پیش نمایش بازی Dante's Inferno

Bone Crusher

کاربر سایت
Dec 27, 2008
3,872
نام
امیرحسین
[FONT=&quot]سلام
[/FONT]
[FONT=&quot]اینم یه پیش نمایش از این بازی که مطمئنا خیلی از شما منتظر اون هستید . هر کمی و کاستی رو به بزرگی خودتون ببخشید . اگه فرصت داشته باشم از بازی های دیگه هم می نویسم .

[/FONT][FONT=&quot]
[/FONT]​
[FONT=&quot]از ابتدای سال تا به امروز ما به طور مرتب به دنبال اخبار و اطلاعات جدید از این بازی بوده ایم . عنوانی جدید از سوی شرکت EA که بر اساس کتاب کمدی الهی دانته ساخته شده است . بازیبازها در نقش دانته قرار میگیرند که برای نجات عشقش ( بیتریس ) از دست لوسیفر مجبور است از 9 حلقه خطرناک و وحشتناک جهنم عبور کند . ما تا به امروز فقط در مورد مبارزات دانته در جهنم صحبت کرده ایم مانند مبارزات او در حلقه خشم و یا مبارزات او در حلقه شهوت علیه کلوپترا و موجودات اهریمنی آنجا , به هر حال ما تابه حال فرصت این را بدست نیاورده بودیم تا در مورد چگونگی آغاز سفر دانته صحبت کنیم . یا اینکه چطور بیتریس توسط لوسیفر تسخیر شده است . اما اخیرا فرصتی پیدا کردیم که پی به این مجهولات ببریم تا بسیاری از نکات مبهم داستان بازی برای ما روشن شود و همینطور توانستیم نگاهی اجمالی به مبارزات بازی داشته باشیم .


[/FONT]
2xwx.jpg

[FONT=&quot]
[/FONT]
دانته مشغول سواری گرفتن از موجودات ریز و نازنین
[FONT=&quot]
[/FONT]​
[FONT=&quot]به محض شروع دمو بازیکنان با دانته بیشتر آشنا میشوند او در حال درست کردن شکلی شبیه به صلیب با استفاده از بخیه کردن و دوختن بر روی پوست خود است . او با این کار خود در سدد این است تا خاطر خویش را برای گناهان بزرگی که در جنگ صلیبی سوم در سال 1191 انجام داده کمی تسلی بخشد . او همین طور که مشغول انجام این کاراست هنگام یکی از دردناکترین بخیه ها ناگهان فلش بکی در بازی روی می دهد که دانته را در یکی از جنگ ها که در دژی در شهر آکر اتفاق میافتد نشان میدهد . شما یکی از شوالیه ها تحت فرمان پادشاه ریچارد هستید , دانته به همراه جنگجویان دیگر شهر آکر را به همراه 3000 تن از مردم بیگناه و ساکن آن را به عنوان گروگان میگیرند . الان شاید این سوال برایتان پیش آیدکه چرا این کار را انجام میدهند ؟ آنها میخواهند معامله ای با صلاحدین انجام دهند آزادی شهر و ساکنانش در عوض تحویل شی ارزشمند باستانی که از آن به عنوان محافظ سرزمین مقدس یاد میشود . صلاحدین از مذاکره کردن و تحویل شی امتناع میکند و به این ترتیب این کار او باعث میشود که سرباز ها کم حوصله و عصبی شوند و این امر باعث قتل عام مردم می شود این کار آنها نه تنها اوضاع را بهتر نمیکند بلکه آتش جنگ رو افروخته تر میکند .


[/FONT]
6cfc.jpg

[FONT=&quot]
[/FONT]
بد بخت و ببین چجوری داره سلاخی می کنه
[FONT=&quot]
[/FONT]​
[FONT=&quot]قبل از آنکه دانته قتل عام مردم را شروع کند , او مجبور میشه تا شمشیر زنانی که به او حمله ور میشوند را خلع صلاح کند و آنها رو متوقف کند . این صحنه در اصل یک حالت آموزشی سریع را دارد که ضربات سبک و سنگین و همچنین دفاع کردن و جاخالی دادن را در بر می گیرد . تارو مار کردن این دشمنان برای دانته چندان مشکل ایجاد نمی کند . در ادامه راه دانته در حالی که از قلعه کمی فاصله میگیرد و راهی محوطه حیاط قلعه میشد غافل از آن است که یک قاتل برای حمله به او کمین کرده است . قاتل به سختی دانته را از پشت زخمی می کند او که به سختی زخمی شده و تقریبا داره قبض روح میشه ناگهان با مرگ ( باس بازی است ) رو رد رو می شود . او به دانته می گوید که روح او به علت گناهان و نافرمانی های که در طول جنگ انجام داده جهنمی شده است . او از قبول کردن سرنوشتش سر بازمیزند . که این کار او اولین باس فایت بازی رو برای شما به ارمغان می آورد .


[/FONT]​
[FONT=&quot]مبارزه با این باس به طور موثر قدرت دفاع و ضد حمله شما رو مورد ارزیابی قرار می دهد , در حالی که مرتبا به این ور و آن ور پرتاب می شوید و ضربات سریعی را از باس بازی می خورید . بعد از زدن چند ضربه به طرز خارق العاده و باورنکردنی داس این باس را از دستش می گیرید و این کار شما مرگ را برای او به ارمغان می اورید . دانته به همراه هم قطارانش به فلورانس سرزمین خود باز می گردد تا محبوب خود را ملاقات کند . متاسفانه , وقتی او به آنجا می رسد بدترین لحظات زندگیش رو تجربه می کند بیتریس در حالی که بهش تجاوز شده به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده و خانه اش به طور کامل خراب شده . در حالی که او به بیتریس نزدیک می شود روح بیتریس برای لحظاتی قبل از آنکه توسط لوسیفر تسخیر شود و به کلیسا برده شود پدیدار میشود . زمانی که دانته مشغول دنبال کردن روح است لوسیفر با فرستادن موجودات جهنمی در پی این است که مانع تعقیب او شود .

[/FONT]
3ara.jpg

[FONT=&quot]
[/FONT]
محیط بازی واقعا ترسناک به نظر میرسه
[FONT=&quot]
[/FONT]​
[FONT=&quot]به هر حال دانته به علت اینکه به داس مسلح بود می توانست روح موجودات اهریمنی به همراه بدن آنها را نابود سازد , که این روح ها باعث می شوند که قابلیت ها و فنون جدیدی بدست بیاورد . روش بدست آوردن این روح ها بر روی امتیازاتی که جمع می کنید موثر است . اگر با حس خشونت و وحشی گری خودتان و نبخشیدن دشمنانتان باعث سلاخی آنها شوید امتیازهای نامقدس بدست می آورید و بالعکس اگر باعث آمرزیدن آنها با استفاده از صلیب دانته شوید , امتیازات مقدس بدست می آورید . این امتیازات باعث آزاد سازی هفت سطح توانایی مقدس و نامقدس می شود , که باعث تغییر گیم پلی و نحوه مبارزه شما می شود . اگر روش نامقدس را در پی بگیرید شما می توانید توانایی های دشمنان و باس ها بازی را با از بین بردن آنها بدست آورید . وضربات شما با رنگ قرمز و نارنجی نشان داده می شود که نشان دهنده قدرت آنها است . اگر این روش را انتخاب کنید مقدار کمتری روح از کشتن دشمنانتان بدست می آورید , زیرا نامقدس بودن , مبارزات را برای شما علیه اهریمنان آسان تر میکند . با این کار تعادل درجه سختی بازی صورت می گیرد . از طرف دیگر قابلیت های مقدس روح های بیشتری را به ارمغان می اورد ولی تعداد آنها کمترو قیمت آنها بسیار زیاد است . با اجرای حرکات مقدس متوجه میشوید که رنگ آنها سفید یا آبی روشن است که نشان دهنده پاکی آنهاست . مشخصا پاک بودن در هر نه حلقه جهنم کاری بسیار سخت است , ولی شما می توانید نهایت سعی خود را بکنید . با استفاده از این قابلیت متوجه می شویم که مجبور نیستیم یک حالت ثابت مبارزه ای را داشته باشیم ( شما می توانید بین بخشش و مجازات سوییچ کنید و هر بار یک انتخاب داشته باشید . اما این غیر ممکن است که با یکبار کامل کردن بخشش داستانی بازی کل مهارت ها را بدست بیاورید . بنابر آنچه که به من گفته شد می توانید قابلیت های خود را در بار دوم بازی کردن هم داشته باشید و با بدست آوردن بقیه قابلیت ها دانته را به یک قاتل غیر قابل کنترل تبدیل کنید .


[/FONT]​
[FONT=&quot]صحبت از قاتل غیرقابل کنترل شد بد نیست که به این نکته اشاره کنم که هر کمبو موفقی که شما انجام می دهید باعث پر شدن نواری به نام " رستگاری " می شود که وقتی کاملا پر شد , سرعت و قدرت ضربات او دو برابر می شود که این قابلیت زمان محدودی دارد . بازیکنان می توانند با خرید قسمت های اضافه کننده زمان , زمان استفاده از آن را بیشتر کنند که باعث می شود خشم و نفرت خود را برای مدت بیشتری به رخ اهریمنان بکشید . یکی دیگه از مزیت های اضافه کردن زمان "رستگاری" این است که اگر در زمانی که در حال استفاده از آن هستید کمی باهوش باشید و منطقه مبارزه را به خاک خون بکشید می توانید دوباره آن را پر کنید و یک مرتبه دیگر از آن استفاده کنید .


[/FONT]​
[FONT=&quot]سرانجام دانته به کلیسا می رسد که در حال نابودی و ریزش به سمت شکافی آتشین است , شکافی که شما را به سوی دروازه جهنم می برد . کسی که نزدیک به دروازه جهنم ایستاده ورجیل است , کسی که توسط بیتریس فرستاده شده تا دانته را به جهنم راهنمایی کند تا شاید دانته بتواند محبوب خود را نجات دهد . با شنیدن این خبر قوای دانته افزایش می یابد و امیدش بیشتر می شود و به راحتی گروهی از اهریمن های فنا ناپذیر , سواره و عظیم الجسته را شکست می دهد . دانته با استفاد از هدایت کردن موجودات بزرگ دشمنان کوچکتر را از بین می برد و به جای کشتن آن موجود با استفاده از آن درب جهنم را جا بجا می کند و خود را برای ماجراجویی خطرناک در سرزمین جهنمی و نفرین شده آغاز می کند . دمو در اینجا تمام شد و سپس نیم نگاهی از حلقه های دیگر جهنم را نشان دادند .

[/FONT]
5bub.jpg

[FONT=&quot]
[/FONT]
بزرگ و کوچکشون تو عکس معلومه
[FONT=&quot]
[/FONT]​
[FONT=&quot]آن چیزی که بعد از امتحان کردن این دمو متوجه شدم این بود که بازی از نظر گیم پلی و بصری تغییرات بسیاری را داشته است . برای مثال نحوه مجازات کردن و بخشیدن تغییر کرده بود در این حالت اتفاقات متعددی به صورت رندوم بسته به انتخاب های شما هر یک با انیمیشنی مجزا و جالب روی می داد . برای مثال ممکن است برای نصف کردن یک نفر نیاز باشد تا آنالوگ ها را به سمت مخالف هم قرار دهید یا زدن دکمه های بر روی صفحه برای سلاخی کردن اژدهایی که در تلاش رهایی از چنگ دانته است . وجو نوار " رستگاری " باعث می شود که شما دقتتان را برای زدن ضربات ضد حمله ای و زیبا بیشتر کنید تا سریعتر این نوار پر شود و از خجالت میزبانان تان در آید . علاوه بر این بسیاری از قسمت های بصری دستخوش تغییرشده است . نوار جان و جادوی دانته تغییر کرده است تا سطح امتیازات مقدس و نامقدس را که بدست می آورید را نشان دهد .


[/FONT]​
[FONT=&quot]همین طور بازیکنان باید از منابع " مقدس " برای بدست آوردن قدرتهای جادویی , جان و روح های اضافی استفاده کنند . آنطوری که به من گفته شده صندوق هایی را که قبلا طراحی شده بود تا این قدرت ها را در خود نگه دارد هم اکنون در آنها اشیا و عتیقه ها قرار دارند . پیدا کردن این قطعه ها بسیار سخت است , و لازم نیست که از آنها در سر تا سر از بازی استفاده کنید , ولی ارزش وقتی را که برا پیدا کردنشان گذاشتین را صد در صد دارد زیرا با استفاده از آنها می توانید قدرت ضربات خود و همچنبن جادو هایتان را بیافزاید و در برابر ضربات دشمن مقدار کمتر از میزان سلامتی شما کم شود . ولی در ارتباط با استفاده از آنها یکسری محدودیت هایی وجود دارد مثلا : هر یک از این اشیا برای یک سطح خاصی از درجه و مرحله مقدس یا نامقدس بودن مورد استفاده قرار می گیرند و این جور نیست که هر موقع خواستید بتوانید از آنها استفاده کنید . یا اینکه در تعداد استفاده از آنها محدود هستید پس دقت کنید که قابلیت مناسبی را برای مبارزه خود انتخاب می کنید .

[/FONT]
4mhm.jpg

[FONT=&quot]
[/FONT]
گول هیکلشو نخورید تو بازی ببینید با اون داس نقلیش چه آتیشی میسوزونه
[FONT=&quot]
[/FONT]​
[FONT=&quot]آیا به دنبال تجربه کردن جهنم هستید ؟ دمو بازی دو هفته زودتر برای پلی استیشن 3 در آمریکا در تاریخ 10 دسامبرعرضه می شود اما دمو نسخه آمریکایی ایکس باکس و اروپایی بازی برای هر دو کنسول در تاریخ 24 عرضه می شود . شبی که برای همه شما غیر مقدس طی می شود . [/FONT]​
[FONT=&quot]

پایان
[/FONT]​
IGN : [FONT=&quot]منبع [/FONT]​
 
آخرین ویرایش:

only_crysis

کاربر سایت
Apr 21, 2009
1,693
نام
مازیار
پس این دموش کجاست که من نمیبینم؟ تا همین الان تو PSN بودم ولی هیچ دمویی از DI:love: نیومده بود.دق کردم به جون خودم:biggrin1: از صبح تا الان دهن خودم و PSN رو مورد عنایت قرار دادم:biggrin1: ولی نیود:(
ویرایش:حالا قهمیدم چی شد؟:biggrin1: فکر کنم من به PSN اروپا وصل میشم:biggrin1:
 

Bone Crusher

کاربر سایت
Dec 27, 2008
3,872
نام
امیرحسین
سلام مجدد دوستان

ببخشید تا چند روز پیش بلد نبودم عکس بذارم با کمک آقا فردین و آقا مهدی تونستم عکس بذارم حالا پست اولمو ویرایش کردم تا قابل خوندن بشه .
راستی حتما سر به تاپیک Split/Second بزنید پیش نمایش قشنگی شده .

در پناه حق
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر