چرا Silent Hill 4 در کالکشن موجود نیست؟

Naruto

کاربر سایت
Dec 5, 2009
3,383
نام
داود
Silent Hill 4 : the room در کالکشن HD این عنوان که قرار است در سال آینده عرضه شود ، نیست چون Konami مطمئن نیست که مردم آن را بخواهند.

"ما واقعا می خواهیم تمرکزمان مان را بر روی چیزی که برای طرفداران اهمیت دارد قرار دهیم."این سخنان تولید کننده ی این عنوان آقای Tomm Hulett بود.وی در ادامه نیز گفت:"ما نمیخواهیم چیزی رو به طرفداران بدهیم که مطمئن نیستیم 100% آن را بخواهند."

نسخه ی The room شاید عجیب ترین نسخه ی این بازی باشد چون عکس العمل طرفداران به این عنوان واقعا عجیب بود.درحالی که عده ای این عنوان رو بهترین بازی این سری معرفی می کردند ولی عده ای دیگر لقب بدترین عنوان سری را به این بازی داده اند.

اگر دوست دارید که این عنوان را دوباره به صورت HD انجام دهید با حرف های بالا زیاد ناامید نشوید چون هنوز هم جای امید باقی است ولی بر اساس سخنان آقای Hullet فعلا تیم توسعه دهنده بر روی کار بر روی عناوینی هستند که واقعا مردم می خواهند.

گفته میشود این نسخه در اواخر امسال برای Ps3 , X360 عرضه شود.
20110823silenthill4.jpg

منبع:
 

hamed_1989

کاربر سایت
Jun 30, 2008
329
نام
حامد
شماره 4 بازی با این که مقداری متفاوت با نسخه های دیگه بازی بود ولی با این حال به نظر من عالی بود. فقط یک مقدار روی اعصاب آدم راه میرفت(به قول یکی از دوستام که میگفت وقتی شماره 4 رو بازی میکردم تا 10 روز روانم پریشان بود.)
من خودم 2 دفعه تمومش کردم و به نظرم ارزش اضافه شدن رو داره .
ولی احتمال میدم این ها این رو جدا روی XBL و PSN قرار بدن.
 
  • Like
Reactions: ASYLUM MANAGER

m.rad

کاربر سایت
Jul 18, 2009
118
نام
Arisato
شماره ی 4 بازیه فوق العاده ای بود و حس متفاوتی داشت وقتی میدیدیم کارکتر توی اون اتاقش زندانی شده!یادش بخیر Eileen دختر خیلی بود:d
شیوه ی روایت داستان بازی هم فوق العاده بود,هیچوقت یادم نمیره اون دست نوشته هایی رو که از زیر در میومدن.فقط یکم معماهاش سخت بود.خدا کنه دوباره همون سازنده های اصلیش توی konami japan این بازی رو بسازن:(
 
  • Like
Reactions: ASYLUM MANAGER

ASYLUM MANAGER

کاربر سایت
Mar 17, 2011
1,329
نام
Milad
یکی از پر طرفدار ترین نسخه های sh بدون شک همین The room بود...حالا این که چرا توی این کالکشن قرار نگرفته فقط یه دلیل میتونه داشته باشه:کم کردن هزینه ها
 

Biohazard

کاربر سایت
Dec 16, 2008
927
نام
مجتبی
چون Konami مطمئن نیست که مردم آن را بخواهند.

WTF !!
lqnxki1vexpxkqgu0.gif

The Room واقعا جزو بهترین بازی های عمرم هست اونوقت اینا ... !
هیچ وقت جو مخصوص این بازی و روح هایی که از دیوار ها میومدن بیرون و اون آپارتمان های خونی ای که توش دنبال آیلین میگشتیم رو فراموش نمیکنم ... .
 

Panther_X

کاربر سایت
May 31, 2011
1,204
چی میشه یه معجزه شه هم نسخه چهرمه این تو کالکشن قرار بگیره هم نسخه چهارم متال گیر تو کالکشن خودش قرار بگیره!!!!!!!(ببینیم متال گیر سالید4 رو ایکس باکس چگونه خواهد بود :D)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر