چرا Silent Hill 4 در کالکشن موجود نیست؟

Naruto

کاربر سایت
Dec 5, 2009
3,383
نام
داود
Silent Hill 4 : the room در کالکشن HD این عنوان که قرار است در سال آینده عرضه شود ، نیست چون Konami مطمئن نیست که مردم آن را بخواهند.

"ما واقعا می خواهیم تمرکزمان مان را بر روی چیزی که برای طرفداران اهمیت دارد قرار دهیم."این سخنان تولید کننده ی این عنوان آقای Tomm Hulett بود.وی در ادامه نیز گفت:"ما نمیخواهیم چیزی رو به طرفداران بدهیم که مطمئن نیستیم 100% آن را بخواهند."

نسخه ی The room شاید عجیب ترین نسخه ی این بازی باشد چون عکس العمل طرفداران به این عنوان واقعا عجیب بود.درحالی که عده ای این عنوان رو بهترین بازی این سری معرفی می کردند ولی عده ای دیگر لقب بدترین عنوان سری را به این بازی داده اند.

اگر دوست دارید که این عنوان را دوباره به صورت HD انجام دهید با حرف های بالا زیاد ناامید نشوید چون هنوز هم جای امید باقی است ولی بر اساس سخنان آقای Hullet فعلا تیم توسعه دهنده بر روی کار بر روی عناوینی هستند که واقعا مردم می خواهند.

گفته میشود این نسخه در اواخر امسال برای Ps3 , X360 عرضه شود.
20110823silenthill4.jpg

منبع:
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
والا شاهکار نبود! سرطان اعصاب بود!... دست هایی که از دیوار در میومدن،کمبود مهمات،انیمیشن خشک،گرافیک پایین،دشمنان بی سر و ته،سختی زیاد،طی کردن چندین باره مراحل و .... تنها بخشی از فاجعه بودن شماره 4 بود!
 
  • Like
Reactions: Naruto

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,022
نام
آریا
جدیدآ بازیسازها از نظر وقاحت و پر رویی به حد کمال رسیدن ! :D اون از Team Ninja که میگه بازیکن ها قطع شدن دست و پا رو نمیخوان پس حذف کردیم ، اینم از این که میگه بازیکن ها The Room رو نمیخوان پس نمیذاریم توی کالکشن !!! یه آدم بیمار هم وقتی یه بازی اضافه تر توی کالکشن باشه خوشحال میشه چون اگه خودش هم ازش بدش بیاد میتونه بده همسایه ـشون بازی کنه و لذت ببره. یعنی چیزی از طرف کم نمیشه ! رسمآ کم مونده بود توجیهات این شکلی باب بشه ...
 

Bone Crusher

کاربر سایت
Dec 27, 2008
3,872
نام
امیرحسین
از وقتی تیم سایلنت منحل شد، این سری رفته رفته افت کرد!

آخه یکی نیست بهشون بگه طرفدارای بازی از The Room بدشون میاد، بعد اون وقت از HC ، Origins و SM خوششون اومد؟! زمانی سایلنت 4 به چالش کشیده شد که سه شماره شاهکار ازش منتشر شده بود. همونایی که به شماره 4 خرده میگرفتم با دیدن چند شماره اخیر الان دیگه میپرستنش!

با همه این وجود نسخه چهارم شاهکار بود و با حفظ اصالت، موضوع جدیدی را بازگو کرد که به نظرم تو بهترین برهه انجام شد چون شک جالبی بود!
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
اینکه دارن می گن بخاطر اینه که نمی خوان وقتشون رو روی چیزی بزارن که کسی نخواد و یا تعداد کمی بخوان. می دونم هر کسی بازی مفتی دوست داره ولی خوب اینا هم با اینکار می خوان یه توجهی جلب کنن و هم ببینن نظر طرفدارها چی هست. احتمالا بخاطر اینه که خیلی ها ایمیل دادن و یا توی صفحات کونامی درخواست دادن و حالا میخوان ببینن اگه تعداد زیاده اضافه کنن
 

Rover

کاربر سایت
Oct 11, 2007
1,059
نام
Vahid
SH4:The Room خاطره انگیز نبود ولی آدم رو وادار میکرد تا بازی رو تموم کنه.با همه نسخه ها پیشین فرق داشت.یه جوره دیگه بود.عالی بود ولی انگار SH نبود.هم خوشم میومد و هم بدم میومد.فوق العاده بود به شرطی که به چشم SH بهش نگاه نکنی و بدردنخور بود زمانی که انتظار SH رو ازش داشته باشی
 

Emperor visari

کاربر سایت
Jan 5, 2011
1,553
تغییرات نسخه چهارم واقعا هنرمندانه و به شدت ضروری بود خودمم اولش خوشم نیومد ولی اگه این تغییراتو نداشت تکراری می شد.تا ابد که نمی تونستن روی آلسا و خیابونای مه گرفته مانور بدن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر