پیش نمایش بازی Singularity

Bone Crusher

کاربر سایت
Dec 27, 2008
3,872
نام
امیرحسین
سلام
این هم پیشنمایشی از این بازی امیدوارم مورد پسند قرار بگیرد .

Singularity جدید ترین عنوان Activision است که تا نیمه اول سال 2010 تاخیر خرده است . دلیل این تاخیر از سوی شرکت این گونه توجیح شده بود که می خواهند از مواجه با بازار شلوغ تعطیلات جلوگیری کنند . ولی من فکر میکنم علت این کار این است که Activision ضروری میدونسته فاصله ای رو بین انتشار این بازی و Wolfenstein قرار دهد . به این دو بازی زمانی که بازی ها در حال اجرا نیستند نگاه کنید . این گونه به نظر میرسد که هر 2 تصویر مربوط به یک عنوان است . هردو دارای سبک اول شخص هستند که قهرمان بازی دارای قدرت هایی فرابشری است که میتواند دنیا را متفاوت از آنچه است ببیند . ولی حال بازی ها رو انجام دهید آن زمان است که متوجه میشود تفاوت بسیاری بین این 2 بازی وجود دارد .

من نسبت به این بازی طبق ویدیوهایی که دیده بودم و مقاله هایی که خوانده بودم احساس خوبی نداشتم . بهر حال بعد از بازی کردن آن در Comic-Con نظر من را نسبت به خود جلب کرد .

این بازی قابلیت کنترل و به دست گیری زمان را به بازیکن می دهد . برخلاف بیشتر FPS هایی که از زمان جهت آهسته کردن گلوله استفاده میکنند , در این بازی قادر خواهید بود که در اشیا موجود در بازی ایجاد تغییر کنید . یک بخاری یا کوره رو هدف قرار دهید سپس آن را کهنه و به زمان آینده ببرید تا زمانی که مطمئن شوید که به سمت ویرانی ها و آوار سقوط میکند . این کار باعث میشه تا یک مسیر برای شما باز شود یا این بخاری بر سر یکی از دشمنان شما بیفتد . نکته جالب دیگه این است که میتوانید با پیدا کردن قطعات این بخاری آن را به حالت اولیه برگردانید . سپس من سعی کردم با استفاده از این روش تعدادی ازدشمنان رو کباب کنم .

قابلیت کهنه کردن و بازسازی اشیا این فرصت را به بازی داده تا از آنها در جهت طراحی معماهای زیبا استفاده کند . درست کردن پله های فروریخته , تبدیل دیوارها به خاک و گرد غبار به منظور یافتن مسیر جدید و باعث فروریختن ساختمان ها شویم تا به راحتی به راه خود ادامه دهیم . این یک بازی Open World نیست که این کار ها در روند بازی تاثیر بگذارد . این بازی به نظر روندی خطی را دنبال میکند و اغلب پازل ها یک راه حل دارد . وجود قسمت معما بین قسمت مبارزات با دشمنان و موجودات عجیب و غریب روندی جالب را برای بازی به وجود می آورد .

کاربرد های دیگری را دستگاه شما در مورد زمان دارا میباشد . جالب ترین آنه این است که میتوانید افراد دشمن را هدف قرار دهید و آنها را سالخورده و پیر کنید .که شبیه به جسم یک جانور وحشتناک میشود .
این دستگاه به غیر از مبارزه با دشمنان از سیستم پیر کردن و بازگردانی در قسمت های دیگر نیز میتواند استفاده کند . به عنوان مثال میتوانید جعبه شکسته شده ای رو به حالت اول برگردانید . سپس آن را گرفته و بشکنید تا تیر و عناصر مفید دیگری بدست آورید . در بازی نوار های ضبط شده ای وجود دارد که پس از پیدا کردن آنها و تعمیرشان میتوانید به آنها گوش دهید و داستانی رو به صورت نامرتب در مورد بازی بدست آورید منظور این است که با کنار هم گذاشتن نوارها و تجزیه و تحلیل آنها به اطلاعات خوبی دست پیدا میکنید .

مقداری زیادی اشتباهات و موارد عجیب و غریب در جزیره وجود دارد که محصول آزمایشات اشتباه دولت شوروی سابق در دهه ی 50 را نشان میدهد ( فکر کنم منظور آزمایشات هسته ای باشه ) . شما قادر هستید از بیشتر آنها با استفاده از قابلیت خود( یعنی کنترل زمان) سر در بیاورید . شما حتی میتوانید اشیایی را از گذشته به زمان حال بیاورید . به عنوان مثال بشکه های انفجاری که در جنگ ها کاربرد داشت رو از زمان گذشته بیاورید و برای بیشترشدن لذتتان آن را به سوی دشمنانتات پرتاب کنید . این قابلیت یعنی حمل اشیا ( مانند چیزی که در Bioshock دیدیم ) در زمان حاضر هم کاربرد بسیاری دارد . همچنین شما میتوانید اشیائی که به سمت شما پرتاب میشود را بگیرید مانند موشک ها . با یک زمان بندی مناسب یک موشک RPG را می توانید بگیرید , آنرا برگردانید , و به سوی کسی که آنرا برای شما فرستاده بود هدیه دهید .

اگر این قابلیت ها برای شما جالب نیستند میتوانم قابلیت جدیدی رو به شما معرفی کنم . بهترین اسمی که میشه برای این قابلیت انتخاب کرد ضربه مشت از راه دور است !!! این ضربه سبک آسیب چندانی به دشمنانتان وارد نمیکند ولی ضربه ی هولناکی علیه موجودات شیطانی داخل بازی است . تعدادی از موجودات داخل بازی میتوانند هم به صورت قابل مشاهده و هم نامرئی باشند . زمانی که مرئی باشند با اسلحه می توانید از بین ببریدشان ولی در مورد موجودات نامرئی این مسئله صدق نمیکند ابتدا باید با قابلیت ذکر شده آن ها را از حالت نامرئی در بیاورید سپس آنها را بکشید .

کنترل بازی مبهم بود و طی نمایشگاه به خوبی به بازیکن جهت استفاده کامل از مهارتهای درون بازی توضیح نمیداد . که این نشان دهنده این موضوع بود که بر روی دمو نمایشگاه به خوبی کار نکرده بودند و کیفیت نهایی بازی این گونه نخواهد بود . من در قسمت آزمون وخطا به مشکلی در مورد از بین بردن دشمنان و حل معما ها بر نخوردم . من بازی رو با بی میلی شروع کردم . ولی الان حسرت این را میخورم که چرا بیشتر بازی نکردم . شاید این بازی شبیه به Wolfenstein باشد .ولی من به شما اطمینان میدهم که این 2 عنوان زمین تا آسمان تفاوت دارند . هر دو در سبک خود خوب هستند , ولی شباهت آنها فقط در ظاهر است

منبع : IGN
موفق و پیروز باشید
 
آخرین ویرایش:

Bone Crusher

کاربر سایت
Dec 27, 2008
3,872
نام
امیرحسین
سلام
کلا داستانش کمی مبهم است و اطلاعات زیادی از آن فاش نشده . داستان پیرامون آزمایشات خطرناک هسته ای شوروی سابق است . بازی در دهه 50 اتفاق می افتد طبق اون چیزی که در Trailer ها دیدم انگار که شخصیت اول بازی خلبان است و بعد از سقوط قدرت هایی رو به دست میاره که در متن بالا ذکر شده . در مجموع بازی امیدوار کننده و جالب به نظر میاد و همین طور بد نیست که این نکته رو ذکر کنم که سازنده بازی همان سازنده X men :Wolverine هستش ( بازی که از عناصر دیگر بازی ها به خوبی بهره برد ) پس این عنوان هم میتونه با بهره بردن از عناصر بازی مانند Bioshock به یک عنوان خوب تبدیل بشه .
(من اینجا یه دلخوری نسبت به دوستان دارم اونم این هست که واقعا نسبت به پیشنمایش های بنده سرد برخورد میشه من 3 تا پیشنمایش تو یک روز گذاشتم ولی فقط یک نظر دادن . اگه یکم گرم تر برخورد بشه و نظرات داده بشه باعث افزایش کیفت کار میشه و اینکه مطمئن هستم میتونم تو این بخش سایت فعالیت مناسبی داشته باشم .)
ممنون
 

Nomad

کاربر سایت
Oct 3, 2008
457
بازی زیبایی باید باشه ولی یکم تقلید از محیط های Bioshock یکم بده و بازی رو پایین میاره و دلیل اصلی تاخیرش هم احتمالا ترس از همین عنواین بوده که در مقابلش فروش نره.
البته به اینا میگن Hands_On نه پش نمایش.
از این که ترجمه کردید هم ممنون.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر