چه می کنه اینwii

amirtycoon2000

کاربر سایت
May 11, 2007
555
شرکت ژاپنی Nintendo اعلام کرد که در دو هفته گذشته 650,000 عدد Wii در امریکا فروخته و به احتمال زیاد در تعطیلات امسال با کمبود کنسول مواجه خواهد شد.
 

amirtycoon2000

کاربر سایت
May 11, 2007
555
من نمي دونم مردم تو اين wii چي ديدن؟؟؟؟
شرکت Nintendo دست رو چیزی گذاشته که باعث شده فروش خوبی داشته باشه اونم بازی تیمی یا چند نفره و به صورت offline هست.
بخشی که Xbox360 و PS3 در آن حرف زیادی برای گفتن ندارند.
 

Console

ناظم سابق انجمن
کاربر سایت
Nov 2, 2007
8,441
نام
پدرام
کنسول Wii در عین این که در مقابل 2 کنسول دیگه از نظر کیفیت گرافیکی حرفی برای گفتن نداره اما ایده هایی که توش استفاده میشه باعث شده که برنده میدون باشه.

من 1 بار باهاش بازی کردم فهمیدم چرا فروشش بالاست.واقعا آدم از بازی کردن باهاش خسته نمیشه.

من خودم از کسانی هستم که در صورت این که پولم جور بشه حتما یکی برای خودم میخرم.احتمال داره عید بخرم.چون وافعا عاشق تکنولوژیش شدم و بازی های مورد علاقم که بچگی بازی می کردم براش میاد.مثلا همین ماریو.تازه Prince Of Persia هم داره براش میاد دیگه ...

خلاصه هم خودم می خرم هم پیشنهاد می کنم دوستان بخرن.
 

Primordial

کاربر سایت
Aug 26, 2007
321
نام
امین
آره اصلا wii يك كنسول گرافيكي مثل ps3وxbox360 نيست ولي اگه به كنسول دستي ds نگاه كنيد درست در مقابل psp نيز همين وضعيت را دارد حالا يك نگاهي به فروش ds در امريكا بيندازيد ميبينيد كه در كشورهاي ديگه اصلا گرافيك براشون مهم نيست بلكه گيم پلي از نكته هاي بسيار مهم براي انها به شمار ميره مثلا در همين بازيlegend of zelda phantom hourglass كه براي خاموش كردن مشعلها بايد در ميكروفون ds فوت كنيد فناوري در بازي يعني اين... براتون جالب نيست؟
 

no name

کاربر سایت
Aug 23, 2007
209
ما که بازی کردیم بازم چیزی ندیدیم!!!

مشکل از دیدتونه...یا از سلیقه تون....ببینم شما که ps3 داری..میدونی red steel بهترین اکشن اول شخص تاریخ شناخته شده! اصلآ قابل مقایسه هست اول شخص بازی کردن با wiimote یا جوی استیک ها؟!!( اینو از من باید بپرسی که رد استیل بازی کردم و اونایی که metroied prime 3 بازی کردن...)
 

no name

کاربر سایت
Aug 23, 2007
209
نظر این جور مجله ها دوزار برا من ارزش نداره...اینیم که گفتم آمار از گیمرا گرفته بودن همین جاام خوندم، هر وقت پیداش کردم میذارم ببینی.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر