کاتالوگ فارسی کنسول | PS4 PERSIan OFFICAL GUIDe

|| ARMSTYLE ||

کاربر سایت
May 4, 2014
954
نام
سامی
بنام خدا .

سلام دوستان عزیز و گرامی . حدود 1 سالی میشه که کنسول قدرتمند سونی یعنی PS4 وارد بازار شده . این کنسول همراه با خودش 1 GUIDE یا کاتالوگ اصلی داره که به زبان انگلیسی ژاپنی چینی فرانسوی و .... ترجمه شده اما خب زبان کشور عزیزمون رو شامل نمیشه . در واقع
هیچ چیز کنسول زبان فارسی رو پشتیبانی نمیکنه . امروز تصمیم گرفتم با پشتکار و به لطف خدا کاتالوگ رسمی این کنسول قدرتمند رو ترجمه کنم و اینجا قرار بدم . کاتالوگ 17 صفحه هست . در هر صفحه مطالبی ذکر شده . اما خب هر مطلبی کار امد نیست و ارزش انچنانی نداره . بنده مطالب اصلی و مفید این کاتالوگ رو ترجمه میکنم و در اختیار دوستان قرار میدم . فعلا کاتالوگ به صورت نوشتاری هیمنجا به ترتیب قرار میگیره و اپدیت میشه اما خب بعد از کامل شدن اونرو به صورت PDF هم قرار میدیم .



دوستان ترجمه کاتالوگ کنسول کار 1 روز نیست . بنده هم زمان زیادی ندارم . برای همین طی چند روز کاملش میکنم و قرار میدم . برای همین خواهش میکنم صبور باشید و با دکمه تشکر بنده رو حمایت کنید .


عزیزان میتونند از طریق پیام خصوصی و یا ارسال پست در همین تاپیک بنده رو یاری بدهند و نظراتشون رو بگند .


تمام حقوق ترجمه و گرداوری این اثر مطعلق به این بنده میباشد . هرگونه کپی برداری یا سوء استفاده از این مطلب ممنوع میباشد مگر با ذکر نام نویسنده و سایت مربوطه .
این مطلب به صورت انحصاری در 3 سایت فارسی زبان دنیای گیم قرار میگیره .


همچنین این مطلب به عین ترجمه شده است ولی ممکن است با متن اصلی تفاوت های معنایی داشته باشد برای اینکه رسا تر و بهتر درک شود . به هر حال ترجمه کلمه کلمه به فارسی از انگلسیسی یا برعکس امکان پذیر نیست و ترجمه اسیب میبیند . گاه باید از کلمات و عبارات فارسی دیگری استفاده کرد اما به هر حال تمامی مطالب اصل بوده و امانت ترجمه رعایت شده است ...



ulqigyp5w5zp6byqyqba.png




----------------------------
قسمت اول :


( صفحات 1 تا 5 بدلیل توضیحات غیر مفید ترجمه نشده است )



نکات مهم صفحه 6 و 7 :

احتیاط :

قبل از استفاده از این محصول به دقت این راهنمارو بخوانید و اون رو به خاطر بسپارید و در اینده از اون استفاده کنید .


والدین و سرپرستان کودک باید به دقت این راهنما را بخوانند و مطمین شوند که کودک موارد فوق را به درستی رعایت میکند .



1. سلامت :

این محصول با بیشترین دقت و نگرانی در مورد سلامت و کیفیت ساخته شده است اگرچه هر محصول الکترونیکی اگر به درستی استفاده نشود خطر شوک برقی و صدمات جانبی را به دنبال دارد . برای جلوگیری از این صدمات و خطرات لطفا موارد زیر را خوانده و رعایت کنید :
* تمامی اخطار ها و دستور العمل های ذکر شده را رعایت کنید .


* به طور منظم کابل برق را برای جلوگیری از صدمات چک کنید ( منظور اینه که کابل مشکلی مثل بریدگی و اتصال و اینا نداشته باشه )


* اگر سیستم در وضعیت غیر عادی قرار دارد ( به طور مثال بوی مانند سوختگی یا صدای غیر طبیعی و یا داغی بیش از حد دارد دارد ) استفاده خود را متوقف کرده و سیم های پاور و اچ دی ام ای و دیگر کابل هارا سریعا جدا کنید و سیستم را مورد برسی قرار دهید .


* باتری های فرسوده و باد کرده و .... را نگه داری نکنید و در صورت فرسوده شدن باتری دسته انرا تعویض نمایید .


* اجازه ندهید دسته و باتری و کنسول در معرض اتش و یا وسایل داغ و اتش زا مانند خورشید و .... قرار بگیرد .


* برای اطلاعات بیشتر به وبسایت سونی مراجعه نمایید .



2. استفاده و نگه داری :

* دستگاه را در قسمت های بسته مانند کابینت یا کشو یا میز خود قرار ندهید . در صورتی که از دستگاه در محیط بسته استفاده کنید امکان اسیب رسیدن به دستگاه از جمله داغ کردن بیش از حد یا اتش گرفتن یا صدمات انسانی وجود دارد .


* اگر چراغ کنسول به رنگ قرمز در امد ( نشان از داغی بیش از حد ) سریعا کنسول رو خاموش کرده و برای مدتی انرا در محیطی باز و تهویه مناسب قرار دهید . پس از اینکه دستگاه خنک شد انرا در محیطی مناسب قرار داده و استفاده کنید .


* دستگاه را در دورترین نقطه ممکن از صفحه نمایش و تلویزیون قرار دهید ( یعنی به تلویزیون نچسبونید یا خیلی نزدیک نزارید . یه 40-50 سانتی متر فاصله داشته باشه .


* از استفاده بیش از حد از دستگاه و دسته پرهیز کنید ( مثلا بیشتر 5-6 ساعت به طور یکنواخت استفاده نشه بهتره البته به دمای محیط خیلی بستگی داره )


* زمانی که میبینید خسته هستید از کنسول استفاده نکنید . یا زمانی که در دست ها و بازو ها و سر خود دردی را احساس میکنید از کنسول دوری کنید و به دکتر مراجعه نمایید .


* اگر در زمان استفاده از کنسول هر گونه بیماری و ناراحتی که در بالا ذکر شد را احساس کردید سریعا کنسول را خاموش کرده و استراحت نمایید . و در صورت ادامه داشتن ناراحتی به دکتر مراجعه نمایید .


* هرگونه لوازم جانبی کوچک و متعلقات کنسول رو از کودکان دور نگه دارید !!


* هرگونه تلویزیون متصل به کنسول باید عاری از مشکل باشد . استفاده از تلویزیون دارای مشکل یا نوسان باعث خرابی و صدمه دیدن کنسول میشود .


* از دست زدن به سیستم و کابل ها و متعلقات کنسول در زمان طوفان های الکترونیکی ( نوسانات ) خودداری کنید .


* هرگز از وسایل و کنسول در نزدیکی اب استفاده نکنید .


* از ورود مواد مایع و ذرات ریز و اشیاء خارجی به داخل کنسول جلوگیری نمایید


* از دست زدن به ورودی های دستگاه و انگولک کردنش خودداری کنید


* از دودکردن و اتش گرفتن کنسول جلوگیری کررده و کنسول را در معرض دود سیگار و یا دود های غلیظ دیگر قرار ندهید زیرا به هارد کنسول و دیگر قطعات اسیب جدی وارد میشود


* از قرار دادن دستگاه در قسمت های دارای رطوبت یا در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید .


* از قرار دادن دستگاه در مکان های غیر ثابت یا متزلزل یا دارای لرزش و ... خودداری کنید .


* وقتی کنسول رو به طور ایستاده قرار میدهید از پایه های اوریجینال و استند مناسب کنسول استفاده نمایید ( بدون استند کنسول را ایستاده قرار ندهید )


* در حمل کردن کنسول مراقب باشید . اگر تحمل حمل کردن انرا ندارید این کار را انجام ندهید زیرا در اثر افتادن و ضربه خوردن امکان صدمات فیزیکی و سخت افزاری وجود دارد .


* هنگامی که هارد در حال سیو یا لود بازی یا مطلبی میباشد از خاموش کردن کنسول خودداری کنید .


*هنگامی که کنسول در حال خاموش شدن است از جداکردن سیم پاور خودداری کنید زیرا ممکن است اطلاعات به طور ناقص ذخیره شوند و یا اسیب ببینند .


* هنگامی که کنسول در حال خاموش شدن است از تکان دادن ان خودداری کنید زیرا ممکن است اطالاعات اسیب ببیند .


* از گذاشتن وسایل دیگر بر روی کنسول خودداری کنید .


.....


* دستگاه و متعلقات انرا بر روی زمین و جاهایی که امکان دارن کسی با ان برخورد کند قرار ندهید زیرا موجب اسیب رسیدن به فرد و دستگاه میشود .


* هنگامی که دستگاه به تلویزیون های پلاسما یا پروژکتور متصل هست , یک تصویر ثابت و بی تحرک را ( مثل تصویر زمینه کامپیوتر که ثابته ) برای مدت زمان طولانی بر روی نمایشگر قرار ندهید زیرا ممکن است پس از مدتی باعث ایجاد یک تصویر ضعیف همیشگی بر روی نمایشگر شود . ( بجز تلویزیون های دارای نمایشگر های LCD )


* والدین بهتر است در فعالیت های انلاین و استفاده از اینترنت کودکان و نوجوانان نظارت داشته باشند


* زیاد کردن صدای هدفون یا هدست در هنگام بازی موجب اسیب رسیدن به شنوایی میشود . بنابراین صدای هدست و هدفون را بر روی درجه پایین و بی خطر قرار دهید . همچنین صدای بلند ممکن است پس از مدتی عادی به نظر برسد اما به شنوایی شما اسیب جدی میرساند . اگر صدا و زوزه و جیغ یا هر چیز غیر معمولی را در گوش خود احساس میکنید سریعا شنوایی خود را مورد برسی قرار دهید . هرچه صدای بازی بیشتر باشد , زود تر به بیماری های شنوایی دچار میشوید . برای جلوگیری از صدمات ناشی از صدای بلند به این نکات توجه کنید : 1. زمان استفاده از هدفون یا هدست را محدود کنید 2. از بلند کردن صدا برای نشنیدن صدای محیط جلوگیری کنید 3. صدای بازی را کم کنید اگر صحبت اطرافیان را نمیشنوید .


* اگر هنگام استفاده از هدست یا هدفون احساس ناراحتی در سر و پوست خود میکنید سریعا استفاده خود را متوقف کنید .



نکات مهم صفحه 8 :



3. در مورد پورت USB

اگر پیغام ( یک USB ناشناس به دستگاه متصل هست ) را بر روی نمایشگر خود مشاهده کردید ممکن است یکی از دلایل زیر را داشته باشد :


* یو اس بی وصل شده با دستگاه هماهنگ نیست


*یو اس بی وصل شده با تعداد محدودی نرم افزار هماهنگ است


* تعداد بیش از حد یو اس بی به دستگاه متصل است


* فرمت یو اس بی با دستگاه هماهنگ نیست



4. نکات مهم در مورد استفاده از DUALSHOCK 4



*اگر در هنگاه استفاده از دسته در سر یا دست یا قسمتی از بدن خود احساس خستگی یا ناراحتی میکنید , استفاده خود را متوقف کنید


* ویبریشن دسته ممکن است برای افرادی صدماتی داشته باشد . اگر در استخوان خود شکستگی دارید یا دستان و بازوهایتان مشکلی دارند , ویبرایشن دسته را خاموش کنید . اگر مشکل یا ناراحتی دارید و ویبرایشن دسته برای شما مضر هست , از انجام بازی ها پرهیز کنید مگر اینکه ابتدا ویبرایشن دسته را خاموش نمایید .


* از استفاده بیش از حد از دسته دوری کنید . هر 30 دقیقه یک نفسی تازه کنید


* برای خاموش و روشن کردن ویبرایش دسته به ادرس : SETTING > DEVICES > CONTROLLER بروید و ویبرایش دسته مربوطه رو خاموش یا روشن کنید !


* هنگامی که از ویبرایشن دسته استفاده میکنید , به این نکات توجه کنید : اگر دسته به فردی یا چیزی ضربه بزند ممکن است باعث افزایش صدمات و ... شود پس : 1. قبل از استفاده مطمین شوید محیط ازاد و کافی در اطرافتان وجود داشته باشد !!!! 2. هنگام استفاده از دسته مطمین شوید که دسته در دستتان محکم قرار گرفته است و از دستتان به بیرون لیز نمیخود .
3.هنگامی که دسته را با کابل به کنسول متصل کرده این مطمین شوید فضای کافی در اطرافتان وجود داشته باشد تا که سیم باعث صدمه به چیزی یا فردی نشود 4. قطعات دسته های قدیمی مربوط به پلی استیشن 1 و 2 و 3 مانند انالوگ ها با دسته ps4 هماهنگ نیست و قابل استفاده نمیباشد .


* از زل زدن و نگاه کردن به لایت بار دسته هنگامی که چشمک میزند پرهیز کنید .


* دسته را در مکانی که دمای ان بین 10 تا 30 درجه سانتیگراد قرار دارد شارژ نمایید .


* باطری دسته عمری محدود و زمانی دارد . سلامت باطری با استفاده و افزایش سن کاهش میابد . همچنین عمر دسته و باتری به طریقه استفاده و محیط و دیگر فاکتور ها بستگی دارد .


*هنگامی که دسته برای مدتی مورد استفاده قرار نمیگیرد بهتر است ان را تخلیه و شارژ نمایید . حداقل 1 بار در سال !!


---------


پارت سوم . صفحه 9 :

5. خروجی و هواکش کنسول :


*هیچ کدام از خروجی ها و هواکش های کنسول را مسدود نکنید . برای تهویه بهتر به نکات زیر توجه فرمایید :

1. دستگاه را از هر طرف در فاصله حداقل 10 سانتی متری از دیوار ها قرار دهید

2. دستگاه را بر روی فرش یا پتوی دارای فیبر و پرز زیاد قرار ندهید

3.کنسول را در مکانی تنگ و محدود قرار ندهید

4.بر روی دستگاه پوششی از جنس لباس و پارچه قرار ندهید ( البته منظورش در هنگام استفاده و 15 دقیقه بعد از استفادس )

5. اجازه ندهید گرد و غبار بر روی دریچه ها و هواکش هارا بپوشاند



6. سیم و ورودی برق :
*برای مطمین شدن از سلامت دستگاه , هر از گاهی سیم پاور را مورد برسی قرار دهید و اگر به سیم و ورودی برق اسیبی رسیده بود , استفاده را متوقف کرده و با شرکت سونی تماس حاصل نمایید

* ورودی و سیم برق را دستکاری یا تعویض ننمایید و از سیم انعطاف پذیر و با کیفیت خود کنسول استفاده کنید .

*به ورودی و سیم برق با دست خیس دست نزنید .

* از سابیده شدن و پیچ خودن سیم برق جلوگیری کنید

* از قرار دادن اشیاع سنگین بر روی سیم و ورودی برق جلوگیری کنید !!!!!

* از رد کردن سیم پاور در کنار وسایل داغ یا اتشزا جلوگیری کنید و همچنین از داغ شدن ان جلوگیری نمایید .

* سیم پاور را قبل از حمل و جابجا کردن یا تمیز کردن کنسول از ان جدا نمایید . همچنین زمانی که از کنسول برای مدت زمانی معین و طولانی استفاده نمیکنید , سیم برق را از ان جدا کرده یا از پریز برق بکشید .

* سیم پاور را به تبدیل برق یا ذخیره کننده برق ( به طور مثال در خودرو ) متصل ننمایید زیرا افت ولتاژ یا ... باعث اسیب رسیدن به کنسول میشود )

7. هرگز کنسول یا متعلقات انرا باز و کالبد شکافی نکنید !

* از کنسول و متعلقات ان طبق دستور العمل ها استفاده کنید . از باز کردن و کالبد شکافی کردن کنسول برای تجزیه و تحلیل ان خودداری کنید . این کار باعث نقص و باطل شدن وارانتی کنسول میشود . ( تنها هارد کنسول قابل تعویض و جدا شدن از کنسول را دارد البته تجزیه و تحلیل و باز کردن هارد کنسول نیز ممنوع است ) . همچنین امکان صدمات و شوک های برقی نیز در هنگام انجام چنین کاری وجود دارد .

8 . اینترنت و شبکه :

*یک پنهای باند برای استفاده از اینترنت نیاز است ( DIAL-UP توسط کنسول ساپورت نمیشود )

*شما مسئول هزینه های اینترنت هستید . برای جزیات و اگاهی از هزینه ها با شرکت اینترنت خود تماس حاصل فرمایید .



صفحات 10 و 11 :

پردازنده اصلی دستگاه :

Single-chip custom processor
CPU : x86-64 AMD “Jaguar”,
8 cores

GPU : 1.84 TFLOPS, AMD nextgeneration Radeon™-based
graphics engine

---------------------------

رم :

GDDR5 8 GB

---------------------

هارد درایو :

Internal, 500 GB
*1*2

-------------------

درایور :

BD 6× CAV
DVD 8× CAV

--------------

لیزر :

Type: Semiconductor,
continuous
BD Wavelength: 395 - 415 nm
Power: Max. 1 mW
DVD Wavelength: 640 - 675 nm
Power: Max. 1 mW
CD*3 Wavelength: 765 - 805 nm
Power: Max. 1 mW

----------------------

ورودی و خروجی *4

SuperSpeed USB (USB 3.0) port
x2
AUX port

--------------------------

اینترنت و شبکه

Ethernet (10BASE-T, 100BASETX, 1000BASE-T)
IEEE 802.11 b/g/n
Bluetooth
®
2.1 (EDR)

----------------------------

AV OUTPUT :

HDMI®
OUT port*5
DIGITAL OUT (OPTICAL) port

------------------

دسته و کنترلر :

DUALSHOCK®
4 wireless
controller

-----------------

پاور :

120 ولت 60GHZ

--------------

بیشترین حد ولتاژ دریافتی :
250 W

-------------

درجه حرارت پردازشی :

5 °C - 35 °C (41 °F - 95 °F)

-----------------------

متعلقات :
DUALSHOCK 4
HDMI cable
USB cable
Mono headset (with muting
feature)
AC power cord

--------------------------

توضیحات ستاره ها :

*2 : قسمتی از فضای هارد برای استفاده نرم افزار , نگهداری و تنظیمات و برنامه ها و .... استفاده شده است . به همین دلیل در دسترس بودن میزان فضای هارد به سیستم و ... بستگی دارد و مقداری از ان در دسترس نمیباشد


*3 : دیسک CD قابل پخش نیست


*4 : تمامی متعلقات و دستگاه های متصل شامل گارانتی نمیشود


*5 : از کابل HDMI که توسط سونی تولید شده یا با دستگاه سازگاری دارد و بر روی ان HDMI حک شده و کیفیت مناسبی برخوردار است استفاده کنید .



DUALSHOCK 4 :

میزان ولتاژ ورودی : DC 5 V, 800 mA

-------------

نوع باتری :
Built-in rechargeable lithiumion battery

----------------

ولتاژ : DC 3.65 V

--------------

ظرفیت باتری :

1,000 mAh

-----------------

جرم :

Approx. 210 g (7.4 oz)

--------------------

کابل های سازگار و قابل قبول همراه دستگاه :
HDMI cable Company: SONY
Part No.: 1-846-918-11

USB cable Company: SONY
Part No.: 1-846-919-11


----------------------------


دیسک قابل اجرا شدن :

شما میتوانید از محتوا های سازگار با سیستم پلی استیشن استفاده کنید . دیسک ها و محتوا های سازگار با پلی استیشن 1 و 2 و 3 با این دستگاه سازگار نیست


کد ریجن :


با توجه به دیسک , ریجن کد ها بر اساس کد های جغرافیایی دسته بندی شده اند , جایی که ممکن است دیسک تولید یا عرضه شده باشد .


کنسول پلی استیشن میتواند دیسک هایی با این ریجن هارا ساپورت کند :


دیسک بازی : ریجن 1 و 2 و 3 و 4 و ALL

دیسک بلوری : بستگی به ریجن کنسول و دیسک ریجن ALL یا FREE


----------------------------

از دیسک های زیر استفاده نکنید زیرا ممکن است سیستم صدمه ببینم :

دیسک های 8 CM

دیسک هایی با اشکال مختلف مثل مربع و قلب و ....

دیسک های دارای خش یا شکستگی یا کثیف و ....

* بعضی از دیسک ها ممکن است بخاطر گرد و غبار و خش های موجود بر روی ان قابل استفاده نباشند

* اگر دستگاهیی که با HDCP هماهنگ نیست با کابل HDMI به کنسول متصل شود ممکن است خروجی یا تصویری از کنسول دریافت نکند ( قابل استفاده نباشد )

*برای استفاده از محتویات کامل و پخش دیسک های بلوری و دی وی دی کنسول را به اخرین اپدیت خود مجهز کنید .


-------------------------

نرم افزار کنسول :

با اپدیت کنسول شما به محتوا های اضافی و امکانت کامل دستگاه دست میابید . برای همین همیشه کنسول را به اخرین اپدیت مجهز کنید :

اگر نمیتوانید از اینترنت برای اپدیت استفاده کنید . میتوانید از بلوری دیسک یا USB برای اپدیت استفاده نمایید !!!


پایان عمر کنسول :

این کنسول از موادی درست شده است که امکان بازیافت شدن را دارد . دسته کنسول از یک باتری لیتیومی قابل بازیافت استفاده میکند . این دستگاه میتواند در امریکا و کانادا و دیگر کشور ها با مراجعه به مکان های مشخص بازیافت شود .



--------------------------------------


خب دوستان صفحان بعدی دیگ چیزی نداره . همش در مورد وارانتی و گارانتی و حامیان و اینا صحبت میکنه . یه جورایی کاتالوگ تموم شد . ممنون از کسانی که حمایت کردند . بنده تخصصی توی زمینه PDF ندارم واسه همین اگر تونستم و کسی پیدا شد به صورت PDF با ویرایش خدمتتون تقدیم میکنم . ممنون از حمایت هاتون . ARMSTYLE !
 
آخرین ویرایش:

|| ARMSTYLE ||

کاربر سایت
May 4, 2014
954
نام
سامی
شما که زحمت می کشی به صورت pdf بزاری بهتر نیست؟

پیشاپیش تشکر

دوست گلم نوشتم که بعد از کامل شدن PDF میکنم ایشالا . حداکثر 1 هفته دیگ کامله کامل میشه و PDF میزارم برای دانلود خدمتتون :)
فعلا 1-6 کار انجام شده :)
 

|| ARMSTYLE ||

کاربر سایت
May 4, 2014
954
نام
سامی
قسمت دوم قرار گرفت . صفحه 7 و 8 کامل شد :


* دستگاه و متعلقات انرا بر روی زمین و جاهایی که امکان دارن کسی با ان برخورد کند قرار ندهید زیرا موجب اسیب رسیدن به فرد و دستگاه میشود .

* هنگامی که دستگاه به تلویزیون های پلاسما یا پروژکتور متصل هست , یک تصویر ثابت و بی تحرک را ( مثل تصویر زمینه کامپیوتر که ثابته ) برای مدت زمان طولانی بر روی نمایشگر قرار ندهید زیرا ممکن است پس از مدتی باعث ایجاد یک تصویر ضعیف همیشگی بر روی نمایشگر شود . ( بجز تلویزیون های دارای نمایشگر های LCD )

* والدین بهتر است در فعالیت های انلاین و استفاده از اینترنت کودکان و نوجوانان نظارت داشته باشند ( طرف ایران نیومده ببینه بچه هه در اتاقشو 3 تا قفل میزنه . اگه هم بری تو میگیره باباشم میزنه :| )

* زیاد کردن صدای هدفون یا هدست در هنگام بازی موجب اسیب رسیدن به شنوایی میشود . بنابراین صدای هدست و هدفون را بر روی درجه پایین و بی خطر قرار دهید . همچنین صدای بلند ممکن است پس از مدتی عادی به نظر برسد اما به شنوایی شما اسیب جدی میرساند . اگر صدا و زوزه و جیغ یا هر چیز غیر معمولی را در گوش خود احساس میکنید سریعا شنوایی خود را مورد برسی قرار دهید . هرچه صدای بازی بیشتر باشد , زود تر به بیماری های شنوایی دچار میشوید . برای جلوگیری از صدمات ناشی از صدای بلند به این نکات توجه کنید : 1. زمان استفاده از هدفون یا هدست را محدود کنید 2. از بلند کردن صدا برای نشنیدن صدای محیط جلوگیری کنید 3. صدای بازی را کم کنید اگر صحبت اطرافیان را نمیشنوید .

* اگر هنگام استفاده از هدست یا هدفون احساس ناراحتی در سر و پوست خود میکنید سریعا استفاده خود را متوقف کنید .



نکات مهم صفحه 8 :



3. در مورد پورت USB

اگر پیغام ( یک USB ناشناس به دستگاه متصل هست ) را بر روی نمایشگر خود مشاهده کردید ممکن است یکی از دلایل زیر را داشته باشد :

* یو اس بی وصل شده با دستگاه هماهنگ نیست

*یو اس بی وصل شده با تعداد محدودی نرم افزار هماهنگ است

* تعداد بیش از حد یو اس بی به دستگاه متصل است

* فرمت یو اس بی با دستگاه هماهنگ نیست


4. نکات مهم در مورد استفاده از DUALSHOCK 4


*اگر در هنگاه استفاده از دسته در سر یا دست یا قسمتی از بدن خود احساس خستگی یا ناراحتی میکنید , استفاده خود را متوقف کنید

* ویبریشن دسته ممکن است برای افرادی صدماتی داشته باشد . اگر در استخوان خود شکستگی دارید یا دستان و بازوهایتان مشکلی دارند , ویبرایشن دسته را خاموش کنید . اگر مشکل یا ناراحتی دارید و ویبرایشن دسته برای شما مضر هست , از انجام بازی ها پرهیز کنید مگر اینکه ابتدا ویبرایشن دسته را خاموش نمایید .

* از استفاده بیش از حد از دسته دوری کنید . هر 30 دقیقه یک نفسی تازه کنید ( زکی ! هنوز نیومدی ببینی میشینیم 6-7 ساعت بازی میکنیم اونم با بیشترین ویبریشن اخرش هم هیچیمون نمیشه . بادمجون بم افت نداره که ! )

* برای خاموش و روشن کردن ویبرایش دسته به ادرس : SETTING > DEVICES > CONTROLLER بروید و ویبرایش دسته مربوطه رو خاموش یا روشن کنید !

* هنگامی که از ویبرایشن دسته استفاده میکنید , به این نکات توجه کنید : اگر دسته به فردی یا چیزی ضربه بزند ممکن است باعث افزایش صدمات و ... شود پس : 1. قبل از استفاده مطمین شوید محیط ازاد و کافی در اطرافتان وجود داشته باشد !!!! 2. هنگام استفاده از دسته مطمین شوید که دسته در دستتان محکم قرار گرفته است و از دستتان به بیرون لیز نمیخود .
3.هنگامی که دسته را با کابل به کنسول متصل کرده این مطمین شوید فضای کافی در اطرافتان وجود داشته باشد تا که سیم باعث صدمه به چیزی یا فردی نشود ( فک کنم منظورش اینه مثلا کسی پایش نگیره به سیم به فنا بره :| ) 4. قطعات دسته های قدیمی مربوط به پلی استیشن 1 و 2 و 3 مانند انالوگ ها با دسته ps4 هماهنگ نیست و قابل استفاده نمیباشد .

* از زل زدن و نگاه کردن به لایت بار دسته هنگامی که چشمک میزند پرهیز کنید .

* دسته را در مکانی که دمای ان بین 10 تا 30 درجه سانتیگراد قرار دارد شارژ نمایید .

* باطری دسته عمری محدود و زمانی دارد . سلامت باطری با استفاده و افزایش سن کاهش میابد . همچنین عمر دسته و باتری به طریقه استفاده و محیط و دیگر فاکتور ها بستگی دارد .

*هنگامی که دسته برای مدتی مورد استفاده قرار نمیگیرد بهتر است ان را تخلیه و شارژ نمایید . حداقل 1 بار در سال !!

---------


اپدیت میشود

اپدیت میشود
 

|| ARMSTYLE ||

کاربر سایت
May 4, 2014
954
نام
سامی

پارت سوم . صفحه 9 :

5. خروجی و هواکش کنسول :

*هیچ کدام از خروجی ها و هواکش های کنسول را مسدود نکنید . برای تهویه بهتر به نکات زیر توجه فرمایید :
1. دستگاه را از هر طرف در فاصله حداقل 10 سانتی متری از دیوار ها قرار دهید
2. دستگاه را بر روی فرش یا پتوی دارای فیبر و پرز زیاد قرار ندهید
3.کنسول را در مکانی تنگ و محدود قرار ندهید
4.بر روی دستگاه پوششی از جنس لباس و پارچه قرار ندهید ( البته منظورش در هنگام استفاده و 15 دقیقه بعد از استفادس )
5. اجازه ندهید گرد و غبار بر روی دریچه ها و هواکش هارا بپوشاند



6. سیم و ورودی برق :
*برای مطمین شدن از سلامت دستگاه , هر از گاهی سیم پاور را مورد برسی قرار دهید و اگر به سیم و ورودی برق اسیبی رسیده بود , استفاده را متوقف کرده و با شرکت سونی تماس حاصل نمایید ( اره ماهم زنگ زدیم اونم اومد :)) .حالا ما که ایرانیم چیکار کنیم ؟ بمیریم ؟ :| )
* ورودی و سیم برق را دستکاری یا تعویض ننمایید و از سیم انعطاف پذیر و با کیفیت خود کنسول استفاده کنید .
*به ورودی و سیم برق با دست خیس دست نزنید .
* از سابیده شدن و پیچ خودن سیم برق جلوگیری کنید
* از قرار دادن اشیاع سنگین بر روی سیم و ورودی برق جلوگیری کنید !!!!!
* از رد کردن سیم پاور در کنار وسایل داغ یا اتشزا جلوگیری کنید و همچنین از داغ شدن ان جلوگیری نمایید .
* سیم پاور را قبل از حمل و جابجا کردن یا تمیز کردن کنسول از ان جدا نمایید . همچنین زمانی که از کنسول برای مدت زمانی معین و طولانی استفاده نمیکنید , سیم برق را از ان جدا کرده یا از پریز برق بکشید .
* سیم پاور را به تبدیل برق یا ذخیره کننده برق ( به طور مثال در خودرو ) متصل ننمایید زیرا افت ولتاژ یا ... باعث اسیب رسیدن به کنسول میشود ( بعله . اینجاس که رسما تایید میشه شما اصلا نیاز به تبدیل برق ندارید . قابل توجه بعضی فروشندگان متخصص :| )

7. هرگز کنسول یا متعلقات انرا باز و کالبد شکافی نکنید !

* از کنسول و متعلقات ان طبق دستور العمل ها استفاده کنید . از باز کردن و کالبد شکافی کردن کنسول برای تجزیه و تحلیل ان خودداری کنید . این کار باعث نقص و باطل شدن وارانتی کنسول میشود . ( تنها هارد کنسول قابل تعویض و جدا شدن از کنسول را دارد البته تجزیه و تحلیل و باز کردن هارد کنسول نیز ممنوع است ) . همچنین امکان صدمات و شوک های برقی نیز در هنگام انجام چنین کاری وجود دارد .


8 . اینترنت و شبکه :

*یک پنهای باند برای استفاده از اینترنت نیاز است ( DIAL-UP توسط کنسول ساپورت نمیشود )
*شما مسئول هزینه های اینترنت هستید . برای جزیات و اگاهی از هزینه ها با شرکت اینترنت خود تماس حاصل فرمایید .


اپدیت میشود .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر