جنبه ها و وجه هایه نسل رو دیده داره نظر میده.؟
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
کلا سازنده ها همیشه یه حرفی برای گفتن دارن اینکه طرف خدا فیزیک یا گرافیک باشه هم اصلا مهم نیست به خاطر اینکه بازی فقط از این 2 بخش تشکیل نمیشه .

بازی هاش خدا فزیک هم باشن بقیه بخش ها لنگ میزنن .;) اینجاست که نشون میده سازنده عالی نیست بلکه سازنده خوبیه سازنده عالی بین تمام موارد در بازی تعادل ایجاد میکنه .;)

این حرف های شما دوستان هم شده زدن تمام کریدیت بازی فقط به یک نفر این شخص کارگردان بازی بوده درست دیگه طراحی و برنامه نویس و انیمیشن ساز و ... بازی که نبوده .

حتی کوجیما یا ... هم بدون یک تیم خوب نمیتونن یک بازی عالی مثل ... ارائه بدن باشه سازنده MGS یا UC یا GEOW یا ... .
 
آخرین ویرایش:

hqdead

کاربر سایت
Dec 27, 2015
293
من با حرفه طرف مشکل ندارم من حرفم اینه یعنی این آقا واقعا از ظرفیته کامله این نسل باخبره.؟یا مثلا ته ته ته گرافیکی یا فیزیکیه این نسل رو دیده.؟این آقا بازی های مثله Gears 4 یا Uncharted 4 رو دیده.؟نسله پیش بازیهای داشتیم مثله Resistance 1 بعد آخره نسل چه تغیراتی تویه انجین و گرافیک رخ داد.؟این آقا همه ی این جنبه ها و وجه هایه نسل رو دیده داره نظر میده.؟
تهش از اولش معلوم شد بازی سازها هم کلافه شدن این نسل تا همین جاشم تموم شده تهش هم زمان معرفی سخت افزار کنسولها در اومد و با دانگرید پیاپی و رزولوشن و فریم ادامه پیدا کرد با این وضعیت ته ته نسل بعد هم نهایت بازیها دیگه واقعا قول میدن 1080 با ۶۰ فریم اجرا شن
R&D هر شرکتی خیلی زیبا تر از من و شما میدونن تهش کی و کجاست و در نهایت این کنسولها چه کاری میتونن انجام بدن
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
خوب پس خوشبختانه این آخرین نسل کنسولا نیست:d

ایشون هم حرف خوبی زده اتفاقا اینکه یه بازیسازی تا این حد عطش تکنولوژی های جدید رو داره نشون میده فکرهای بزرگی تو سرشه من نمیدونم چه رسم بدی شده همیشه باید یه عده آیه یاس بخونن

- - -ویرایش - - -

تهش از اولش معلوم شد بازی سازها هم کلافه شدن این نسل تا همین جاشم تموم شده تهش هم زمان معرفی سخت افزار کنسولها در اومد و با دانگرید پیاپی و رزولوشن و فریم ادامه پیدا کرد با این وضعیت ته ته نسل بعد هم نهایت بازیها دیگه واقعا قول میدن 1080 با ۶۰ فریم اجرا شن
R&D هر شرکتی خیلی زیبا تر از من و شما میدونن تهش کی و کجاست و در نهایت این کنسولها چه کاری میتونن انجام بدن
اصولا ربطی نداره همیشه بازیسازا و کنسول سازا یه نسل جلوتر رو میبینن چون از الان باید براش برنامه ریزی کنن مطمئن باش سونی و مایکروسافت هم دارن روی کنسولای نسل بعدی فکر وکار میکنن همونجوری که طراحی PS4 از سال 2008 شروع شد دقیقا 2 سال بعد از عرضه

PS3

دانگرید هم مخصوص این نسل نیست همیشه این رسم منحوس تو صنعت گیم بوده منتها هیچوقت اینقدر اینترنت فراگیر نبوده
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
تهش از اولش معلوم شد بازی سازها هم کلافه شدن این نسل تا همین جاشم تموم شده تهش هم زمان معرفی سخت افزار کنسولها در اومد و با دانگرید پیاپی و رزولوشن و فریم ادامه پیدا کرد با این وضعیت ته ته نسل بعد هم نهایت بازیها دیگه واقعا قول میدن 1080 با ۶۰ فریم اجرا شن
R&D هر شرکتی خیلی زیبا تر از من و شما میدونن تهش کی و کجاست و در نهایت این کنسولها چه کاری میتونن انجام بدن

عزیز بازیساز ها کلافه نشدن بلکه تنبل شدند. وضعیت کثیری از بازیهای امروز این شده با یکسری انجین نسل قبلی دنبال ساخت بازی هستند دریغ از ذره ای بهینه سازی و تلاش بیشتر. اگر شونزده گیگ رم هم در اختیارشون بذاری بازهم از سخت افزار گلایه میکنند.

خداروشکر همیشه تیم ها و استدیو هایی بودند که ثابت کنند نود در صد این بهونه ها چرت محض هستش
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
این داونگرید و افت فریم و ... همیشه بوده. منتهی الان به خاطر پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی، سازنده عطسه کنه خبرش تا اون سرِ دنیا می‌ره. یه نمایش کوچیک از بازی روی 10.000 تا سایت با بیت‌ریت بالا قرار می‌گیره و فریم به فریمِ اون نمایش رو تجزیه تحلیل می‌کنن و اگه بازی نهایی اپسیلونی فرق داشته باشه همه شاکی می‌شن که چرا داونگرید شده :D

افت فریم هم همیشه بوده، یه بازی مثل SotC که از بهترین‌ تجربه‌های گیمینگِ خیلی‌هاست کلاً 25 فریم اجرا می‌شد، یا Zelda OoT که کلاً 20 فریم اجرا می‌شد، کسلوینیا LoS نسل قبل 24 فریم اجرا می‌شده و کلی مثالِ دیگه! ولی به اندازه این دوره زمونه حساسیت وجود نداشت. صد تا سایت و مجله بازی رو حلاجی نمی‌کردن تا یه دونه افت فریم پیدا کنن.

خلاصه کلام این چیزا همیشه بوده، فقط اطلاعات و بارِ فنیِ گیمرها بالا رفته و نتیجش شده این حساسیتِ بیشتر.
 

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
این داونگرید و افت فریم و ... همیشه بوده. منتهی الان به خاطر پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی، سازنده عطسه کنه خبرش تا اون سرِ دنیا می‌ره. یه نمایش کوچیک از بازی روی 10.000 تا سایت با بیت‌ریت بالا قرار می‌گیره و فریم به فریمِ اون نمایش رو تجزیه تحلیل می‌کنن و اگه بازی نهایی اپسیلونی فرق داشته باشه همه شاکی می‌شن که چرا داونگرید شده :D

افت فریم هم همیشه بوده، یه بازی مثل SotC که از بهترین‌ تجربه‌های گیمینگِ خیلی‌هاست کلاً 25 فریم اجرا می‌شد، یا Zelda OoT که کلاً 20 فریم اجرا می‌شد، کسلوینیا LoS نسل قبل 24 فریم اجرا می‌شده و کلی مثالِ دیگه! ولی به اندازه این دوره زمونه حساسیت وجود نداشت. صد تا سایت و مجله بازی رو حلاجی نمی‌کردن تا یه دونه افت فریم پیدا کنن.

خلاصه کلام این چیزا همیشه بوده، فقط اطلاعات و بارِ فنیِ گیمرها بالا رفته و نتیجش شده این حساسیتِ بیشتر.

صحبتات صحیح دوست عزیز:d
اما خوب یادمه و خبرشم تو همین بازی سنتر زدن که madden 2008 اگه اشتباه نکنم رو x360 60 fps اجرا میشه و ps3 30 fps و کلی صفحه جلو رفت و کلی بحث شد در مورد دانگرید هم یادمه سر لانچ تریلر cod 2 ی تومار نوشتن و غیر واقعی بودن تریلر شکایت کردن و نتیجش یادم نیست
منظورم اینکه اونموقع هم اطلاعات و بحث بود اما الان اگه به فلان کنسول گیر میدن 25 و فلا کنسول 30 این البته از نظر شخص من حاشیه سازی و گرم نگه داشتن بازار و سوژه سازیه(خوب اگه این حرفا نباش چی داریم بگیم:d ???
از splintercell 1 رو xbox دوتا افکت بیشتر داره:d و ماشاالله نسل قبل که سوژه همه جوره داشتیم :d و این نسل هم همجوره سوژه فراهمه:d
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
صحبتات صحیح دوست عزیز:d
اما خوب یادمه و خبرشم تو همین بازی سنتر زدن که madden 2008 اگه اشتباه نکنم رو x360 60 fps اجرا میشه و ps3 30 fps و کلی صفحه جلو رفت و کلی بحث شد در مورد دانگرید هم یادمه سر لانچ تریلر cod 2 ی تومار نوشتن و غیر واقعی بودن تریلر شکایت کردن و نتیجش یادم نیست
منظورم اینکه اونموقع هم اطلاعات و بحث بود اما الان اگه به فلان کنسول گیر میدن 25 و فلا کنسول 30 این البته از نظر شخص من حاشیه سازی و گرم نگه داشتن بازار و سوژه سازیه(خوب اگه این حرفا نباش چی داریم بگیم:d ???
از splintercell 1 رو xbox دوتا افکت بیشتر داره:d و ماشاالله نسل قبل که سوژه همه جوره داشتیم :d و این نسل هم همجوره سوژه فراهمه:d

خب نسل قبل تازه شروع این مُدل بحثا بود :D
تو سایت خودمون بچه‌ها صد صفحه در مورد مقایسه گرافیک گیرز3 و آنچارتد با هم بحث می‌کردن :D

سال به سال هم داره توجه به مسائل تکنیکی بیشتر می‌شه و دیگه یه بازی با فریم 20-25 (مثل یونیتی) بشدت مورد انتقاد قرار می‌گیره. سازنده هم مجبور می‌شه از گرافیک بازی کم کنه تا بتونه پرفرمنسِ بهتری از سخت‌افزار بگیره (Syndicate). نتیجش این می‌شه که یه عده می‌گن گرافیک در جا زده و ... .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر