خبر رسمی ورژن جدیدی از بازی Virtua Fighter 3 بعد از 25 سال منتشر می‌شود

MJ_KING

عضو تحریریه
Sep 14, 2023
359
نام
محمد جواد جعفری
بعد از گذشت حدود 25 سال از انتشار نسخه اصلی بازی Virtua Fighter 3، سگا قصد دارد تا نسخه ویژه‌ای از این بازی را برای دستگاه‌های آرکید ژاپن در این هفته منتشر کند.

Virtua-Fighter-3-300x169.webp


این ناشر معروف روز شنبه بصورت رسمی اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند این ورژن از بازی را با نام Virtua Fighter 3tb Online از طریق سیستم دانلود آرکید ALL.Net و از تاریخ 28 نوامبر ( 7 آذر) دریافت کنند.

این ورژن از بازی بالانس گیمپلی عنوان اورجینال (که در سال 1997 منتشر شده بود) را حفظ کرده و در عین حال، مبارزات آنلاین و رنکینگ‌ها را به آن اضافه می‌کند؛ درکنار بازی، سگا یک وبسایت مخصوص هم راه‌اندازی کرده که بازیکنان می‌توانند در آن نتایج و رنکینگ خود را چک کنند.

آخرین نسخه اصلی فرانچایز مبارزه‌ای سگا با نام Virtua Fighter 5 در سال 2012 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شد که مورد استقبال قرار نگرفت و باعث شد تا همین امروز دیگر قسمت جدیدی را از این سری بازی نبینیم.

البته سگا تلاش‌هایی برای احیای این مجموعه انجام داد که انتشار Virtua Fighter 5 برای پلی استیشن 4 یکی از جدیدترین آنان است، اما همچنان خبری از ساخت عنوان کاملا جدیدی از این سری نیست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر