پرداخت حق عضویت در بازی سنتر

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
آقایون فارسی میفهمید ؟
میگن درباره امکانات پیشنهاد بدید... همه هی میان میگن 5 تومن خوبه ، 10 تومن فلانه ، 20 تومن بهمانه
فارسی دارن حرف میزنن درباره ی امکانات پیشنهاد بدید ، قیمت رو بیخیال شید!
 

doghri

کاربر سایت
Dec 7, 2006
504
نام
علیرضا !!!
اینطور که بهزاد جان گفت امکانات را پیشنهاد بدین که در برابر پولی که میدیم چه امکاناتی بهمون داده شه
 

Reza Razor

کاربر سایت
Jul 25, 2007
1,487
نظر من اینه که اگه سایت واقعا ادارش بدون این کارا نمیتونه پیش بره حتی بدون ارائه کردن هیچ امکان جدیدی یه حق عضویت سالیانه ی کم(چون قرار نیست دیگه هزینه ای هم برای امکانات جدید سایت بشه) برای تمام کاربرا در نظر بگیرین چون فکر کنم BC برای تمام یوزر هاش انقدر ارزش داره و بهش مدیونن که همین حضورشون در سایت(چه پست بدن چه فقط بیننده باشن) هم تاحالا خیلی سود رسونده از همه لحاظ بهمه.مثل خودم که جدا از انجمن بازیها بازاچه هم برام یبار خیلی مفید بود.
درضمن اینجور فرق افتادن بین یوزر ها که هرکی اکانتش یجور باشه و یکی خودشو بالاتر از دیگری بدونه و خودشو بیشتر مالک سایت حتی بدونه میتونه خیلی دردسر های بزرگی بعدها برای سایت بوجود بیاره. کلا پیشنهاد میکنم زیاد سایتو پولکی نکنین و هرکار میکنین فقط کاری نباشه که بین کاربرا از نظر سایت فرقی بیفته.
این نظر من بود
Bazi Center :love:
 

zangoulak

کاربر سایت
Jun 20, 2006
406
نام
بهزاد
بابا خداییش من زورم میاد بلند شم برم بانک بگم اومدم 5000 تومان پول سالانم رو بریزم!اما اگه از حق نگذریم 5000 تومن هم بابت این سایت کمه!
 

کاوه

کاربر سایت
Dec 20, 2006
301
آقا سالی 5 هزار تومن یه کم کم نیست ؟ یعنی ماهی 416 تومن :biggrin1:
حرف یک ساله ها ! خواهشن یه کم منطقی باشید
اگه امکانات خوب باشه به نظر من خیلی از اینها ارزششه.

اگه حق عضویت خوب باشه و یوزرها زیاد میتونین چند نفر که زبانشون عالیه استخدام کنید که نقد های تخصصی رو ترجمه کنن برا اون بخش. بعد هم بهشون حقوق بدین

پ ن : یوزر ایرانی یعنی لیچر ;)
 

RezaRazeR

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,432
نام
Reza
خب چه جوری پرداخت کنیم:biggrin1:فکر خیلی خوبیه اگه وضع مالی خوب بشه یه خبر نگار یا فیلمبردار برای e3 یا هر نمایشگاه دیگه بفرستید!بد نمیگم ها سالی 5000 تا 10000 تومن بد نیست:d

اگه این سیستم اجرا بشه پیشنهاد من فرستادن یه خبرنگار با فیلبردار برای نمایشگاه ها و فیلم ها برای کاربر ها پرمیوم فرستاده بشه یا برای داون لود گزاشته بشه....
یه مصاحبه اختصاصی از یک press ایرانی...love :d
 

Nod

کاربر سایت
Sep 2, 2007
385
نام
امیر محسن
منم هستم!5000 تومن سالیانه خوبه!
 

koorosh

کاربر سایت
Jun 22, 2007
3,167
نام
El Duderino
سلام
برعکسه :biggrin1:
به جای این که اکثر بچه ها بگن کاربر های پریمیوم قابلیت های بیشتری داشته باشن میگن اونایی که نخواهند بود نداشته باشن قابلیت های حال حاضر رو:biggrin1:
تاپیکهای تخصصی برای تحلیل و نقد بازی ها توسط تحریریه.
تاپیکهای تخصصی پیرامون مقایسه گرافیکی بین بازی های مشترک توسط تحریریه کاربران Insider.
من هم با حرف فریدون بسیار موافقم
مثلا برگشت تحلیل بازی ها و سیستم نمره دهی به طور منظم که فقط و فقط برای پریمیوم ها باشه و با این حالت(پولی) دیگه مشکلاتی که دفعه ی قبلی به وجود اومد به وجود نمیاد:biggrin1::biggrin1:
و این که یه بخش کاملا جدا برا پریمیوم ها باشه ولی این قسمت های حال حاضر همین جوری بمونه و برا کاربر های معمولی قابل درست رس باشه
 

poma

کاربر سایت
Oct 3, 2005
638
نام
بهراد
درود

من فکر میکنم بازی سنتر خیلی بیشتر از اینها ارزش داره و نمیشه روش قیمت گذاشت.

اگه بگید 50 هزار من که میدم.

من اینجا دوستهایی دارم که خیلی بیشتر از اینها ارزش دارند.
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
مدیر گرامی لطفا قبل از گزاشتن این سوال چند مثال از فروم های خبری را که به صورت پولی هست را بزارند توجه داشته باشید خبری از هر نوع به خصوص بازی چون میدونم فروم پولی هست ولی فرومی که توش یک کاری انجام بشه که برای افراد برای کاری که می کنن پول میدن توی این سایت چیزی جز پول دامین داده نمیشه فکر نمکنید به جای اینکارا باید به فکر اسپانسر باشید تا در سایتی که اکثر گیمر های ایرانی می شناسنش عضو شن به نظرم پولی کردن همانا و بسته شدن این فروم همانا چون این فروم چون رایگان هست معروف شده چون اگر مردم اینجا نظر ندن شما هی خبر بزار فرقی به حال فروم نداره مثل صدها فروم دیگر که چون نظر توش نیست تعطیل میشه که البته 90 درصد مطالب اینجا از سوی کاربران هست اون فروم هایی که میبینید تو ایران پول میگیرن که اکثرا 99 درصد در رابطه با رسیور و ماهواره هستند به خاطر این هست که چیزی را در اختیار کاربران میزارن که هر کسی نمیتونه بزاره ولی خودذمون هم میدونیم اینجا 90 درصد مطالبش بحث های بین بچه هاست و 10 درصد اخبار که 8 درصدش اخبار ترجمه شده از سایت های دیگست و 2 درصد مال خود سایت برای مثال آموزش هایی که در بخش 360 همه را کاربران نوشتند پس این بحث پولی شدن را بزارید کنار بدون کاربر بازی سنتری وجود نخواهد داشت همه این پیشرفت ها به خاطر ما کاربر ها است
دوست عزیز در جواب شما و احیانا دیگر دوستان بگم که اگر هم یه زمانی همچین طرحی اجرا بشه قرار نیست که انجمن های سایت به روی اعضا بسته بشه و باز هم انجمن ها باز هستند و افراد می تونن آنها را مشاهده و در آنها فعالیت نمایند.
این پیشنهاد فقط در مورد امکانات اضافی هست.
 

Royan

کاربر سایت
Aug 30, 2007
490
نام
رویان
در کل ایده خوبیه. دوستان هم نظرات خوبی دادن. قیمت هم باسه من فرقی نمیکنه:-"
فقط یه سوال: کی باید پول بدیم؟
 

MN Prince

کاربر سایت
Apr 13, 2008
775
نام
Nima
الان فقط بح اينكه چطوري مي خوايد پول پرداخت كنيد؟!؟:confused::confused:
من با 5000 تومان
ساليانه
موافقم.
ولي بازم خودتون ميدونيد.:-"
 

snakemgs3

کاربر سایت
Oct 27, 2005
1,482
از نظر من هر امکاناتی که اضافه میکنید باید همه ی کاربران رو با هر سرعتی که دارن در نظر بگیرید. امکان آپلود یا دانلود به درد سرعت پایینا نمیخوره. اگه برای افراد premium امکاناتی مثل فرستادن dvd ها (که بقیه دوستان هم اشاره کردن) و گرفتن سفارش از اعضا برای وارد کردن کالای مورد نظرشون(در زمینه بازی ها) باشه خیلی خوبه به نظر من قیمت ماهی 1000 تومان مناسبه. (خیلی جاها پول 10 ساعت اینترنت هم نمیشه)
 

Troy_ali

کاربر سایت
Apr 27, 2006
565
نام
| _| \-/
:cheesygri
به نظر من قیمت رو بزارین آخر براش بحث کنید .;)
انجمن مجید آنلاین هم این امکانی برای کاربرا فراهم کرده . اونجا کسی که عضو گروه کاربران ویژه میشه تصویر درجه اش هم عوض میشه ... .

  • میشه این اختیار رو به کاربران ویژه داد که حجم آواتار به جای 20 کیلو بایت ، 50 کیلو بایت باشه . یا مثلا حجم امضا .
  • یا مثلا قسمت " متن پنهان " رو فقط کاربرای ویژه بتونن ببینن .(این قسمت رو میشه روش کار کرد . مثلا متن پنهان رو اعضای ویژه بتونن انتخاب کنن که کاربرای عادی هم بتونن بینن یا نه و..... )

این که بخواد برای اعضای ویژه تریلر و .... فرستاده بشه چیز جالبی نیست . شاید بعضی ها خارج کشور باشن و اگر هم تعداد اعضای ویژه بالا رفت دیگه امکان پذیر نیست . پس بهتره این امکانات ، استفاده از خود سایت باشه .

راستی فروشگاه دارینوس رو دیدید ؟ اونجا برای هر پست امتیازی به کاربر تعلق می گیره که می تونه یه آیتم هایی برای خودش خریداری کنه . مثلا نام کاربریشو عوض کنه یا بهش افکت بده. اینجا هم میشه یه سیستمی مثل MS :biggrin1: راه انداخت و کاربر ویژه بتونه پوینت هم بخره برای این کارا :biggrin1::biggrin1:
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر