در صحبتی با Gamespot ,مدیر استودیوی سازنده ی بازی Hard Reset یعنیMichal Szustak در مورد علت انحصاری بودن این بازی برای PC می گوید :"چونکه برای یک شرکت سازنده ی تازه کار ساخت یک بازی تک پلتفرمه راحت تر است."
او همچنین می افزاید :"ما واقعا میخواستیم که تکنولوژی را خودمان بسازیم و از آن استفاده کنیم. موتوری که ساخته ایم تنها با یک ایده ساخته شده- تا در یک بازی FPS با مقدار زیادی تخریب و فیزیک فراوان و همچنین گرافیکی برجسته استفاده شود و بصورتی کاملا بهینه شده از عهده ی این کار برآید. تعداد بسیار زیادی بازی برای PC از روی کنسولها پورت شده اند و همه ی ما میدانیم که قدرت یک کنسول نسل حاضر شبیه قدرت یک PC چهار پنج ساله هست."
" اگر شما میخواهید که یک گرافیک شگفت انگیز نشان دهید, ساخت آن بازی بر روی PC خیلی بهتر و راحت تر است. تازه در دوره ای که ما شاهد شوترهای فیلم مانند خطی و همچنین تعامل محیطی محدود شده ای هستیم, ما میخواهیم یک بازی برای بازیکنان کهنه کار PC بسازیم و آن Doom ها و Quake ها و Painkiller های فراموش شده را دوباره بیدار کنیم."
Szustak همچنین گفت که ساخت HR از سال 2009 آغاز شده و دلیلی که آنها تصمیم گرفتند اعلام نمایش بازی را نزدیک زمان انتشارش نمایان کنند, دوری از هایپی 2-3 ساله است.
"چرا ما اینقدر دیر اعلام کردیم؟ چون ما فکر می کنیم که گیمرها آن 2-3 سال هایپ بهمراه شمارش معکوس ها و اذیت شدن ها را دوست ندارند. تازه بعد از 2-3 سال انتظار برای عرضه ی آن بازی ناگهان بازی 6 ماه دیگر نیز تاخیر میخورد و دوباره بعد ار آن 6 ماه , 2 ماه دیگر نیز به آن اضافه میشود! من بشخصه از این حالت بدم می آید."
"بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا بازیمان را هر وقت که آماده شد, نشان دهیم -زمانی که واقعا آماده شده باشد بدون هیچ تاخیری. ما میخواهیم که گیمرها به ما اعتماد کنند و ما تمام سعی خود را میکنیم تا در آینده بازیهای خوبی به آنها تحویل دهیم."
Hard Reset برای انتشار در ماه September امسال برنامه ریزی شده و شما میتوانید یک تریلر جدید از این بازی را لینک منبع مشاهده کنید.
منبع: