پیش نمایش بازی The Saboeur

Bone Crusher

کاربر سایت
Dec 27, 2008
3,872
نام
امیرحسین
سلام

The Saboteur بازی زیبای استادیو Pandemic است که در زمان جنگ جهانی دوم جریان دارد . بازی همانند عنوان Mercenaries به صورت Open World است و شما را در مقابل نازی ها در پاریس اشغال شده قرار میدهد . این اولین پیشنمایش از این بازی از سوی ما نیست پس منتظر مقدار زیادی اطلاعات نباشید چون قبلا گفته شده . به هر حال من ماموریت جدیدی از این بازی دیده ام که سعی میکنم به طور خلاصه راجع به آن توضیح دهم .

ماموریت جدید این است که باید درون یک مقبره بزرگ که توسط نازی ها به شدت محافظت میشود نفوذ کنیم شما باید یک جعبه جادویی را بدزدید که علت آن به طور واضح بیان نشد . مانند تمامی ماموریت های دیگر می توانید از 2 استایل مخفیانه یا اکشن استفاده کنید . اگر کمی هوشیار باشید میتوانید مخفیانه وارد مقبره شوید لباس نازی ها را بپوشید و بی سر و صدا و بدون اینکه کسی به شما شک کند به همراه جعبه ماموریت خود را خاتمه دهید اما صد البته کشتن نازی ها بسیار لذت بخش هست . بعد از پیدا کردن جعبعه قهرمان ما یعنی Shaun Devlin در جعبه را باز میکند اما چیزی که در جعبه است به صورت یک راز می ماند . تنها سر نخ ما این است که یک طلای زیبا از جعبه نور ساطع میکرد . من فکر کنم اعضای استدیو Pandemic از طرفداران پر و پا قرص فیلم سینمایی Pulp Fiction هستند . به همراه یک جعبه مرموز باید با استفاده یکی از کامیون های متعلق به نازی ها از منطقه فرار کنیم .

کامیون شما دارای خط سلامتی است و باوجود شلیک های متعدد مقدار کمی از آن کاسته شد . اگر بازی در نسخه نهایی به خوبی دمو باشد این قسمت فرار چندان نامید کننده نیست .

در میانه راه نازی از حرکت شما جلوگیری میکنند و شما را متوقف میسازند که در این لحظه یکی از عناصر گیم پلی بازی نمایان میشود . در بازی نقاطی وجود دارد که به انجام بده یا بمیر معروف هستند در این وضعیت تنها امیدواری شما به تاخیر انداختن حملات و پورش نازی ها است . شما به تنهایی قادر به انجام این کار نیستید . حداقل دو جین از گروه مقاومت در کنار شما میجنگند و به شما کمک میکنند تا در میانه خیابان مستقر شوید و نیروهای پشتیبانی دشمن را از بین ببرید . زمانی که خط مربوط به کشتار نازی ها به حد تعیین شده برسد مبارزه به پایان میرسد و منتطقه تحت کنترل گروه مقاومت قرار میگیرد . باقیمانده ماموریت فقط یک رانندگی به سمت پایگاه خودتان است .

از آنجا که اطلاعت بیشتری وجود ندارد . به طور قاطعانه میگوییم که این دمو بسیار روانتر و بهتر از دموی E3 بود . به نظر میرسید بسیاری از باگ ها برطرف شده و بازی به زیبایی اجرا میشد . از آنجا که این بازی حداقل تا December منتشر نمیشود مدت زمان زیادی برای رفع عیب آن باقی مانده است . با توجه به آن چیزی که من مشاهده کردم , این بازی بسیار مناسب به نظر میرسد تا نازی ها را یکمرتبه برای همیشه نابود کنیم .

منبع : IGN

این تاپیک آپدیت میشه چون امروز 3 تا پیشنمایش نوشتم دیگه سعی کردم یک متن مفید و مختصر رو ترجمه کنم
موفق و پیروز باشید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر