پیتر مولینکس : کینکت یک فاجعه بود

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
molyneuxnonposso_1088754_650x.jpg

درود

اقای پیترمولینکس که با سری بازی فیبل شناخته میشود مصاحبه ای با وبسایت ign انجام داده است و راجع به سری فیبل و کینکت صحبت هایی کرده است.

پیتر مولینکس در رابطه با کینکت گفت :

کینکت یک فاجعه بود.در ابتدا به عنوان دستگاهی شناخته میشد که همه ی کارها را به صورت خودکار انجام میدهد و برای این کار نیازی به قدرت پردازش بالایی نداشت. این وسیله میتوانست حضور شخص را در هر نقطه ای از اتاق حس کند.اما در انتها هیچ یک از انها محقق نشد.

 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
در شگفتم هنوز چطور بعضیا در انقلاب نسل پیش و کینکت وا موندن و دارن با رویای اینکه ایا کینکت یک بیگ بگ جدیده بوده، یا پی اس موو یک اسکی از نینتندو، روزشون رو سپری میکنن...چیزی که مشخصه هر دوی این عزیز نتونستن کاری از پیش ببرن و اگر اینجور جونای جوگیر ما میگن آش ده سوزی بودن مطمئنن تا الان قبله مسلمین عوض نمیشد .
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
طی مدت 1 سالی که کینکت داشتم انواع و اقسام فان رو تونستم تجربه کنم . عناوین دنس سنترال یه تنه ارزش خرید کینکت رو داشت . فیبل جرنی، گان استرینگر و دیگر عناوین خوبش هم بماند . این دستگاه اینقدر جذاب بود که کل خانواده رو جلوی تی وی میکشوند . اما متاسفانه ساپورتش قطع شد و به گورستان تاریخ پیوست .
 

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,485
نام
Nightwing
رو چه حساب؟ کینکت صرفا یه ایده و یه وسیله جانبی بود که در عمل نشون داد هیچ کارکردی نداره. برعکس تصورات این سازنده ها نبودن که به کینکت علاقه نشون ندادن بلکه این مردم و گیمرهارو بودن که ایشون رو ایگنور کردن. اگه استقبال میشد مسلما همه براش گیم میساختن.

به هر حال وضعیت بازار نشون داد این صنعت به چنین نوآوری نیاز نداره. خداروشکر که خود مایکرو هم زود متوجه شد و بیشتر از این وقتش رو تلف نکرد.
البته یه مقدار دیر متوجه شدا:D چون تا همین ایکس باکس وان بازم ازین کارا کرده بود :D
 
  • Like
Reactions: ehsanservat

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر